Hoe werkt dat volgens jou? Want ik denk dat de Oekrainse bevolking die mannen ziet als verraders en niet als een voorbeeld wat ze moeten volgen dan wel als slachtoffers die zich laten inzetten voor Rusland omdat alles beter is dan krijgsgevangene van Rusland te zijn. Er zijn legio berichten over martelingen van gevangenen door Rusland.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 14:11 schreef Candymannetje het volgende:
Ik zie nu berichten voorbij komen dat Oekraïnse krijgsgevangenen zich nu aansluiten bij het Russische leger.
Voor Rusland waarschijnlijk wel gunstig om de Oekraïense populatie achter zich te krijgen.
Maar wel gevaarlijk voor die krijgsgevangenen.
Maar hoe gaat het inzetten van Oekraïense krijgsgevangenen tegen de eigen bevolking door Rusland de Oekraïense inwoners achter Rusland krijgen?quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 14:11 schreef Candymannetje het volgende:
Ik zie nu berichten voorbij komen dat Oekraïnse krijgsgevangenen zich nu aansluiten bij het Russische leger.
Voor Rusland waarschijnlijk wel gunstig om de Oekraïense populatie achter zich te krijgen.
Maar wel gevaarlijk voor die krijgsgevangenen.
Het is gewoon een propaganda stukje hè.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 15:04 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Hoe werkt dat volgens jou? Want ik denk dat de Oekrainse bevolking die mannen ziet als verraders en niet als een voorbeeld wat ze moeten volgen dan wel als slachtoffers die zich laten inzetten voor Rusland omdat alles beter is dan krijgsgevangene van Rusland te zijn. Er zijn legio berichten over martelingen van gevangenen door Rusland.
Tja, hoe gingen we daar in Nederland mee om tijdens de Duitse bezetting en daarna?quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 15:49 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Het is gewoon een propaganda stukje hè.
'Kijk wij zijn helemaal niet slecht want jullie landgenoten helpen ons nu'
Of het werkt valt nog te bezien.
Waarschijnlijk laten ze overlopers ook contact opnemen met hun Oekraïense collega's.
Hetzelfde als Oekraïene deed met die helikopterpiloot.
Het zal heus wel effect hebben gehad maar het is geen gamechanger.
quote:Rutte ziet hoogste functie Navo wel zitten
Hoewel hij jarenlang zei na zijn tijd als premier voor de klas te gaan staan, zint Mark Rutte nu toch op een doorstart in de politiek. Hij zegt beschikbaar te zijn als de baan van secretaris-generaal bij de Navo beschikbaar komt.
Dat heeft Rutte zaterdag gezegd in het Haagse radioprogramma Spuigasten. Hij noemde die baan ‘heel interessant’ en zou daarin ‘nog wat kunnen bijdragen’.
Alle mannen moeten zich toch aanmelden.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 16:29 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Even 2sec zoeken en je hebt een video.
Mocht je telegram gebruiken kan ik nog wel wat links plaatsen.
En waarschijnlijk is het ook gewoon toegestaan aangezien er een algehele mobilisatie is afgekondigd.
Wat kimdotcom zegt boeit me niet, ken dat hele mens niet.
Alle mannen moeten zich aanmelden wilt niet zeggen dat al die mannen ook ingezet worden hè.quote:Op zondag 29 oktober 2023 12:23 schreef theguyver het volgende:
[..]
Alle mannen moeten zich toch aanmelden.
Hoe kan het dat ik er gewoon 7 aan het werk heb?
Nee hoor gewoon hier.quote:Op zondag 29 oktober 2023 12:29 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Alle mannen moeten zich aanmelden wilt niet zeggen dat al die mannen ook ingezet worden hè.
En ben jij in Oekraïne aan het werk?
Wat denk je nou?quote:Op zondag 29 oktober 2023 15:18 schreef theguyver het volgende:
[..]
Nee hoor gewoon hier.
Misschien moet je even verdiepen in hoe het Oekraïense systeem werkt.
Was er laatst niet het bericht dat Oekraïense mannen in de EU zouden worden uitgeleverd aan Oekraïne?quote:Op zondag 29 oktober 2023 16:05 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Wat denk je nou?
Dat Oekraïense soldaten in Nederland op zoek gaan naar Oekraïense mannen vanwege de mobilisatie daar?
Oh, media is hem niet vergeten hoorquote:
quote:Topoverleg over oorlog in Oekraïne begonnen in Malta: vredesplan van Zelensky staat centraal
[...]
De vergaderingen in Malta volgen op die in de Deense hoofdstad Kopenhagen en in de Saoedische havenstad Djedda. Oekraïne zal tijdens de onderhandelingen naar verwachting steun proberen te winnen voor het vredesplan van Zelensky.
Oeh, eindelijk weer eens ekte Ruzzische propaganda op Fok.quote:
Dit.quote:Op zondag 29 oktober 2023 16:19 schreef Wantie het volgende:
[..]
Was er laatst niet het bericht dat Oekraïense mannen in de EU zouden worden uitgeleverd aan Oekraïne?
Ik denk niks.quote:Op zondag 29 oktober 2023 16:05 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Wat denk je nou?
Dat Oekraïense soldaten in Nederland op zoek gaan naar Oekraïense mannen vanwege de mobilisatie daar?
Het blijft bijzonder dat onder de BNW'erts de complottheorieën over deze oorlog altijd maar over één enkele partij gaan. Nog bijzonderder is dat deze "kritische denkers" er ook nog eens zonder er ook maar een simpel vraagteken bij te zetten er ook vol overgave in mee gaan.quote:Op zondag 29 oktober 2023 19:27 schreef theguyver het volgende:
[..]
Ik denk niks.
De Russische propaganda draait op volle toeren.
Oekraïne krijgt niks meer.
Alle mannen en vrouwen moeten zich aanmelden om het leger in te moeten ook de gene die voor geweld gevlucht waren.
Rusland heeft meer materiaal vernietigd dan Oekraïne in totaal heeft, afgelopen week 6 jets bijvoorbeeld.
Het front staat aan alle kanten op instorten..
En ga maar even door.
Ondertussen is het wel bijzonder dat er geruchten gaan dat Poetin een beroerte heeft gehad en misschien al wel dood is.. maar goed dat is maar een gerucht.
Het blijft ook bijzonder dat iedereen welke mening deze ook is degene met dezelfde mening een schouderklopje blijft geven. Is dat kuddegedrag? Vraag het me oprecht af, dus geen sneer of wat dan ook. Werkt aan beide kanten hetzelfde. Was een observatie.quote:Op zondag 29 oktober 2023 19:31 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Het blijft bijzonder dat onder de BNW'erts de complottheorieën over deze oorlog altijd maar over één enkele partij gaan. Nog bijzonderder is dat deze "kritische denkers" er ook nog eens zonder er ook maar een simpel vraagteken bij te zetten er ook vol overgave in mee gaan.
Kom jij in BNW om jezelf te verbazen?quote:Op zondag 29 oktober 2023 19:31 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Het blijft bijzonder dat onder de BNW'erts de complottheorieën over deze oorlog altijd maar over één enkele partij gaan. Nog bijzonderder is dat deze "kritische denkers" er ook nog eens zonder er ook maar een simpel vraagteken bij te zetten er ook vol overgave in mee gaan.
Nee, ik ben niet verbaasd dat een meta-discussie over complotten te moeilijk en/of ongewenst is voor velen hier.quote:Op maandag 30 oktober 2023 09:49 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[..]
Kom jij in BNW om jezelf te verbazen?
[ afbeelding ]
Vervelend voor je.quote:Op maandag 30 oktober 2023 10:04 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Nee, ik ben niet verbaasd dat een meta-discussie over complotten te moeilijk en/of ongewenst is voor velen hier.
Die onrust komt door antesemitisme kan ik je melden..daar hoeft Oekraïne (helaas) niks voor te doen. Zie ook de reactie van Rusland.quote:Op maandag 30 oktober 2023 13:27 schreef Candymannetje het volgende:
Oekraïne schijnt een nieuwe tactiek te proberen en probeerde de islamitische regio Dagestanvan in Rusland te destabiliseren door een (verzonnen) verhaal rond te laten gaan dat er in die regio mensen uit israel komen wonen ofzo.
Terwijl de mensen in Dagestavan pro Palestina zijn.
Er waren behoorlijk wat onrusten in die regio afgelopen nacht.
Volgens wie? Een aan het Kremlin gelieerde propagandafabriek zeker?quote:Op maandag 30 oktober 2023 13:27 schreef Candymannetje het volgende:
Oekraïne schijnt een nieuwe tactiek te proberen en probeerde de islamitische regio Dagestanvan in Rusland te destabiliseren door een (verzonnen) verhaal rond te laten gaan dat er in die regio mensen uit israel komen wonen ofzo.
Zou ook kunnen maar waarom zouden moslims zich dan tegen de Russische politie keren?quote:Op maandag 30 oktober 2023 15:46 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Die onrust komt door antesemitisme kan ik je melden..daar hoeft Oekraïne (helaas) niks voor te doen. Zie ook de reactie van Rusland.
Er lande een vliegtuig vanuit Israël ...quote:Op maandag 30 oktober 2023 13:27 schreef Candymannetje het volgende:
Het zijn de woorden van de Russische minister van Buitenlandse Zaken, maar zegt meneer er niet bij natuurlijk. Met z’n ‘Oekraïne schijnt…’quote:Op maandag 30 oktober 2023 15:50 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Volgens wie? Een aan het Kremlin gelieerde propagandafabriek zeker?
Dus er wordt weer doelbewust Ruzzische propaganda verspreid.quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 07:23 schreef Raw85 het volgende:
[..]
Het zijn de woorden van de Russische minister van Buitenlandse Zaken, maar zegt meneer er niet bij natuurlijk. Met z’n ‘Oekraïne schijnt…’
Dat één of andere sneue Trumper als een kind tekeer gaat is echt totaal onverwacht ja.quote:
Waarom zou de islamitische bevolking van Rusland boos worden vanwege het feit dat Rusland Hamas helpt?quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 06:17 schreef theguyver het volgende:
[..]
Er lande een vliegtuig vanuit Israël ...
Maar natuurlijk is dat de schuld van Oekraïne, die vroegen express aan Israël.. hoi stuur even wat mensen naar die regio zodat ze gelyncht kunnen worden door shaggy Russen, aangezien Zelensky joods is.
En heeft natuurlijk geen hol te maken dat Rusland zich achter Hamas heeft geschaard..
Aangezien je een kenner schijnt te zijn, want je deelt nogal vaak tweets van dit figuur; wat heeft obese.com eigenlijk tegen Zelensky?quote:
Ze zouden het kunnen zien als een vrijbrief om zelf ook actie tegen Joden te ondernemen, aangezien de Rusland blijkbaar geen problemen heeft met de acties van Hamas. Integendeel.quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 09:32 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Waarom zou de islamitische bevolking van Rusland boos worden vanwege het feit dat Rusland Hamas helpt?
Ja dat zou kunnen maar waarom vallen ze dan de overheid aan?quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 10:05 schreef Raw85 het volgende:
[..]
Ze zouden het kunnen zien als een vrijbrief om zelf ook actie tegen Joden te ondernemen, aangezien de Rusland blijkbaar geen problemen heeft met de acties van Hamas. Integendeel.
Omdat oom agent een lynchpartij toch net wat te ver vond gaan en er een stokje voor stak?quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 10:10 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Ja dat zou kunnen maar waarom vallen ze dan de overheid aan?
Ja dat zou ook kunnen maar ik vermoed dat er meer achter zit omdat de actie precies op dat vliegtuig gericht was en niet op de joodse bevolking.quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 10:19 schreef Raw85 het volgende:
[..]
Omdat oom agent een lynchpartij toch net wat te ver vond gaan en er een stokje voor stak?
Kom je hebt hersenen.. althans ik ga er vanuit dat je die hebt.quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 09:32 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Waarom zou de islamitische bevolking van Rusland boos worden vanwege het feit dat Rusland Hamas helpt?
Je weet het zelf ook niet dus.quote:Op woensdag 1 november 2023 07:15 schreef theguyver het volgende:
[..]
Kom je hebt hersenen.. althans ik ga er vanuit dat je die hebt.
Zet ze es aan het werk.
Als je iets bedacht hebt waarom ben ik erg benieuwd.
quote:Op woensdag 1 november 2023 09:42 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[ twitter ]
Weer een stapje verder
Waarom gooit hij dan geen grotere bommen op Oekraïne?quote:Op woensdag 1 november 2023 10:18 schreef Hallojo het volgende:
Putin's oplossing voor ieder probleem is moord. En als het met moorden niet lukt, dan meer moorden. En als het met meer moorden niet lukt, dan nog meer moorden.
Waarom wel?quote:Op donderdag 2 november 2023 12:45 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[..]
Waarom gooit hij dan geen grotere bommen op Oekraïne?
Moord kan op verschillende manieren.quote:Op donderdag 2 november 2023 15:33 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[..]
Er wordt beweerd dat Putin z'n oplossing voor alles moord is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |