Het zijn allemaal puur ingefluisterde goedklinkende oneliners die totaal niet onderbouwd zijn, maar 80% van de kiezers prikt daar niet doorheenquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 21:30 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Klein probleempje voor Yesilgoz is wel dat ze niet de teflon van Mark heeft. Dilan zegt en doet zo ontzettend veel domme dingen dat dat nooit lang goed zal gaan als premier.
Ook nog precies in haar straatje want ze is al jaren bezig met antisemitisme dus gegarandeerd dat ze daar een nummertje van gaat maken.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 21:36 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Het zijn allemaal puur ingefluisterde goedklinkende oneliners die totaal niet onderbouwd zijn, maar 80% van de kiezers prikt daar niet doorheen
Ik vind Nieuwsuur kijken wel handig. Je moet vooral social media ontwijken over dit thema.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 21:15 schreef hhh38 het volgende:
Ik probeer het nieuws rondom Israël en Gaza zoveel mogelijk te ontwijken en dat bevalt me eigenlijk prima. Erg vervelend dat dit nu weer onze verkiezingen gaat beïnvloeden met al die debiele propaganda.
Nederland en uiterst complexe geopolitieke situaties zijn altijd zo'n goede combinatie. Ik sta toch altijd weer te kijken van de fenomenale zelfoverschatting van de bevolking om alles te kunnen overzien en precies te weten welke kant er dan moet worden gekozen (want je moet natuurlijk een kant kiezen).quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 21:15 schreef hhh38 het volgende:
Ik probeer het nieuws rondom Israël en Gaza zoveel mogelijk te ontwijken en dat bevalt me eigenlijk prima. Erg vervelend dat dit nu weer onze verkiezingen gaat beïnvloeden met al die debiele propaganda.
quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 22:00 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Ik vind Nieuwsuur kijken wel handig. Je moet vooral social media ontwijken over dit thema.
Het immer feilloze GeenStijl was ook weer eens ziedend (zag ik helaas op mijn ForYou-page) omdat Eelco iets te snel een conclusie trok.quote:
Weet je wie ook goedklinkende oneliners die totaal niet onderbouwd waren, maar waar 80% van de kiezers niet doorheen prikte, had?quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 21:36 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Het zijn allemaal puur ingefluisterde goedklinkende oneliners die totaal niet onderbouwd zijn, maar 80% van de kiezers prikt daar niet doorheen
quote:Op woensdag 18 oktober 2023 13:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Weet je wie ook goedklinkende oneliners die totaal niet onderbouwd waren, maar waar 80% van de kiezers niet doorheen prikte, had?
Familie van Willem?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |