Hamas zijn alleen maar extremisten.quote:Op woensdag 11 oktober 2023 08:53 schreef Hatseflats22 het volgende:
[..]
Ja, je kunt de discussie wel verleggen, maar dat Amerika smult van moslims doden is nog altijd flauwekul.
Het is aan Israël zelf om te dealen met extremisten uit de eigen gelederen. Dat doen ze ook, onvoldoende misschien, maar in ieder geval beter dan Hamas.

Jij geloofd dus dat die baby´s onthoofd zijn?quote:Op woensdag 11 oktober 2023 08:40 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Mij niet. Dit is precies wat Israël nodig heeft nu ze Gaza met de grond gelijk aan het maken zijn. Het zou me niks verbazen als er nog berichten over "kannibalisme" naar buiten komen. Dat namelijk het enige wat er nog aan ontbreekt.

Top dat je iets terugneemt 👍quote:Op woensdag 11 oktober 2023 09:02 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
Die neem ik terug. Dat was inderdaad wat overdreven. Al denk ik dat een deel van het volk daar wel zo over denkt sinds 9/11
Wat ik er van vind doet er niet toe, maar dat inwoners van een land langzaam hun eigen land uit worden verdreven vind ik erg triest.
Over extremisten heb ik natuurlijk nul goede woorden te zeggen, maar er wordt weleens gedaan alsof die alleen in de Gaza strook zitten.

"Het menselijke leed is groot. Aan Palestijnse kant stierven al minstens 900 mensen, meldt het ministerie van Volksgezondheid van Gaza. Bij de slachtoffers zijn zeker 260 kinderen en 230 vrouwen.quote:Op woensdag 11 oktober 2023 09:03 schreef einzeinz het volgende:
https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20231011_91285013

Deze is al voorbijgekomen en is hoogstwaarschijnlijk fake.quote:Op woensdag 11 oktober 2023 09:04 schreef Akathisia het volgende:
https://vm.tiktok.com/ZGJ3QphMW/
"Gas the jews."
Blijft toch wel bijzonder hoe zelfs Australië, een westers land aan de andere kant van de wereld, aan de geïmporteerde arabier moest.

jong of oud, slachtoffer = slachtofferquote:Op woensdag 11 oktober 2023 09:06 schreef GewoonUitNL het volgende:
[..]
"Het menselijke leed is groot. Aan Palestijnse kant stierven al minstens 900 mensen, meldt het ministerie van Volksgezondheid van Gaza. Bij de slachtoffers zijn zeker 260 kinderen en 230 vrouwen.
Aan Israëlische kant zijn onder de minstens 1.008 doden ook zeker tientallen baby’s en jongere kinderen."
260 kinderen vs tientallen baby's en jongere kinderen.
Groot verschil he jongens?
Gaan jullie nu ook Israël veroordelen of niet?

Hangt er vanaf, heb je een andere bron dan Hamas?quote:Op woensdag 11 oktober 2023 09:06 schreef GewoonUitNL het volgende:
[..]
"Het menselijke leed is groot. Aan Palestijnse kant stierven al minstens 900 mensen, meldt het ministerie van Volksgezondheid van Gaza. Bij de slachtoffers zijn zeker 260 kinderen en 230 vrouwen.
Aan Israëlische kant zijn onder de minstens 1.008 doden ook zeker tientallen baby’s en jongere kinderen."

Ieder normaal mens veroordeelt burgerslachtoffers. Helaas verbergen de terroristen van Hamas zich tussen de Palestijnen en organiseren ze vanuit Gaza hun slachtpartijen.quote:Op woensdag 11 oktober 2023 09:06 schreef GewoonUitNL het volgende:
[..]

Als het daarop neerkomt, dan zie ik graag een post terug van jou van een paar dagen geleden toen Israël het nog "won" qua aantallen slachtoffers waarin jij dat geweld veroordeelt.quote:Op woensdag 11 oktober 2023 09:06 schreef GewoonUitNL het volgende:
[..]

Opinieblog maar mee eens, je zie dit gedrag ook bij terroristische aanslagen maar hysterie als er kritiek komt op de islam want "wraak" nemen met geweld is geoorloofd kritiek op de islam niet.quote:Hamas-leider Mahmoud Al-Zahar is duidelijk: „Israël is slechts het eerste doelwit. De hele planeet zal onder onze wet vallen. Er zullen geen Joden of christelijke verraders meer zijn.”
Mensen die feesten en juichen wanneer Israëliërs worden vermoord, zijn niet geïnteresseerd in vrede. Ze zijn niet geïnteresseerd in een oplossing voor het conflict. Het is een diep verankerde islamistische Jodenhaat, die verder gaat dan vergelding voor het leed en het onrecht dat de Palestijnen wordt aangedaan.
Een reactie die in deze vorm uitbleef toen IS moslims vermoordde. Of de Rohingya-moslimminderheid in Myanmar, de islamitische Oeigoeren in China en de slachtingen van moslims in Darfur door Arabische milities. En iedereen (binnen de moslimgemeenschap) die hun denken, hun kijk op de islam, hun ideeën, hun handelen bekritiseert, is in hun ogen een verrader en een vijand. „Eerst pakken we die zionisten en dan komen we voor jullie, de verraders.”

Een biljoen is 1000 miljard dus dat is natuurlijk gelul. Ik denk dat je ‘billions’ bedoelde en dat klopt inderdaad. Dat bedrag valt natuurlijk wel in het niet als je dat naast de bedragen legt die door de VS worden geschonken aan Israël.quote:Op woensdag 11 oktober 2023 08:54 schreef Hathor het volgende:
[..]
De Amerikanen hebben onlangs nog een pakket van enkele biljoenen aan de Palestijnen gegeven, dacht je dat daar geen munitie van word gekocht?

Nee joh? Was toch ook op normale nieuwskanalen. Iig dat ze protesteerde bij het opera huis?quote:Op woensdag 11 oktober 2023 09:08 schreef Hathor het volgende:
[..]
Deze is al voorbijgekomen en is hoogstwaarschijnlijk fake.

Nee, ik vind het juist heel ongeloofwaardig dat er na vier dagen opeens "onthoofde babylijkjes" uit de kast komen vallen. Hiermee kan Israel zichzelf op de moral high ground plaatsen en iedereen die kritiek heeft op het bombardement van Gaza de wind uit de zeilen nemen.quote:Op woensdag 11 oktober 2023 09:06 schreef Mylene het volgende:
[..]
Jij geloofd dus dat die baby´s onthoofd zijn?

Omdat hamas kinderen zou hebben vermoord kwamen er tig posts voorbij dat het hele hamas mag worden uitgeroeid.quote:Op woensdag 11 oktober 2023 09:06 schreef GewoonUitNL het volgende:
[..]

Als je de ouders onthoofd en een kogel door de kop van een baby schiet is onthoofding van een baby niet zo raar meer.quote:Op woensdag 11 oktober 2023 09:11 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Nee, ik vind het juist heel ongeloofwaardig dat er na vier dagen opeens "onthoofde babylijkjes" uit de kast komen vallen. Hiermee kan Israel zichzelf op de moral high ground plaatsen en iedereen die kritiek heeft op het bombardement van Gaza de wind uit de zeilen nemen.

Het verschil is de intentie.quote:Op woensdag 11 oktober 2023 09:11 schreef GewoonUitNL het volgende:
[..]
Omdat hamas kinderen zou hebben vermoord kwamen er tig posts voorbij dat het hele hamas mag worden uitgeroeid.
Nou, volgens die retoriek moeten die mensen dat nu hetzelfde schreeuwen voor Israël. Of niet?

Mijn insteek van mijn post is het laten zien van het meten met twee maten. En ik heb vannacht al een post gedeeld waarin ik het doden van kinderen en vrouwen expliciet heb veroordeeld en heb verduidelijkt dat dit in de islam niet is toegestaan. Lees maar terug.quote:Op woensdag 11 oktober 2023 09:10 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Als het daarop neerkomt, dan zie ik graag een post terug van jou van een paar dagen geleden toen Israël het nog "won" qua aantallen slachtoffers waarin jij dat geweld veroordeelt.

Daar zijn het dan ook bondgenoten voor, de Palestijnen zijn dat niet maar krijgen toch donaties.quote:Op woensdag 11 oktober 2023 09:10 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
Een biljoen is 1000 miljard dus dat is natuurlijk gelul. Ik denk dat je ‘billions’ bedoelde en dat klopt inderdaad. Dat bedrag valt natuurlijk wel in het niet als je dat naast de bedragen legt die door de VS worden geschonken aan Israël.

Goh wat zal dat uitmaken hè, ze zijn niet onthoofd maar "gewoon" afgeschoten, dat moet je maar laten zitten dan.quote:Op woensdag 11 oktober 2023 09:11 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Nee, ik vind het juist heel ongeloofwaardig dat er na vier dagen opeens "onthoofde babylijkjes" uit de kast komen vallen. Hiermee kan Israel zichzelf op de moral high ground plaatsen en iedereen die kritiek heeft op het bombardement van Gaza de wind uit de zeilen nemen.

Dat zijn uiterst trieste cijfers. Maar de Palestijnen mogen hiervoor vooral Hamas bedanken. Die vonden het nodig een slachtpartij aan te richten in Israël.quote:Op woensdag 11 oktober 2023 09:06 schreef GewoonUitNL het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |