Hoe is het met de Koerden eigenlijk? Alles pais en vree?quote:Op woensdag 11 oktober 2023 12:59 schreef Werkperd het volgende:
President Erdogan slaat de spijker volledig op zijn kop:
President Erdoğan; "Israel should not forget that if it acts like an organization rather than a state, it will eventually start to be treated like an organization." said.
Je bedoelt de graadmeter van het westen dat maar een geluid wil aanhoren?quote:Op woensdag 11 oktober 2023 12:59 schreef ExTec het volgende:
[..]
Een goede graadmeter is als meerdere respectabele publicaties er mee komen.
quote:Op woensdag 11 oktober 2023 13:00 schreef Werkperd het volgende:
[..]
Je bedoelt de graadmeter van het westen dat maar een geluid wil aanhoren?
Plaats die bronnen dan eens.quote:Op woensdag 11 oktober 2023 12:59 schreef Momo het volgende:
[..]
Die filmpjes liegen niet hoor. Deel die bronnen dan eens hier dat de doden op het festival de schuld van Israëlische soldaten en dat Hamas niet die 260 mensen heeft neergeknald. En geef die bron dan dat Shani ongedeerd is en zeker nog leeft. We halen het hier wel door google translate.
Ongetwijfeld, maar het moet wel een flinke positieverbetering betekenen dus die mensen willen vast niet naar Libanon. En we weten nog los van dat ze kennelijk pro Israël zijn hoe SA met vluchtelingen omgaat.quote:Op woensdag 11 oktober 2023 12:58 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Aangezien de omringende landen op zaterdag al als de kippen erbij waren hun steun voor de Palestijnse zaak uit te spreken, gaan ze vast wel hun grenzen openen om de Palestijnse bevolking op te vangen, toch?
quote:Op woensdag 11 oktober 2023 12:59 schreef Werkperd het volgende:
President Erdogan slaat de spijker volledig op zijn kop:
President Erdoğan; "Israel should not forget that if it acts like an organization rather than a state, it will eventually start to be treated like an organization." said.
Nee daar is geen sprake van.quote:Op woensdag 11 oktober 2023 13:00 schreef Werkperd het volgende:
[..]
Je bedoelt de graadmeter van het westen dat maar een geluid wil aanhoren?
Moeten die mensen geen eerlijk proces krijgen, eigenlijk?quote:Op woensdag 11 oktober 2023 12:40 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Het lijkt er inderdaad op dat Israël geen enkele Hamas strijder meer in leven wil laten. Best een gewaagde strategie.
Uit een filmpje kan je veel dingen opmaken. Kom op... je begint nu wel heel gek te worden.quote:Op woensdag 11 oktober 2023 12:59 schreef Momo het volgende:
[..]
Die filmpjes liegen niet hoor. Deel die bronnen dan eens hier dat de doden op het festival de schuld van Israëlische soldaten en dat Hamas niet die 260 mensen heeft neergeknald. En geef die bron dan dat Shani ongedeerd is en zeker nog leeft. We halen het hier wel door google translate.
Nogal veel lost in translation denk ik. Een staat, is een organisatie.quote:Op woensdag 11 oktober 2023 13:01 schreef Tarado het volgende:
[..]Erdolf, die slaat nogal spijkers op z'n kop ja.
Jij bent al doorgeslagen hoor. Je pro-Hamas houding is stuitend om te zien.quote:Op woensdag 11 oktober 2023 13:01 schreef Werkperd het volgende:
[..]
Uit een filmpje kan je veel dingen opmaken. Kom op... je begint nu wel heel gek te worden.
Net als andere filmpjes.quote:Op woensdag 11 oktober 2023 13:01 schreef Werkperd het volgende:
[..]
Uit een filmpje kan je veel dingen opmaken. Kom op... je begint nu wel heel gek te worden.
Je weet zelf ook dat je nooit serieuze geloofwaardige bronnen krijgt.quote:
Ik vrees daar ook voor. En ik wil het (soms) best opnemen voor de Palestijnen, maar dat al die ellende van daar (nog meer) naar hier gehaald wordt, dat wil ik echt niet.quote:Op woensdag 11 oktober 2023 12:55 schreef Elan het volgende:
Het zal er wel weer op uitdraaien dat het merendeel van de Palestijnen Gaza gaan verlaten (na een landinval van Israël) en als oorlogsvluchteling asiel krijgen in West Europa.
Als je leest hoe kansloos hun positie daar is is dat voor hun tevens pure winst.
Oei zeg, iemand denkt genuanceerd. DIT KAN NIET HOOR!!!quote:Op woensdag 11 oktober 2023 12:54 schreef slashdotter3 het volgende:
Die denkt ook, als ik deze keer m'n anti Israel bek open trek dan is het afgelopen met m'n carriere
https://www.jpost.com/diaspora/article-767642
Rep. Alexandria Ocasio-Cortez condemns pro-Palestinian rally in Times Square
Ocasio-Cortez’s condemnation of the rally is notable because of her frequent criticism of Israel.
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 11 oktober 2023 12:04 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ja twaalf doden en volgens mij worden er nog een stuk of twaalf gegijzeld/vermist
quote:Op woensdag 11 oktober 2023 12:03 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Ja
https://www.bangkokpost.c(...)n-israel-rises-to-18
Waarom? Dat zijn toch geen Israëli!quote:Op woensdag 11 oktober 2023 12:02 schreef Momo het volgende:
[..]
Er was eerder een overzicht van vermiste en gedode buitenlanders, stonden opvallend best veel Aziaten op ook Nepalese en uit de Filipijnen.
Waarom? Kost allen maar geld.quote:Op woensdag 11 oktober 2023 13:01 schreef capricia het volgende:
[..]
Moeten die mensen geen eerlijk proces krijgen, eigenlijk?
This you?quote:Op woensdag 11 oktober 2023 12:53 schreef Bensel het volgende:
[..]
Maar het 'ja maar' narratief bagatelliseert de veschrkikingen van afgelopen weekend.
'Ja maar Hamas is beestachtig dus dan is het niet gek dat Israel ook regels overtreedt.'quote:Op woensdag 11 oktober 2023 09:35 schreef Bensel het volgende:
[..]
Tja, hamas wou genocide Hamas heeft alle conventies en menselijjk fatsoen de deur uitgegooid en zijn beestachtig tekeer gegaan . Dan moet je niet raar opkijken dat je tegenpartij zichzelf ook niet helemaal meer aan alle regeltjes houdt.
Ik ben geen pro-Hamas. Ik sta aan de kant van Palestijnen. Dat jij alle Palestijnen nu in je vizier hebt staan vanwege Hamas is jouw eigen kwaadaardige gedachtegoed.quote:Op woensdag 11 oktober 2023 13:02 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Jij bent al doorgeslagen hoor. Je pro-Hamas houding is stuitend om te zien.
Dan zou europa dat actief moeten doen. palestijnen kunnen daar niet weg. Het gebied grenst niet aan europa. En ik denk niet dat europa daar trek in heeft.quote:Op woensdag 11 oktober 2023 13:03 schreef Forbry het volgende:
[..]
Ik vrees daar ook voor. En ik wil het (soms) best opnemen voor de Palestijnen, maar dat al die ellende van daar (nog meer) naar hier gehaald wordt, dat wil ik echt niet.
Als je kijkt naar het aantal complotten wat tegenwoordig welig tiert en hoeveel desinformatie er aanwezig is terwijl we nog nooit zo verbonden zijn geweest als nu, en als je kijkt naar modern onderzoek hiernaar wat je bijvoorbeeld kunt nalezen in Kahnemans "Thinking fast and slow", dan is mijn beeld dat we domweg niet geëvolueerd zijn om een betrouwbaar en genuanceerd beeld te krijgen van de wereld om ons heen. Daarvoor hebben we een wetenschappelijke methode moeten ontwikkelen die pas sinds een eeuw of 4 van de in totaal 200.000 jaar, dus een luttele 0,2% van ons bestaan, in zwang is. En om die methode goed in de vingers te krijgen moet je eerst een research-master volgen en daarna het liefste nog een PhD. Wij mensen zijn net zo goed geëvolueerd om een betrouwbaar beeld van de wereld te krijgen als dat we geëvolueerd zijn om te vliegen.quote:Op woensdag 11 oktober 2023 12:57 schreef theunderdog het volgende:
Er zijn toch behoorlijk wat mensen die daar prima mee kunnen dealen?
Waarom houdt Egypte de grens gesloten? Dankzij Hamas kunnen de Palestijnen geen kant op. Zowel Israël als Egypte moet niks van die moordzuchtige lui hebben. Janken over gesloten grenzen doe je maar bij de laffe moordenaars van Hamas.quote:Op woensdag 11 oktober 2023 13:03 schreef Slayage het volgende:
"But I don't get it. Why don't Palestinians just enjoy the world's largest open-air prison we made for them? Why do they keep trying to break out of this prison? Why can't they just accept it? We even gave them a beach! Why can't they just live with it? Why do they keep the photos of the homes we turfed them from? Why do they keep demanding back the land we slaughtered their grandfather on and drove their family out of? All they do is bring misery upon themselves and force us to slaughter them and bomb them. Why are they trying to break the chains we put on them? Tell them to stop! I just cannot understand their logic at all!"
[ twitter ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |