Op Jeddah, Qatar en Portimão na dan.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 09:45 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat dit wel een heel sterk argument tegen nieuwe banen is.
Nouuuu...quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 09:46 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Op Jeddah, Qatar en Portimão na dan.
jij ziet wel vaak dingen als clickbait.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 18:46 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zonder op clickbait troep te klikken: Norris.
Dit is zo clickbait als clickbait video's kunnen wordenquote:Op zaterdag 14 oktober 2023 18:48 schreef THEFXR het volgende:
[..]
jij ziet wel vaak dingen als clickbait.
Helmut heeft zich in het verleden niet positief over Norris uitgelaten, dus is het toch Alonso geworden.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 18:52 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dit is zo clickbait als clickbait video's kunnen worden
Je ziet toch zelf ook wel dat dit pure troep is?quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 18:48 schreef THEFXR het volgende:
[..]
jij ziet wel vaak dingen als clickbait.
wat een onzin, je hebt de clip nog niet eens bekeken, verder is het gewoon ontopic.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 18:58 schreef Tijn het volgende:
[..]
Je ziet toch zelf ook wel dat dit pure troep is?
De betrokkenen doen er wel heel lacherig over, wat me toch wat twijfels geeft.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 19:00 schreef Netsplitter het volgende:
Er gaat een gerucht dat Perez zijn afscheid van de F1 gaan aankondigen in Mexico.
Is alweer ontkracht.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 19:00 schreef Netsplitter het volgende:
Er gaat een gerucht dat Perez zijn afscheid van de F1 gaan aankondigen in Mexico.
Bron?quote:
quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 19:16 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Geruchten worden altijd ontkend.
Van hemzelf:quote:
Ontslag? Kan. Maar pensioen niet.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 20:30 schreef daNpy het volgende:
Nouja, als Sergio niet zijn eigen ontslag bekend maakt....
Hij wordt testcoureur bij Alfa Tauriquote:Op zaterdag 14 oktober 2023 20:31 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ontslag? Kan. Maar pensioen niet.
Een of ander stom geruchtquote:Op zaterdag 14 oktober 2023 20:43 schreef Peterselieman het volgende:
Wat heb er op Feesboek gestaan?
Kijken of ie punten paktquote:
quote:
Hamilton krijgt mogelijk zwaardere straf na oversteken baan in Qatar
Lewis Hamilton krijgt mogelijk nog een zwaardere straf voor zijn kiezen nadat hij tijdens de Grand Prix van Qatar de baan overstak. De Britse coureur werd daarvoor al beboet met 50.000 euro, waarvan de helft voorwaardelijk, maar de autosportbond FIA stelt nu toch een aanvullend onderzoek in.
Hamilton kende geen gelukkige dag op het circuit van Losail. Hij crashte al in de eerste bocht na een botsing met zijn teamgenoot George Russell. Na de crash liep hij de baan over, terwijl de race nog bezig was. Dat is verboden.
Daarvoor kreeg de coureur dus al een boete, maar nu hangt hem wellicht een zwaardere straf boven het hoofd. Ook al bood hij zijn excuses aan na de race. De FIA heeft een aanvullend onderzoek ingesteld.
'Status als rolmodel'
"De FIA merkt op dat Lewis zich verontschuldigde en erkende dat de oversteek een ernstige inbreuk op de veiligheid was, maar gezien zijn status als rolmodel is de FIA bezorgd over de indruk die zijn actie mogelijk heeft gemaakt op jongere coureurs", zegt een woordvoerder tegenover Motorsport.com.
Daar hadden we het al over in het Qatar topic. Het gaat helemaal niet over het zwaarder straffen van Hamilton, maar om mogelijk in de toekomst zwaarder te straffen bij dit soort overtredingen.quote:
https://www.motorsport.co(...)g-incident/10533019/quote:It is understood that a key motivation is not in handing out a bigger sanction for Hamilton, but in whether penalties generally for crossing a live race track should be much greater
Mja, ik lees het misschien net anders, maar ...quote:Op zondag 15 oktober 2023 17:31 schreef Starflyer het volgende:
Wie zegt dat ze zich anders moeten gedragen dan andere F1 coureurs?
Dat wordt nergens beweerd.
Alle F1 coureurs zijn rolmodellen voor de jongere generatie en moeten zich als zodanig gedragen. Dat Hamilton genoemd wordt is omdat hij hier vorige week aan schuldig gemaakt heeft en zijn situatie dus opnieuw onderzocht wordt om te kijken of er voor dit soort gevallen in de toekomst zwaardere uitgedeeld moeten worden.
Ze bedoelen dat de F1 als geheel een rolmodel is voor de lagere raceklassen.quote:Op zondag 15 oktober 2023 17:53 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Mja, ik lees het misschien net anders, maar ...
"Lewis erkende dat het oversteken van de baan een ernstige veiligheidsovertreding was. Maar gezien de voorbeeldfunctie van Hamilton is de FIA bezorgd over het effect van zijn acties op jongere coureurs."
... dus als Lawson het had gedaan dan zou het anders zijn, want hij is de jongere generatie? Of bedoelen ze de jongere generatie buiten de F1?
Hoe dan ook, vind ik dat hele rolmodel geneuzel bullshit. Denk niet dat Max daar zit om een rolmodel te zijn.
Het is gevaarlijk om over te steken, klaar of je nou rolmodel bent of niet. Als je het goed bestraft, ongeacht wie het doet, dan hoef je niet te zeuren over rolmodellen, want dan leert de jongere generatie gewoon regels na te leven en geen domme dingen te doen.
Het lijkt mij sowieso handig als Helmut er mee stopt of weg gaat. Die gast heeft echt foute opmerkinge en praat vaak zonder na te denken.quote:Op zondag 15 oktober 2023 21:01 schreef THEFXR het volgende:
dit lijkt mij toch erg onzeker, wat hier wordt beweert.
.
Dat slaat een beetje op 90% van iedereen in de F1quote:Op zondag 15 oktober 2023 21:45 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Het lijkt mij sowieso handig als Helmut er mee stopt of weg gaat. Die gast heeft echt foute opmerkinge en praat vaak zonder na te denken.
ehm. Russel reed achterlangs secondes later...quote:Op zondag 15 oktober 2023 19:19 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Wat zijn we weer lekker aan het overdrijven zeg. Zoveel was er niet aan de hand, geen enkele auto in de buurt. En het zijn ook nog eens geen 'stille' elektrische wagens.
Nee het mag niet. Maar menig coureur heeft dit wel eens gedaan. Zelfs Max dus in Azerbeidsjan.
Deze troep kijk ik niet, dus wat er precies beweerd wordt weet ik niet. Maar afgaande op de titel zal het wel gaan over de zogenaamde machtsstrijd tussen Mintzlaf en de Thaise mede-eigenaren, waar Horner de Thaise kant zou kiezen, volgens de Braziliaanse Globo.quote:Op zondag 15 oktober 2023 21:01 schreef THEFXR het volgende:
dit lijkt mij toch erg onzeker, wat hier wordt beweert.
.
En dat vindt de FIA dus blijkbaar ook (waarmee ze dus ingaan tegen hun eigen stewards). En om te voorkomen dat de straf tegen Hamilton als precedent gezien wordt voor toekomstige gevallen, gaan ze het opnieuw onderzoeken en mogelijk voorstellen om in de toekomst dit zwaarder te straffen.quote:Op zondag 15 oktober 2023 19:15 schreef opgebaarde het volgende:
Het is onzin dat ze een nieuw onderzoek openen en zeker met zo'n non-argument.
Lewis had er in eerste instantie gewoon niet mee weg mogen komen. Hij wist heel goed dat het niet mag en levensgevaarlijk is. Vorig jaar Oostenrijk deed notabene zijn teamgenoot hetzelfde en die kreeg er een tik voor op de vingers en dat was nog wel tijdens een rode vlag.
Excuus om niet te kijken genotquote:Op maandag 16 oktober 2023 07:24 schreef ESF1Gamer het volgende:
RACEWEEK![]()
Diep in de nacht sprintrace genot
2 Races op 1 dag...quote:Op maandag 16 oktober 2023 07:24 schreef ESF1Gamer het volgende:
RACEWEEK![]()
Diep in de nacht sprintrace genot
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |