Laat even een ambtenaar naar Rotterdam fietsen zou je denken... daar ligt er nog n ongebruikt.quote:
Zouden veel Europeanen het ook verschrikkelijk hebben gevonden toen de geallieerden de Duitse steden bombardeerden? Want niet iedereen in Duitsland was een nazi, zaten ook een hoop onschuldigen en kinderen bij, of hadden ze die nazi's maar niet moeten faciliteren? De echte onschuldigen zijn de Isralische burgers die op brute wijze zijn afgeslacht door terroristen die blijkbaar nog genoeg steun genieten in hun thuisland gezien niemand ze ook maar afvalt of er ooit moeite is gedaan om die terroristen te weren.quote:Op woensdag 11 oktober 2023 14:01 schreef speknek het volgende:
Goed filmpje om nog maar eens te zien hoe stiekem pervers onze mediahonger is. Waar we denken ha strijdende partijen, oorlog, lekker, team Isral, team Palestina. Terwijl we de gewone mensen over het hoofd zien.
[ tiktok ]
Op dit moment leven 2 miljoen mensen op een postzegel met de permanente angst elk moment dood te kunnen gaan. Collateral damage. Kan gebeuren. Of alleen maar zwaargewond en je hele huis en hebben aan gort. Betekenisloze statistiek.
Maar vertel even over in welke mate je Hamas steunt. Dan weten we of je een van de goede bent. Of dat we het stiekem wel lekker kunnen vinden als je het volgende slachtoffer bent. Geef even nog een geopolitieke beschouwing, daar heb je vast wel tijd voor als je toch de hele dag onder de tafel zit te huilen.
Goed dat de Eu er werk van maakt.quote:Op woensdag 11 oktober 2023 14:19 schreef Perrin het volgende:
Elon's rol in het verspreiden van kwaadaardige propaganda:
[ twitter ]
Wel, in zekere zin, mee eens.quote:Op woensdag 11 oktober 2023 14:12 schreef pokkerdepok het volgende:
[..]
nee, een deel religieus israel wil dat afdwingen. de meesten willen gewoon terugkeren naar waar ze vandaan kwamen, om een eigen land te hebben.
en je weet ookw aarom moslims zo graag willen dat palestina hier bestaat, toch? omdat mohammed ooit in jerusalem naar de hemel is gevlogen en dus is het een heilige plek. toevallig precies bovenop de vernietigde joodse tempel.
en het westen omdat jesus daar ergens geboren is.
het is al vele eeuwen een conflict van geloof.
Views = geld. Musk als er een nieuwe martel video gepost wordtquote:Op woensdag 11 oktober 2023 14:19 schreef Perrin het volgende:
Elon's rol in het verspreiden van kwaadaardige propaganda:
[ twitter ]
Een etnische zuivering van "Isral" dus.quote:Op woensdag 11 oktober 2023 14:16 schreef Homey het volgende:
[..]
Nee, wat er moet gebeuren is dat de Palestijnen een uitgeleide krijgen naar Egypte of een ander Arabisch land. Verhuis Palestina dus.
Het gebied van Palestina kan dan opnieuw opgebouwd worden, maar dan divers qua culturen en afkomsten, geen dominantie van de islam, geen Hamas en een complete hervorming van het onderwijs. Volledig vrij van islamisme en anti-semitisme. Geen 100% islamo-etnostaat dus.
Waarschuwing voor de echte bommen vallen waarschijnlijk.quote:Op woensdag 11 oktober 2023 14:20 schreef capricia het volgende:
Waarom schieten ze zo vaak in het water?
Ze voelen nattigheid.quote:Op woensdag 11 oktober 2023 14:20 schreef capricia het volgende:
quote:Op woensdag 11 oktober 2023 14:00 schreef theunderdog het volgende:
https://twitter.com/HaraldDoornbos/status/1712057959495209260
Interessant, rationeel draadje.
Deze tweet gaat echt alle perken te buiten. Hier wordt dus doodleuk geopperd dat Isral het verlies maar moeten nemen en niks moet doen. En dan ook nog dit:quote:Op woensdag 11 oktober 2023 14:08 schreef speknek het volgende:
[..]
Yep, zei dit gisteren ook al. Het grootste drama, naast het menselijke, is dat de Isralische conservatieven en Hamas elkaar nodig hebben en dit voor beide hun finest hour is om de gematigden en langdurige vrede weg te drukken.
quote:Geen militaire vergelding, geen bombardementen op Gaza. Hoe moeilijk ook, maar neem je verlies. Maak de muur met Gaza hoger. Blijf inkomende raketten neerschieten. Sluit Gaza hermetisch af van Israel. Probeer toekomstige wapenleveranties aan Hamas tegen te gaan. En het belangrijkste: Houd de communicatie open met Arabische landen waar je al normaliseringsdeals mee hebt. En probeer meer normaliseringsdeals te sluiten met andere landen.
Gisteren, toen die boten in de fik stonden, werd er al gemeld dat er eigendommen van Hamas in het havengebied van Gaza bestookt werden, dus dat zal de reden wel zijn.quote:Op woensdag 11 oktober 2023 14:20 schreef capricia het volgende:
Ja, de tapijtbombardementen op Duitse steden waren ook militair onnodig en humanitair gezien een verschrikking.quote:Op woensdag 11 oktober 2023 14:20 schreef Tekaschi het volgende:
[..]
Zouden veel Europeanen het ook verschrikkelijk hebben gevonden toen de geallieerden de Duitse steden bombardeerden? Want niet iedereen in Duitsland was een nazi, zaten ook een hoop onschuldigen en kinderen bij, of hadden ze die nazi's maar niet moeten faciliteren? De echte onschuldigen zijn de Isralische burgers die op brute wijze zijn afgeslacht door terroristen die blijkbaar nog genoeg steun genieten in hun thuisland gezien niemand ze ook maar afvalt of er ooit moeite is gedaan om die terroristen te weren.
Bij de grens met Libanon staan ze ook, misschien een optie idd...quote:Op woensdag 11 oktober 2023 14:25 schreef Buikbrein het volgende:
Waarom is er geen Internationale Vredesmacht, die daar onmiddelijk intervenieert?
Is het daar niet de hoogste tijd voor? Ik stel me zo voor dat men:
- Hamas tegenhoudt
- Netanyahu tegenhoudt
- een DMZ verklaart
- Een "brug" vormt tussen Gaza en Palestina (over Israelisch grondgebied), en het gebied leegmaakt
- Gaza wordt Internationaal gebied
- Starten van onderhandelingen, koppen bij elkaar.
Ze zouden Gaza afsluiten van het waterquote:Op woensdag 11 oktober 2023 14:20 schreef capricia het volgende:
We hebben in het verleden al eens een internationale vredesmacht in Libanon gehad, weet je nog? Die zagen daar ook alleen maar de hele dag granaten over hun posities heenvliegen die Israel en Hezbollah op elkaar afvuurden. Kansloze missie daar als je te maken hebt met twee partijen die letterlijk overal maling aan hebben.quote:Op woensdag 11 oktober 2023 14:25 schreef Buikbrein het volgende:
Waarom is er geen Internationale Vredesmacht, die daar onmiddelijk intervenieert?
- Hamas tegenhoudt
- Netanyahu tegenhoudt
- een DMZ verklaart
- Een "brug" vormt tussen Gaza en Palestina (over Israelisch grondgebied), en het gebied leegmaakt
Een internationale vredesmacht zou ook worden aangevallen en veel doden incasseren, en geen schot zal gelost worden door een Isralir. Het probleem zit dieper, vredesmachten of naast elkaar leven zal nooit een oplossing bieden, er moet n groep weg daar, en gezien Israel ooit van de Joden was totdat een jongere radicalere ideologie de wereld overtrok om landen te bezetten, genocide te plegen en Christenen/Joden weg te jagen vind ik het wel zo netjes om Isral aan de Joden te geven en dan krijgen de Palestijnen gewoon een 10x zo groot stuk dor land waar achter 200 jaar nog niks is ontwikkeld, maar ja dan kunnen ze tenminste niet Isral de schuld geven (wat ze dan natuurlijk alsnog doen).quote:Op woensdag 11 oktober 2023 14:25 schreef Buikbrein het volgende:
- Hamas tegenhoudt
- Netanyahu tegenhoudt
- een DMZ verklaart
Behalve dan dat de bevolking dat allemaal wel heeft gedaan. Gefinancierd en gesteund. Waar denk je dat Hamas al die duizenden jongemannen vandaan heeft getoverd?quote:
Maakt dat uit? Voor de strijdende partijen zijn de kampen duidelijk. Voor ons misschien ook. Het gaat erom dat onze drang als buitenstaander om alles in hapklare brokken (kampen) voor de mediaconsumptie te proppen perverse trekken heeft, vooral als we de menselijke empathie ervoor het slachtoffer maken en de slachtoffers zelf hiervoor misbruiken.quote:Op woensdag 11 oktober 2023 14:20 schreef Tekaschi het volgende:
[..]
Zouden veel Europeanen het ook verschrikkelijk hebben gevonden toen de geallieerden de Duitse steden bombardeerden? Want niet iedereen in Duitsland was een nazi, zaten ook een hoop onschuldigen en kinderen bij, of hadden ze die nazi's maar niet moeten faciliteren? De echte onschuldigen zijn de Isralische burgers die op brute wijze zijn afgeslacht door terroristen die blijkbaar nog genoeg steun genieten in hun thuisland gezien niemand ze ook maar afvalt of er ooit moeite is gedaan om die terroristen te weren.
lijkt mij dat de mensen in gaza als eerste verantwoordelijk zijn voor wie ze als leiders hebbenquote:
Je bent echt volkomen verward, waar heb je het allemaal over? De Joden waren al in de diaspora voordat de Islam berhaupt bestond en de allereerste christenen waren juist Joden. En waar ga jij een 10x zo groot stuk dor land vandaan halen?quote:Op woensdag 11 oktober 2023 14:28 schreef Tekaschi het volgende:
ralir. Het probleem zit dieper, vredesmachten of naast elkaar leven zal nooit een oplossing bieden, er moet n groep weg daar, en gezien Israel ooit van de Joden was totdat een jongere radicalere ideologie de wereld overtrok om landen te zetten, genocide te plegen en Christenen/Joden weg te jagen vind ik het wel zo netjes om Isral aan de Joden te geven en dan krijgen de Palestijnen gewoon een 10x zo groot stuk dor land waar achter 200 jaar nog niks is ontwikkeld, maar ja dan kunnen ze tenminste niet Isral de schuld geven (wat ze dan natuurlijk alsnog doen
Eens maar bedoel je niet de Romeinen die de Joden hebben verjaagd in 200 na Christus?quote:Op woensdag 11 oktober 2023 14:28 schreef Tekaschi het volgende:
Een internationale vredesmacht zou ook worden aangevallen en veel doden incasseren, en geen schot zal gelost worden door een Isralir. Het probleem zit dieper, vredesmachten of naast elkaar leven zal nooit een oplossing bieden, er moet n groep weg daar, en gezien Israel ooit van de Joden was totdat een jongere radicalere ideologie de wereld overtrok om landen te bezetten, genocide te plegen en Christenen/Joden weg te jagen vind ik het wel zo netjes om Isral aan de Joden te geven en dan krijgen de Palestijnen gewoon een 10x zo groot stuk dor land waar achter 200 jaar nog niks is ontwikkeld, maar ja dan kunnen ze tenminste niet Isral de schuld geven (wat ze dan natuurlijk alsnog doen).
Nope. Dan split je Israel.quote:Op woensdag 11 oktober 2023 14:25 schreef Buikbrein het volgende:
Een "brug" vormt tussen Gaza en Palestina (over Israelisch grondgebied), en het gebied leegmaakt
Dachten we in '24 een nuke vanuit Russische zijde... is het toch het midden oosten waar het straks start... nja zat er al decennia aan te komen ook...quote:Op woensdag 11 oktober 2023 14:29 schreef Ali_boo het volgende:
Dat zijn nog eens pittige uitspraken![]()
[ twitter ]
Dat is dus niet waar want dat doen ze wel.quote:
Ze hebben ervaring met tunnels graven..quote:
In dit geval vind ik dat de wereld moet ingrijpen, alle landen. Dus er valt altijd wat te regelen, genoeg culturen daar die mooi aansluiten op de cultuur van de Palestijnen en laten dat toevallig de landen zijn die zich al jaren druk maken om de Palestijnen dus ze kunnen het nu laten zien, neem ze maar op, geef ze een stuk land wat niet gebruikt wordt en het probleem is opgelost, mits die landen natuurlijk niet graag een stok achter de deur houden in de naam van de Palestijnen zodat ze altijd iets hebben om Isral mee af te vallen.quote:Op woensdag 11 oktober 2023 14:30 schreef LXIV het volgende:
[..]
Je bent echt volkomen verward, waar heb je het allemaal over? De Joden waren al in de diaspora voordat de Islam berhaupt bestond en de allereerste christenen waren juist Joden. En waar ga jij een 10x zo groot stuk dor land vandaan halen?
Bijzonder mooi toch als al die groepen 'suicide by cop' gaan doen.quote:Op woensdag 11 oktober 2023 14:29 schreef Ali_boo het volgende:
[ twitter ]
Prachtig! De vrouw geeft voorbeelden zoals ik ze doe. Netjes!quote:
Wie gaat dat doen? Want ‘de internationale gemeenschap’ heeft geen leger. En ik denk niet dat er een land is dat het kan, wil en ook nog geaccepteerd wordt door de rest…quote:Op woensdag 11 oktober 2023 14:25 schreef Buikbrein het volgende:
- Hamas tegenhoudt
- Netanyahu tegenhoudt
- een DMZ verklaart
Hoe is dit 75 jaar informatie over het conflict als het filmpje 1m19 duurt, er 20 sec een intro is en dan een vrouwtje krijst zonder ook maar n voorbeeld dat IDF soldaten kinderen afslachten in de Gaza wat haar verteld is door vrienden uit Gaza, dat is geen informatie dat is onbevestigde onzin propaganda. Dus ja ik mis nog wel wat informatie, jij blijkt heel wat anders te missen maar daar kan ik je helaas niet mee helpen.quote:Op woensdag 11 oktober 2023 14:33 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Jij mist wel vaker wat informatie.
Beidde kunnen tegelijkertijd waar zijnquote:Op woensdag 11 oktober 2023 14:31 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:
[..]
Dachten we in '24 een nuke vanuit Russische zijde... is het toch het midden oosten waar het straks start... nja zat er al decennia aan te komen ook...
Carriere maken...
Soort van. Dat de ene helft van de wereld de andere beveiligd is ook verre van ideaal.quote:
Dat klopt, ook zij spuwt onbevestigde berichten die ze "via via" heeft vernomen als waarheid en somt daar even wat onzin op als 75 jaar Isral-Palestina conflict. Blij dat je het zelf zietquote:Op woensdag 11 oktober 2023 14:34 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Prachtig! De vrouw geeft voorbeelden zoals ik ze doe. Netjes!
Nou denk ik ook niet dat Israel veel anders kan dan ingrijpen, inderdaad zijn ze het aan de slachtoffers verschuldigd, maar de these was nou juist dat de steun en legitimiteit van Hamas aan het afkalven was, dus dat het proces inderdaad werkte, totdat Bibi aan de macht kwam.quote:Op woensdag 11 oktober 2023 14:26 schreef HowardRoark het volgende:
Wat denk je dat Isral de afgelopen decennia heeft geprobeerd? Precies dit dus! En uit dezelfde hoek waar dit soort gestoorde voorstellen vandaan komen, kwamen er toen allerlei aantijgingen over een apartheidsstaat en openluchtgevangenis. Maar dat is nu INEENS de oplossing? Hou op hoor, dit is gewoon trollen.
quote:Op woensdag 11 oktober 2023 14:00 schreef theunderdog het volgende:
https://twitter.com/HaraldDoornbos/status/1712057959495209260
Interessant, rationeel draadje.
Nee ze zeggen eigenlijk dat ze niks gaan doen. De VS zei namelijk hetzelfdequote:Op woensdag 11 oktober 2023 14:29 schreef Ali_boo het volgende:
[ twitter ]
De VN?quote:Op woensdag 11 oktober 2023 14:36 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Wie gaat dat doen? Want ‘de internationale gemeenschap’ heeft geen leger. En ik denk niet dat er een land is dat het kan, wil en ook nog geaccepteerd wordt door de rest…
Zou wel ideaal zijn verder.
quote:Op woensdag 11 oktober 2023 14:13 schreef Qarrad het volgende:
Paar inslagen net in Gaza dicht bij de camera
Ah, we hebben een "zonnetje van de dag" prijswinnaarquote:Op woensdag 11 oktober 2023 14:36 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Beidde kunnen tegelijkertijd waar zijn
Dat vind ik ook. De meerderheid die niet achter Hamas zou staan had er wat aan kunnen doen.quote:Op woensdag 11 oktober 2023 14:29 schreef pokkerdepok het volgende:
[..]
lijkt mij dat de mensen in gaza als eerste verantwoordelijk zijn voor wie ze als leiders hebben
Goed verwoord ja dat draadje. Geeft wel aan hoe precair die situatie in het hele M-Oosten is. Ik denk zelf dan ook dat het ontzettend gaat escaleren daar.quote:
Vind Belgi niet echt een goed voorbeeld in deze, de Vlamingen en de Walen slaan ook nog maar net elkaars harses niet in elkaar.quote:Op woensdag 11 oktober 2023 14:43 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Uiteindelijk is de enige oplossing om Isral op te heffen, het prikkeldraad en de muren omver te trekken en de Joden en Palestijnen samen het land te laten besturen naar Belgisch voorbeeld. Het huidige apartheidsregime veroorzaakt de huidige excessen en speelt extremisten in de kaart. In Europa is al lang en breed aangetoond dat Joden en Moslims op gelijkwaardige basis vreedzaam met elkaar kunnen leven.
Pleiten voor een tweede Belgi is gewoon een oorlogsmisdaad op zich neem ik aan, de inhumaniteitquote:Op woensdag 11 oktober 2023 14:43 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Uiteindelijk is de enige oplossing om Isral op te heffen, het prikkeldraad en de muren omver te trekken en de Joden en Palestijnen samen het land te laten besturen naar Belgisch voorbeeld. Het huidige apartheidsregime veroorzaakt de huidige excessen en speelt extremisten in de kaart. In Europa is al lang en breed aangetoond dat Joden en Moslims op gelijkwaardige basis vreedzaam met elkaar kunnen leven.
quote:Op woensdag 11 oktober 2023 14:43 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:
Maar goed... alles bij elkaar zitten we gewoon weer diep in de jaren tachtig, Russische bedreiging, aanslagen in Israel, brandstofcrisis.... De bom valt toch wel....
Gelukkig heb ik al mijn ABBA lp's netjes gepoetst klaarliggen
In Europa is de ontzettend veel Jodenhaat aanwezig onder moslims.quote:Op woensdag 11 oktober 2023 14:43 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Haha, 'Distinguished genocide scholars & educators'quote:
Nee, een verhuizing. Dan heb je vrede. Geen raketten meer richting Isral, en een nieuw Palestina wat wel divers is.quote:Op woensdag 11 oktober 2023 14:20 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Een etnische zuivering van "Isral" dus.
Waarna ze Israel van onderen opblazen.quote:Op woensdag 11 oktober 2023 14:33 schreef capricia het volgende:
[..]
Ze hebben ervaring met tunnels graven..
Ja, het is niet dat het daadwerkelijk gaat lukken natuurlijk. Geen van de 'kanten' - zker in dit conflict - gaat ooit in staat zijn enigszins rationeel na te denken over dit alles, dat spreekt helaas voor zich.quote:Op woensdag 11 oktober 2023 14:45 schreef Tarado het volgende:
[..]
Rationeel denken, leuk van Harald, dat we daar niet een paar eeuwen eerder op gekomen zijn.
Heb jij ook nog andere trucs in je arsenaal dan het aanvallen van de boodschapper?quote:Op woensdag 11 oktober 2023 14:47 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Haha, 'Distinguished genocide scholars & educators'
Ja, laten we vooral allerlei academici vragen, afkomstig uit een wereld die in de kern uitgesproken pro-Palestijnen is. Al die vermeende experts met een Arafatsjaal om weten vast wel hoe men moet omgaan met de "vrijheidsstrijders" van Hamas.
🤡🤡🤡
Nee, je zult Palestina moeten opheffen. Het huidige regime in Palestina veroorzaakt de problematiek. Palestina is de apartheidsstaat. Welke rechten hebben zwarte mensen, homo's, joden en weet ik wat in Palestina? Helemaal geen. Dat is apartheid!quote:Op woensdag 11 oktober 2023 14:43 schreef Lokale_Notabele het volgende:
quote:Op woensdag 11 oktober 2023 14:44 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Vind Belgi niet echt een goed voorbeeld in deze, de Vlamingen en de Walen slaan ook nog maar net elkaars harses niet in elkaar.
Je hebt overal gedoe tussen groepen. Feit is dat er in Europa geen Joden achter auto's gebonden door de straten worden gesleept of bij iedere gelegenheid de keel worden doorgesneden. Als Moslims en Joden op gelijkwaardige basis naast elkaar leven dan krijgt zo'n Hamas geen poot aan de grond in de samenleving, op wat individuen met mentale problemen na.quote:Op woensdag 11 oktober 2023 14:45 schreef Hatseflats22 het volgende:
[..]
In Europa is de ontzettend veel Jodenhaat aanwezig onder moslims.
Je kunt in veel steden in Nederland niet goed met een keppeltje over straat
Ik snap dequote:
Probeer eens een israelvlag aan je stadhuis te hangen.quote:Op woensdag 11 oktober 2023 14:50 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Je hebt overal gedoe tussen groepen. Feit is dat er in Europa geen Joden achter auto's gebonden door de straten worden gesleept of bij iedere gelegenheid de keel worden doorgesneden. Als Moslims en Joden op gelijkwaardige basis naast elkaar leven dan krijgt zo'n Hamas geen poot aan de grond in de samenleving, op wat individuen met mentale problemen na.
Valse frame. Is een verwijzing naar Twitter-alternatief Bluesky.quote:Op woensdag 11 oktober 2023 13:42 schreef Tekaschi het volgende:
https://twitter.com/SybrenKooistra
Volkskrant columnist zet lekker provocerend een parachute vlaggetje achter zijn naam, verwijzend naar de paratroepen inval in Isral.
En daarom neem ik schrijvers van de Volkskrant die lekker veilig achter hun bureau zitten in Nederland niet serieus als ze iets schrijven over dit conflict zoals die blonde muts wat zonder bewijs even de dode baby's ontkracht. Dit zijn mensen die onwetend zijn en gecapituleerd, die moesten ze de komende 10 jaar eens in een sociale buurt trappen, kunnen ze dat volk eens met eigen ogen aanschouwen.
[ twitter ]
Dit volk moesten ze de rest van hun leven toegang tot de journalistiek ontzetten, zie hier onze zogenaamde neutrale journalisten. De mensen die zo'n afschuwelijke aanval afkeuren dom rechts noemen, zou mij niet verbazen als hij hier in dit topic mee post.
Gedoe ja?quote:Op woensdag 11 oktober 2023 14:50 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Je hebt overal gedoe tussen groepen. Feit is dat er in Europa geen Joden achter auto's gebonden door de straten worden gesleept of bij iedere gelegenheid de keel worden doorgesneden. Als Moslims en Joden op gelijkwaardige basis naast elkaar leven dan krijgt zo'n Hamas geen poot aan de grond in de samenleving, op wat individuen met mentale problemen na.
Ja hoor, laat men allemaal Joden samenzetten met een volk, waarvan velen hen willen afslachten, in een land waarin ze dan de minderheid vormen. Eens kijken wat er dan gaat gebeuren. Om zeker achteraf te zeggen 'wir haben es nicht gewusst'.quote:Op woensdag 11 oktober 2023 14:43 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Slecht voorbeeld omdat het huidige Isral een schurkenstaat is.quote:Op woensdag 11 oktober 2023 14:52 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Probeer eens een israelvlag aan je stadhuis te hangen.
En dit benadrukt dus ook meteen waarom je met zulke ideen als die eerdere post komt.quote:Op woensdag 11 oktober 2023 14:54 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Slecht voorbeeld omdat het huidige Isral een schurkenstaat is.
geen eenheid =/= elkaar net niet de harses inslaanquote:Op woensdag 11 oktober 2023 14:51 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Ik snap debij deze post niet echt.
Het is geen geheim dat dat land geen eenheid is. Derhalve een slecht voorbeeld.
Je wilt Isral vermolenbekiseren?quote:Op woensdag 11 oktober 2023 14:43 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Er wordt hier een hoop onzin gepost en hier val jij overquote:Op woensdag 11 oktober 2023 14:55 schreef Kloppend_Hart het volgende:
[..]
geen eenheid =/= elkaar net niet de harses inslaan
doe eens normaal
Stel je niet zo aan over een grapje klein kind, neem het vooral serieus.quote:Op woensdag 11 oktober 2023 14:55 schreef Kloppend_Hart het volgende:
[..]
geen eenheid =/= elkaar net niet de harses inslaan
doe eens normaal
Hij probeert een nieuw slachtoffer te zoeken om mee te trollen maar bij mij zit-ie daarmee aan het verkeerde adres.quote:Op woensdag 11 oktober 2023 14:56 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Er wordt hier een hoop onzin gepost en hier val jij over
Als het ook giraffen zijn is er een probleem.quote:Op woensdag 11 oktober 2023 14:53 schreef MissButterflyy het volgende:
Moest een beetje lachen om een artikel van NRC over de gangen onder Gaza naar Egypte en wat er allemaal heen en weer is gesmokkeld in de afgelopen jaren.
Zelfs dieren voor in de dierentuin!
Nou nee, dit is gewoon een Amerikaan die op zijn zolderkamer 4 streams die apart van elkaar op Youtube staan deelt, en even de gek denkt aan te steken.quote:Op woensdag 11 oktober 2023 14:55 schreef Qarrad het volgende:
Op Cam 4 nu: "Streamer is away to McDonald's BRB"
Stalen ballen n gevoel voor humor.
Heh. Staat Isral een dierentuin in Gaza niet toe?quote:Op woensdag 11 oktober 2023 14:53 schreef MissButterflyy het volgende:
Moest een beetje lachen om een artikel van NRC over de gangen onder Gaza naar Egypte en wat er allemaal heen en weer is gesmokkeld in de afgelopen jaren.
quote:Op woensdag 11 oktober 2023 14:47 schreef Slayage het volgende:
Best grappig dat zowel Hamas als IDF middels hun eigen videos hebben getoond dat ze ongewapende burgers hebben afgeknald.
Osint is a bitch.
[ twitter ]
Als die er zijn, kunnen er toch ook mensen door vluchten.quote:Op woensdag 11 oktober 2023 14:53 schreef MissButterflyy het volgende:
Ik wil de Nobelprijs voor de Vrede in ontvangst nemen voor het bieden van een uitweg uit dit conflict.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |