Zouden zij hier ook moeten invoeren.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 23:07 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Kordaat opgetreden zullen we zeggen.
Ze hadden het nooit moeten geven, zorgen die lui zelf maar voor.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 23:10 schreef sturmpie het volgende:
je kan toch niet zomaar water en electriciteit afsluiten
Vanaf 1912 was het gebied een Brits mandaatgebied. Daarvoor was het vanaf ~1300 onderdeel van het Ottomaanse rijk. Hoever wil je terug? Waar hoorden wij bij rond 1300 en moeten die dit veredelde moeras morgen dan ook maar komen claimen?quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 23:03 schreef Werkperd het volgende:
[..]
Ja mooi, allerlei scenario's in je hoofd verzinnen maar voordat de Joden na de tweede wereldoorlog grootschalig getransporteerd werden naar het gebied, was het gewoon een Palestijnse staat. VOLLEDIG. De overleveringen over hoe Palestijnen uit hun woonplaatsen getrapt zijn omdat ze maar plaats moesten maken voor slachtoffers van de tweede wereldoorlog staan ook vastgesteld als feitelijke gebeurtenissen uit de geschiedenis.
De verdeling die de VN vervolgens heeft veroorzaakt zijn de grenzen waar beide partijen zich officieel aan moeten houden. Dat heeft Isral dus niet gedaan door de regels van het plan te overtreden en meerderheid van Palestijns grondgebied te bezetten.
Wel bijzonder als dit je eerste post in het topic is... Maar even de afgelopen dagen het nieuws een beetje lezen jongeman.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 23:10 schreef sturmpie het volgende:
Soms heb ik die gedachte ook. Weg ermee.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 23:10 schreef Pendule het volgende:
[..]
Zouden zij hier ook moeten invoeren.
Maar zijn nog steeds een (achterlijk) uitvloeisel van dingen die we (nog) niet (volledig) wetenschappelijk kunnen verklaren.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 23:07 schreef Hatseflats22 het volgende:
[..]
Nou ja, de donder is in ieder geval meetbaar.
Religies werden met de eeuwen steeds gekker.
koekoekquote:Op dinsdag 10 oktober 2023 23:11 schreef Perrin het volgende:
[..]
Ze hadden het nooit moeten geven, zorgen die lui zelf maar voor.
Waarom geef je in hemelsnaam water, eten en elektriciteit aan lui die Hamas steunen, waar Hamas zich verbergt en van waaruit moordpartijen worden georganiseerd?
Palestina was van de Britten, nu helaas niet meer.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 23:10 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Er was geen Palestijnse staat. Je verzint zelf iets. Sterker nog, pas in 1988 heeft de Palestina zich als staat onafhankelijk verklaard.
Je bent af.
de HAMAS heeft misschien 'n harde kern van 1% op 2miljoen inwoners.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 23:11 schreef Perrin het volgende:
[..]
Waarom geef je in hemelsnaam water, eten en elektriciteit aan lui die Hamas steunen, waar Hamas zich verbergt en van waaruit moordpartijen worden georganiseerd?
Ja en nee. Moet je de vijand die net 1000+ van je mensen heeft vermoord van voorraden voorzien?quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 23:10 schreef sturmpie het volgende:
dus nu wordt 't 'n genocide op 2miljoen mensen omdat 'n rotte appelquote:Op dinsdag 10 oktober 2023 23:11 schreef Perrin het volgende:
Dat lijkt mij een terechte gedachte en het lijkt mij ook zeer terecht dat hij zich daar druk om maakt.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 23:12 schreef Werkperd het volgende:
Zelensky: "international attention is likely to shift away from Ukraine, and this will have consequences.""
Deze cocane snuiver is bang dat hij minder aandacht zal krijgen vanwege de Gaza-Isral conflict.
Hij is al een tijdje bezig met een rare serie van posts die wat Hamas heeft gedaan verharmlosen. Het begon met het vragen naar links naar video's voor bewijs. De specifieke video was al in de MSM geweest.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 23:06 schreef Rupibma het volgende:
[..]
Doe eens niet zo instabiel zeg. Zegt hij dat
Bijzonder vriendelijk van Israel dat ze tot vandaag in allerlei voorzieningen voorzagen..quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 23:11 schreef Perrin het volgende:
[..]
Hoef je mij niet te vertellen, die ene gast snapt er de ballen vanquote:Op dinsdag 10 oktober 2023 23:13 schreef Pendule het volgende:
[..]
Palestina was van de Britten, nu helaas niet meer.
Alles waar het westen vertrekt wordt het een grote teringbende.
quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 23:12 schreef Werkperd het volgende:
Zelensky: "international attention is likely to shift away from Ukraine, and this will have consequences.""
Deze cocane snuiver is bang dat hij minder aandacht zal krijgen vanwege de Gaza-Isral conflict.
ja maarquote:Op dinsdag 10 oktober 2023 23:11 schreef PS. het volgende:
[..]
Wel bijzonder als dit je eerste post in het topic is... Maar even de afgelopen dagen het nieuws een beetje lezen jongeman.
Volgens mij betaalde hamas daar ook geen cent voor.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 23:14 schreef JimmyJames het volgende:
[..]
Bijzonder vriendelijk van Israel dat ze tot vandaag in allerlei voorzieningen voorzagen..
the mission must be achieved by any means necessary, desperate times call for desperate measures, the ends justify the means for a cause as righteous as ours.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 23:15 schreef sturmpie het volgende:
[..]
ja maar
2 miljoen inwoners waarvan de meerderheid minderjarig
Palestijnse staat, 1988? Na de val van Ottomaanse Rijk is het officieel een Palestijnse staat onder het Britse mandaat geworden. Voorwaarde voor een onafhankelijke staat was meewerken met de Britten tegen de Turken. Verander jouw nicknaam aub.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 23:10 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Er was geen Palestijnse staat. Je verzint zelf iets. Sterker nog, pas in 1988 heeft de Palestina zich als staat onafhankelijk verklaard.
Je bent af.
Extra munitie voor iron dome. Voor de rest hebben ze niet gek veel nodig, van de VS.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 23:17 schreef Ali_boo het volgende:
Extra wapens zijn gearriveerd, de wraakactie kan nu echt beginnen![]()
[ twitter ]
zijn ze niet 'n b'tje overhaastig ?quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 23:17 schreef aTypisch het volgende:
[..]
the mission must be achieved by any means necessary, desperate times call for desperate measures, the ends justify the means for a cause as righteous as ours.
Is gewoon NIET waar. Dat gebied was van de Ottomanen voor een paar eeuwen. Wat een Turks rijk is en daarna nog 30 jaar van de Engelsen als mandaat gebied. Mag jij mij vertellen in welk jaar er daar in dat gebied een Palestijnse staat was.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 23:03 schreef Werkperd het volgende:
[..]
Ja mooi, allerlei scenario's in je hoofd verzinnen maar voordat de Joden na de tweede wereldoorlog grootschalig getransporteerd werden naar het gebied, was het gewoon een Palestijnse staat. VOLLEDIG. De overleveringen over hoe Palestijnen uit hun woonplaatsen getrapt zijn omdat ze maar plaats moesten maken voor slachtoffers van de tweede wereldoorlog staan ook vastgesteld als feitelijke gebeurtenissen uit de geschiedenis.
De verdeling die de VN vervolgens heeft veroorzaakt zijn de grenzen waar beide partijen zich officieel aan moeten houden. Dat heeft Isral dus niet gedaan door de regels van het plan te overtreden en meerderheid van Palestijns grondgebied te bezetten.
Strategie om ze afhankelijk te maken en aan de knoppen te zitten als politiek middel. Zoals nu.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 23:11 schreef Perrin het volgende:
[..]
Die fabriek staat gewoon in Isral zelf hoor.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 23:19 schreef ExTec het volgende:
[..]
Extra munitie voor iron dome. Voor de rest hebben ze niet gek veel nodig, van de VS.
Want er waren nog niet genoeg joden op transport gezet ofzo?quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 23:20 schreef sturmpie het volgende:
ze hadden na WW2 joden in centraal afrika moeten installeren
1912 was het nog Ottomaanse gebied. 1920 officieel onder het Britse mandaat. Maw een Palestijns staat waarvan de bevoegdheid is overgelaten aan de Britten.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 23:11 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Vanaf 1912 was het gebied een Brits mandaatgebied. Daarvoor was het vanaf ~1300 onderdeel van het Ottomaanse rijk. Hoever wil je terug? Waar hoorden wij bij rond 1300 en moeten die dit veredelde moeras morgen dan ook maar komen claimen?
Er zullen er vast een aantal zijn die dit bewust doen, maar ik denk dat (verreweg) de meeste users hier - in de haast en in de waan van de dag - de vele, zichzelf in razend tempo opvolgende nieuwsberichten maar half lezen of doorscannen eerlijk gezegd. Dat zou me althans niets verbazen en kennen we nog wel uit bijvoorbeeld de coronareeks. Goed lezen is er amper nog bij tegenwoordig.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 22:57 schreef HiZ het volgende:
[..]
Weer zo'n leugen. Er werd niet gezegd dat ze dood was. Er werd gezegd dat ze halfnaakt op die wagen lag met haar been in zo'n onnatuurlijke houding dat er werd gevreesd dat ze dood was.
Er is ook niet gezegd dat er babies zijn onthoofd. Er waren dode babies en kinderen en onthoofde mensen.
Maar het verdraaien van de waarheid is voor veel mensen, ook in deze reeks een mooi begin van de campagne van misinfomatie.
(Business Insider)quote:Neither Israeli, German, nor Palestinian officials have confirmed Shani Louk's whereabouts or whether or not she is alive.
Je moet wat doen als er geen elektriciteit is. Kan me herinneren dat een deel van Nederland ook een paar dagen geen stroom had en 9 maanden later werden er daar meer kinderen geboren. Blijkbaar gaat die theorie ook op voor Gaza.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 23:15 schreef sturmpie het volgende:
[..]
ja maar
2 miljoen inwoners waarvan de meerderheid minderjarig
Maar hoezo is dat het probleem van Isral? Palestina wilde toch zo graag een eigen landje spelen? Dan ook voor jouw eigen voorzieningen zorgen.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 23:19 schreef sturmpie het volgende:
[..]
zijn ze niet 'n b'tje overhaastig ?
't druist tegen de mensenrechten in om water&electriciteit af te sluiten.
Er was geen Palestijnse staat.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 23:18 schreef Werkperd het volgende:
[..]
Palestijnse staat, 1988? Na de val van Ottomaanse Rijk is het officieel een Palestijnse staat onder het Britse mandaat geworden. Voorwaarde voor een onafhankelijke staat was meewerken met de Britten tegen de Turken. Verander jouw nicknaam aub.
Buiten de forgein aid die ze krijgen van de VS om die wapens te kopenquote:Op dinsdag 10 oktober 2023 23:19 schreef ExTec het volgende:
[..]
Extra munitie voor iron dome. Voor de rest hebben ze niet gek veel nodig, van de VS.
Deze dreiging was er natuurlijk altijd al, maar door Internet en social media komt het nu een stuk dichter bij de gewone man.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 22:27 schreef Slayage het volgende:
20 jaar oorlog in Afghanistan om de taliban te vervangen met de taliban. De vernietiging van Irak. De creatie van Isis.
We hebben veel te danken aan die post 9/11 periode van hysterie.
[ twitter ]
is dat cynischquote:Op dinsdag 10 oktober 2023 23:21 schreef Hatseflats22 het volgende:
[..]
Want er waren nog niet genoeg joden op transport gezet ofzo?
Dat is onzin die al de hele dag wordt herhaald. Isral regeert niet in Gaza, de verantwoordelijkheid hoort bij Hamas. Maar die deden liever aan terrorisme dan het algemeen nut (water en electra). Een desalinisatiefabriek lag al 20 jaar stil.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 23:19 schreef sturmpie het volgende:
[..]
zijn ze niet 'n b'tje overhaastig ?
't druist tegen de mensenrechten in om water&electriciteit af te sluiten.
en de priesters gaan zich steeds maffer kleden om hun heiligheid te benadrukken en worden steeds engerquote:Op dinsdag 10 oktober 2023 23:07 schreef Hatseflats22 het volgende:
[..]
Nou ja, de donder is in ieder geval meetbaar.
Religies werden met de eeuwen steeds gekker.
Een Brits mandaat, waar de Britten dus de baas waren en waar de Britten dus al in 1917 hadden bepaald dat er een joodse staat zou komen in het GEBIED Palestina.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 23:21 schreef Werkperd het volgende:
[..]
1912 was het nog Ottomaanse gebied. 1920 officieel onder het Britse mandaat. Maw een Palestijns staat waarvan de bevoegdheid is overgelaten aan de Britten.
Zou net zo hard geslacht worden door Hamas.quote:
Dat is zeker cynischquote:Op dinsdag 10 oktober 2023 23:25 schreef sturmpie het volgende:
[..]
is dat cynisch
als ik daar op reageer krijg ik 'n ban van 3 dagen
centraal afrika is 'n beter gebied voor joden dan in 't midden-oosten
ze zouden juist onderwijs moeten krijgen zodat ze niet fokken als ratten met bijbehorende problematiek in de vorm van extreme agressie e.d.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 23:22 schreef PirE het volgende:
[..]
Je moet wat doen als er geen elektriciteit is. Kan me herinneren dat een deel van Nederland ook een paar dagen geen stroom had en 9 maanden later werden er daar meer kinderen geboren. Blijkbaar gaat die theorie ook op voor Gaza.
Waarom moet je dat bedelen bij Isral, Palestijnen willen toch een eigen staat, ze hebben al zelfbestuur. Regel ook je eigen boeltje maar dan.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 23:13 schreef sturmpie het volgende:
[..]
de HAMAS heeft misschien 'n harde kern van 1% op 2miljoen inwoners.
op tv zeggen ze dat er grotendeels kinderen in GAZA wonen, die hebben wel water & electriciteit nodig
joods geloof is verbonden aan jeruzalemquote:Op dinsdag 10 oktober 2023 23:25 schreef sturmpie het volgende:
[..]
is dat cynisch
Een van de, ja.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 23:20 schreef PS. het volgende:
[..]
Die fabriek staat gewoon in Isral zelf hoor.
Welja joh, waarom geen Antartica? Algemene vergadering van de VN 1947? Je weet wel...quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 23:25 schreef sturmpie het volgende:
[..]
is dat cynisch
Eens, maar vroeger werd dat dus simpel ingevuld met 'moet een God zijn dan'.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 23:12 schreef Forbry het volgende:
[..]
Maar zijn nog steeds een (achterlijk) uitvloeisel van dingen die we (nog) niet (volledig) wetenschappelijk kunnen verklaren.
Ze gedragen zich net zo als ISIS en die waren niet opgesloten voor 17 jaar. Maar leefden gewoon in het vrije Westen. Misschien is er een ander verband tussen ISIS en Hamas die zich gedragen als beesten, wat zou het toch zijn.quote:
Tikje naif helaas.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 23:14 schreef JimmyJames het volgende:
[..]
Bijzonder vriendelijk van Israel dat ze tot vandaag in allerlei voorzieningen voorzagen..
de situatie Gaza is 'n gebied dat ontstaan is omdat Israel steeds groter werdquote:Op dinsdag 10 oktober 2023 23:23 schreef Pendule het volgende:
[..]
Maar hoezo is dat het probleem van Isral? Palestina wilde toch zo graag een eigen landje spelen? Dan ook voor jouw eigen voorzieningen zorgen.
Ik krijg er een beetje Suriname vs Nederland gevoelens bij. Lekker onafhankelijk willen zijn maar ondertussen wel verwachten dat Nederland suikeroompje speelt.
Uiteraard niet n op n te vergelijken, maar een kromme gedachte dat een andere staat verantwoordelijk moet zijn voor jouw basisbehoefte terwijl jij op eigen benen wil gaan staan.
Ik weet niet wat talkpoeder gezwets is, maar ik herhaal de gedane suggestie door het in vragende vorm terug te stellen.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 23:27 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Wat is dit nou weer voor akelig talkpoeder gezwets?
Kom op, etaleer beetje niveau man.
Volgens wie? Volgens de VN ja. We moeten af van het de gedachte dat de VN een mondiale regering is of een soort wereldpolitie. De VN is kansloos als een land te machtig is. Rusland heeft de Krim, Turkije bezet een deel van Cyprus, de VN staat machteloos. Als Taiwan straks wordt ingelijfd door China, of Isral claimt heel Palestina, zal de VN eveneens weinig kunnen uitrichten.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 23:21 schreef Werkperd het volgende:
[..]
1912 was het nog Ottomaanse gebied. 1920 officieel onder het Britse mandaat. Maw een Palestijns staat waarvan de bevoegdheid is overgelaten aan de Britten.
Hamas was democratisch gekozen zelfs.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 23:27 schreef Perrin het volgende:
[..]
Waarom moet je dat bedelen bij Isral, Palestijnen willen toch een eigen staat, ze hebben al zelfbestuur. Regel ook je eigen boeltje maar dan.
Wat je hier ziet is de Orthodoxe kerkquote:Op dinsdag 10 oktober 2023 23:25 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
en de priesters gaan zich steeds maffer kleden om hun heiligheid te benadrukken en worden steeds enger
[ afbeelding ]
Hamas is een doodscult. Ze slachten liever, maken liever rakketten en Pallywood filmpjes dan dat ze dat gebied ontwikkelen. En de Palestijnen steunen ze. Nou ja, geef ze dan maar wat ze (niet) willen. Kennelijk willen ze niet normaal leven.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 23:27 schreef Perrin het volgende:
[..]
Waarom moet je dat bedelen bij Isral, Palestijnen willen toch een eigen staat, ze hebben al zelfbestuur. Regel ook je eigen boeltje maar dan.
eigenlijk is Gaza 'n zwakzinnig gebied bedoel jequote:Op dinsdag 10 oktober 2023 23:25 schreef HiZ het volgende:
[..]
Dat is onzin die al de hele dag wordt herhaald. Isral regeert niet in Gaza, de verantwoordelijkheid hoort bij Hamas. Maar die deden liever aan terrorisme dan het algemeen nut (water en electra). Een desalinisatiefabriek lag al 20 jaar stil.
Eh, nee niet echt. Gaza staat daar min of meer los van.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 23:28 schreef sturmpie het volgende:
[..]
de situatie Gaza is 'n gebied dat ontstaan is omdat Israel steeds groter werd
Nogal ja.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 23:30 schreef sturmpie het volgende:
[..]
eigenlijk is Gaza 'n zwakzinnig gebied bedoel je
Nou misschien niet in alle voorzieningen, maar Isral regelde wel veel voor Gaza, dat is gewoon een feit.quote:
Dat lost het directe probleem van het bestaan van Hamas op en dat vertelt de rest van de Palestijnen dat ze niet langer terreur moeten plegen, laat staan steunen, omdat dat alleen maar vernietiging brengt. Lijkt mij beter voor iedereen.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 22:33 schreef aTypisch het volgende:
[..]
stel hamas is morgen weg, boem, organisatie weg
wat lost dat op denk je? en voor wie?
Zijn niet mijn woorden. Maar een goede regering zou volgens mij gewoon voor basisbehoeften zorgen. En niet de buren die daarmee helpen onderwerpen aan terrorisme en illegale aanvalsoorlogenquote:Op dinsdag 10 oktober 2023 23:30 schreef sturmpie het volgende:
[..]
eigenlijk is Gaza 'n zwakzinnig gebied bedoel je
Hij vroeg om bewijs. Is dat raar? Ik heb ook moeite met beelden en zulks mede door manipulatie en deepfake (beide kanten).quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 23:14 schreef HiZ het volgende:
[..]
Hij is al een tijdje bezig met een rare serie van posts die wat Hamas heeft gedaan verharmlosen. Het begon met het vragen naar links naar video's voor bewijs. De specifieke video was al in de MSM geweest.
Hij was ook hard bezig met het gebruiken van een valse narrative over onthoofde babies te ontkennen dat er iets in die kibboets was gebeurd.
Als ik niet beter wist zou ik denken dat hij in een Russische trollenfabriek zat.
FYI ik heb vanaf het begin niet veel waarde gehecht aan die claim van verkrachtingen.
Bovendien is het met de doorloopsnelheid van Hamasstrijders ook lastig bij te houden.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 23:22 schreef PirE het volgende:
[..]
Je moet wat doen als er geen elektriciteit is. Kan me herinneren dat een deel van Nederland ook een paar dagen geen stroom had en 9 maanden later werden er daar meer kinderen geboren. Blijkbaar gaat die theorie ook op voor Gaza.
Mijn cynisme was terecht, zo blijktquote:Op dinsdag 10 oktober 2023 23:32 schreef sturmpie het volgende:
[..]
ze houden toch zo van diamanten, die kan je daar zoeken
Zo las ik het anders niet. Ik las het als: "Had ze een plek ergens in Afrika gegeven i.p.v. in Palestina."quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 23:29 schreef Hatseflats22 het volgende:
[..]
Ik weet niet wat talkpoeder gezwets is, maar ik herhaal de gedane suggestie door het in vragende vorm terug te stellen.
Hoe dan ook, kan je ook stellen dat het toen ook geen Isral was?quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 23:23 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Er was geen Palestijnse staat.
Jij doelt op McMahon–Hussein. Dat is dus niet helemaal uitgekomen he..
Er woonden wel veel arabieren (maar ook een forse groep joden). Misschien verwart ie dat met het bestaan van een staat.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 23:23 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Er was geen Palestijnse staat.
Jij doelt op McMahon–Hussein. Dat is dus niet helemaal uitgekomen he..
in Gaza verzamelden zich mensen die door Israel van hun grond werden gejaagdquote:Op dinsdag 10 oktober 2023 23:31 schreef HiZ het volgende:
[..]
Eh, nee niet echt. Gaza staat daar min of meer los van.
Ik weet wel wat het Is...quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 23:28 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Ze gedragen zich net zo als ISIS en die waren niet opgesloten voor 17 jaar. Maar leefden gewoon in het vrije Westen. Misschien is er een ander verband tussen ISIS en Hamas die zich gedragen als beesten, wat zou het toch zijn.
Bedankt voor je toelichting, ik zie het anders, maar ik heb in ieder geval wat geleerd over talkpoeder.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 23:34 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Zo las ik het anders niet. Ik las het als: "Had ze een plek ergens in Afrika gegeven i.p.v. in Palestina."
Talkpoeder is voor je klamme bips of voor zweetvoeten. Voor andere zaken graag laten staan.
Succes met de uitvoering daarvan, heeft in Azi nogal wat problemen veroorzaakt.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 23:26 schreef sturmpie het volgende:
geboortebeperking invoeren wereldwijd
Initieel zal dat wel een factor geweest zijn, ja.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 23:35 schreef sturmpie het volgende:
[..]
in Gaza verzamelden zich mensen die door Israel van hun grond werden gejaagd
Als Palestijnen zich niet door Hamas lieten knechten dan waren die grenzen een stuk opener geweest. Zeker die naar Egypte en als ze normaal konden doen tegen de inwoners van Isral ook naar Isral. Dat gehuil om dingen die je voor een groot deel zelf in de hand hebt, en dat af te schuiven op de Grote Boze Isral is echt te treurig en ultiem onvolwassen.quote:
China is er groot mee geworden: 1kindpolitiekquote:Op dinsdag 10 oktober 2023 23:37 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Succes met de uitvoering daarvan, heeft in Azi nogal wat problemen veroorzaakt.
Ja, en het gaat ook toppie daar.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 23:37 schreef sturmpie het volgende:
[..]
China is er groot mee geworden: 1kindpolitiek
ja, ik had eens 'n geboortegrafiek van Iran bekeken, die fokken ook daar echt keihardquote:Op dinsdag 10 oktober 2023 23:37 schreef ExTec het volgende:
[..]
Initieel zal dat wel een factor geweest zijn, ja.
En voor de rest kun je een grafiek opzoeken, over de bevolkingsgroei de afgelopen 50 jaar.
Overtuigen met halve waarheden die simpelweg na te gaan zijn werkt misschien bij 5 jarigen, geloofwaardigheid behouden bij volwassenen werkt anders. Succes ermeequote:Op dinsdag 10 oktober 2023 23:21 schreef Werkperd het volgende:
[..]
Ik kan me voorstellen dat je als spreekwoordelijke waard nu met wat gene zit. Als het goed is is dat van tijdelijke aard. Probeer over het moment heen te kijken, dan valt het allemaal wel mee.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 23:36 schreef Hatseflats22 het volgende:
[..]
Bedankt voor je toelichting, ik zie het anders, maar ik heb in ieder geval wat geleerd over talkpoeder.
Neen. Palestijns gebied dat onder mandaat van de Britten kwam te staan. Samen met wat later Transjordani (nu Jordani) werd. Inderdaad, Transjordani werd wel een staat.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 23:21 schreef Werkperd het volgende:
[..]
Direct na de val van het Ottomaanse Rijk was er inderdaad ook geen Isral. Er lagen wel plannen bij de bestuurders (Britten) om er een joodse staat te laten ontstaan.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 23:35 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Hoe dan ook, kan je ook stellen dat het toen ook geen Isral was?
Ja, gelukkig zijn er geen kinderen omgekomen of weggegeven wegens 'verkeerd' geslacht voor de familieboom en zijn er geen delen waar er veel meer jongens zijn dan meisjes, met alle mentale problemen van dien.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 23:37 schreef sturmpie het volgende:
[..]
China is er groot mee geworden: 1kindpolitiek
Geen idee.. maar het lijkt bijna pure onwil te zijn.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 23:35 schreef Perrin het volgende:
[..]
Er woonden wel veel arabieren (maar ook een forse groep joden). Misschien verwart ie dat met het bestaan van een staat.
Kunnen we dat ook toepassen op de aanval van hamas? Of mag ik deze post gebruiken als voorbeeld van je hypocrisie en dubbele maten?quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 23:17 schreef aTypisch het volgende:
[..]
the mission must be achieved by any means necessary, desperate times call for desperate measures, the ends justify the means for a cause as righteous as ours.
Ik vind je uitleg best moeilijk. Maar in algemene zin is het waar dat ik soms te narrig reageer.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 23:39 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik kan me voorstellen dat je als spreekwoordelijke waard nu met wat gene zit. Als het goed is is dat van tijdelijke aard. Probeer over het moment heen te kijken, dan valt het allemaal wel mee.
Leermomentje. Prima toch?
Wat is de missie van hun dan? Nog meer dode festivalgangers?quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 23:41 schreef GewoonUitNL het volgende:
Kunnen we dat ook toepassen op de aanval van hamas?
650.000 joden en 2x zoveel Arabieren, dat was het.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 23:35 schreef Perrin het volgende:
[..]
Er woonden wel veel arabieren (maar ook een forse groep joden). Misschien verwart ie dat met het bestaan van een staat.
Palestina, onder Brits mandaat! De Palestijnen hebben meegewerkt met de Britten om de Turken te verslaan. Dit hebben zij gedaan voor een onafhankelijke staat. De bevoegdheid is daarom ook aan de Britten overgelaten waarna de Britten wederom een mes in de rug van de Arabieren heeft gestoken met zijn Balfour declaratie. Liefde van de Britten voor de zionisten, met name Rotschild was maar al te groot. De situatie in Palestina is vanwege het Britse verraad alleen maar verslechterd omdat er steeds meer Palestijnen verdreven zijn en plaats werd gemaakt voor Joden. Na de tweede wereldoorlog is dit alleen maar versneld en heeft logischerwijs voor grote conflicten gezorgd. Vanwege de oplopende conflicten is er uit noodzaak door de VN in 1947 een plan opgesteld voor twee staten oplossing.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 23:25 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Een Brits mandaat, waar de Britten dus de baas waren en waar de Britten dus al in 1917 hadden bepaald dat er een joodse staat zou komen in het GEBIED Palestina.
Je onwil om het te snappen is echt stuitend.
Ja, soms is daar iets raars aan. Zoals we ook zagen toen de Russische trollen sluitend bewijs eisten dat er wel een MH17 was geweest, en of er wel passagiers in hadden gezeten.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 23:33 schreef Rupibma het volgende:
[..]
Hij vroeg om bewijs. Is dat raar? Ik heb ook moeite met beelden en zulks mede door manipulatie en deepfake (beide kanten).
quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 23:44 schreef sturmpie het volgende:
UN zegt:
je mag niet water & electriciteit afsluiten want dat is 't overtreden van mensenrechten.
krijgt Israel nu straf ?
Tapijtenbommen gooien op Tel Aviv bijvoorbeeld?quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 23:44 schreef sturmpie het volgende:
UN zegt:
je mag niet water & electriciteit afsluiten want dat is 't overtreden van mensenrechten.
krijgt Israel nu straf ?
Matig en niet waar. Ik ken iig 1 iemand die nu in deze topic pro-israel is, en in oekraine topic zuigend pro-rus. Denk dat je weet over wie ik het heb.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 23:44 schreef Slayage het volgende:
Dat verklaart waarom alle Oekraene propagandisten zich ontpopten tot Isral propagandisten.
[ twitter ]
Ja dat willen de Palestijnen graag dat je gelooft. Maar Isral heeft in 1948 dat idiote verdelingsplan geaccepteerd. En de Arabieren hebben zich in de luren laten leggen door de Arabische buurlanden van Isral.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 23:35 schreef sturmpie het volgende:
[..]
in Gaza verzamelden zich mensen die door Israel van hun grond werden gejaagd
En wie gaat dan doen, in die kleurrijke wereld aan de binnenkant van je ogen?quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 23:46 schreef Werkperd het volgende:
[..]
[..]
Tapijtenbommen gooien op Tel Aviv bijvoorbeeld?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |