abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 11 oktober 2023 @ 23:10:06 #151
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_210920942
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2023 23:08 schreef Janneke141 het volgende:

[..]
Een eindoplossing, zeg maar.
En dan ben je ook nog leraar...
"Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
“To forgive the terrorists is up to God, but to send them there is up to me.”
Vladimir Putin
  woensdag 11 oktober 2023 @ 23:10:47 #152
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_210920947
quote:
7s.gif Op woensdag 11 oktober 2023 23:10 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
En dan ben je ook nog leraar...
Het zijn jouw plannen hè. Niet die van mij.
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
pi_210920950
quote:
18s.gif Op woensdag 11 oktober 2023 23:07 schreef Vallon het volgende:

[..]
Natuurlijk begrijp ik ook dat het heel erg complex en ontzettend ingewikkeld is.
Met de vraagstelling ("schuld" wasda ?) is nergens iets mee aan te vangen wanneer rekening moet worden gehouden met alle hoop verloren individu omdat die daar zijnde, onschuldig zouden zijn. De term (on)schuld zegt wmb verder niet(s) of dat al of niet hier zo is.

De term (on)schuld die menigeen vanuit zij/haar denkwijze begrijpelijk toepast, maakt of dat het hier gaat om een soort afweging of rechtvaardiging omtrent een veroordeling of vrijspraak. Iets dat hier niet eens aan de orde is. Israëlische burger niets ontziend worden aangevallen. Alleen met snijden zal hier het gezwel weggenomen kunnen worden. Daar van afzien zal het het leed laten voortduren en groter maken voor anderen die ook onschuldig zijn.
Hamas heeft helaas geen enkele boodschap aan andermans onschuld.

De "oorlogsmisdaden"; worden gepleegd in en door een autonoom leefgebied dat daartoe alle medewerking geeft om brute aanvallen op andere daarbuiten levende "onschuldige" burgers te plegen zoals babies, kinderen uiteen te rijten, te ontvoeren of te verbranden in hun panicrooms.
Even voor de duidelijkheid. Niet veel eerder heb ik me on ironisch afgevraagd of Hamas wel dingen doet die geen oorlogsmisdaden zijn.
  Moderator woensdag 11 oktober 2023 @ 23:11:18 #154
236264 crew  capricia
pi_210920952
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2023 23:03 schreef HiZ het volgende:

[..]
Ik wil het dus niet zien. Maar het niet laten zien helpt ontkennen.
"Dan zullen het wel Oekraïners zijn die dit gedaan hebben, toen."
Je gaat deze mensen niet overtuigen.

En ik heb het normale NOS journaal die ik zo af en toe kijk met mijn gezin, daar niet voor over.

Maar wellicht is er een middenoplossing. Later op de avond. Viewers discretion etc.

De beelden hoeven niet verboden te worden. Het hoeft alleen niet in je gezicht te exploderen. Op iedere app die een minderjarige gebruikt.
Kan best wat discretie gebruiken. :D

En wellicht verschillen we hierover gewoon van mening. Kan ook.
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
  woensdag 11 oktober 2023 @ 23:11:21 #155
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_210920953
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2023 23:03 schreef marcb1974 het volgende:

[..]
En toch sturen ze een tweede carrier.
Genocide is ook maar een naam, massale bombardementen op gebouwen waar Hamas in zit zijn legitieme doelen volgens Israel. En ja, dan gaan er heel veel burgers dood.
Het lijkt er alleen wel op dat Hamas in ieder geval in een deel van die gebouwen inderdaad zit.
Die carrier kan dus voor van alles gebruikt worden. Ik denk, zoals al gezegd, vooral om andere statelijke actoren af te schrikken zich er mee te bemoeien.

Ja, je kunt fors bombarderen tegen Hamas, maar als er op zeker moment tienduizenden Palestijnen omgekomen zijn is het niet meer proportioneel.

Je mag bijv ook een school bombarderen als daar vijanden zitten, maar het wordt al moeilijk als de conciërge er rondloopt. Zitten alle klassen vol kinderen, dan is het gewoon illegaal. Al weet je 109 % zeker dat de vijand er zit.
Zo is het ook met Gaza op grotere schaal. Je kunt geen 100.000 inwoners afslachten om 10.000 Hamas-leden te pakken. Zelfs niet al zouden die Palestijnen toegestaan hebben dat ze tussen hun zitten.
The End Times are wild
pi_210920956

Dat was een hele flinke knal heel veel verderop
  woensdag 11 oktober 2023 @ 23:11:33 #157
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_210920957
quote:
15s.gif Op woensdag 11 oktober 2023 23:08 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]
Ik denk het echt. Ik denk dat ze hiermee hun plannen kunnen versnellen. Wat die plannen dan zijn weet ik niet, maar het zal niet veel soeps zijn.

:{²
Nee, niet doen.
Er is geen plan op vernietiging of wat dan ook.
"Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
Vladimir Putin
  woensdag 11 oktober 2023 @ 23:11:45 #158
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_210920962
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2023 23:10 schreef Janneke141 het volgende:

[..]
Het zijn jouw plannen hè. Niet die van mij.
Wtf?
Je bent ziek.
Vladimir Putin
Vladimir Putin
  woensdag 11 oktober 2023 @ 23:12:44 #159
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_210920967
quote:
7s.gif Op woensdag 11 oktober 2023 23:11 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Wtf?
Je bent ziek.
Ja, dat zal het zijn.
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
pi_210920969
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2023 23:11 schreef LXIV het volgende:

[..]
Die carrier kan dus voor van alles gebruikt worden. Ik denk, zoals al gezegd, vooral om andere statelijke actoren af te schrikken zich er mee te bemoeien.

Ja, je kunt fors bombarderen tegen Hamas, maar als er op zeker moment tienduizenden Palestijnen omgekomen zijn is het niet meer proportioneel.

Je mag bijv ook een school bombarderen als daar vijanden zitten, maar het wordt al moeilijk als de conciërge er rondloopt. Zitten alle klassen vol kinderen, dan is het gewoon illegaal. Al weet je 109 % zeker dat de vijand er zit.
Zo is het ook met Gaza op grotere schaal. Je kunt geen 100.000 inwoners afslachten om 10.000 Hamas-leden te pakken. Zelfs niet al zouden die Palestijnen toegestaan hebben dat ze tussen hun zitten.
Leuk, fijne theorie,
gaan ze verder niets mee doen.

Zeker niet aangezien Hamas zich ook aan geen enkele 'regel' houd.
stupidity has become as common as common sense was before
~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~
Travel Is Fatal To Prejudice, Bigotry and Narrow-Mindedness
  woensdag 11 oktober 2023 @ 23:13:52 #161
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_210920976
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2023 23:10 schreef PS. het volgende:

[..]
Je weet dondersgoed op welke vraag
Ja, simpel. Je kan een omvangrijke operatie als deze gewoon niet missen. Er zijn teveel mensen bij betrokken. Het moet hen ergens hebben bereikt. Dus nogmaals, ze spinnen hier geen garen bij. Ze kunnen hierdoor sneller hun akelige agenda uitrollen. Het begin zien we al.

En Israël zal nooit worden terug geroepen door andere landen. Ze kunnen doen wat ze willen.

Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
  woensdag 11 oktober 2023 @ 23:14:22 #162
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_210920979
quote:

[..]

Ja heel leuk.
Maar dan blijf je in een catch 22 zitten.
Je kan dit niet oplossen met speciale operaties en SWOT-teams. Daar is het volume aan Hamas-strijders veel te groot voor.
Vladimir Putin
Vladimir Putin
pi_210920985
quote:
15s.gif Op woensdag 11 oktober 2023 23:13 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]
Ja, simpel. Je kan een omvangrijke operatie als deze gewoon niet missen. Er zijn teveel mensen bij betrokken. Het moet hen ergens hebben bereikt. Dus nogmaals, ze spinnen hier geen garen bij. Ze kunnen hierdoor sneller hun akelige agenda uitrollen. Het begin zien we al.

En Israël zal nooit worden terug geroepen door andere landen. Ze kunnen doen wat ze willen.

Ja de groeten.
pi_210920987
quote:
1s.gif Op woensdag 11 oktober 2023 23:11 schreef capricia het volgende:

[..]
"Dan zullen het wel Oekraïners zijn die dit gedaan hebben, toen."
Je gaat deze mensen niet overtuigen.

En ik heb het normale NOS journaal die ik zo af en toe kijk met mijn gezin, daar niet voor over.

Maar wellicht is er een middenoplossing. Later op de avond. Viewers discretion etc.

De beelden hoeven niet verboden te worden. Het hoeft alleen niet in je gezicht te exploderen. Op iedere app die een minderjarige gebruikt.
Kan best wat discretie gebruiken. :D

En wellicht verschillen we hierover gewoon van mening. Kan ook.
Oh zo'n watershed oplossing lijkt me prima. Zodat je in ieder geval weet wanneer je niet moet kijken. En dat je het niet in het kinderjournaal gooit lijkt me logisch.
  woensdag 11 oktober 2023 @ 23:14:51 #165
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_210920988
quote:
15s.gif Op woensdag 11 oktober 2023 23:13 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

_O-
Vladimir Putin
Vladimir Putin
  woensdag 11 oktober 2023 @ 23:15:27 #166
13462 BansheeBoy
pi_210920994
quote:
1s.gif Op woensdag 11 oktober 2023 23:11 schreef Hatseflats22 het volgende:

[..]
Antwoord op de vraag waarom je Israël steeds klein maakt, zelfs als je het quote van anderen pas je het aan, en het antwoord ontwijk je, nu weer.
Dit was bij hoge uitzondering. Ik kan wel antwoord geven maar mijn posts worden helaas verwijderd. Ik ga me niet vermoeien. Had ik toch al gezegd? :?

Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
pi_210920996
Ga er maar van uit dat ze heel Gaza naar de tyfus brengen. En de VS gaat het helemaal goed vinden. Alles over asbestslachtoffers wordt gewoon verdraaid of genegeerd. Goh, wat zijn sommige mensen goedgelovig hier. De VS staat alles toe als ze dat willen.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_210920997
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2023 23:03 schreef marcb1974 het volgende:

[..]
En toch sturen ze een tweede carrier.
Genocide is ook maar een naam, massale bombardementen op gebouwen waar Hamas in zit zijn legitieme doelen volgens Israel. En ja, dan gaan er heel veel burgers dood.
Het lijkt er alleen wel op dat Hamas in ieder geval in een deel van die gebouwen inderdaad zit.
En dat laatste maakt de gebouwen tot legitiem doelwit. De burgers evacueren -Israel geeft aan waar ze niet zullen bombarderen- is dan de verplichting van Hamas. En doet Hamas dit willens en wetens niet, pleegt Hamas de oorlogsmisdaad.

Hamas kan zich maar beter overgeven. Mochten die lui bang zijn doodgeschoten te worden als ze het proberen omdat de soldaten bang zijn voor bomgordels kunnen ze die angst weg nemen door bijvoorbeeld in hun onderbroek of blote reet richting de IDF locaties te lopen, luid schreeuwend dat ze niet verder durven vechten.
Een tikje vernederend uiteraard omdat die beelden wel de wereld over zullen gaan, maar het is voor het leven der onschuldige palestijnen, zullen we maar zeggen.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 11-10-2023 23:18:49 ]
pi_210921003
quote:
15s.gif Op woensdag 11 oktober 2023 23:15 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]
Dit was bij hoge uitzondering. Ik kan wel antwoord geven maar mijn posts worden helaas verwijderd. Ik ga me niet vermoeien. Had ik toch al gezegd? :?

Nee, je negeert de vraag en ik vind je daarom onwaarachtig BansheeBoy
  woensdag 11 oktober 2023 @ 23:17:11 #170
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_210921007
quote:
15s.gif Op woensdag 11 oktober 2023 23:15 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Nou, uiteindelijk is het wel de schuld van Hamas en de bevolking die haar geen strobreed in weg ligt. Dit is gewoon een hele domme zet geweest, met hele verstrekkende gevolgen voor de mensen daar.

Sad but true.
Vladimir Putin
Vladimir Putin
  Moderator woensdag 11 oktober 2023 @ 23:17:30 #171
236264 crew  capricia
pi_210921008
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2023 22:59 schreef trein2000 het volgende:

[..]
Ook dat is een oorlogsmisdaad he, zo'n verklaring op zichzelf al: https://en.wikipedia.org/wiki/No_quarter
Ja. Die mensen verdienen een proces.
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_210921013
quote:

[..]

Als de vijand schiet vanuit de school (oorlogsmisdaad) veranderd dat de situatie weer.

Het probleem ligt echt meer aan het feit dat Hamas schijt heeft aan elke regel waar hun ideologische vrienden Israël aan willen houden.
  woensdag 11 oktober 2023 @ 23:18:23 #173
13462 BansheeBoy
pi_210921017
quote:
1s.gif Op woensdag 11 oktober 2023 23:16 schreef Hatseflats22 het volgende:

[..]
Nee, je negeert de vraag en ik vind je daarom onwaarachtig BansheeBoy
Nou prima. Agree to disagree. Even goede vrienden.

pi_210921027
Er wordt weer geschoten.
pi_210921029
quote:
15s.gif Op woensdag 11 oktober 2023 23:18 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]
Nou prima. Agree to disagree. Even goede vrienden.

Nee, agree to disagree kan alleen als je allebei eerlijk bent en dan ergens over van mening verschilt. Jij bent simpelweg niet zuiver op de graat met je continue ontwijking om een antwoord te geven op een simpele vraag.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')