@Neef_Wuppie komt nu zeker weten nooit meer terug. Of zou hij misschien wel Zoon_John zijn?quote:Op donderdag 12 oktober 2023 20:28 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Voor iemand met zoveel openlijke adoratie voor Hitler had ik toch niet verwacht dat hij een NSB’er zou zijn.
quote:Emma Wortelboer wordt moeder. De 26-jarige presentatrice maakte het nieuws donderdagavond bekend op de rode loper voorafgaand aan het Gouden Televizier-Ring Gala in Koninklijk Theater Carré in Amsterdam.
We bespreken ook de negatieve dingen in het leven moderator Coco.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 20:30 schreef Coco het volgende:
Grimmige sfeer ineens.
Laten we het weer positief zien.
The Fugitive nu op Veronica
wtfquote:Op donderdag 12 oktober 2023 20:31 schreef Sked het volgende:
Ik ga maar eens eten, dat had ik nog niet gedaan vandaag.
Hopelijk is het dan na al die tijd wel lekker. Eet smakelijk.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 20:31 schreef Sked het volgende:
quote:Op donderdag 12 oktober 2023 20:30 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
@:Neef_Wuppie komt nu zeker weten nooit meer terug. Of zou hij misschien wel Zoon_John zijn?
Neh.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Makkelijk eerste
iPhone nog steeds niet verzonden. DAT ZAL GVD WEL GEEN 16 OKTOBER WORDEN DANquote:Op donderdag 12 oktober 2023 20:33 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hopelijk is het dan na al die tijd wel lekker. Eet smakelijk.
Ik ga nu bestellenquote:Op donderdag 12 oktober 2023 20:31 schreef Sked het volgende:
Wat ga je bestellen?quote:
Was laat thuis door overwerk.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 20:34 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Nu FA Sked en moderator Coco nog zo laat gaan eten pak ik nog maar een kopje koffie.
@Coco gaat voor een vette domino’s pizza en chocolate drip cake oid.quote:
Ik heb nog vertrouwen in @Cocoquote:Op donderdag 12 oktober 2023 20:39 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
@:Coco gaat voor een vette domino’s pizza en chocolate drip cake oid.
@Neef_Wuppie had ook spijt van zijn zondes.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 20:40 schreef Zoon_John het volgende:
[..]
Gewoon iemand die een nieuw leven wilde beginnen.
Neef Wuppie was een achterlijke idioot.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 20:40 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
@:Neef_Wuppie had ook spijt van zijn zondes.
Wie vond je wel een leuke user?quote:Op donderdag 12 oktober 2023 20:40 schreef Zoon_John het volgende:
[..]
Neef Wuppie was een achterlijke idioot.
Lenny_Leonardquote:Op donderdag 12 oktober 2023 20:41 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Wie vond je wel een leuke user?
@Remqoquote:Op donderdag 12 oktober 2023 20:41 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Wie vond je wel een leuke user?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |