Die de EU op Twitter wenst te drukken.quote:
quote:Op woensdag 11 oktober 2023 21:08 schreef Salina het volgende:
[..]
Europese leiders. Ah. Vandaar dat je net met die Tweet kwam met die uitspraak van Van der Leyen. Je weet wel, van diezelfde EU.
Nee, duidelijk.
[..]
Amusant. Jij bent zo'n matige debater dat het grappig zou zijn - als het niet ook een klein beetje zielig was.
Hier, een leuk plaatje van een spiegel. Dit ben jij.Ja ja ja, allemaal persoonlijke aanvallen. Als je niet inhoudelijk kunt reageren dan laat het ook voor wat het is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja zover was al duidelijk na de mobilisatie van 360.000 troepen. Die gaan all-in en stoppen pas als de laatste hamas gestrekt ligtquote:
Nee, maar dat is ook geen punt van discussie - ligt uiteindelijk wel allemaal een stuk genuanceerder.quote:Op woensdag 11 oktober 2023 21:38 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Naja goed. Hoe ik het allemaal zie. De statistieken die ik heb gelezen. Is de bevolking in Arabische landen overwegend pro-Palestina.
Onder de bevolking van SA was ook een hele tijd de # 'geenbandenmetIsrael' ofzo populair.
Ach moslim kindjes "gedood" door niet moslims zijn blijkbaar in de moslimgemeenschap ook heel wat meer waard dan al die moslimkindjes wat dagelijks vermoord worden door mede moslims.quote:Op woensdag 11 oktober 2023 20:57 schreef BansheeBoy het volgende:
Het is vooral vervelend dat ik het gevoel krijg dat een Isralisch mensenleven blijkbaar meer waarde kent dan die van de Palestijnen.
Waren dat niet foto's van covid tijden?quote:
Two wrongs doesnt make an rightquote:Op woensdag 11 oktober 2023 21:48 schreef Tekaschi het volgende:
[..]
Ach moslim kindjes "gedood" door niet moslims zijn blijkbaar in de moslimgemeenschap ook heel wat meer waard dan al die moslimkindjes wat dagelijks vermoord worden door mede moslims.
Er is toch nu helemaal geen censuur? Je kunt alle plaatjes terugvinden op Twitter en straks elders. De Nos geeft wat minder bloederige beelden. Daar kijken ook kinderen en andere mensen. Niet iedereen zit op verkoolde lijken te wachten.quote:Op woensdag 11 oktober 2023 21:45 schreef ludovico het volgende:
[..]
Die de EU op Twitter wenst te drukken.
En van de NOS vraag ik me af hoeveel er door ze gedeeld is.
Even afwachten hoe EttovanBelgie denkt over deze uiterst genuanceerde reactie.quote:Op woensdag 11 oktober 2023 21:44 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
De zogenaamde solidariteit binnen de moslimgemeenschap met de Palestijnen, is slechts een excuus voor haat jegens Isral en haat jegens Joden. Dat laten de demonstraties in het Westen ook zien. Om de Palestijnen geeft men geen helemaal niets, maar het is wel een doorn in het oog dat er midden in de Arabische/Islamtische wereld een florerende Joodse staat ligt, die het op ongeveer elk vlak beter doen dan zijzelf.
Palestijnen dienen simpelweg als een politieke tool om over hun rug, een oorlog te kunnen beginnen met Isral. Vergeet niet dat zowel Hamas als Hezbollah, hevig gefinancierd, bewapend en getraind zijn door bijvoorbeeld Iran en ook Qatar.
Ik zie al zo lang ik nieuws kijk Palestijnen hun kinderen in levensgevaar brengen. Als ze er zelf al geen fuck om geven dan bescherm ik inderdaad liever een partij waar ze wel wat om leven geven en ook bewezen kunnen samenwonen met anderen.quote:Op woensdag 11 oktober 2023 20:57 schreef BansheeBoy het volgende:
Het is vooral vervelend dat ik het gevoel krijg dat een Isralisch mensenleven blijkbaar meer waarde kent dan die van de Palestijnen.
Het is niet geheel duidelijk en open tot interpretatie of het verbod alleen betrekking heeft op situaties waarin de oorlogvoerende partij die zijn toevlucht neemt tot deze methode van oorlogvoering tot doel heeft de burgerbevolking uit te hongeren; of dat het ook situaties bestrijkt waarin, hoewel dit niet het doel van een bepaalde handelwijze is, de uithongering van de burgerbevolking het voorzienbare gevolg ervan is.quote:Op woensdag 11 oktober 2023 20:51 schreef LXIV het volgende:
[..]
Ja. Maar de civiele infra uitschakelen is niet nodig voor eigen lijfsbehoud. Niet voor Rusland en niet voor Isral.
Wie ben jij?quote:Op woensdag 11 oktober 2023 21:31 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Omdat de Palestijnen in de meeste landen niet erg geliefd zijn. De Palestijnen zijn soennieten, maar hun bondgenoten (Hezbollah, Syri en Iran) zijn sjiieten. Nu zijn dat nogal dubieuze regimes om als bondgenoot te hebben. De soennietische landen steunen de Palestijnen helemaal niet, ondanks dat ze hetzelfde geloof aan hangen. Ze worden zowaar door hun twee 'broederlanden' Egypte en Jordani in de steek gelaten. Dat zegt ook wel iets over hoe men in de regio tegen de Palestijnse kwestie aankijkt. Niemand wil het gezeik binnenhalen.
De normale, goedwillende Palestijn is hiervan uiteraard het slachtoffer. Maar er zitten zoveel oncontroleerbare factoren bij, dat de landen eieren voor hun geld kiezen.
Ik weet niet precies hoe die onderhandelingen verlopen maar ik denk niet dat Hamas zomaar Isralieten uitlevert. Ze zullen natuurlijk ook vragen om Palestijnse gevangenen. Is al vaker voorgekomen. Daarnaast worden dingen schriftelijk vastgelegd waar ook andere landen bij betrokken raken. Dus het wordt dan geen kwestie van of de dorst naar bloed wel of niet gelest zal worden van Isral. Ze moeten dan hun afspraken nakomen.quote:Op woensdag 11 oktober 2023 21:10 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Je kunt het echt niet zomaar laten gaan, ze zullen toch ook wat daders moeten leveren, anders is het over en uit. Zoveel landen zijn er bij betrokken omdat het om hun burgers gaat, dit kun je niet alleen afdoen met 'oh hier je de paar nog levende, waarschijnlijk kastplantjes terug, nou doei!', dat snap je hopelijk toch wel/
En ik ben helemaal niet pro-Isral per se, maar we hoeven elkaar geen mietje te noemen, toch? Ik heb het idee dat jij en ik wijs genoeg zijn om aan te voelen dat alleen de gegijzelden teruggeven niet helemaal de lading gaat dekken. Als men verder wil onderhandelen en laten zien dat ze geen oorlog meer willen, moeten ze de daders leveren, want de rest van de betrokken landen heeft er denk ik weinig vertrouwen in dat die mensen het niet nog een keer gaan doen.
Dunno, post hier en daar wel eens wat "relevants" maar weet niet of het wel of niet fake is. Moeilijk in deze tijden met zoveel propaganda.quote:Op woensdag 11 oktober 2023 21:48 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Waren dat niet foto's van covid tijden?
Zeker niet. Alleen is Tekaschi's vraag waarom ze staan te schuimbekken als een niet-moslim een moslim dood, terwijl als een moslim een moslim dood er 'niks aan de hand' lijkt. Laten we wel wezen, ze wijzen natuurlijk ook graag naar het westen. Net zoals wij in het westen over het algemeen al snel de vinger naar de moslim wijzen. En of dat altijd terecht of onterecht is laat ik in het midden. De maatschappij wordt wel steeds extremer, ook op deze wijze. En dat is niet nodig, zorgt alleen maar voor meer gezeik op termijn.quote:Op woensdag 11 oktober 2023 21:49 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Two wrongs doesnt make an right
Versta je toch geen reet vanquote:Op woensdag 11 oktober 2023 21:53 schreef Erasmus het volgende:
Netanyahu houdt op dit moment een live toespraak op de tv.
zender?quote:Op woensdag 11 oktober 2023 21:53 schreef Erasmus het volgende:
Netanyahu houdt op dit moment een live toespraak op de tv.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |