RBR houdt vooral van Perez vanwege z'n populariteit. Hij is veel populairder dan Verstappen. Van de verkochte merchandise is 65% vanwege Perez.quote:Op donderdag 26 oktober 2023 18:21 schreef -XOR- het volgende:
Als je werkgever dit soort filmpjes over je laat maken dan is het niet best:
Dat heb je al gauw als een van de coureurs voor Nederland rijdt. Nederland is nou eenmaal een kleine markt.quote:Op donderdag 26 oktober 2023 18:23 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
RBR houdt vooral van Perez vanwege z'n populariteit. Hij is veel populairder dan Verstappen. Van de verkochte merchandise is 65% vanwege Perez.
We zijn vergeten om onze gewaardeerde OP maker bodyguards te geven, dat was een foutquote:
De vloer van de RB ligt juist hoger dan die van bijvoorbeeld Mercedes of Ferrari.quote:Op donderdag 26 oktober 2023 12:13 schreef wdn het volgende:
[..]
Dat zou erg vreemd zijn. De baan is veel belangrijker en zal, in eerste instantie, daar op afgesteld worden. De RB werkt het beste met een zo laag mogelijke vloer en dat lijkt Perez gewoon niet te liggen (of beter: het is tot nu toe alleen Max die er mee overweg kan).
Buiten het stoeltje is er dan nog de softwarematige afstelling en die zal per rijder zijn. Misschien dat dit standaard Max zijn instellingen zijn maar kan me niet voorstellen dat Perez daar voor zijn auto geen invloed op heeft.
quote:
quote:Op donderdag 26 oktober 2023 18:25 schreef Zorro het volgende:
Het is donderdagAVOND en het is RACEWEEK en er is nog geen livetopic.
[ afbeelding ]
Had ik niet verwacht, 33 miljoen aan omzet las ik. Dat is lekker verdiendquote:Op donderdag 26 oktober 2023 18:23 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
RBR houdt vooral van Perez vanwege z'n populariteit. Hij is veel populairder dan Verstappen. Van de verkochte merchandise is 65% vanwege Perez.
Denk dat d’n Max pas echt wereldwijd een ster wordt als hij voor Ferrari gaat rijden en succesvol is.quote:Op donderdag 26 oktober 2023 18:53 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Had ik niet verwacht, 33 miljoen aan omzet las ik. Dat is lekker verdiend
33, das dan wel weer grappig.quote:Op donderdag 26 oktober 2023 18:53 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Had ik niet verwacht, 33 miljoen aan omzet las ik. Dat is lekker verdiend
100% mee eens. Dan worden er mondjes gesnoerd.quote:Op donderdag 26 oktober 2023 19:07 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Denk dat d’n Max pas echt wereldwijd een ster wordt als hij voor Ferrari gaat rijden en succesvol is.
Ommegodquote:Op donderdag 26 oktober 2023 19:46 schreef Nizno het volgende:
en de smaakpapillen van Leclerc zijn ook weg
[ twitter ]
Ik denk dat dat weinig uitmaakt, RBR hengelt meer sponsorgeld binnen dan ze qua budget uit mogen geven. En heeft Verstappen niet veel merchandise in eigen handen? Mensen kopen mss meer Verstappen merch, dan RBR Verstappen merch.quote:Op donderdag 26 oktober 2023 18:23 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Maar als ze Verstappen merch kopen dan heeft RBR daar financieel toch niks aan?quote:Op donderdag 26 oktober 2023 20:31 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
[..]
Ik denk dat dat weinig uitmaakt, RBR hengelt meer sponsorgeld binnen dan ze qua budget uit mogen geven. En heeft Verstappen niet veel merchandise in eigen handen? Mensen kopen mss meer Verstappen merch, dan RBR Verstappen merch.
Dat denk ik ook, maar dat maakt ook dat elke rijder naast Max altijd "meer merch" zal verkopen in de ogen van RBR, omdat Max z'n eigen shop heeft.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 12:13 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Maar als ze Verstappen merch kopen dan heeft RBR daar financieel toch niks aan?
Maar het klopt ook niet echt om te zeggen dat Perez meer merch verkoopt dan Verstappen, en dus populairder is. En de waarde van Verstappen voor RBR ziet lang niet alleen in hoeveel merch ze van hem verkopen. Ik denk dat Marko precies 0 seconden nadenkt over hoeveel merch er van Perez verkocht wordt, als hij nadenkt over of Perez voor RBR rijdt volgend jaar of niet.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 12:13 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Maar als ze Verstappen merch kopen dan heeft RBR daar financieel toch niks aan?
Zelf geeft hij aan dat hij dat ook heeft bij de GP van Nederland....quote:Op donderdag 26 oktober 2023 17:24 schreef Rianne84 het volgende:
[ twitter ]
Leuk land, leuke mensen...
Ja dat is dan weer een ander soort leuke mensen.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 14:20 schreef DjVero het volgende:
[..]
Zelf geeft hij aan dat hij dat ook heeft bij de GP van Nederland....
Dat denk ik ook. Zonder Verstappen was RBR een tweederangs team.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 13:18 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
[..]
Maar het klopt ook niet echt om te zeggen dat Perez meer merch verkoopt dan Verstappen, en dus populairder is. En de waarde van Verstappen voor RBR ziet lang niet alleen in hoeveel merch ze van hem verkopen. Ik denk dat Marko precies 0 seconden nadenkt over hoeveel merch er van Perez verkocht wordt, als hij nadenkt over of Perez voor RBR rijdt volgend jaar of niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |