Vanuit ons kader bekeken niet, voor Oekraïne is het een buitenlands element dat de boel daar op stelten wil zetten.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 22:28 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Dus conclusie?
Dat punt gaf ik ik eerder ook al aan in NWS.... Maar misschien had ik dat hier ook moeten zeggen, alsnog denk ik dat verbieden geen goed teken is. Ik bedoel juist wanneer je zaken gaat verbieden het underground gaat, probeer eens homofilie/transeksualtieteit te verbieden? Denk je dat het dan stopt? Verbieden is het laatste wat je als staat kan doen omdat je je machteloos voelt.
Een verbod lost niks op.
En zou het werken? Ik denk het echt niet, je kan een denkbeeld/zienswijze niet verbieden. Je moet er mee omgaan.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 22:51 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Vanuit ons kader bekeken niet, voor Oekraïne is het een buitenlands element dat de boel daar op stelten wil zetten.
Het is een zwaar middel waarvan ik betwijfel of hij wel ingezet zou worden als de invasie niet had plaats gevonden.
https://rumble.com/v2f37l(...)ssing-children-.htmlquote:Col. Douglas MacGregor - The UN indicates there are 40k-50k missing children in Ukraine
Hoe heeft Poetin van Oekraïne een redelijk beschaafd kapitalistisch land gemaakt?quote:Op maandag 23 oktober 2023 10:02 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
https://rumble.com/v2f37l(...)ssing-children-.html
Wat een zieke mensen leven er toch in deze wereld.
Nou ben ik geen fan van Putin maar hij heeft er wel een redelijk beschaafd kapitalistisch land van gemaakt sinds de val van het communisme.
En ongetwijfeld gebeuren er daar ook dingen met vrouwen en kinderen die niet door de beugel kunnen maar wat wij hier zien met het Epstein verhaal e.d is waarschijnlijk maar het topje van de ijsberg.
Ik bedoel Ruslandquote:Op maandag 23 oktober 2023 10:14 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Hoe heeft Poetin van Oekraïne een redelijk beschaafd kapitalistisch land gemaakt?
Rusland is een kleptocratie. In een kapitalistisch land beschermd de overheid de eigendommen van ondernemers in plaats van die leeg te roven en de eigen bevolking naar believen uit te buiten.quote:
Als ze de bevolking uitbuiten waarom stijgt hun koopkracht dan al jaren?quote:Op maandag 23 oktober 2023 10:50 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Rusland is een kleptocratie. In een kapitalistisch land beschermd de overheid de eigendommen van ondernemers in plaats van die leeg te roven en de eigen bevolking naar believen uit te buiten.
Tja, lager kon vrijwel niet hè?quote:Op maandag 23 oktober 2023 11:22 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Als ze de bevolking uitbuiten waarom stijgt hun koopkracht dan al jaren?
https://www.indexmundi.com/g/g.aspx?c=rs&v=67&l=nl
Het is verre van perfect maar hier is het toch ook niet perfect.
Ze zijn/waren iig op de goede weg.
Het kan altijd lager. waarom zou het niet lager kunnen?quote:Op maandag 23 oktober 2023 21:32 schreef Wantie het volgende:
[..]
Tja, lager kon vrijwel niet hè?
En wat is jouw criterium voor 'beschaafd'?
Hier is het inderdaad ook niet perfect, maar we hebben tenminste allemaal een toilet in huis, etc.
Lezen.quote:Op maandag 23 oktober 2023 22:54 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:
[..]
Het kan altijd lager. waarom zou het niet lager kunnen?
quote:Rusland is op zoek naar vrouwelijke soldaten om mee te vechten in de oorlog in Oekraïne. Russische media schrijven dat het Russische leger vrouwen traint voor functies als sluipschutter en dronebestuurder. Tot nu toe waren vrouwelijke medewerkers van het leger alleen werkzaam in medische functies en als keukenpersoneel.
Defensie in Rusland plaatst onder meer vacatures voor vrouwen op het sociale medium Vkontakte, schrijft het journalistieke platform Istories, naar eigen zeggen een van de weinige onafhankelijke Russische onderzoeksmedia. De vrouwelijke soldaten krijgen een contract voor een half jaar, met een maandsalaris van omgerekend zo'n 2200 euro, een vergoeding van tussen de 10.000 en 30.000 euro als zij gewond raken en een kleine 50.000 voor hun familie als ze omkomen tijdens hun diensttijd.
Je kent het woord vrijwel kennelijk niet.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 16:09 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:
[..]
Je was weer aan het hyperbolen.
En weet jij wie die man dan wèl is?quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 23:06 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:
[..]
Die man in het filmpje is niet Kim.
Ik hoef die man niet te kennen het is duidelijk wat er gezegd wordt.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 05:32 schreef Wantie het volgende:
[..]
En weet jij wie die man dan wèl is?
Nope.
quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 23:06 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:
[..]
Die man in het filmpje is niet Kim.
Dit spreekt elkaar tegen.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 10:22 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:
[..]
Ik hoef die man niet te kennen het is duidelijk wat er gezegd wordt.
bedankt hansquote:Op woensdag 25 oktober 2023 10:34 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
[..]
Dit spreekt elkaar tegen.
ook grappig dat net op moment rusland bekend maakt dat ze ook vrouwen dwingen zich te melden voor de vleesmolen.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 05:32 schreef Wantie het volgende:
[..]
En weet jij wie die man dan wèl is?
Nope.
Dus als iemand vertelt wat je wilt horen maakt het je niet uit wie het is.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 10:22 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:
[..]
Ik hoef die man niet te kennen het is duidelijk wat er gezegd wordt.
Toen de mobilisatie in Rusland gaande was en mensen willekeurig van straat werden gehaald was het hier oorverdovend stil.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 12:26 schreef Korenfok het volgende:
[..]
ook grappig dat net op moment rusland bekend maakt dat ze ook vrouwen dwingen zich te melden voor de vleesmolen.
Komt PoetinPijper Kim.Dotcom heel toevallig met een anoniem filmpje die precies oekraine beschuldigd, waarvan net is ontdekt dat rusland dit probleem dus heeft.
Aangezien dit bmw is, kan ik hier tocvh openlijk zeggen dat mensen als Kim gewoon worden aangestuurd door het Kremlin?
Het is toch al veel langer bekend dat Oekraine mensen van de straat trekt en ook vrouwen in zet aan het front?quote:Op woensdag 25 oktober 2023 12:26 schreef Korenfok het volgende:
[..]
ook grappig dat net op moment rusland bekend maakt dat ze ook vrouwen dwingen zich te melden voor de vleesmolen.
Komt PoetinPijper Kim.Dotcom heel toevallig met een anoniem filmpje die precies oekraine beschuldigd, waarvan net is ontdekt dat rusland dit probleem dus heeft.
Aangezien dit bmw is, kan ik hier tocvh openlijk zeggen dat mensen als Kim gewoon worden aangestuurd door het Kremlin?
Dat is mij niet bekend, van straat trekken door oekraine. Je kunt vast een goede bron geven hiervoor.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 12:55 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Het is toch al veel langer bekend dat Oekraine mensen van de straat trekt en ook vrouwen in zet aan het front?
Waarom komt hij nu met dat anonieme filmpje dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |