quote:Wereldwijd zijn miljoenen van ons op zoek naar ware liefde. Maar hoe en waar vind je nu de liefde van je leven? Voor een nieuw programma opent BNN speciaal een restaurant waar singles op eerste date gaan. Het ‘First Dates’ restaurant. De kandidaten die meedoen zijn jong, oud, hetero, homo en uit alle lagen van de bevolking. Met slechts één doel stappen ze naar binnen: de liefde van hun leven vinden
First Dates is elke doordeweekse dag te zien op NPO 3 om 19.30 uur.
Amalia is stijlvol.quote:
Zo zijn we. Deal with it.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 19:37 schreef Pisces29 het volgende:
En hoe kan dat elke vrouw in dit programma een vriend heeft gehad die vreemdging?Is dit trending ofzo.
Ik vind het dialect van Melissa erger dan een half uur gezweef aan te horen.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 19:38 schreef XSbig het volgende:
Ik zou echt afhaken bij dit soort halfzachte, zweef verhalen.
Oh dan heb ik altijd de schatjes gehad.quote:
Nou Peter kan er ook wat vanquote:Op dinsdag 10 oktober 2023 19:38 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik vind het dialect van Melissa erger dan een half uur gezweef aan te horen.
Het is een 'jongensachtig kuifje'. Dat vertelde zijn kapper tenminste.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 19:39 schreef XSbig het volgende:
Als je 55 bent en een hanenkam hebt zou ik een psycholoog aanraden.
Past goed bij zijn overhemd denk ik.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 19:40 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Het is een 'jongensachtig kuifje'. Dat vertelde zijn kapper tenminste.
Zij gaat er vooralsnog goed op.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 19:40 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Het is een 'jongensachtig kuifje'. Dat vertelde zijn kapper tenminste.
quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 19:38 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik vind het dialect van Melissa erger dan een half uur gezweef aan te horen.
Ja, ik had hem mede daardoor voor het andere team ingeschat.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 19:41 schreef XSbig het volgende:
[..]
Past goed bij zijn overhemd denk ik.
FOR SUREquote:
Gewoon lekker tevreden met zichzelf.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 19:42 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Ja, ik had hem mede daardoor voor het andere team ingeschat.
Mogen op de plantage wel wat aan arbo gaan doenquote:Op dinsdag 10 oktober 2023 19:42 schreef DKUp het volgende:
Uit de fruitboom gevallen en in een coma gekomen
quote:
quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 19:29 schreef Pisces29 het volgende:
Steentjes
Astrologie
Instralen
Chakra
Tantra
DJ
Liefde verspreiden
Die gozer uit Den Haag komt me bekend voor man.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 19:43 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Mogen op de plantage wel wat aan arbo gaan doen
Welke komt uit den Haag?quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 19:44 schreef Haags het volgende:
[..]
Die gozer uit Den Haag komt me bekend voor man.
Zij is zelf klein. Dan zou dat toch geen punt moeten zijn. Maar het is geen match.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 19:43 schreef MizzezAmy het volgende:
Arrold lijkt me een leuke man.
Alleen wat aan de korte kant.
Hopelijk wel. En met zijn badkamer.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 19:43 schreef XSbig het volgende:
[..]
Gewoon lekker tevreden met zichzelf.
Zou zo maar kunnenquote:
De zwarte? Wat is z'n naam?quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 19:44 schreef Haags het volgende:
[..]
Degene die date met Melissa, de supermarktmanager.
quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 19:45 schreef XSbig het volgende:
Ik vind die zweverige DJ Hitch ook bloedirritant.
Ik knap ook af op intolerantie en kortzichtigheid.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 19:44 schreef Sapstengel het volgende:
Lactose intolerant is toch wel een deal breaker voor mij.
Kunnen ze ook weinig aan doen.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 19:44 schreef Sapstengel het volgende:
Dag 2 en de lijst loopt door. Anders nog iets?quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 19:45 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Ik knap ook af op intolerantie en kortzichtigheid.
quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 19:46 schreef XSbig het volgende:
Ik zit er weer heerlijk in vandaag merk ik.
Dat had ik gisteravond.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 19:46 schreef XSbig het volgende:
Ik zit er weer heerlijk in vandaag merk ik.
Oh dat voor mij dan niet.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 19:44 schreef Sapstengel het volgende:
Openstaan voor alle dimensies boven de vijfde.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 19:46 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dag 2 en de lijst loopt door. Anders nog iets?
Melk is voor kalfjes en 1980.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 19:48 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ik drink veel melk en eet veel kaas.
Arrold en Melissa?quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 19:48 schreef Joop_W het volgende:
Wat een sympathiek stel zijn die jonge mensen.
Best veel sympathieke mensen vanavond.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 19:48 schreef Joop_W het volgende:
Wat een sympathiek stel zijn die jonge mensen.
@Nine. geeft je een likequote:Op dinsdag 10 oktober 2023 19:50 schreef XSbig het volgende:
Ik krijg een beetje ocd neigingen van personen die een zichtbaar wit shirt onder hun/hen/het/xij overhemd dragen.
Ik zou overigens m’n outfit echt met allerlei soorten lampen checken om te zien of het tv geschikt is.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 19:50 schreef XSbig het volgende:
Ik krijg een beetje ocd neigingen van personen die een zichtbaar wit shirt onder hun/hen/het/xij overhemd dragen.
Ik vind die jongen ook wat vermoeiend.quote:
En als het nou een net gestreken overhemd was maar oke.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 19:50 schreef XSbig het volgende:
Ik zou zelf wellicht vier keer wisselen en dan terug gaan naar de eerste outfit.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 19:51 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik zou overigens m’n outfit echt met allerlei soorten lampen checken om te zien of het tv geschikt is.
Perfecte match.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 19:52 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ik vind die jongen ook wat vermoeiend.
Nee nee, dat is echt een faux pas. Als het shirt zichtbaar is ziet het er echt niet uit. Dan maar een hemd eronder.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 19:52 schreef Joop_W het volgende:
[..]
En als het nou een net gestreken overhemd was maar oke.
Joop, na al die seizoenen hier samen.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 19:53 schreef Joop_W het volgende:
[..]
Jij gaat traditioneel voor 3 op de wang of de afstandelijke hand?
Ik vraag het maar na, hier hetzelfde hoorquote:Op dinsdag 10 oktober 2023 19:54 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Joop, na al die seizoenen hier samen.![]()
3 kussen natuurlijk.
Een koninklijke zwaai!quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 19:53 schreef Joop_W het volgende:
[..]
Jij gaat traditioneel voor 3 op de wang of de afstandelijke hand?
Ik hou van mannen. Geen zolderkamerzitters.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 19:54 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Knuffel is gewoon beste bij eerst date
zo'n amerikaanse afstandelijke hug? Mehhquote:Op dinsdag 10 oktober 2023 19:54 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Knuffel is gewoon beste bij eerst date
Kun je gelijk voelen of ze niet van die kwabben op de rug heeftquote:Op dinsdag 10 oktober 2023 19:57 schreef RipCity het volgende:
[..]
zo'n amerikaanse afstandelijke hug? Mehh
Sympathiek wel die 2. Iets minder strak tinkywinky pakje thoquote:Op dinsdag 10 oktober 2023 19:57 schreef Pisces29 het volgende:
Onverwacht. Hopelijk komt er een vervolg.
Geef jij 3 kussen of een hand of knuffel?quote:
Hahaquote:Op dinsdag 10 oktober 2023 19:57 schreef Felagund het volgende:
Arrold had qua uiterlijk wel iets weg van een karakter uit Little Brittain (met haar):
[ afbeelding ]
Drie kussenquote:Op dinsdag 10 oktober 2023 19:58 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Geef jij 3 kussen of een hand of knuffel?
Echt?quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 19:59 schreef MizzezAmy het volgende:
Duivensport, daar gaat belachelijk veel geld in om
Duifjes heen en weer laten vliegen is geen sport.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 19:59 schreef MizzezAmy het volgende:
Jij trouwens prinses?quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 19:58 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Geef jij 3 kussen of een hand of knuffel?
Die lade is leeg zekerquote:Op dinsdag 10 oktober 2023 19:59 schreef Pisces29 het volgende:
Ik durf het niet te zeggen maar ik wacht wel op de eerste social work student.
Als zo duif terug is maar op de dakgoot blijft zitten knallen ze hem afquote:Op dinsdag 10 oktober 2023 19:59 schreef MizzezAmy het volgende:
Tijdje geleden werd er zelfs een miljoen voor een duif betaaldquote:
quote:
quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 19:54 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Joop DKUp, na al die seizoenen hier samen.![]()
3 kussen natuurlijk.
quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 20:00 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Als zo duif terug is maar op de dakgoot blijft zitten knallen ze hem af
Dacht het nog te herinneren maar even weer gevraagdquote:
Blijf hopen dat het leeg blijftquote:Op dinsdag 10 oktober 2023 20:00 schreef Joop_W het volgende:
[..]
Onmogelijk, dat is een oneindige bron.
Ik vind ze allebei wel sympathiekquote:Op dinsdag 10 oktober 2023 20:01 schreef NoCigar het volgende:
Ach jee. Hij is wel sympathiek die badkamerman.
Wild of kweek?quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 20:02 schreef Sapstengel het volgende:
Geen zalm lusten is voor mij wel echt een deal breaker.
De niet herkenbare homoseksueelquote:Op dinsdag 10 oktober 2023 20:01 schreef MadMaster het volgende:
Ik zag net hem, de niet herkenbare homoseksueel:
[ afbeelding ]
Forever Oldquote:Op dinsdag 10 oktober 2023 20:02 schreef Pisces29 het volgende:
Dit is het eerste vervelende koppel jaaaaaaa
Ik sport veel maar dit gesprek toch. Braak. Echt.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 20:03 schreef DKUp het volgende:
[..]
Forever Old
Sporten
Sporten
Sporten
Sporten
Jij vindt van elke sport wat.quote:
Ah joh het maakt mij niet zoveel uitquote:Op dinsdag 10 oktober 2023 20:05 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Jij vindt van elke sport wat.Welke sport mag jouw date opnoemen?
Als ze maar geen Feyenoord fans zijn.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 20:05 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Jij vindt van elke sport wat.Welke sport mag jouw date opnoemen?
Zoiets jaquote:Op dinsdag 10 oktober 2023 20:07 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ook gewoon normale kerels ipv die flikkers die ze normaal hebben
Ajax GENOTquote:Op dinsdag 10 oktober 2023 20:07 schreef RipCity het volgende:
[..]
Als ze maar geen Feyenoord fans zijn.
Wacht maar tot je voor me staat.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 20:07 schreef RipCity het volgende:
[..]
Als ze maar geen Feyenoord fans zijn.
Samen leedvermaak is goede basis voor relatiequote:
45 minuten?quote:
Wat heb je liever. Een partner die een hekel aan voetbal heeft en zucht bij de tv of een een ‘verkeerde’ club?quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 20:09 schreef RipCity het volgende:
[..]
Samen leedvermaak is goede basis voor relatie
Ik heb jaren samengewoond met een Ajacied.quote:
Klap in het gezicht van @onlogischquote:Op dinsdag 10 oktober 2023 20:10 schreef Sapstengel het volgende:
Omring jezelf met succesvolle mensen!
Om 4 uur 's nachts opstaan om naar de sportschool te gaan.
In de goede tijdquote:Op dinsdag 10 oktober 2023 20:10 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik heb jaren samengewoond met een Ajacied.
Maakt me eerlijk gezegd niks uit. Als het maar niet zo'n feyenoord/ajax/psv tokkie isquote:Op dinsdag 10 oktober 2023 20:10 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wat heb je liever. Een partner die een hekel aan voetbal heeft en zucht bij de tv of een een ‘verkeerde’ club?
Naar inderdaadquote:Op dinsdag 10 oktober 2023 20:10 schreef XSbig het volgende:
Deze jongejeer is zo verschrikkelijk tevreden met zichzelf. Ongekend.
Brrrr die hockey lulquote:Op dinsdag 10 oktober 2023 20:10 schreef XSbig het volgende:
Zo lekker gek.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 20:10 schreef XSbig het volgende:
Hij was flauwgevallen omdat hij 100kg woog op zijn 12e en daarna zeiden ze je hebt nog maar een jaar te leven.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 20:11 schreef Pisces29 het volgende:
Kan iemand even zeggen wat er nu gebeurde met die jongen in het zwembad. Linker homo?
Thanks.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 20:13 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Hij was flauwgevallen omdat hij 100kg woog op zijn 12e en daarna zeiden ze je hebt nog maar een jaar te leven.
Jammer ik was te voorbarig.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 20:14 schreef Sapstengel het volgende:
Wel echt een power couple dit, allebei een winnaarsmentaliteit
Oh jee, ik heb binnenkort een tweede date met iemand die veel stoicisme leest (zo noemde hij het zelf).quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 20:15 schreef XSbig het volgende:
Stoicisme is echt een van de meest debiele stromingen in de filosofie.
Niks mis mee met de grote lijnen.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 20:16 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Oh jee, ik heb binnenkort een tweede date met iemand die veel stoicisme leest (zo noemde hij het zelf).
Tot morgen.quote:
Wtfquote:Op dinsdag 10 oktober 2023 20:10 schreef Mortaxx het volgende:
Dit meisje lijkt op @:aberkullie
@:sked
We maken allemaal fouten in het levenquote:Op dinsdag 10 oktober 2023 20:10 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik heb jaren samengewoond met een Ajacied.
Thanks voor de reminder! Mogelijk ben ik er morgen bij. Moeite waard om terug te kijken?quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 19:18 schreef Pisces29 het volgende:
@:Nine.@:rickocum @:sked @:Poefbank @:0ne_of_the_few @:KennyPowers @:XSbig @:MadMaster @:MizzezAmy @:RamboDirk @:Gibson88 @:Felagund @:Hankster @:qwarqtaartje @:centenbak @:tja77 @:coco
De mensen die er gister niet waren (denk ik) en wellicht een reminder willen.
Nieuw seizoen aflevering 2 komt zo.
Ik vond het wel een vermakelijke aflevering. Maar meer gewoon prima matches, geen dingen om enorm te lachen oid.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 22:56 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Thanks voor de reminder! Mogelijk ben ik er morgen bij. Moeite waard om terug te kijken?
Die komt nog. Das die van mij.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 22:59 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik vond het wel een vermakelijke aflevering. Maar meer gewoon prima matches, geen dingen om enorm te lachen oid.
Ik verheug me er al op na alle verhalen!quote:Op woensdag 11 oktober 2023 13:00 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
Die komt nog. Das die van mij.
We pauzeren.quote:
Obv naam denk ik Turksquote:Op woensdag 11 oktober 2023 19:27 schreef Pisces29 het volgende:
Wtf. Dit leek een Rus en is een Turkse?
Bulgaarse Turksequote:Op woensdag 11 oktober 2023 19:27 schreef Pisces29 het volgende:
Wtf. Dit leek een Rus en is een Turkse?
Ik dacht ook al, komt een zwerver aanlopenquote:Op woensdag 11 oktober 2023 19:30 schreef Pisces29 het volgende:
Haar blik. Ze ziet die pet en sjaal.
Nee, vreselijk vind ik hetquote:Op woensdag 11 oktober 2023 19:28 schreef Joop_W het volgende:
Worden jullie ook vrojlijk bij verliefdheid?
Ze is Xenosfobisch?quote:Op woensdag 11 oktober 2023 19:32 schreef 3rr0r het volgende:
Ze dacht dat hij het bij de Xenos had gehaald
Kunstacademie of Social Work.. Dat laatste gaat nu echt elk momenteel weer komenquote:Op woensdag 11 oktober 2023 19:33 schreef Gibson88 het volgende:
Ik had bij Rosalyn iets van Pedagogie verwacht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |