Ajax GENOTquote:Op dinsdag 10 oktober 2023 20:07 schreef RipCity het volgende:
[..]
Als ze maar geen Feyenoord fans zijn.
Wacht maar tot je voor me staat.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 20:07 schreef RipCity het volgende:
[..]
Als ze maar geen Feyenoord fans zijn.
Samen leedvermaak is goede basis voor relatiequote:
45 minuten?quote:
Wat heb je liever. Een partner die een hekel aan voetbal heeft en zucht bij de tv of een een ‘verkeerde’ club?quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 20:09 schreef RipCity het volgende:
[..]
Samen leedvermaak is goede basis voor relatie
Ik heb jaren samengewoond met een Ajacied.quote:
Klap in het gezicht van @onlogischquote:Op dinsdag 10 oktober 2023 20:10 schreef Sapstengel het volgende:
Omring jezelf met succesvolle mensen!
Om 4 uur 's nachts opstaan om naar de sportschool te gaan.
In de goede tijdquote:Op dinsdag 10 oktober 2023 20:10 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik heb jaren samengewoond met een Ajacied.
Maakt me eerlijk gezegd niks uit. Als het maar niet zo'n feyenoord/ajax/psv tokkie isquote:Op dinsdag 10 oktober 2023 20:10 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wat heb je liever. Een partner die een hekel aan voetbal heeft en zucht bij de tv of een een ‘verkeerde’ club?
Naar inderdaadquote:Op dinsdag 10 oktober 2023 20:10 schreef XSbig het volgende:
Deze jongejeer is zo verschrikkelijk tevreden met zichzelf. Ongekend.
Brrrr die hockey lulquote:Op dinsdag 10 oktober 2023 20:10 schreef XSbig het volgende:
Zo lekker gek.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 20:10 schreef XSbig het volgende:
Hij was flauwgevallen omdat hij 100kg woog op zijn 12e en daarna zeiden ze je hebt nog maar een jaar te leven.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 20:11 schreef Pisces29 het volgende:
Kan iemand even zeggen wat er nu gebeurde met die jongen in het zwembad. Linker homo?
Thanks.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 20:13 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Hij was flauwgevallen omdat hij 100kg woog op zijn 12e en daarna zeiden ze je hebt nog maar een jaar te leven.
Jammer ik was te voorbarig.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 20:14 schreef Sapstengel het volgende:
Wel echt een power couple dit, allebei een winnaarsmentaliteit
Oh jee, ik heb binnenkort een tweede date met iemand die veel stoicisme leest (zo noemde hij het zelf).quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 20:15 schreef XSbig het volgende:
Stoicisme is echt een van de meest debiele stromingen in de filosofie.
Niks mis mee met de grote lijnen.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 20:16 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Oh jee, ik heb binnenkort een tweede date met iemand die veel stoicisme leest (zo noemde hij het zelf).
Tot morgen.quote:
Wtfquote:Op dinsdag 10 oktober 2023 20:10 schreef Mortaxx het volgende:
Dit meisje lijkt op @:aberkullie
@:sked
We maken allemaal fouten in het levenquote:Op dinsdag 10 oktober 2023 20:10 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik heb jaren samengewoond met een Ajacied.
Thanks voor de reminder! Mogelijk ben ik er morgen bij. Moeite waard om terug te kijken?quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 19:18 schreef Pisces29 het volgende:
@:Nine.@:rickocum @:sked @:Poefbank @:0ne_of_the_few @:KennyPowers @:XSbig @:MadMaster @:MizzezAmy @:RamboDirk @:Gibson88 @:Felagund @:Hankster @:qwarqtaartje @:centenbak @:tja77 @:coco
De mensen die er gister niet waren (denk ik) en wellicht een reminder willen.
Nieuw seizoen aflevering 2 komt zo.
Ik vond het wel een vermakelijke aflevering. Maar meer gewoon prima matches, geen dingen om enorm te lachen oid.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 22:56 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Thanks voor de reminder! Mogelijk ben ik er morgen bij. Moeite waard om terug te kijken?
Die komt nog. Das die van mij.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 22:59 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik vond het wel een vermakelijke aflevering. Maar meer gewoon prima matches, geen dingen om enorm te lachen oid.
Ik verheug me er al op na alle verhalen!quote:Op woensdag 11 oktober 2023 13:00 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
Die komt nog. Das die van mij.
We pauzeren.quote:
Obv naam denk ik Turksquote:Op woensdag 11 oktober 2023 19:27 schreef Pisces29 het volgende:
Wtf. Dit leek een Rus en is een Turkse?
Bulgaarse Turksequote:Op woensdag 11 oktober 2023 19:27 schreef Pisces29 het volgende:
Wtf. Dit leek een Rus en is een Turkse?
Ik dacht ook al, komt een zwerver aanlopenquote:Op woensdag 11 oktober 2023 19:30 schreef Pisces29 het volgende:
Haar blik. Ze ziet die pet en sjaal.
Nee, vreselijk vind ik hetquote:Op woensdag 11 oktober 2023 19:28 schreef Joop_W het volgende:
Worden jullie ook vrojlijk bij verliefdheid?
Ze is Xenosfobisch?quote:Op woensdag 11 oktober 2023 19:32 schreef 3rr0r het volgende:
Ze dacht dat hij het bij de Xenos had gehaald
Kunstacademie of Social Work.. Dat laatste gaat nu echt elk momenteel weer komenquote:Op woensdag 11 oktober 2023 19:33 schreef Gibson88 het volgende:
Ik had bij Rosalyn iets van Pedagogie verwacht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |