Einde tijdperk Jong Utrecht in de KKD dan maar?quote:Op zondag 22 oktober 2023 13:40 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Gaat nooit gebeuren natuurlijk maar wel grappig.
Maar je weet ook al dat er dan iemand uit de koker van Van Gaal komt. Heb ik ook weinig vertrouwen in.quote:Op zondag 22 oktober 2023 14:30 schreef franklop het volgende:
Nu hopen dat ze Steijn er eindelijk uit gooien
Je moet toch wat proberen. Dit kan gewoon echt niet meerquote:Op zondag 22 oktober 2023 14:32 schreef wimderon het volgende:
[..]
Maar je weet ook al dat er dan iemand uit de koker van Van Gaal komt. Heb ik ook weinig vertrouwen in.
Dit kon al na twee wedstrijden niet.quote:Op zondag 22 oktober 2023 14:33 schreef franklop het volgende:
[..]
Je moet toch wat proberen. Dit kan gewoon echt niet meer
Nou...quote:Op zondag 22 oktober 2023 13:50 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Einde tijdperk Jong Utrecht in de KKD dan maar?
Dit is echt zo fantastisch.quote:
Hato en Sutalo krijgen geld elke keer als ze naar elkaar passen?quote:
quote:Op zondag 22 oktober 2023 14:59 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
De Telegraaf die hem straks weer gaat vrijpleiten
PSV uit is 9, maar dan thuis tegen Volendam - met waarschijnlijk een nieuwe trainer - zal nog wel moeten lukken.quote:Op zondag 22 oktober 2023 15:01 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
[ twitter ]
Gaan we de 10 halen?
Brighton tussendoor ook nog toch?quote:Op zondag 22 oktober 2023 15:02 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
PSV uit is 9, maar dan thuis tegen Volendam - met waarschijnlijk een nieuwe trainer - zal nog wel moeten lukken.
Oja, dit is overall. Ja, dan lijkt 10 wel een zekerheid.quote:Op zondag 22 oktober 2023 15:02 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Brighton tussendoor ook nog toch?
Een middenveld, dat kent u Steijn niet. Lange ballen op de eeuwig krediet hebbende Brobbey na 10 keer heen en weer schuiven achterin is the way to go.quote:Op zondag 22 oktober 2023 14:59 schreef Felagund het volgende:
[..]
Hato en Sutalo krijgen geld elke keer als ze naar elkaar passen?
Verdediging is ook niet de sterkste kant van Ajax nu.quote:Op zondag 22 oktober 2023 15:05 schreef wimderon het volgende:
[..]
Een middenveld, dat kent u Steijn niet. Lange ballen op de eeuwig krediet hebbende Brobbey na 10 keer heen en weer schuiven achterin is the way to go.
Als er geen middenveld voor je staat is daar niet tegen op te verdedigen. Je staat in een zee van ruimte voor én achter je te verdedigen. Als je dan uit moet stappen ben je vaak al te laat, als je het niet doet komen de tegenstanders met snelheid op je af. En dan kan elke bal achter de verdediging ook nog gevaarlijk worden.quote:Op zondag 22 oktober 2023 15:24 schreef Felagund het volgende:
[..]
Verdediging is ook niet de sterkste kant van Ajax nu.
Ompzig die nog meer woorden nodig heeft om een vraag niet te beantwoorden dan Rutte, zou hij de ironie zien?quote:Op zondag 22 oktober 2023 21:16 schreef hhh38 het volgende:
Messias Ompzig krijgt zeer terecht de ene na de andere steek over het niet hebben van een verkiezingsprogramma in College Tour
Aan de ene kant zeg ik ja, aan de andere kant zeg ik nee.quote:Op zondag 22 oktober 2023 21:25 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ompzig die nog meer woorden nodig heeft om een vraag niet te beantwoorden dan Rutte, zou hij de ironie zien?
Ik heb ook weer heel hard gelachen om Kerrolain. Alsof een speler van Ajax plotseling mee moet doen met Feyenoord. Zo ver boven haar niveau, er kwam weer niet veel meer dan 'gewoon onzin' uit.
Geen enkele student had ook een vraag voor haar toch? Kerrolain had een goeie piek, maar is niet meer rullevant. Jammer dat we door het debiele kiesstelsel nog 4 jaar last van die domme partij hebben in de Eerste kamer.quote:Op zondag 22 oktober 2023 21:25 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ompzig die nog meer woorden nodig heeft om een vraag niet te beantwoorden dan Rutte, zou hij de ironie zien?
Ik heb ook weer heel hard gelachen om Kerrolain. Alsof een speler van Ajax plotseling mee moet doen met Feyenoord. Zo ver boven haar niveau, er kwam weer niet veel meer dan 'gewoon onzin' uit.
Dit is ook echt het onmogelijkste kutdebat ooit.quote:Op zondag 22 oktober 2023 21:28 schreef Pistolero het volgende:
Jullie kijken daadwerkelijk vrijwillig naar een verkiezingsdebat..? Waarom zou je jezelf dat aandoen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |