Jeetje, woon je in een tent?quote:Op zondag 15 oktober 2023 19:36 schreef Dale__Cooper het volgende:
Ah, hier was het 15 vanochtend en ging die toch aan.
quote:
Hier gaat iets ontzettend mis.quote:De stichting Fair Huur heeft de zaak aangespannen namens zo'n vierhonderd beleggers die samen minstens 10.000 huizen verhuren.
Ik kan de naam van de stichting wel waarderen.quote:Op maandag 16 oktober 2023 10:13 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
[..]
Hier gaat iets ontzettend mis.
Trollen voor gevorderden.quote:Op maandag 16 oktober 2023 10:15 schreef franklop het volgende:
[..]
Ik kan de naam van de stichting wel waarderen.
Gelukkig was het vocht.quote:Op zondag 15 oktober 2023 20:45 schreef Felagund het volgende:
Hier ook nog 20 graden, vanmorgen waren wel de hele ramen beslagen met vocht.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tsjerrie heeft net een meeting gehad met Eric Trump en gesproken over een internationale samenwerking van anti-globalisten.
Hard gelachen. Soms is ironie echt heel dichtbij."Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Improv: Rich Tapestry of Life
Zonder interpunctie was ik ook sneller geweest.quote:Op maandag 16 oktober 2023 21:19 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Al behandeld
#vbl #@:onlogisch
Je hebt niet eens een pi geselecteerdquote:Op maandag 16 oktober 2023 21:29 schreef Felagund het volgende:
[..]
Zonder interpunctie was ik ook sneller geweest.
Goed punt, ik neem mijn woorden terug.quote:Op maandag 16 oktober 2023 21:30 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Je hebt niet eens een pi geselecteerd
Ziener Koeman heeft het wel weer voor elkaar gekregen.quote:Op maandag 16 oktober 2023 22:34 schreef OProg het volgende:
Dit heeft wel iets weg van de eerste divisie qua niveau.
En nog een penalty ook.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |