Jij denkt dat deze mensen daarvan op de hoogte zijn? Of is elke pro palestina demonstratie nu een pro babies uitroeien demonstratie?quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 19:49 schreef Perrin het volgende:
Zouden er in moslimlanden ook demonstraties zijn van mensen die niet het doelbewust afslachten van babies en festivalvierders toejuichen en ook walgen van de daden van Hamas? Of krijgen mensen daar eigenlijk allemaal feestgevoelens bij het uitroeien van zoveel mogelijk Israëlische babies?
[ twitter ]
Moorden doen ze ook. Ook kinderen. Paar maanden terug nog een 2-jarig Palestijns jochie gedood de Israëlische politie. Palestijnen staan met hun rug tegen de muur, ze verliezen hoe dan ook.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 19:46 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dat moet ook niet kunnen.
Maar ze gaan in elk geval niet honderden burgers gijzelen, vermoorden, verkrachten, of martelen, of in de brand steken.
Klein verschil hé.
Hij gebruikte wel religieuze motieven, net zoals veel van de machthebbers in het midden oosten.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 19:53 schreef Werkperd het volgende:
[..]
Hitler had geen religieuze motieven. Wel zijn er door hem meer dan 60+ miljoen mensen omgekomen.
Geredeneerd vanuit de bezetter werkt het daar uitstekend, ja. Je hoort mij niet beweren dat het dat voor de onderdrukte partij ook is. Maar ik heb niet het idee dat dat lot voor php een heel interessant vraagstuk is.quote:
Nee, dat komt alleen maar omdat jij niet wil nadenken of omdat je gewoon niet in staat bent te begrijpen hoe media werken of bepaalde landen handelen. Het eerste vind ik niet okee, aan het tweede zou jij niets kunnen doen. Het is dan wat het is.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 19:50 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
ja precies, dat bericht dat ze het ontkennen kan inderdaad nep zijn
Omgevingsschade omdat burgers aldaar als menselijk schilt gebruikt worden.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 19:56 schreef Momo het volgende:
[..]
Nouja die bommen op Gaza vermoorden ook willekeurige burgers vast die daar toevallig zijn.
Israel heeft vrij actief kolonisten ondersteund in het wegjagen van Palestijnen. Al dan niet met geweld, ja ook gericht tegen vrouwen, kinderen en ongewapenden. Als jij dat civilisatie noemt.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 19:55 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Heeft Israël ooit op een onbewaakt moment de Gaza binnengevallen om massaal mensen te vermoorden, ontvoeren, verkrachten, in de fik te steken en vervolgens met raketten de burgers te bestoken?
Doe toch normaal man.
Ik doelde indirect inderdaad op het afscheid nemen van de KDC-10 toestellen.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 19:53 schreef AchJa het volgende:
[..]
Je strategische transportcapaciteit wegbezuinigen (KDC-10 vloot EHV) en denken dat je het wel afkan met een internationale pool heeft gevolgen...
[..]
Met de Kabul evac konden we nog net eentje inzetten...
Niemand ontkent dat.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 19:58 schreef phpmystyle het volgende:
Je bent het toch wel eens met mij dat wat wij nu zien niet te vergelijken is met wat dan ook?
?quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 19:57 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Geredeneerd vanuit de bezetter werkt het daar uitstekend, ja. Je hoort mij niet beweren dat het dat voor de onderdrukte partij ook is. Maar ik heb niet het idee dat dat lot voor php een heel interessant vraagstuk is.
Waarom zouden ze gaan staan juichen als ze niet weten wat Hamas heeft gedaan?quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 19:56 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Jij denkt dat deze mensen daarvan op de hoogte zijn? Of is elke pro palestina demonstratie nu een pro babies uitroeien demonstratie?
Als in boots on the ground?quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 20:00 schreef koos_vriendloos het volgende:
Grote kans dat inval vanavond start
Weinig van zijn ideeën die gevormd zijn door religieuze motieven. Sterker nog, die man was zo seculier als ik weet niet wat.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 19:57 schreef MatthijsDJ het volgende:
[..]
Hij gebruikte wel religieuze motieven, net zoals veel van de machthebbers in het midden oosten.
Het is geen opstand meer wat Hamas deed. Het is oorlog. En in oorlog gaat het er natuurlijk wel een stukje harder aan toe.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 19:56 schreef Momo het volgende:
[..]
Nouja die bommen op Gaza vermoorden ook willekeurige burgers vast die daar toevallig zijn.
Zeker is dat geen civilisatie. Maar de meeste van die kolonisten zijn van Mizrahi-komaf.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 19:58 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Israel heeft vrij actief kolonisten ondersteund in het wegjagen van Palestijnen. Al dan niet met geweld, ja ook gericht tegen vrouwen, kinderen en ongewapenden. Als jij dat civilisatie noemt.
Als Hamas de kans krijgt roeien ze alles wat ademt daar uit. Dat is bij de Israëiers gelukkig niet zo. Althans dat was nooit zo. Hamas doet zijn best om ze ook zover te krijgen.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 19:58 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Israel heeft vrij actief kolonisten ondersteund in het wegjagen van Palestijnen. Al dan niet met geweld, ja ook gericht tegen vrouwen, kinderen en ongewapenden. Als jij dat civilisatie noemt.
Neem dan geen woorden als geciviliseerd en ongeciviliseerd in de mond. Ze vreten allemaal dingen uit die gewoon achterlijk en barbaars zijn. En nu hebben we een nieuw dieptepunt bereikt als de roddels kloppen. Niet meer, niet minder.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 19:59 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
?
Plet ik voor onderdrukking van het Palestijnse volk?
Ik pleit er juist voor om hun te helpen.
Beetje flauw en simpel dit.
Ja, Egypte is op de hoogte gesteld en ik ga er van uit dat dat maximaal een aantal uren voor de inval gebeurd.quote:
Gewone burgers die vermoordende en verkrachtende gekken van Hamas met wapens en bommen de grens over moeten zetten?quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 20:00 schreef Ulx het volgende:
[..]
Het is geen opstand meer wat Hamas deed. Het is oorlog. En in oorlog gaat het er natuurlijk wel een stukje harder aan toe.
Maar die burgers kunnen Hams over de grens met Israel trappen. Tenzij Hamas op de steun van iedere bewoner kan rekenen en die onschuldige burgers dat niet doen, maar dan moeten ze niet miepen.
De omschrijving 'totale dominantie/overheersing' laat weinig ruimte voor een andere interpretatie.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 19:59 schreef phpmystyle het volgende:
Plet ik voor onderdrukking van het Palestijnse volk?
Media is over alles toe in staat. Ik heb ook talloze beelden gezin waarbij ze dingen in scenes hebben gezet. Je kunt westerse media die achter de terreurdaden van Israël staat, niet vertrouwen.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 20:00 schreef Momo het volgende:
Nu ook op de NOS liveblog over die baby's
'Veertig baby's vermoord in Kfar Aza, meerdere onthoofde lichamen ontdekt'
Langzaam maar zeker komt er meer naar buiten over de slachtpartij die Hamas heeft aangericht in kibboetsen als Kfar Aza, zo'n vijf kilometer ten oosten van Gaza. Het leger toont beelden van afgebrande huizen, auto's en ook lokale en internationale journalisten doen verslag van de verschrikkingen die zich sinds zaterdag afspeelden in het dorp. Vanochtend nog waren er gevechten aan de gang in Kfar Aza.
Zo vertellen militairen tegen verslaggevers onder meer over gezinnen die zijn uitgemoord. Er zouden naar verluidt zo'n veertig vermoorde baby's zijn aangetroffen. Ook zouden er meerdere lichamen zijn onthoofd door de terroristen van Hamas en overal liggen lichamen. Het zou voor het leger moeilijk zijn om de huizen van de slachtoffers te doorzoeken vanwege boobytraps die door de terroristen zijn achtergelaten.
"Het is geen oorlog, het is geen strijd, het is een bloedbad", zegt een Israëlische militair tegen de pers, die op uitnodiging van het leger Kfar Aza bezocht. "Je ziet baby's, hun moeder, hun vader, in hun slaapkamers en hun schuilkelders en je ziet hoe ze vermoord zijn door de terroristen."
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |