abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Forum Admin woensdag 25 oktober 2023 @ 13:33:32 #76
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_211075501
quote:
0s.gif Op woensdag 25 oktober 2023 13:28 schreef Korenfok het volgende:

[..]
Dat is mij niet bekend, van straat trekken door oekraine. Je kunt vast een goede bron geven hiervoor.

En vrouwen aan het front dat is normaal, aangezien vrouwen zich kunnen aanmelden.

Rusland gaat vrouwen dus mobiliseren. dus oproepen omdat je burger bent, en dit is dus nieuw beleid, aangezien alleen mannen dienstplicht en gemobiliseerd konden wordenm

en waarom komt kim er nu mee, wordt hij dus ook aangestuurd door het kremlin? want lijkt toch steeds duidelijker dat KGB ver invloed uitoefend via semi beroemde spelers (comprimats) op social media?
Van de vrouwen weet ik niet maar wbt mannen "die van straat worden geplukt" js niet veel waar. Wat wel zo is is dat mensen die hun dienstplicht ontlopen opgepakt kunnen worden om het alsnog te vervullen of de cel in te gaan. Precies hetzelfde zou in Nederland gebeuren bij een mobilisatie.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
pi_211075525
quote:
1s.gif Op woensdag 25 oktober 2023 12:49 schreef Wantie het volgende:

[..]
Toen de mobilisatie in Rusland gaande was en mensen willekeurig van straat werden gehaald was het hier oorverdovend stil.
Zoals ik al eerder heb gezegd blijft het op zijn zachtst gezegd opmerkelijk dat de dames en heren complotherkenners er geen enkel vraagteken bij zetten dat alle complottheorieën die betrekking hebben op deze oorlog gaan over wat Oekraïne wel niet voor onuitspreekbaar kwade zaken zou uitspoken.

Zegt wel wat over deze complotherkenners. En het is niet positief.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_211076017
quote:
0s.gif Op woensdag 25 oktober 2023 13:28 schreef Korenfok het volgende:

[..]
Dat is mij niet bekend, van straat trekken door oekraine. Je kunt vast een goede bron geven hiervoor.

En vrouwen aan het front dat is normaal, aangezien vrouwen zich kunnen aanmelden.

Rusland gaat vrouwen dus mobiliseren. dus oproepen omdat je burger bent, en dit is dus nieuw beleid, aangezien alleen mannen dienstplicht en gemobiliseerd konden wordenm

en waarom komt kim er nu mee, wordt hij dus ook aangestuurd door het kremlin? want lijkt toch steeds duidelijker dat KGB ver invloed uitoefend via semi beroemde spelers (comprimats) op social media?
Zeker kan ik voorbeelden geven.
Ik volg zowel pro UA als pro RUS kanalen zodat ik geen tunnelvisie krijg en propaganda van beide kanten te zien krijg.
Maar veel gaat via telegram en kan ik hier dus niet plaatsen.

Zover ik heb kunnen zien is het enige verschil in Rusland dat vrouwen andere taken krijgen ipv alleen koken en medisch gaan ze nu ook sniper spelen en drones besturen.
En van mobilisatie is geen sprake, ze worden gerekruteerd.
Net zoals in Oekraïne al lang aan de gang is dus ik snap de ophef niet zo en ook niet waarom Kim daar nu mee komt.
pi_211077427
quote:
0s.gif Op woensdag 25 oktober 2023 14:10 schreef Candymannetje het volgende:

[..]
Ik volg zowel pro UA als pro RUS kanalen zodat ik geen tunnelvisie krijg en propaganda van beide kanten te zien krijg.

Maar je doet het niet?

quote:
Zover ik heb kunnen zien is het enige verschil in Rusland dat vrouwen andere taken krijgen ipv alleen koken en medisch gaan ze nu ook sniper spelen en drones besturen.
Net zoals in Oekraïne al lang aan de gang is dus ik snap de ophef niet zo en ook niet waarom Kim daar nu mee komt.
pi_211077497
quote:
0s.gif Op woensdag 25 oktober 2023 16:12 schreef Korenfok het volgende:

[..]
Maar je doet het niet?
[..]

Ik zeg toch dat het uit telegram kanalen komt.
Daar staan filmpjes zat maar die kan ik hier niet plaatsen.
Maar straatcommando heeft het al aardig toegelicht.
Er is een algehele mobilisatie afgekondigd in Oekraine en degene die zich niet vrijwillig melden worden opgepakt.
pi_211077547
quote:
0s.gif Op woensdag 25 oktober 2023 16:18 schreef Candymannetje het volgende:

[..]
Ik zeg toch dat het uit telegram kanalen komt.
Daar staan filmpjes zat maar die kan ik hier niet plaatsen.
Maar straatcommando heeft het al aardig toegelicht.
Er is een algehele mobilisatie afgekondigd in Oekraine en degene die zich niet vrijwillig melden worden opgepakt.
Maar ik vroeg toch gedegen bronnen?

Een KimMdotcom is een bron maar geen goede om praktijken in Oekraine aan te wijzen?

Dus als Oekraine mensen massaal van de straat trekt denk je niet dat dit massaal in elke krant in de wereld zou staan?

Denk je dat al yazeera, er dan verslag over uitbrengt?

wanneer in een totalitaire staat als rusland komen dit soort beelden dus gewoon naar buiten van de praktijken zelf, dat dit over oekraine niet kan?

+ denk je ook niet dat kim onderdeel is van een complot aangestuurd van het Kremlin en daaarom dit soort on verifieerbare filmpjes post?
pi_211077620
quote:
1s.gif Op woensdag 25 oktober 2023 16:23 schreef Korenfok het volgende:

[..]
Maar ik vroeg toch gedegen bronnen?

Een KimMdotcom is een bron maar geen goede om praktijken in Oekraine aan te wijzen?

Dus als Oekraine mensen massaal van de straat trekt denk je niet dat dit massaal in elke krant in de wereld zou staan?

Denk je dat al yazeera, er dan verslag over uitbrengt?

wanneer in een totalitaire staat als rusland komen dit soort beelden dus gewoon naar buiten van de praktijken zelf, dat dit over oekraine niet kan?

+ denk je ook niet dat kim onderdeel is van een complot aangestuurd van het Kremlin en daaarom dit soort on verifieerbare filmpjes post?
Even 2sec zoeken en je hebt een video.
Mocht je telegram gebruiken kan ik nog wel wat links plaatsen.
En waarschijnlijk is het ook gewoon toegestaan aangezien er een algehele mobilisatie is afgekondigd.
Wat kimdotcom zegt boeit me niet, ken dat hele mens niet.

[ Bericht 1% gewijzigd door Candymannetje op 25-10-2023 16:36:06 ]
pi_211078359
quote:
0s.gif Op woensdag 25 oktober 2023 14:10 schreef Candymannetje het volgende:

[..]

Kim trapt gewoon in een propaganda video.
Vandaar mijn reactie.
zeer vocale Trump hater - VEM2012
pi_211080064
Oekraine is zo passé
:O
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_211083247
quote:
0s.gif Op woensdag 25 oktober 2023 19:38 schreef UncleScorp het volgende:
Oekraine is zo passé
Plaats hier uw advertentie
pi_211083796
Ik wil nogmaals een punt van orde maken, hah ik lijk wel een politicus :) Het is erg druk in sommige topics elders op dit fantastische forum waar iedereen zijn/haar/they/them of wie dan ook zijn mening mag geven. En we gaan hier omdat er iets minder gemodereerd is de laatste tijd gezien alle kutzooi die aan de hand is wereldwijd niet BNW gebruiken om gal te spuwen, danwel andere users persoonlijk aan te vallen. BNW is nooit bedoeld als links/rechts/midden of wat dan ook. Het is ooit ontstaan om dingen te bespreken die geen MSM media waren en de gedachten erachter en eigenlijk niet als alternatieve media. We hebben dit wel laten gaan gezien de vraag ernaar. Maar gaan jullie door met het constant bitchen op elkaar zullen dit soort topics ook verdwijnen.

En natuurlijk begrijp ik dat een aantal mensen deze topics graag zien verdwijnen, maar dat gaat niet gebeuren door gebitch richting andere users. Ik hoop dat dit punt nu echt klaar is. Bitchen op elkaar is echt een "NO"
Lach met een schone bips
pi_211089730
twitter

:{
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_211089856
quote:
0s.gif Op woensdag 25 oktober 2023 19:38 schreef UncleScorp het volgende:
Oekraine is zo passé
Helemaal niet.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_211090044
quote:
Kremlin zegt dat de hulp toch al niet veel voorstelde :7
  vrijdag 27 oktober 2023 @ 07:28:45 #90
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_211097132
Er gaan geruchten rond dat Poetin het hoekie om is.

https://www.google.com/am(...)in-died-31291312.amp

Als Rusland ontkent is het waarschijnlijk waar.
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_211097230
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 oktober 2023 07:28 schreef theguyver het volgende:
Er gaan geruchten rond dat Poetin het hoekie om is.

https://www.google.com/am(...)in-died-31291312.amp

Als Rusland ontkent is het waarschijnlijk waar.
Dan zouden we pas écht oorlog krijgen.
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_211097322
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 oktober 2023 07:50 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
er is nu geen echte oorlog?
  vrijdag 27 oktober 2023 @ 10:05:53 #93
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_211098283
quote:

[..]
Nu namaak oorlog?
Er staat nog een vraag voor u open!!
  Forum Admin vrijdag 27 oktober 2023 @ 10:21:04 #94
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_211098449
quote:

[..]
Ik ben vooral bang dat er dan chaos in Moskou ontstaat en wat daar de gevolgen van zijn weet eigenlijk niemand.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
pi_211098473
quote:

[..]
Dat denk ik ook ja, Putin is best wel gematigd en krijgt daar vaak kritiek op.
pi_211099159
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 oktober 2023 10:23 schreef Candymannetje het volgende:

[..]
Dat denk ik ook ja, Putin is best wel gematigd en krijgt daar vaak kritiek op.
Dat bedoel ik idd.
Maar dat past natuurlijk niet in het voorgekauwde narratief :P
pi_211099419
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 oktober 2023 11:28 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
Dat bedoel ik idd.
Maar dat past natuurlijk niet in het voorgekauwde narratief :P
Nou, het narratief is inderdaad dat Poetin zich gematigd opstelt en dat een opvolger de oorlog verder zal escaleren.

De vraag is echter in hoeverre Rusland daar toe in staat is, en welke gevolgen dat voor Rusland zal hebben met betrekking tot de verhoudingen met andere landen die nu nog neutraal zijn of pro Rusland.
pi_211099482
twitter

:N
pi_211100592
Ik zie nu berichten voorbij komen dat Oekraïnse krijgsgevangenen zich nu aansluiten bij het Russische leger.
Voor Rusland waarschijnlijk wel gunstig om de Oekraïense populatie achter zich te krijgen.
Maar wel gevaarlijk voor die krijgsgevangenen.
pi_211101025
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 oktober 2023 12:00 schreef UncleScorp het volgende:
[ twitter ]

:N
Duidelijk een false flag aanval door Rusland op Baudet om sympathie voor de Russische zaak te kweken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')