Meh, soms 3-4 keer in de week rijst.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 12:50 schreef Harvest89 het volgende:
Als je dagelijks of regelmatig per week rijst eet, lijkt me zo'n ding wel handig.
Heb volgens mij al een nadeel gevonden.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 12:53 schreef Lienekien het volgende:
Ik heb een paar jaar geleden een simpele gekocht, niet al te groot. Paar tientjes, hooguit. Gebruik hem vrij vaak.
Ohquote:Op dinsdag 10 oktober 2023 13:15 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Heb volgens mij al een nadeel gevonden.
Je kunt alleen maar witte rijst maken en niet met kruiden. (Kerrie of bouillon.)
Ik zou niet weten waarom je het water niet zou kunnen kruiden.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 13:15 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Je kunt alleen maar witte rijst maken en niet met kruiden. (Kerrie of bouillon.)
Dat is dus niet waar.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 13:15 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Kan prima hoor.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 13:15 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Hoeveel moet je kijken dan naar rijst die gaar wordt?quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 13:47 schreef miss_sly het volgende:
Ik vind het heerlijk. Dan hoef ik daar niet naar te kijken, terwijl ik met de andere dingen bezig ben.
En je kunt er zeker ook kruiden of zout of bouillonblokje ofzo in doen.
Wat een naar toontje. "Hoeveel moet je kijken dan, je rijst wordt er niet beter van."quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 13:57 schreef Cause-mayhem2 het volgende:
[..]
Hoeveel moet je kijken dan naar rijst die gaar wordt?
Kijken maakt je rijst niet beter, niet teveel mee bemoeien werkt het beste.
Warmtebron aanzetten, zacht zetten, laten pruttelen en klaar is klara. Verder geen omkijken naar.
Een wekker werkt net zo makkelijk als een heel apparaat en zelfs die heb je niet nodig als je klok kan kijken
Dus het is net zoals een pan?quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 13:50 schreef PS. het volgende:
Het kan ook handig zijn om een soep of saus op te warmen, om eieren in te koken, om iets warm te houden.
In feite wel, behalve dan dat je je niet hoeft te bemoeien met de warmte, dat regelt zichzelf, en kan daarom erg makkelijk zijn.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 14:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dus het is net zoals een pan?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |