abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Forum Admin zaterdag 21 oktober 2023 @ 22:51:20 #51
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_211034475
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 oktober 2023 22:28 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Dus conclusie?

Dat punt gaf ik ik eerder ook al aan in NWS.... Maar misschien had ik dat hier ook moeten zeggen, alsnog denk ik dat verbieden geen goed teken is. Ik bedoel juist wanneer je zaken gaat verbieden het underground gaat, probeer eens homofilie/transeksualtieteit te verbieden? Denk je dat het dan stopt? Verbieden is het laatste wat je als staat kan doen omdat je je machteloos voelt.

Een verbod lost niks op.
Vanuit ons kader bekeken niet, voor Oekraïne is het een buitenlands element dat de boel daar op stelten wil zetten.

Het is een zwaar middel waarvan ik betwijfel of hij wel ingezet zou worden als de invasie niet had plaats gevonden.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
pi_211034778
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 oktober 2023 22:51 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]
Vanuit ons kader bekeken niet, voor Oekraïne is het een buitenlands element dat de boel daar op stelten wil zetten.

Het is een zwaar middel waarvan ik betwijfel of hij wel ingezet zou worden als de invasie niet had plaats gevonden.
En zou het werken? Ik denk het echt niet, je kan een denkbeeld/zienswijze niet verbieden. Je moet er mee omgaan.
Lach met een schone bips
pi_211050626
quote:
Col. Douglas MacGregor - The UN indicates there are 40k-50k missing children in Ukraine
https://rumble.com/v2f37l(...)ssing-children-.html

Wat een zieke mensen leven er toch in deze wereld.
Nou ben ik geen fan van Putin maar hij heeft er wel een redelijk beschaafd kapitalistisch land van gemaakt sinds de val van het communisme.
En ongetwijfeld gebeuren er daar ook dingen met vrouwen en kinderen die niet door de beugel kunnen maar wat wij hier zien met het Epstein verhaal e.d is waarschijnlijk maar het topje van de ijsberg.
pi_211050727
quote:
0s.gif Op maandag 23 oktober 2023 10:02 schreef Candymannetje het volgende:

[..]
https://rumble.com/v2f37l(...)ssing-children-.html

Wat een zieke mensen leven er toch in deze wereld.
Nou ben ik geen fan van Putin maar hij heeft er wel een redelijk beschaafd kapitalistisch land van gemaakt sinds de val van het communisme.
En ongetwijfeld gebeuren er daar ook dingen met vrouwen en kinderen die niet door de beugel kunnen maar wat wij hier zien met het Epstein verhaal e.d is waarschijnlijk maar het topje van de ijsberg.
Hoe heeft Poetin van Oekraïne een redelijk beschaafd kapitalistisch land gemaakt? :?
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_211050804
quote:
5s.gif Op maandag 23 oktober 2023 10:14 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Hoe heeft Poetin van Oekraïne een redelijk beschaafd kapitalistisch land gemaakt? :?
Ik bedoel Rusland
pi_211051008
quote:
0s.gif Op maandag 23 oktober 2023 10:26 schreef Candymannetje het volgende:

[..]
Ik bedoel Rusland
Rusland is een kleptocratie. In een kapitalistisch land beschermd de overheid de eigendommen van ondernemers in plaats van die leeg te roven en de eigen bevolking naar believen uit te buiten.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_211051325
quote:
0s.gif Op maandag 23 oktober 2023 10:50 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]
Rusland is een kleptocratie. In een kapitalistisch land beschermd de overheid de eigendommen van ondernemers in plaats van die leeg te roven en de eigen bevolking naar believen uit te buiten.
Als ze de bevolking uitbuiten waarom stijgt hun koopkracht dan al jaren?
https://www.indexmundi.com/g/g.aspx?c=rs&v=67&l=nl
Het is verre van perfect maar hier is het toch ook niet perfect.
Ze zijn/waren iig op de goede weg.
pi_211058451
quote:
0s.gif Op maandag 23 oktober 2023 11:22 schreef Candymannetje het volgende:

[..]
Als ze de bevolking uitbuiten waarom stijgt hun koopkracht dan al jaren?
https://www.indexmundi.com/g/g.aspx?c=rs&v=67&l=nl
Het is verre van perfect maar hier is het toch ook niet perfect.
Ze zijn/waren iig op de goede weg.
Tja, lager kon vrijwel niet hè?

En wat is jouw criterium voor 'beschaafd'?

Hier is het inderdaad ook niet perfect, maar we hebben tenminste allemaal een toilet in huis, etc.
zeer vocale Trump hater - VEM2012
pi_211059320
quote:
1s.gif Op maandag 23 oktober 2023 21:32 schreef Wantie het volgende:

[..]
Tja, lager kon vrijwel niet hè?

En wat is jouw criterium voor 'beschaafd'?

Hier is het inderdaad ook niet perfect, maar we hebben tenminste allemaal een toilet in huis, etc.
Het kan altijd lager. waarom zou het niet lager kunnen?
Plaats hier uw advertentie
pi_211060918
quote:
0s.gif Op maandag 23 oktober 2023 22:54 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:

[..]
Het kan altijd lager. waarom zou het niet lager kunnen?
Lezen.
pi_211061655
quote:
Rusland is op zoek naar vrouwelijke soldaten om mee te vechten in de oorlog in Oekraïne. Russische media schrijven dat het Russische leger vrouwen traint voor functies als sluipschutter en dronebestuurder. Tot nu toe waren vrouwelijke medewerkers van het leger alleen werkzaam in medische functies en als keukenpersoneel.

Defensie in Rusland plaatst onder meer vacatures voor vrouwen op het sociale medium Vkontakte, schrijft het journalistieke platform Istories, naar eigen zeggen een van de weinige onafhankelijke Russische onderzoeksmedia. De vrouwelijke soldaten krijgen een contract voor een half jaar, met een maandsalaris van omgerekend zo'n 2200 euro, een vergoeding van tussen de 10.000 en 30.000 euro als zij gewond raken en een kleine 50.000 voor hun familie als ze omkomen tijdens hun diensttijd.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_211065586
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 oktober 2023 07:39 schreef Wantie het volgende:

[..]
Lezen.
Je was weer aan het hyperbolen.
pi_211066355
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 oktober 2023 16:09 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:

[..]
Je was weer aan het hyperbolen.
Je kent het woord vrijwel kennelijk niet.

Zoek het eens op.
pi_211070044
twitter
pi_211070603
quote:
Die Kim _O-
pi_211071092
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 oktober 2023 22:23 schreef Wantie het volgende:

[..]
Die Kim _O-
Die man in het filmpje is niet Kim.
pi_211072058
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 oktober 2023 23:06 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:

[..]
En weet jij wie die man dan wèl is?

Nope.
pi_211073402
quote:
1s.gif Op woensdag 25 oktober 2023 05:32 schreef Wantie het volgende:

[..]

Nope.
Ik hoef die man niet te kennen het is duidelijk wat er gezegd wordt.
pi_211073497
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 oktober 2023 23:06 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:

[..]
quote:
0s.gif Op woensdag 25 oktober 2023 10:22 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:

[..]
Dit spreekt elkaar tegen.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_211073640
quote:
2s.gif Op woensdag 25 oktober 2023 10:34 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
[..]
Dit spreekt elkaar tegen.
bedankt hans
pi_211074704
quote:
1s.gif Op woensdag 25 oktober 2023 05:32 schreef Wantie het volgende:

[..]

Nope.
ook grappig dat net op moment rusland bekend maakt dat ze ook vrouwen dwingen zich te melden voor de vleesmolen.

Komt PoetinPijper Kim.Dotcom heel toevallig met een anoniem filmpje die precies oekraine beschuldigd, waarvan net is ontdekt dat rusland dit probleem dus heeft.

Aangezien dit bmw is, kan ik hier tocvh openlijk zeggen dat mensen als Kim gewoon worden aangestuurd door het Kremlin?
pi_211074954
quote:
0s.gif Op woensdag 25 oktober 2023 10:22 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:

[..]
Dus als iemand vertelt wat je wilt horen maakt het je niet uit wie het is.

Duidelijk.
pi_211074966
quote:
1s.gif Op woensdag 25 oktober 2023 12:26 schreef Korenfok het volgende:

[..]
ook grappig dat net op moment rusland bekend maakt dat ze ook vrouwen dwingen zich te melden voor de vleesmolen.

Komt PoetinPijper Kim.Dotcom heel toevallig met een anoniem filmpje die precies oekraine beschuldigd, waarvan net is ontdekt dat rusland dit probleem dus heeft.

Aangezien dit bmw is, kan ik hier tocvh openlijk zeggen dat mensen als Kim gewoon worden aangestuurd door het Kremlin?
Toen de mobilisatie in Rusland gaande was en mensen willekeurig van straat werden gehaald was het hier oorverdovend stil.
pi_211075030
quote:
1s.gif Op woensdag 25 oktober 2023 12:26 schreef Korenfok het volgende:

[..]

Het is toch al veel langer bekend dat Oekraine mensen van de straat trekt en ook vrouwen in zet aan het front?
Waarom komt hij nu met dat anonieme filmpje dan?
pi_211075455
quote:
0s.gif Op woensdag 25 oktober 2023 12:55 schreef Candymannetje het volgende:

[..]
Het is toch al veel langer bekend dat Oekraine mensen van de straat trekt en ook vrouwen in zet aan het front?
Waarom komt hij nu met dat anonieme filmpje dan?
Dat is mij niet bekend, van straat trekken door oekraine. Je kunt vast een goede bron geven hiervoor.

En vrouwen aan het front dat is normaal, aangezien vrouwen zich kunnen aanmelden.

Rusland gaat vrouwen dus mobiliseren. dus oproepen omdat je burger bent, en dit is dus nieuw beleid, aangezien alleen mannen dienstplicht en gemobiliseerd konden wordenm

en waarom komt kim er nu mee, wordt hij dus ook aangestuurd door het kremlin? want lijkt toch steeds duidelijker dat KGB ver invloed uitoefend via semi beroemde spelers (comprimats) op social media?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')