abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_210920184
quote:
1s.gif Op woensdag 11 oktober 2023 21:32 schreef capricia het volgende:

[..]
Welke censuur?
Die de EU op Twitter wenst te drukken.

En van de NOS vraag ik me af hoeveel er door ze gedeeld is.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_210920191
twitter
3 maanden ban vanwege vvmu en gewoon n op n teksten overnemen van linkse users waar de PVV in DENK/Links wordt veranderd mag blijkbaar niet. Doei.
pi_210920196
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2023 21:08 schreef Salina het volgende:

[..]
Europese leiders. Ah. Vandaar dat je net met die Tweet kwam met die uitspraak van Van der Leyen. Je weet wel, van diezelfde EU.
Nee, duidelijk.
[..]
Amusant. Jij bent zo'n matige debater dat het grappig zou zijn - als het niet ook een klein beetje zielig was.

Hier, een leuk plaatje van een spiegel. Dit ben jij.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja ja ja, allemaal persoonlijke aanvallen. Als je niet inhoudelijk kunt reageren dan laat het ook voor wat het is.
pi_210920199
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2023 21:45 schreef Tekaschi het volgende:
[ twitter ]
Ja zover was al duidelijk na de mobilisatie van 360.000 troepen. Die gaan all-in en stoppen pas als de laatste hamas gestrekt ligt
“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”
pi_210920214
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2023 21:38 schreef theunderdog het volgende:

[..]
Naja goed. Hoe ik het allemaal zie. De statistieken die ik heb gelezen. Is de bevolking in Arabische landen overwegend pro-Palestina.

Onder de bevolking van SA was ook een hele tijd de # 'geenbandenmetIsrael' ofzo populair.
Nee, maar dat is ook geen punt van discussie - ligt uiteindelijk wel allemaal een stuk genuanceerder.

Zoals ook uit deze low-key interview met willekeurige mensen op straat blijkt.

Allah Al Watan Al Malik
pi_210920215
quote:
14s.gif Op woensdag 11 oktober 2023 21:40 schreef Perrin het volgende:

[..]
polderturk enters the chat.
Zag je ook zijn sneer naar Armeni. Wel een echte Turk hoor :Y
pi_210920217
quote:
15s.gif Op woensdag 11 oktober 2023 20:57 schreef BansheeBoy het volgende:
Het is vooral vervelend dat ik het gevoel krijg dat een Isralisch mensenleven blijkbaar meer waarde kent dan die van de Palestijnen.

:{
Ach moslim kindjes "gedood" door niet moslims zijn blijkbaar in de moslimgemeenschap ook heel wat meer waard dan al die moslimkindjes wat dagelijks vermoord worden door mede moslims.
3 maanden ban vanwege vvmu en gewoon n op n teksten overnemen van linkse users waar de PVV in DENK/Links wordt veranderd mag blijkbaar niet. Doei.
  woensdag 11 oktober 2023 @ 21:48:57 #258
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_210920218
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2023 21:45 schreef Tekaschi het volgende:
[ twitter ]
Waren dat niet foto's van covid tijden?
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
pi_210920221
twitter
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  woensdag 11 oktober 2023 @ 21:49:50 #260
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_210920228
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2023 21:48 schreef Tekaschi het volgende:

[..]
Ach moslim kindjes "gedood" door niet moslims zijn blijkbaar in de moslimgemeenschap ook heel wat meer waard dan al die moslimkindjes wat dagelijks vermoord worden door mede moslims.
Two wrongs doesnt make an right

Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
  Moderator woensdag 11 oktober 2023 @ 21:49:53 #261
236264 crew  capricia
pi_210920229
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2023 21:45 schreef ludovico het volgende:

[..]
Die de EU op Twitter wenst te drukken.

En van de NOS vraag ik me af hoeveel er door ze gedeeld is.
Er is toch nu helemaal geen censuur? Je kunt alle plaatjes terugvinden op Twitter en straks elders. De Nos geeft wat minder bloederige beelden. Daar kijken ook kinderen en andere mensen. Niet iedereen zit op verkoolde lijken te wachten.

Dus wat bedoel je?

Wat dragen dit soort beelden bij?
Jij kunt nog steeds niets controleren.
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_210920238
quote:
14s.gif Op woensdag 11 oktober 2023 21:44 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
De zogenaamde solidariteit binnen de moslimgemeenschap met de Palestijnen, is slechts een excuus voor haat jegens Isral en haat jegens Joden. Dat laten de demonstraties in het Westen ook zien. Om de Palestijnen geeft men geen helemaal niets, maar het is wel een doorn in het oog dat er midden in de Arabische/Islamtische wereld een florerende Joodse staat ligt, die het op ongeveer elk vlak beter doen dan zijzelf.

Palestijnen dienen simpelweg als een politieke tool om over hun rug, een oorlog te kunnen beginnen met Isral. Vergeet niet dat zowel Hamas als Hezbollah, hevig gefinancierd, bewapend en getraind zijn door bijvoorbeeld Iran en ook Qatar.
Even afwachten hoe EttovanBelgie denkt over deze uiterst genuanceerde reactie.
Allah Al Watan Al Malik
pi_210920240
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2023 21:48 schreef ludovico het volgende:
[ twitter ]
twitter
De waarheid in iemands hoofd is vaak onbuigzamer dan het sterkste staal.
pi_210920242
quote:
15s.gif Op woensdag 11 oktober 2023 20:57 schreef BansheeBoy het volgende:
Het is vooral vervelend dat ik het gevoel krijg dat een Isralisch mensenleven blijkbaar meer waarde kent dan die van de Palestijnen.

Ik zie al zo lang ik nieuws kijk Palestijnen hun kinderen in levensgevaar brengen. Als ze er zelf al geen fuck om geven dan bescherm ik inderdaad liever een partij waar ze wel wat om leven geven en ook bewezen kunnen samenwonen met anderen.
  woensdag 11 oktober 2023 @ 21:51:09 #265
56749 BlaZ
Torpitudo peius est quam mors.
pi_210920247
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2023 20:51 schreef LXIV het volgende:

[..]
Ja. Maar de civiele infra uitschakelen is niet nodig voor eigen lijfsbehoud. Niet voor Rusland en niet voor Isral.
Het is niet geheel duidelijk en open tot interpretatie of het verbod alleen betrekking heeft op situaties waarin de oorlogvoerende partij die zijn toevlucht neemt tot deze methode van oorlogvoering tot doel heeft de burgerbevolking uit te hongeren; of dat het ook situaties bestrijkt waarin, hoewel dit niet het doel van een bepaalde handelwijze is, de uithongering van de burgerbevolking het voorzienbare gevolg ervan is.

Rond 2018 zijn er wat ammendaties geweest om de bewoording te verduidelijken, het blijft echter een kwestie van interpretatie.
Ceterum censeo Turciam delendam esse.
pi_210920253
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2023 21:31 schreef Geschiedkundige het volgende:

[..]
Omdat de Palestijnen in de meeste landen niet erg geliefd zijn. De Palestijnen zijn soennieten, maar hun bondgenoten (Hezbollah, Syri en Iran) zijn sjiieten. Nu zijn dat nogal dubieuze regimes om als bondgenoot te hebben. De soennietische landen steunen de Palestijnen helemaal niet, ondanks dat ze hetzelfde geloof aan hangen. Ze worden zowaar door hun twee 'broederlanden' Egypte en Jordani in de steek gelaten. Dat zegt ook wel iets over hoe men in de regio tegen de Palestijnse kwestie aankijkt. Niemand wil het gezeik binnenhalen.

De normale, goedwillende Palestijn is hiervan uiteraard het slachtoffer. Maar er zitten zoveel oncontroleerbare factoren bij, dat de landen eieren voor hun geld kiezen.
Wie ben jij? ;)
Ik wou net gaan typen dat er niemand hier met zijn verstand praat, maar met zijn onderbuik.

Bijna niemand denkt of zoekt even iets op en denkt, ow ja, Libanon heeft ook Palestijnen opgevangen in het verleden en mssn doet Egypte daarom niets.

Hulde voor je reactie :)
Hell To The Liars
pi_210920256
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2023 21:10 schreef Vis1980 het volgende:

[..]
Je kunt het echt niet zomaar laten gaan, ze zullen toch ook wat daders moeten leveren, anders is het over en uit. Zoveel landen zijn er bij betrokken omdat het om hun burgers gaat, dit kun je niet alleen afdoen met 'oh hier je de paar nog levende, waarschijnlijk kastplantjes terug, nou doei!', dat snap je hopelijk toch wel/

En ik ben helemaal niet pro-Isral per se, maar we hoeven elkaar geen mietje te noemen, toch? Ik heb het idee dat jij en ik wijs genoeg zijn om aan te voelen dat alleen de gegijzelden teruggeven niet helemaal de lading gaat dekken. Als men verder wil onderhandelen en laten zien dat ze geen oorlog meer willen, moeten ze de daders leveren, want de rest van de betrokken landen heeft er denk ik weinig vertrouwen in dat die mensen het niet nog een keer gaan doen.
Ik weet niet precies hoe die onderhandelingen verlopen maar ik denk niet dat Hamas zomaar Isralieten uitlevert. Ze zullen natuurlijk ook vragen om Palestijnse gevangenen. Is al vaker voorgekomen. Daarnaast worden dingen schriftelijk vastgelegd waar ook andere landen bij betrokken raken. Dus het wordt dan geen kwestie van of de dorst naar bloed wel of niet gelest zal worden van Isral. Ze moeten dan hun afspraken nakomen.

Of je Isral wel of niet kunt vertrouwen is maar de vraag. Ze overtreden namelijk alle regels omtrent oorlogsrecht, vredes plannen, VN resoluties etc.
pi_210920257
quote:
2s.gif Op woensdag 11 oktober 2023 21:48 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:

[..]
Waren dat niet foto's van covid tijden?
Dunno, post hier en daar wel eens wat "relevants" maar weet niet of het wel of niet fake is. Moeilijk in deze tijden met zoveel propaganda.
  woensdag 11 oktober 2023 @ 21:53:05 #269
56749 BlaZ
Torpitudo peius est quam mors.
pi_210920266
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2023 21:50 schreef bedachtzaam het volgende:

[..]
[ twitter ]
De tekst komt erg onprofessioneel over.
Ceterum censeo Turciam delendam esse.
pi_210920267
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2023 21:48 schreef ludovico het volgende:
[ twitter ]
Eens.
pi_210920270
Netanyahu houdt op dit moment een live toespraak op de tv.
pi_210920271
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2023 21:50 schreef bedachtzaam het volgende:

[..]
[ twitter ]
Hahaha, geweldig hoe Elon Musk haar op haar plek zet.
pi_210920273
quote:
15s.gif Op woensdag 11 oktober 2023 21:49 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]
Two wrongs doesnt make an right

Zeker niet. Alleen is Tekaschi's vraag waarom ze staan te schuimbekken als een niet-moslim een moslim dood, terwijl als een moslim een moslim dood er 'niks aan de hand' lijkt. Laten we wel wezen, ze wijzen natuurlijk ook graag naar het westen. Net zoals wij in het westen over het algemeen al snel de vinger naar de moslim wijzen. En of dat altijd terecht of onterecht is laat ik in het midden. De maatschappij wordt wel steeds extremer, ook op deze wijze. En dat is niet nodig, zorgt alleen maar voor meer gezeik op termijn.

Maar het is wel vreemd dat de ene moordenaar meer gehaat wordt dan de ander. Net zoals het inderdaad vreemd is dat het ene slachtoffer meer zou betekenen dan een ander. Dat slaat natuurlijk nergens op in een normale wereld.
pi_210920275
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2023 21:53 schreef Erasmus het volgende:
Versta je toch geen reet van :P
pi_210920277
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2023 21:53 schreef Erasmus het volgende:
zender?
“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')