abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 11 oktober 2023 @ 09:15:16 #226
477768 TweedeKlum
Raheem the Dream
pi_210912024
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2023 09:14 schreef GewoonUitNL het volgende:

[..]
Mijn insteek van mijn post is het laten zien van het meten met twee maten. En ik heb vannacht al een post gedeeld waarin ik het doden van kinderen en vrouwen expliciet heb veroordeeld en heb verduidelijkt dat dit in de islam niet is toegestaan. Lees maar terug.
Mogen joden gelijkwaardig leven in Palestina?
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
  woensdag 11 oktober 2023 @ 09:15:39 #227
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_210912028
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2023 09:11 schreef Lokale_Notabele het volgende:

[..]
Nee, ik vind het juist heel ongeloofwaardig dat er na vier dagen opeens "onthoofde babylijkjes" uit de kast komen vallen. Hiermee kan Israel zichzelf op de moral high ground plaatsen en iedereen die kritiek heeft op het bombardement van Gaza de wind uit de zeilen nemen.
Kom je nu weer vertellen dat het een wereld van verschil maakt op welke wijze argeloze burgers, vrouwen en kinderen, systematisch door Hamas worden afgeslacht?
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
pi_210912029
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2023 09:11 schreef Akathisia het volgende:

[..]
Nee joh? Was toch ook op normale nieuwskanalen. Iig dat ze protesteerde bij het opera huis?
Het gaat om die teksten die ze scanderen, dat is er zeer waarschijnlijk gewoon in gedubbed.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
  woensdag 11 oktober 2023 @ 09:16:24 #229
497166 GewoonUitNL
In De Naam van Allah
pi_210912034
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2023 00:48 schreef GewoonUitNL het volgende:
Als het klopt dat hamas onschuldige vrouwen en kinderen hebben vermoord dan neem ik daar als moslims afstand van, dit is islamitisch gezien niet toegestaan op basis van de volgende overlevering van de profeet Mohammed, صلى الله عليه وسلم:

It is narrated by Ibn 'Umar that a woman was found killed in one of these battles; so the Messenger of Allah (ﷺ) forbade the killing of women and children.
(Sahih muslim)
@Qarrad
En Allah weet het het beste
pi_210912043
quote:

[..]
Nee, ik vind het juist heel ongeloofwaardig dat er na vier dagen opeens "onthoofde babylijkjes" uit de kast komen vallen. Hiermee kan Israel zichzelf op de moral high ground plaatsen en iedereen die kritiek heeft op het bombardement van Gaza de wind uit de zeilen nemen.
Ik vind het heel ongeloofwaardig om een vader met een dood kindje op de arm te zien na de bombardementen in de Gaza en vervolgens dezelfde vader met het kindje te zien na de bombardementen in Syrië of Irak, terwijl we allemaal weten dat de kans groter is dat het kindje is omgekomen bij de zoveelste dagelijkse islamitische aanslagen in die landen.
3 maanden ban vanwege vvmu en gewoon één op één teksten overnemen van linkse users waar de PVV in DENK/Links wordt veranderd mag blijkbaar niet. Doei.
  woensdag 11 oktober 2023 @ 09:17:56 #231
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_210912048
quote:
1s.gif Op woensdag 11 oktober 2023 09:12 schreef capricia het volgende:

[..]
Het verschil is de intentie.
Hamas wil alle inwoners van Israël uitroeien en slacht doelbewust ongewapende burgers af als primair doel van hun moordpartijen. Israël probeert die lui als antwoord op de slachtpartij te doden terwijl ze zich lafjes verschuilen achter Palestijnse burgers.
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
  woensdag 11 oktober 2023 @ 09:18:06 #232
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_210912052
quote:

[..]
Mijn insteek van mijn post is het laten zien van het meten met twee maten.

En ik heb vannacht al een post gedeeld waarin ik het doden van kinderen en vrouwen expliciet heb veroordeeld en heb verduidelijkt dat dit in de islam niet is toegestaan. Lees maar terug.
Het zal mij aan mijn reet roesten of het in de islam is toegestaan, maar helemaal prima dat jij dat ook veroordeelt dan. Je post komt gewoon raar over, alsof het een wedstrijd in getallen is die moet bewijzen wie er nu slechter is. Als er een terrorist een burger de keel afsnijdt is dat gewoon slecht, klaar. Dat staat helemaal los van of het mag in de islam of dat er verderop een weeshuis gebombardeerd wordt door mensen met hetzelfde paspoort als die burger.
pi_210912053
quote:

[..]
Ah natuurlijk, we gaan nu maar gewoon alles ontkennen omdat het Israël goed uit zou komen.

De hersenkronkels die sommige mensen hier hebben om maar niet kritisch te hoeven zijn naar Hamas en Palestina is echt bijzonder.

“De babies zijn gewoon doodgeschoten, dus Israël mag echt niet terugslaan!”

Horen deze mensen zelf wel wat ze zeggen? Ze zijn kindermoorden aan het goedpraten. Echt heel bijzonder.
  woensdag 11 oktober 2023 @ 09:18:12 #234
497166 GewoonUitNL
In De Naam van Allah
pi_210912054
quote:
1s.gif Op woensdag 11 oktober 2023 09:15 schreef Geschiedkundige het volgende:

[..]
Dat zijn uiterst trieste cijfers. Maar de Palestijnen mogen hiervoor vooral Hamas bedanken. Die vonden het nodig een slachtpartij aan te richten in Israël.

Dan krijg je natuurlijk een behoorlijk pak slaag terug van een veel sterkere tegenstander.

Vergeet niet dat Israël vooral militaire doelen aanvalt. Ze kijken daarbij inderdaad niet zo op nevenschade. Daar kun je iets van vinden. Anderzijds is het vrijwel de enige optie om Hamas te treffen. En je laat jezelf niet zonder slag of stoot afmaken.

Dus Palestijnen, stuur dat bedankbloemetje in eerste instantie maar naar Hamas. Die hebben voor deze enorme escalatie gezorgd.

Ik ben wel bevreesd dat Israël nog buitenproportioneel veel geweld gaat gebruiken. Ik hoop het niet.
Kunnen we ook zeggen dat Israël de aanval van zaterdag aan zichzelf te danken hebben als we kijken naar hoe zij decenia lang de Palestijnen behandelen.

[ Bericht 0% gewijzigd door GewoonUitNL op 11-10-2023 09:25:35 ]
pi_210912055
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2023 09:16 schreef GewoonUitNL het volgende:

[..]
@:Qarrad
Je zou het wel of niet vermoorden van kinderen en/of vrouwen maar laten afhangen van wat er in een boekje staat. Wat als er in had gestaan dat het wel mocht?
pi_210912056
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2023 09:12 schreef Confetti het volgende:

[..]
Als je de ouders onthoofd en een kogel door de kop van een baby schiet is onthoofding van een baby niet zo raar meer.
Maar is het nou wel of geen fake news? Dat zou ik wel graag willen weten.

Ook zouden er mensen (kinderen?) "levend verbrand" zijn. Volgens mij moet daar eerst een autopsie voor plaatsvinden om de doodsoorzaak vast te stellen.

Daarom vroeg ik mij af , what's next? Kannibalisme? De scenario's worden met de dag extremer. Een hoop fake news als je het mij vraagt.

[ Bericht 0% gewijzigd door Lokale_Notabele op 11-10-2023 09:23:54 ]
Op vrijdag 14 april 2023 07:00 schreef Lokale_Notabele het volgende:
"Orkun Kokcu is een dynamischere verbeterde versie van Andrea Pirlo".
pi_210912057
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2023 09:18 schreef GewoonUitNL het volgende:

[..]
Kunnen we ook zeggen dat Israël de aanval van zaterdag aan zichzelf te danken hebben als we kijken naar hoe zij eeuwen lang de Palestijnen behandelen.
Israel bestaat geen eeuwen lang.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
  woensdag 11 oktober 2023 @ 09:19:00 #238
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_210912060
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2023 09:16 schreef GewoonUitNL het volgende:

[..]
@:Qarrad
Opnieuw: het zal me wat of het mag van de islam. Als het wel mocht en iemand deed het, dan is het net zo slecht als wanneer het niet mocht.
pi_210912061
De Israëlische staat heeft natuurlijk ook wel een goede marketing machine die de aanslag van Hamas maximaal uitbuit. Zoals een Duitse vrouw die ontvoert, verkracht en onthoofd was. Blijkt ineens levend in een ziekenhuis in de Gaza Strip te zitten. De onthoofde babies in de kibboets. Die niemand behalve een select groepje soldaten heeft gezien. Wat vervolgens gepubliceerd wordt door Amerikaanse journalisten. Alsof je die op hun blauwe ogen kan vertrouwen. Komt gelijk het beeld van Colin Powell naar voren die beweerde dat Irak massa vernietigings wapens had. En dan de beelden die gepubliceerd werden van mensen die in brand waren gestoken die dan later weer een paar jaar oud blijken te zijn. Ik ontken niet dat er slachtoffers zijn gevallen of dat het een brute aanval is geweest. Alleen heb wel het idee dat het beeld dat de Palestijnen allemaal beesten zijn versterkt wordt met leugens. Ondertussen zie ik wel keiharde beelden van 4 jarigen wiens hersenen uit de schedel zijn geblazen door de Israëlische bombardementen.
  Moderator woensdag 11 oktober 2023 @ 09:19:47 #240
236264 crew  capricia
pi_210912063
quote:

[..]
Wow. Oke wat is het verschil in hun intenties?
Dat kun je zelf niet bedenken?

De ene partij wil bewust zoveel mogelijk Israëlieten afslachten. Daarom is het ook een terreurbeweging.
De andere partij niet. Israël is er niet op uit om zoveel mogelijk onschuldige Palestijnen en kinderen af te slachten.
I am not omniscient, but I know a lot.
- Goethe, “Faust”
  woensdag 11 oktober 2023 @ 09:20:36 #241
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_210912070
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2023 09:18 schreef GewoonUitNL het volgende:

[..]
Kunnen we ook zeggen dat Israël de aanval van zaterdag aan zichzelf te danken hebben als we kijken naar hoe zij eeuwen lang de Palestijnen behandelen.
Eeuwen? Waar komt dat idee nou weer vandaan?
pi_210912071
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2023 09:18 schreef Scorpie het volgende:

[..]
Ah natuurlijk, we gaan nu maar gewoon alles ontkennen omdat het Israël goed uit zou komen.

De hersenkronkels die sommige mensen hier hebben om maar niet kritisch te hoeven zijn naar Hamas en Palestina is echt bijzonder.

“De babies zijn gewoon doodgeschoten, dus Israël mag echt niet terugslaan!”

Horen deze mensen zelf wel wat ze zeggen? Ze zijn kindermoorden aan het goedpraten. Echt heel bijzonder.
Daarnaast iedereen die ook maar een beetje bekend is met de islam en heeft opgelet de laatste tientallen jaren weet dat mensen uit die cultuur tot de meest barbaarse gruwelheden in staat zijn, IS staat nog vers op het netvlies, waren enkelen hier ook om aan het juichen. Je ziet hier ook het straatrovend tuig uit die cultuur 0 empathie hebben en steeds barbaarser worden in hun criminelen activiteiten zolang het maar niet gericht is op hun eigen "groep". Nee het zou mij eerder verbazen als dat volk niet mensen op brute manieren afslacht.
3 maanden ban vanwege vvmu en gewoon één op één teksten overnemen van linkse users waar de PVV in DENK/Links wordt veranderd mag blijkbaar niet. Doei.
pi_210912085
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2023 09:18 schreef Lokale_Notabele het volgende:

[..]
Maar is het nou wel of geen fake news? Dat zou ik wel graag willen weten.

Ook zouden er mensen (kinderen?) "levend verband" zijn. Volgens mij moet daar eerst een autopsie voor plaatsvinden om de doodsoorzaak vast te stellen.

Daarom vroeg ik mij af , what's next? Kannibalisme? De scenario's worden met de dag extremer. Een hoop fake news als je het mij vraagt.
Als jij dit soort bronnen https://nypost.com/2023/1(...)aeli-kibbutz-report/

Fakenews vindt, be my guest.
pi_210912095
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2023 09:20 schreef Qarrad het volgende:

[..]
Al MILJOENEN jaar jonguh, je weet zelluf, wollah.
pi_210912099
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2023 09:19 schreef Gitw het volgende:
De Israëlische staat heeft natuurlijk ook wel een goede marketing machine die de aanslag van Hamas maximaal uitbuit. Zoals een Duitse vrouw die ontvoert, verkracht en onthoofd was. Blijkt ineens levend in een ziekenhuis in de Gaza Strip te zitten. De onthoofde babies in de kibboets. Die niemand behalve een select groepje soldaten heeft gezien. Wat vervolgens gepubliceerd wordt door Amerikaanse journalisten. Alsof je die op hun blauwe ogen kan vertrouwen. Komt gelijk het beeld van Colin Powell naar voren die beweerde dat Irak massa vernietigings wapens had. En dan de beelden die gepubliceerd werden van mensen die in brand waren gestoken die dan later weer een paar jaar oud blijken te zijn. Ik ontken niet dat er slachtoffers zijn gevallen of dat het een brute aanval is geweest. Alleen heb wel het idee dat het beeld dat de Palestijnen allemaal beesten zijn versterkt wordt met leugens. Ondertussen zie ik wel keiharde beelden van 4 jarigen wiens hersenen uit de schedel zijn geblazen door de Israëlische bombardementen.
Sow wat een leugens, die dode Duitse vrouw ligt niet in een ziekenhuis, anders de bron? De moeder hoopt wel nog dat ze leeft. Die vermoorde baby's zijn geverifieerd door meerdere neutrale buitenlandse journalisten op locatie die niets met Israël of de Palestijnen te maken hebben.

Misschien moeten jullie die propaganda van die vaders met dode kindjes op de armen wat minder geloven? Kans is namelijk veel groter dat die kindjes het slachtoffer zijn geworden van islamitische aanslagen in het land waarin ze leven, iets wat dagelijks gebeurd, maar dan geen gehuil van moslims dan moslimkindjes worden afgeslacht.
  woensdag 11 oktober 2023 @ 09:24:23 #246
497166 GewoonUitNL
In De Naam van Allah
pi_210912107
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2023 09:18 schreef Snikkelbeer het volgende:

[..]
Je zou het wel of niet vermoorden van kinderen en/of vrouwen maar laten afhangen van wat er in een boekje staat. Wat als er in had gestaan dat het wel mocht?
Maar dat staat er niet? Ik geloof in de islam zoals hij is, niet zoals jij hem probeert zwart te maken.
  woensdag 11 oktober 2023 @ 09:25:02 #247
497166 GewoonUitNL
In De Naam van Allah
pi_210912116
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2023 09:18 schreef Hathor het volgende:

[..]
Israel bestaat geen eeuwen lang.
Je hebt gelijk, ik verwarde decenia met eeuwen.
pi_210912120
quote:
En natuurlijk de volgende downplayende kuttroll.

https://twitter.com/margo(...)xecuted-heads-cut%2F

Journalist ter plekke die de verhalen bevestigd, dus ga alsjeblieft terug je stinkhol in om je volgende poging tot desinformatie te plotten.
pi_210912130
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2023 09:20 schreef Qarrad het volgende:

[..]
Eeuwen geleden hebben de moslims de Joden uit dat gebied verjaagd met een hoop geweld, net zoals ze in alle nu islamitische landen de Joodse en Christelijke bevolking hebben verjaagd, misschien bedoelen ze dat? Er valt gewoon niet te redeneren met moslims of mensen die dat volk heilig hebben verklaard, hoop dat een hoop mensen hier de oogkleppen zijn afgevallen de laatste dagen en eens zien wat voor een volk er in Europa rondloopt, moslims geven geen kritiek op elkaar, en zelf vaak genoeg meegemaakt hoe zwaar en extreem het onrecht ook is moslims kiezen altijd voor elkaar, niet voor niets dat terroristen gewoon open en bloot in steden zoals Molenbeek open en bloot over straat konden lopen.
  woensdag 11 oktober 2023 @ 09:26:26 #250
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_210912132
quote:
De Israëlische staat heeft natuurlijk ook wel een goede marketing machine die de aanslag van Hamas maximaal uitbuit. Zoals een Duitse vrouw die ontvoert, verkracht en onthoofd was. Blijkt ineens levend in een ziekenhuis in de Gaza Strip te zitten.
Daarvan werd vermoed dat ze dood was, wat niet zo gek was gezien hoe ze erbij lag op de beelden. Ontvoerd is ze zeker, want ik zag geen liftend duimpje omhoog, jij wel? Enne, ze zit echt niet want ze heeft zwaar hoofdletsel zei haar moeder. Ik zag ook wel wat ledematen in houdingen die niet te doen zijn met intacte botten en het scenario dat ze ook nog stomtoevallig over een klaphark is gestruikeld op het festival tijdens de aanval lijkt me iets minder waarschijnlijk dan lichamelijke mishandeling.
quote:
De onthoofde babies in de kibboets. Die niemand behalve een select groepje soldaten heeft gezien. Wat vervolgens gepubliceerd wordt door Amerikaanse journalisten. Alsof je die op hun blauwe ogen kan vertrouwen. Komt gelijk het beeld van Colin Powell naar voren die beweerde dat Irak massa vernietigings wapens had. En dan de beelden die gepubliceerd werden van mensen die in brand waren gestoken die dan later weer een paar jaar oud blijken te zijn. Ik ontken niet dat er slachtoffers zijn gevallen of dat het een brute aanval is geweest. Alleen heb wel het idee dat het beeld dat de Palestijnen allemaal beesten zijn versterkt wordt met leugens. Ondertussen zie ik wel keiharde beelden van 4 jarigen wiens hersenen uit de schedel zijn geblazen door de Israëlische bombardementen.
Er wordt nu vol ingezet (en massaal geloofd voor wie dat heel graag wil) dat die baby's er niet zijn, niet zoveel zijn, eigenlijk niet zijn onthoofd, zijn verzonnen. Je ziet het gewoon in golven komen de ontkenningen en waar deze verhalen herhaald worden. De uitkomst is allang duidelijk: de mensen bij wie het niet in het straatje past herhalen het nu al als een feit, wat ze waarschijnlijk zelf al zijn gaan geloven.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')