Ik hoop echt dat die race zo’n deceptie wordtquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 17:16 schreef Rianne84 het volgende:
[ twitter ]
Las Vegas wordt tot de laatste druppel uitgemolken
Monza 2021 werd blijkbaar wel als voorbeeld genoemd toen Max z’n auto boven Lewis parkeerdequote:Op dinsdag 17 oktober 2023 15:52 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
Verstappen heeft in Baku de baan niet overgestoken. Hij is aan de zijde waar hij gecrasht was achter de baan gaan staan.
Ik niet. Ik hoop op een grandioos zakelijk succes en een fantastische race.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 17:30 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
Ik hoop echt dat die race zo’n deceptie wordt![]()
Volgens mij een storm in een glas water.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 08:57 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Dit al besproken?
https://nl.motorsport.com(...)l-contract/10533686/
Gaat één grote poppenkast worden, typisch Amerikaans.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 17:16 schreef Rianne84 het volgende:
[ twitter ]
Was dat een rode vlag?quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 19:41 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Monza 2021 werd blijkbaar wel als voorbeeld genoemd toen Max z’n auto boven Lewis parkeerde
Niet zo vreemd als je ziet wie voor die hele poppenkast betaalt.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 17:16 schreef Rianne84 het volgende:
[ twitter ]
Die zit tegenwoordig in het keurslijf van F1TV en werkt daarmee direct voor Liberty/Formula One, daar is geen ruimte meer voor een opmerking als dit.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 09:22 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Gaat één grote poppenkast worden, typisch Amerikaans.
Net zoals tijdens USGP met die grote slee van een wagen om de winnaar van punt A naar B te brengen was zo ongemakkelijk om te kijken.
Verwacht ook een doos vol nietszeggende Amerikanen op de grid.
Hopelijk doet David Coulthard het commentaar, kun je lachen.
Jammer, hopelijk blijft hij lekker zichzelf.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 10:23 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Die zit tegenwoordig in het keurslijf van F1TV en werkt daarmee direct voor Liberty/Formula One, daar is geen ruimte meer voor een opmerking als dit.
Denk ook niet dat het zoveel met F1TV of Liberty te maken heeft, de tijden zijn nu eenmaal veranderd, de tenen een stuk langer dus het is een beetje op eieren lopen als commentator.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 10:52 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Jammer, hopelijk blijft hij lekker zichzelf.
IJdele hoopquote:Op woensdag 18 oktober 2023 20:22 schreef Starflyer het volgende:
Even dacht ik dat Drugovich dit weekend zou rijden.
[ twitter ]
Maar helaas, hij is alweer weggehaald![]()
[ twitter ]
Not bad.quote:
Er is een Speciale Liveriestopicquote:
Nice!quote:
Wrs wel, maar Horner was geen voorstander van De Vries, en daar heeft hij wel gelijk in gekregen. Kan me ook voorstellen de nieuwe directeur niet altijd blij is met beslissingen van Marko (en de financiele implicaties daarvan), die nogal eens kort door de bocht is zeg maar.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 09:04 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Volgens mij een storm in een glas water.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |