abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_210913674
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2023 11:47 schreef Nattekat het volgende:
Ik vraag me echt af hoe sommigen de holocaust hadden beschouwd als dat nu gebeurde. Afdoen als fake news en je kop in het zand steken omdat het op feesbiek hebt gestaan?
Ik denk hetzelfde als je nu denkt over de oeigoeren.
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 11 oktober 2023 @ 11:59:32 #52
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_210913678
quote:
2s.gif Op woensdag 11 oktober 2023 11:51 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:

Als je een paar minuutjes terugspoeld zie je dat de gebouwen aan het water geraakt worden. Maar wat is dat? Lijkt wel iets van te voren te ontploffen. Of zijn dat de 'knockers'? Het veroorzaakt vooral veel rook.
Een uurtje geleden werd dat gebouw ontruimd. In dit geval is er blijkbaar gewaarschuwd.
In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
  woensdag 11 oktober 2023 @ 11:59:43 #53
6484 ExTec
Would you like to know more?
pi_210913683
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2023 11:53 schreef Gitw het volgende:
Wellicht heeft Hamas ook niet de luxe om altijd rekening te houden met het oorlogsrecht.
Precies. Ze hadden geen keus, ze moesten al die festivalgangers wel afknallen.

:')
pi_210913684
quote:
7s.gif Op woensdag 11 oktober 2023 11:57 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Er zitten geen Hamas strijders op FOK!.

Echt, kap daar nou eens mee.
Daar ben je wel erg stellig in...
pi_210913685
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2023 11:53 schreef Gitw het volgende:
Je kan het ook zo stellen. Wellicht heeft Hamas ook niet de luxe om altijd rekening te houden met het oorlogsrecht. Aangezien ze tegen een staat vechten die tot de tanden bewapend is door het westen. Naast dat Israël heeft ook met meerdere VN resoluties hun reet afgeveegd. Dus dat ze zich aan het oorlogsrecht is nogal een rekbaar begrip is. En eigenlijk een zinloos argument.
Verwissel Hamas nu eens met Israel en Westen met Iran.

Als jij aanvallen gaat uitvoeren vanuit dichtbevolkt gebied is het goed wanneer je rekening houdt met de aanwezige burgers maar dat je eerste prioriteit is de veiligheid van je eigen soldaten en burgers. Niet die van de tegenstander.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
  woensdag 11 oktober 2023 @ 11:59:49 #56
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_210913686
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2023 11:44 schreef Gitw het volgende:

[..]
Omdat men de publieke opinie verder probeert te beïnvloeden zodat de Israëliërs ongestoord de Gaza strook kunnen schoonvegen. Want kijk eens zij hebben 40 van onze baby's onthoofd. Om er dan na de genocide achter te komen dat het een leugen was. Is niet de eerste keer in de geschiedenis van de mensheid dat zoiets gebeurd. Het is allemaal heel voorspelbaar, eerst je tegenstander afschilderen als onmenselijk. Daarna heb je rechtvaardiging om zelf je te gedragen als een beest.
Hamas heeft ze al meer dan genoeg rechtvaardiging gegeven om genadeloos terug te slaan. Of denk je soms dat het uitmaakt of je weerloze burgers vermoordt met kogels of een mes?

Het verontwaardigd jengelen over 1 ooggetuigenverslag dat wordt gepubliceerd in de media en het angstvallig vermijden van alle duivelse wandaden van Hamas die wel degelijk zijn gepleegd daar zou je je kapot voor moeten schamen.
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
pi_210913687
Zijn er nou ook Thaise (arbeids)migranten gedood door Hamas & Co?
  woensdag 11 oktober 2023 @ 12:00:30 #58
9362 Dubbelzuurrr
Humanistisch misantroop
pi_210913690
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2023 11:53 schreef Simmertje het volgende:
Zou fijn zijn als we in dit topic een beetje bij de nieuwswaarde blijven. Ik moet af en toe echt scrollen tussen de Israël vs Hamas bagger.
Inderdaad, dit topic heeft totaal geen meerwaarde als het niet meer is dan een infantiele LARP van het conflict zelf. 0 oog voor het leed van een ander; laat alvast zien hoe we zelf bijdragen aan het probleem.
It is no measure of health to be well adjusted to a profoundly sick society.
pi_210913691
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2023 11:58 schreef theunderdog het volgende:

[..]
Waarom niet?

Ze vechten voor de bevrijding van Palestina, en willen dan daar een soort islamitische staat van maken. Israel zit in de weg.

En Israel vecht weer voor hun lijfbehoud. Ze mogen dus elkaar aanvallen. De beste wint.
Er wint helemaal niemand en miljoenen burgers verliezen.

Dit soort Call if Duty retoriek is zo ranzig.
"Ik heb nog met hem gekoerst"
pi_210913696
quote:
10s.gif Op woensdag 11 oktober 2023 11:59 schreef ExTec het volgende:

[..]
Precies. Ze hadden geen keus, ze moesten al die festivalgangers wel afknallen.

:')
En al die dode babies, je kunt ze niet vertrouwen :')
pi_210913697
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2023 11:55 schreef theunderdog het volgende:

[..]
Waarom is het afkeurenswaardig?

Let op: dat het verschrikkelijk is voor de mensen in Gaza is duidelijk. Maar wanneer je het afkeuringswaardig vindt, stel je ook dat Israel een andere keuze had. Vertel.
Omdat ik bombarderen van doelwitten binnen de Gaza strook nog wel kan verklaren als oorlogshandeling. Het afsluiten van 2 miljoen mensen van water begrijp ik niet anders dan het collectief straffen van alle Palestijnen. Lijkt me vooral een manier om wraak te nemen, en niet echt nodig.
pi_210913698
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2023 11:58 schreef Gitw het volgende:

[..]
Zeg dat dan tegen Israël. We doen allemaal alsof het zo'n beschaafd land is. Maar het is niets anders dan een fascistische dictatuur waarvan de rechtstaat de afgelopen jaren steeds verder werd uitgehold door Netanyahu en consorten.
waarom zeg je het niet tegen hamas, hebben zij een vrijbrief? Zij zijn degene die een genocidale aanval hebben gepleegd, waarbij elke conventie, elke afspraak elke fatsoensnorm genegeerd is. De politieke situatie in israel mag dan niet optimaal zijn, dat zal niemand ontkennen, dat is echter geen enkele reden, geen enkele, om je zo te gedragen. Nooit.
For every fact, there is an equal and opposite opinion.
Twitch.tv/bensel15
pi_210913703
quote:
2s.gif Op woensdag 11 oktober 2023 11:54 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:

[..]
Ja maar de explosie vind ook plaats ongeveer 20 meter boven het gebouw en strooit dan iets uit (zo lijkt het iig).

Heb ook geen idee, als raketten onderschept worden vallen ze ook uit elkaar, maar of dat hier het geval is durf ik niet te zeggen.
“Surrounded by losers, misfits and boozers”
pi_210913710
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2023 11:59 schreef PS. het volgende:

[..]
Nee. Ik ben het met mijn collega eens. Gewoon kappen elkaar voor dat soort onzin uit te maken omdat dezelfde mening niet wordt gedeeld. Dat draagt 0,0 bij aan de discussie (voor zo ver je deze bagger een discussie kan noemen).
  woensdag 11 oktober 2023 @ 12:02:44 #65
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_210913716
quote:
1s.gif Op woensdag 11 oktober 2023 12:01 schreef Gajes_Octavianus het volgende:

[..]
En al die dode babies, je kunt ze niet vertrouwen :')
Is dit al zeker? Of wordt dit te pas en te onpas geroepen om de (so called?) onmenselijkheid van Hamas extra cachet te geven?

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_210913717
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2023 11:54 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Leg even uit waarom Hamas überhaupt Israël zou mogen aanvallen.
Waarom hebben ze toestemminv nodig? Mogen impliceert toestemming nodig hebben.
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
pi_210913718
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2023 12:00 schreef ThePlaneteer het volgende:

[..]
Er wint helemaal niemand en miljoenen burgers verliezen.

Dit soort Call if Duty retoriek is zo ranzig.
Het een sluit het ander niet uit. Dat er vele burgerslachtoffers vallen, neemt niet weg dat wel degelijk een van de partijen 'wint'. Lees: het meest hun agenda-doelen kunnen afstrepen.

En jaren kon Israel teren op de status-quo. Waren ze aan de winnende hand op een relatief relaxte manier. Nederzetting hier, nederzetting daar. Tot nu. Want nu moet men in Israel een nieuwe Palestijnen-aanpak verzinnen.
  woensdag 11 oktober 2023 @ 12:02:56 #68
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_210913720
quote:
5s.gif Op woensdag 11 oktober 2023 11:59 schreef Alpha0 het volgende:
Er was eerder een overzicht van vermiste en gedode buitenlanders, stonden opvallend best veel Aziaten op ook Nepalese en uit de Filipijnen.
pi_210913723
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2023 11:54 schreef ThePlaneteer het volgende:

[..]
Dit meen je? Er is daar een volledige blokkade. Gaza kan onmogelijk autonoom opereren.
Ze zouden hun Arabische broedervolken eens aan kunnen kijken.
Maar die zijn ze ook liever kwijt dan rijk.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
  woensdag 11 oktober 2023 @ 12:03:15 #70
6484 ExTec
pi_210913724
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2023 12:01 schreef KinKiJan het volgende:

[..]
[ afbeelding ]

Heb ook geen idee, als raketten onderschept worden vallen ze ook uit elkaar, maar of dat hier het geval is durf ik niet te zeggen.
Clustermunitie die nogal overshoot.
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 11 oktober 2023 @ 12:03:18 #71
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_210913725
quote:
Ja
https://www.bangkokpost.c(...)n-israel-rises-to-18
In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
  woensdag 11 oktober 2023 @ 12:03:53 #72
498210 KoningWouter
BE THE BEST&FUCK THE REST
pi_210913730
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2023 11:59 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]
Verwissel Hamas nu eens met Israel en Westen met Iran.

Als jij aanvallen gaat uitvoeren vanuit dichtbevolkt gebied is het goed wanneer je rekening houdt met de aanwezige burgers maar dat je eerste prioriteit is de veiligheid van je eigen soldaten en burgers. Niet die van de tegenstander.
Dat werkt dus niet. Sterven voor de Islam is het hoogste goed voor moslim extremisten.
Nooit meer slapen
pi_210913732
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2023 11:41 schreef Bezsen het volgende:

[..]
Wel vreemd dat Joden dan vrijwillig in een gebied vol met moslims zijn gaan wonen zeg.
Niet vreemd, Joden accepteren moslims wel. :')
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
pi_210913737
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2023 11:59 schreef PS. het volgende:

[..]
Van degenen die hier in het topic reageren en die wat nuance proberen aan te brengen, daarvan is, tot het tegendeel onomstotelijk bewezen is, niemand een Hamas strijder. Het is nogal een grove belediging die op die manier wordt geuit, alleen omdat iemand een tikje anders ergens tegenaan kijkt.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_210913741
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2023 12:02 schreef Erasmus het volgende:

[..]
Nee. Ik ben het met mijn collega eens. Gewoon kappen elkaar voor dat soort onzin uit te maken omdat dezelfde mening niet wordt gedeeld. Dat draagt 0,0 bij aan de discussie (voor zo ver je deze bagger een discussie kan noemen).
Dat doe ik niet, maar je kan niet zeggen dat er helemaal geen Hamas aanhangers op dit forum rondlopen. Natuurlijk lopen die er wel. Net als Hitler sympathisanten, Poetin knuffelaars enz. Dat voorkom je nou eenmaal niet met zo'n userbase
pi_210913743
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2023 12:01 schreef Scorpie het volgende:

[..]
Omdat ik bombarderen van doelwitten binnen de Gaza strook nog wel kan verklaren als oorlogshandeling. Het afsluiten van 2 miljoen mensen van water begrijp ik niet anders dan het collectief straffen van alle Palestijnen. Lijkt me vooral een manier om wraak te nemen, en niet echt nodig.
'niet nodig'.

Tja. Er is anders weinig zo efficiënt. Je vijanden sterven, en je maakt de kans kleiner op ptss binnen eigen gelederen (omdat het afstandelijke aanvoelt, dan zelf een bom moeten droppen ergens).
pi_210913744
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2023 11:47 schreef theunderdog het volgende:
Oorlogsrecht doet er helemaal niet toe. Het is altijd al leuk geweest op papier, maar zodra een land denkt weg te kunnen komen door het aan zijn laars te lappen, doet dat land dat.

Rechten zijn geen natuurwetten.
Ik heb oorlogsrecht altijd een heel apart fenomeen gevonden. Mensen staan zo vijandig tegenover elkaar dat ze elkaar (willen) vermoorden en dat 'mag' ook, maar hoe je dat vervolgens doet, dat vermoorden... ja, daar zijn wel regels waar je je aan moet houden voor hoor! :') Waarom stellen die regels dan niet dat je elkaar überhaupt niet mag vermoorden? :')

[ Bericht 0% gewijzigd door Forbry op 11-10-2023 12:11:24 ]
Tails tell tales
  Moderator woensdag 11 oktober 2023 @ 12:04:31 #78
8781 crew  Frutsel
pi_210913745
quote:
Ja twaalf doden en volgens mij worden er nog een stuk of twaalf gegijzeld/vermist
pi_210913748
quote:
15s.gif Op woensdag 11 oktober 2023 12:02 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]
Is dit al zeker? Of wordt dit te pas en te onpas geroepen om de (so called?) onmenselijkheid van Hamas extra cachet te geven?

'so called onmenselijkheid' van Hamas. Ja laten we nog even wachten met ons oordeel.. misschien zijn ze helemaal niet onmenselijk.

Vies provocerend klote usertje
pi_210913752
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2023 12:01 schreef Bensel het volgende:

[..]
waarom zeg je het niet tegen hamas, hebben zij een vrijbrief? Zij zijn degene die een genocidale aanval hebben gepleegd, waarbij elke conventie, elke afspraak elke fatsoensnorm genegeerd is. De politieke situatie in israel mag dan niet optimaal zijn, dat zal niemand ontkennen, dat is echter geen enkele reden, geen enkele, om je zo te gedragen. Nooit.
Zoals ik al in een van mijn eerdere berichten heb geschreven. Zowel Hamas als de extreem rechtste elementen in Israël hebben geen bestaansrecht. Twee extremen van twee verschillende partijen waaronder de normale burgers lijden. Echter zie ik in dit topic, maar ook in de politiek dat vooral Israël volledig vrij gepleit wordt. En een soort van vrij brief lijken te hebben om zich te kunnen misdragen in de Gaza strook. En dat vind ik hypocriet en moreel verwerpelijk.
pi_210913753
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2023 12:04 schreef PS. het volgende:

[..]
Dat doe ik niet, maar je kan niet zeggen dat er helemaal geen Hamas aanhangers op dit forum rondlopen. Natuurlijk lopen die er wel. Net als Hitler sympathisanten, Poetin knuffelaars enz. Dat voorkom je nou eenmaal niet met zo'n userbase
Natuurlijk, en die mag je gewoon noemen zoals ze zijn.

Maar in dit geval worden ook mensen die Hamas afkeuren maar niet meegaan in de narratief van een ander ook zo genoemd. Erg vermoeiend.

[ Bericht 0% gewijzigd door Erasmus op 11-10-2023 12:05:28 ]
pi_210913756
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2023 11:54 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Leg even uit waarom Hamas überhaupt Israël zou mogen aanvallen.
Dat onderwerp is al duizend keer besproken hier. We moeten constant in herhaling vallen om onwetende lui bij te scholen. Het is Israël die alle regels overtreedt, 90% van Palestijnse gronden bezet, Palestijnen uit hun landen verdrijft, opsluit in openlucht gevangenissen en ze vervolgens compleet traumatiseert door jaarlijkse traditie van bombardementen uit te voeren.

Dat je die vraag nog aan jezelf durft te stellen is slechts een aantoning van volledige gebrek aan moreel besef.
  woensdag 11 oktober 2023 @ 12:05:58 #83
6484 ExTec
pi_210913762
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2023 12:05 schreef Gitw het volgende:
Echter zie ik in dit topic, maar ook in de politiek dat vooral Israël volledig vrij gepleit wordt.
Nope.

Maar dat blijf jij maar hard roepen, omdat je anders uitgepraat bent.
pi_210913763
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2023 12:02 schreef theunderdog het volgende:

[..]

En jaren kon Israel teren op de status-quo. Waren ze aan de winnende hand op een relatief relaxte manier.
Ik zal het doorgeven aan alle nabestaanden :')
pi_210913767
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2023 11:58 schreef Gitw het volgende:

[..]
Zeg dat dan tegen Israël. We doen allemaal alsof het zo'n beschaafd land is. Maar het is niets anders dan een fascistische dictatuur waarvan de rechtstaat de afgelopen jaren steeds verder werd uitgehold door Netanyahu en consorten.
Vertel eens, Netanyahu heeft met geweld de macht gegrepen? Hamas is destijds ook verkozen, daarna hebben ze verkiezingen voor het gemak maar afgeschaft. :')
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
pi_210913771
A niffos wat een pleurisbende, ik ga lunchen. Lekker kroketje eten.
pi_210913776
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2023 12:06 schreef ThePlaneteer het volgende:

[..]
Ik zal het doorgeven aan alle nabestaanden :')
Welke naabestaande?

Terreur vanuit Palestijnse hoek was de laatste jaren nihil. Omdat Israel het dus zo goed voor elkaar had qua beveiliging.
pi_210913782
quote:
15s.gif Op woensdag 11 oktober 2023 12:02 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Moeten alle Joden dood?
  woensdag 11 oktober 2023 @ 12:07:19 #89
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_210913783
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2023 12:04 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]
'so called onmenselijkheid' van Hamas. Ja laten we nog even wachten met ons oordeel.. misschien zijn ze helemaal niet onmenselijk.
Dan delen wij een andere mening. Ik vind ze wel onmenselijk. Onbewust bevestig je eigenlijk het waarom dat heb geplaatst. Zonde. :N

Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_210913784
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2023 12:06 schreef theunderdog het volgende:

[..]
Welke naabestaande?

Terreur vanuit Palestijnse hoek was de laatste jaren nihil. Omdat Israel het dus zo goed voor elkaar had qua beveiliging.
Dat zagen we zaterdag ja.

Wat is dit nou voor ontiegelijke domme mening? Zelfs de zionisten die elke dag in angst leven als ze een Arabier zenuwachtig zien lopen zullen niet beweren dat ze winnen.
pi_210913789
Onthoud kinderen, je bent dom als je voor Israel kiest want dan snap je de complexe situatie niet.
pi_210913790
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2023 12:07 schreef ThePlaneteer het volgende:

[..]
Dat zagen we zaterdag ja.
Dat zeg ik. Tot nu.
  woensdag 11 oktober 2023 @ 12:07:43 #93
498210 KoningWouter
BE THE BEST&FUCK THE REST
pi_210913791
twitter
Nooit meer slapen
pi_210913793
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2023 12:05 schreef Werkperd het volgende:

[..]
Dat onderwerp is al duizend keer besproken hier. We moeten constant in herhaling vallen om onwetende lui bij te scholen. Het is Israël die alle regels overtreedt, 90% van Palestijnse gronden bezet, Palestijnen uit hun landen verdrijft, opsluit in openlucht gevangenissen en ze vervolgens compleet traumatiseert door jaarlijkse traditie van bombardementen uit te voeren.

Dat je die vraag nog aan jezelf durft te stellen is slechts een aantoning van volledige gebrek aan moreel besef.
Moeten alle Joden dood?
  woensdag 11 oktober 2023 @ 12:08:11 #95
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_210913798
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2023 12:05 schreef Werkperd het volgende:

[..]

Dus Hamas had het recht om festivalgangers neer te schieten en bejaarden in een bushokje te vermoorden?
  woensdag 11 oktober 2023 @ 12:08:31 #96
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_210913803
quote:
7s.gif Op woensdag 11 oktober 2023 12:05 schreef ExTec het volgende:

[..]
Nope.

Maar dat blijf jij maar hard roepen, omdat je anders uitgepraat bent.
Idd geen hond pleit Israël hier vrij.
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
pi_210913804
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2023 12:06 schreef C.L.Werner het volgende:
A niffos wat een pleurisbende, ik ga lunchen. Lekker kroketje eten.
pi_210913806
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2023 12:08 schreef Momo het volgende:

[..]
Dus Hamas had het recht om festivalgangers neer te schieten en bejaarden in een bushokje te vermoorden?
nee
pi_210913814
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2023 12:06 schreef TweedeKlum het volgende:

[..]
Vertel eens, Netanyahu heeft met geweld de macht gegrepen? Hamas is destijds ook verkozen, daarna hebben ze verkiezingen voor het gemak maar afgeschaft. :')
https://www.rechtencircui(...)elische-rechtsstaat/
pi_210913817
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2023 12:08 schreef Momo het volgende:

[..]
'recht'..

Ik vind het uitermate immoreel. Walgelijk. Maar ze hebben het gedaan. En als ze de mogelijkheid zien, doen ze het nog een keer. Waarschijnlijk nog gruwelijker. En Israel zal dan weer nog harder terugslaan.

Allemaal verschrikkelijk. Tegen allerlei verdragen, oorlogsrecht. Maar de partijen die het doen, geven geen f...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')