Jeetje, woon je in een tent?quote:Op zondag 15 oktober 2023 19:36 schreef Dale__Cooper het volgende:
Ah, hier was het 15 vanochtend en ging die toch aan.
quote:
Hier gaat iets ontzettend mis.quote:De stichting Fair Huur heeft de zaak aangespannen namens zo'n vierhonderd beleggers die samen minstens 10.000 huizen verhuren.
Ik kan de naam van de stichting wel waarderen.quote:Op maandag 16 oktober 2023 10:13 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
[..]
Hier gaat iets ontzettend mis.
Trollen voor gevorderden.quote:Op maandag 16 oktober 2023 10:15 schreef franklop het volgende:
[..]
Ik kan de naam van de stichting wel waarderen.
Gelukkig was het vocht.quote:Op zondag 15 oktober 2023 20:45 schreef Felagund het volgende:
Hier ook nog 20 graden, vanmorgen waren wel de hele ramen beslagen met vocht.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tsjerrie heeft net een meeting gehad met Eric Trump en gesproken over een internationale samenwerking van anti-globalisten.
Hard gelachen. Soms is ironie echt heel dichtbij."Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Improv: Rich Tapestry of Life
Zonder interpunctie was ik ook sneller geweest.quote:Op maandag 16 oktober 2023 21:19 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Al behandeld
#vbl #@:onlogisch
Je hebt niet eens een pi geselecteerdquote:Op maandag 16 oktober 2023 21:29 schreef Felagund het volgende:
[..]
Zonder interpunctie was ik ook sneller geweest.
Goed punt, ik neem mijn woorden terug.quote:Op maandag 16 oktober 2023 21:30 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Je hebt niet eens een pi geselecteerd
Ziener Koeman heeft het wel weer voor elkaar gekregen.quote:Op maandag 16 oktober 2023 22:34 schreef OProg het volgende:
Dit heeft wel iets weg van de eerste divisie qua niveau.
En nog een penalty ook.
Er zou een compilatie moeten komen van het beperkte repertoire van de Schoolkrantjournalist.quote:Op maandag 16 oktober 2023 23:15 schreef Alaphilippe_ het volgende:
De onvermijdelijke gevoelsvraag van de Schoolkrantjournalist.
Ik ken iemand die dat goed en bondig zou kunnen.quote:Op maandag 16 oktober 2023 23:23 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Er zou een compilatie moeten komen van het beperkte repertoire van de Schoolkrantjournalist.
Ik kan echt niet naar die man luisterenquote:Op maandag 16 oktober 2023 23:23 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Er zou een compilatie moeten komen van het beperkte repertoire van de Schoolkrantjournalist.
Nepotisme is een bitch.quote:Op maandag 16 oktober 2023 23:27 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik kan echt niet naar die man luisteren
SCHOOLKRANTEDquote:Op maandag 16 oktober 2023 23:27 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik kan echt niet naar die man luisteren
Een walgelijk slechte spits die 40% van al zijn penalties mist bovenaan het lijstje zetten. Koeman is een fenomeen.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 05:41 schreef DeeBee het volgende:
[..]
SCHOOLKRANTED
KoetjeGod deed weer alles fout, maar wint wel weer. We worden WERELDKAMPIOEN.
'Op de trainingen gaan ze erin…' - Wout van Barneveldquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 07:49 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Een walgelijk slechte spits die 40% van al zijn penalties mist bovenaan het lijstje zetten. Koeman is een fenomeen.
Ja leuk, maar Palestina heeft door de decennia heen keer op keer duidelijk gemaakt dat ze niet zitten te wachten op een tweestatenoplossing. Ze willen alle Joden daar weg en wel zo snel mogelijk. Net als zo ongeveer alle andere Arabische volkeren.quote:
Lmaoquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 20:46 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Ja leuk, maar Palestina heeft door de decennia heen keer op keer duidelijk gemaakt dat ze niet zitten te wachten op een tweestatenoplossing. Ze willen alle Joden daar weg en wel zo snel mogelijk. Net als zo ongeveer alle andere Arabische volkeren.
Ik zeg niet dat het allemaal perfect verdedigbaar is wat Israël daar allemaal aan het uitspoken is, maar ik kan het ergens wel begrijpen. Joden worden al duizenden jaren vervolgd waar ze ook komen, daar krijg je wel een 'eat or be eaten'-mentaliteit van.
Dit is wel echt een absurd slechte take hoor, jeetje. Die post van Cantona is precies bedoeld voor mensen zoals jij.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 20:46 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Ja leuk, maar Palestina heeft door de decennia heen keer op keer duidelijk gemaakt dat ze niet zitten te wachten op een tweestatenoplossing. Ze willen alle Joden daar weg en wel zo snel mogelijk. Net als zo ongeveer alle andere Arabische volkeren.
Ik zeg niet dat het allemaal perfect verdedigbaar is wat Israël daar allemaal aan het uitspoken is, maar ik kan het ergens wel begrijpen. Joden worden al duizenden jaren vervolgd waar ze ook komen, daar krijg je wel een 'eat or be eaten'-mentaliteit van.
Ja dat snap ik ook wel natuurlijk, vandaar dat ik er nog expliciet bij zeg dat ik niet 100% de acties van Israël steun. Maar je kan dat niet los zien van de historische context.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 20:53 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Dit is wel echt een absurd slechte take hoor, jeetje. Die post van Cantona is precies bedoeld voor mensen zoals jij.
Je gaat al in je eerste zin de mist in door een bepaald standpunt toe te kennen aan heel Palestina en al zijn inwoners. Zoek voor de grap even op hoeveel procent van de mensen in Palestina onder de 18 is. Die kinderen willen niks, behalve een menswaardig leven. Lijkt me vrij redelijk.
Ik ben wel een beetje op het punt van totale cynisme aanbelandt. Alles is zo onherstelbaar uitzichtloos met nul kans dat het ooit nog beter wordt dat ik dan maar hoop dat de mensheid zichzelf zo snel mogelijk uitroeit. Gelukkig zijn we hard op weg, benieuwd of we 2050 nog gaan halen.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 20:40 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Het zijn van die tijden waarin ik zo langzamerhand denk: We gaan hier ook weer te maken krijgen met (burger)oorlogen. Gigantische chaos en verdeeldheid.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 21:03 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Ik ben wel een beetje op het punt van totale cynisme aanbelandt. Alles is zo onherstelbaar uitzichtloos met nul kans dat het ooit nog beter wordt dat ik dan maar hoop dat de mensheid zichzelf zo snel mogelijk uitroeit. Gelukkig zijn we hard op weg, benieuwd of we 2050 nog gaan halen.Je reageert nu op PIETJEPUKKED, dus ja.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
(Ik bezocht even een topic dat ik voor mijn gemoedstoestand beter niet kan bezoeken)Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 21:03 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Ik ben wel een beetje op het punt van totale cynisme aanbelandt. Alles is zo onherstelbaar uitzichtloos met nul kans dat het ooit nog beter wordt dat ik dan maar hoop dat de mensheid zichzelf zo snel mogelijk uitroeit. Gelukkig zijn we hard op weg, benieuwd of we 2050 nog gaan halen.2050 lijkt mij nog aan de optimistische kant.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het ontmantelen van een terroristische apartheidsstaat lijkt me een uitstekend idee eigenlijk.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 20:57 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Ja dat snap ik ook wel natuurlijk, vandaar dat ik er nog expliciet bij zeg dat ik niet 100% de acties van Israël steun. Maar je kan dat niet los zien van de historische context.
Die post die je citeert lijkt heel redelijk, tot je even goed nadenkt wat 'free Palestine' voor de gemiddelde inwoner van het Midden-Oosten betekent (dan trek ik hem even breder dan alleen Palestina). Het betekent niet alleen maar mensenrechten voor een groep opgesloten kinderen. Het betekent het ontmantelen van de staat Israël.
Als dat is hoe je Israël ziet zijn we wel een beetje uitgepraat vrees ik.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 21:07 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Het ontmantelen van een terroristische apartheidsstaat lijkt me een uitstekend idee eigenlijk.
Waarom zou je überhaupt NWS bezoeken, dat is sowieso al pure zelfkastijding. Maar om dan ook nog een topic over zo'n controversieel onderwerp te bezoeken, tsja, dan weet je toch van te voren dat je alle hoop in de mensheid gaat verliezen.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 21:05 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Je reageert nu op PIETJEPUKKED, dus ja.
(Ik bezocht even een topic dat ik voor mijn gemoedstoestand beter niet kan bezoeken)
Enige overeenkomst met dit conflict is dat ons land na de verkiezingen net zo stuurloos wordt.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 21:15 schreef hhh38 het volgende:
Ik probeer het nieuws rondom Israël en Gaza zoveel mogelijk te ontwijken en dat bevalt me eigenlijk prima. Erg vervelend dat dit nu weer onze verkiezingen gaat beïnvloeden met al die debiele propaganda.
Als Pieter bezwijkt en in het landsbelang met PVV samen wil werken krijgen we gewoon Yesilgoz I hoor.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 21:17 schreef Felagund het volgende:
[..]
Enige overeenkomst met dit conflict is dat ons land na de verkiezingen net zo stuurloos wordt.
Het Sesamstraatkabinet?quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 21:27 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Als Pieter bezwijkt en in het landsbelang met PVV samen wil werken krijgen we gewoon Yesilgoz I hoor.
Klein probleempje voor Yesilgoz is wel dat ze niet de teflon van Mark heeft. Dilan zegt en doet zo ontzettend veel domme dingen dat dat nooit lang goed zal gaan als premier.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 21:27 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Als Pieter bezwijkt en in het landsbelang met PVV samen wil werken krijgen we gewoon Yesilgoz I hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |