quote:Wereldwijd zijn miljoenen van ons op zoek naar ware liefde. Maar hoe en waar vind je nu de liefde van je leven? Voor een nieuw programma opent BNN speciaal een restaurant waar singles op eerste date gaan. Het ‘First Dates’ restaurant. De kandidaten die meedoen zijn jong, oud, hetero, homo en uit alle lagen van de bevolking. Met slechts één doel stappen ze naar binnen: de liefde van hun leven vinden
First Dates is elke doordeweekse dag te zien op NPO 3 om 19.30 uur.
Dan loop ik meteen retour naar de kadequote:
Ik heb je nog niet gespotquote:
Ik twijfeldequote:
Gaan we opletten!quote:Op maandag 9 oktober 2023 19:48 schreef cherrycoke het volgende:
bij mij komt er te staan "procesoperator"
Correct! Goed onthouden.quote:Op maandag 9 oktober 2023 19:51 schreef DKUp het volgende:
Tjin-Tonic
Nog niet gedronken prinses?
@:Pisces29
Ik ben gek op weetjesquote:Op maandag 9 oktober 2023 19:52 schreef cherrycoke het volgende:
Die victor staat daar van 12:00 tot savonds een uur of 21:00 als je dit wou weten
Geen wonder dat hij een oor nodig heeftquote:Op maandag 9 oktober 2023 19:52 schreef cherrycoke het volgende:
Die victor staat daar van 12:00 tot savonds een uur of 21:00 als je dit wou weten
Zou ik ook alcoholist van worden iddquote:Op maandag 9 oktober 2023 19:52 schreef cherrycoke het volgende:
Ik was daar rond 13:00 en moest net doen of het savonds was maar zei goedemiddag tegen denise, ik hoefde dat niet opnieuw te doen dus ik denk dat ze dat eruit knippen.quote:
Doen alsofquote:Op maandag 9 oktober 2023 19:53 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
Ik was daar rond 13:00 en moest net doen of het savonds was maar zei goedemiddag tegen denise, ik hoefde dat niet opnieuw te doen dus ik denk dat ze dat eruit knippen.
Ik zou de boel ook compleet manipulerenquote:Op maandag 9 oktober 2023 19:53 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
Ik was daar rond 13:00 en moest net doen of het savonds was maar zei goedemiddag tegen denise, ik hoefde dat niet opnieuw te doen dus ik denk dat ze dat eruit knippen.
2m?quote:
Zij straalt nog meer domheid uitquote:Op maandag 9 oktober 2023 19:55 schreef Hankster het volgende:
Baardmeneer is echt knetter vervelend.
Jij bent toch ook iets in die buurt?quote:
Gapend vragen of ze lekker geslapen heeft.quote:Op maandag 9 oktober 2023 19:53 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
Ik snap nu ook waarom als je je haar gedaan hebt en je word van locatie studio naar gebracht, in een auto "in de studio zit je 3 uur voor de opname van de intro" daarna ga je de auto in, word je op locatie gebracht en dan de visagie in voor een makeupje en dan gelijk het restaurant in geen tijd om je haar opnieuw te doen.quote:
ja klopt, hij was langer dan mijquote:Op maandag 9 oktober 2023 19:55 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Jij bent toch ook iets in die buurt?
Eerste haai van het seizoenquote:Op maandag 9 oktober 2023 19:56 schreef DKUp het volgende:
Non-binaire homofiel HAAI
HAAI EN HAAI
JAAAAAA
Uhhuhquote:
Nou verrek, het is al weer bijna 8 uur.quote:Op maandag 9 oktober 2023 19:56 schreef DKUp het volgende:
Non-binaire homofiel HAAI
HAAI EN HAAI
JAAAAAA
Yesquote:Op maandag 9 oktober 2023 19:57 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Zijn ze weer begonnen met nieuwe afleveringen?
We komen niet allemaal uit de provincie hèquote:Op maandag 9 oktober 2023 19:57 schreef cherrycoke het volgende:
op de achtergrond zie je amsterdam CS trouwens
Haai hep een ketting in zijn oorquote:Op maandag 9 oktober 2023 19:59 schreef Hankster het volgende:
[..]
Oorbellen? Zijn halve kettingen, joh.
We gaan ook dit seizoen voor alle bingo’squote:
Harde like gegevenquote:
Leuke normale meid welquote:Op maandag 9 oktober 2023 20:00 schreef Joop_W het volgende:
Eerst van jezelf houden!
Dat is ook weer de eerste van het seizoen.
dat krijg je met al die checkboxjes in je applicatiequote:Op maandag 9 oktober 2023 20:00 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
We gaan ook dit seizoen voor alle bingo’s
Eensquote:
Totaal blank nietquote:Op maandag 9 oktober 2023 20:01 schreef DKUp het volgende:
Is dit BLACKED?
Ze kan totaal blank zijn al half nog iets.
De intro?quote:Op maandag 9 oktober 2023 20:02 schreef cherrycoke het volgende:
Bereid jullie maar voor die van mij is echt heel erg
Hallo ik zoek een man met haarquote:
Niet specifiek genoeg, neushaar telt ook.quote:Op maandag 9 oktober 2023 20:03 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hallo ik zoek een man met haar
* kale man komt binnen *
Je voelt je niet verbonden met de Haais?quote:Op maandag 9 oktober 2023 20:03 schreef Hankster het volgende:
Stijldansuuuu. Echt zieeeeek! Naaaaiz
Ik heb hier niet veel mee.
ach ja, we gaan echt lachen dat dan weer welquote:
Hallo ik wil geen kale man, ik wil haar op het hoofdquote:Op maandag 9 oktober 2023 20:03 schreef Joop_W het volgende:
[..]
Niet specifiek genoeg, neushaar telt ook.
Soms vergeet je heel even dat de camera's er zijn.quote:Op maandag 9 oktober 2023 20:05 schreef Mortaxx het volgende:
wtf is er mis met mensen, dit komt op tv
ze gaat nee zeggenquote:Op maandag 9 oktober 2023 20:06 schreef Joop_W het volgende:
[..]
Agressieve ex begrijp ik. Nu zoekt ze een vriendelijke man. Deze kerel is wel aardig denk ik.
Ook bij je wc telefoongesprek?quote:Op maandag 9 oktober 2023 20:06 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
Soms vergeet je heel even dat de camera's er zijn.
Maar ze heeft een eisenlijstje dus ze zegt neequote:Op maandag 9 oktober 2023 20:06 schreef Joop_W het volgende:
[..]
Agressieve ex begrijp ik. Nu zoekt ze een vriendelijke man. Deze kerel is wel aardig denk ik.
Gaan bij jou ook de sluizen open?quote:Op maandag 9 oktober 2023 20:06 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
Soms vergeet je heel even dat de camera's er zijn.
Dat acht ik waarschijnlijk.quote:Op maandag 9 oktober 2023 20:06 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Maar ze heeft een eisenlijstje dus ze zegt nee
Oh nou dan herkennen we de date welquote:Op maandag 9 oktober 2023 20:07 schreef cherrycoke het volgende:
Hier heb ik dus de grote fout gemaakt, je word letterlijk weggetrokken om dit te doen he, en ik bestelde geen drankje voor haar alleen voor mijzelf, laten we zeggen dat ik daar geen punten mee heb gescoord.
Ik kan me voorstellen dat het andersom door sommige mensen ook niet gewaardeerd wordt daarentegen.quote:Op maandag 9 oktober 2023 20:07 schreef cherrycoke het volgende:
Hier heb ik dus de grote fout gemaakt, je word letterlijk weggetrokken om dit te doen he, en ik bestelde geen drankje voor haar alleen voor mijzelf, laten we zeggen dat ik daar geen punten mee heb gescoord.
Victor was zo blij toen ik een old fashioned bestelde, hij zij nog is dit je to go drankje, ik zei ja voor de zenuwen.quote:
Ach jeetje als dit al een probleem is dan is het gewoon geen matchquote:Op maandag 9 oktober 2023 20:08 schreef Joop_W het volgende:
[..]
Ik kan me voorstellen dat het andersom door sommige ook niet gewaardeerd wordt daarentegen.
Whahahahaquote:Op maandag 9 oktober 2023 20:08 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
Victor was zo blij toen ik een old fashioned bestelde, hij zij nog is dit je to go drankje, ik zei ja voor de zenuwen.
To go? Om mee te nemen? Of go to?quote:Op maandag 9 oktober 2023 20:08 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
Victor was zo blij toen ik een old fashioned bestelde, hij zij nog is dit je to go drankje, ik zei ja voor de zenuwen.
Wanneer precies?quote:Op maandag 9 oktober 2023 20:07 schreef cherrycoke het volgende:
Ik kom vanzelf aan de beurtquote:
Had je dan weg moeten lopen met je drankje of zo? Een old fashion to go?quote:Op maandag 9 oktober 2023 20:08 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
Zou kunnen jaquote:Op maandag 9 oktober 2023 20:10 schreef Mortaxx het volgende:
ze mogen ook wel een paar kilo afvallen als ze zo met uiterlijk bezig zijn
We worden altijd besodemieterdquote:Op maandag 9 oktober 2023 20:10 schreef Pisces29 het volgende:
Krijgen we nu terugblikken in reguliere afleveringen?
Te weinig deelnemers?quote:Op maandag 9 oktober 2023 20:10 schreef Pisces29 het volgende:
Krijgen we nu terugblikken in reguliere afleveringen?
Geen idee maar als ik dit elke avond krijg wordt het een lange zit.quote:
Nee, haha, sorry, ik bedoel op welk moment gebeurde dat waar je het in het vorige bericht over schreef. Ik snapte niet precies waar het over ging.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
@Nattekat is dit waar?quote:Op maandag 9 oktober 2023 20:14 schreef de_boswachter het volgende:
Formule 1Dit is een wijf voor Nattekrant. Helaas voor haar is hij homosexueel
er word (dat zie je niet op Tv) iemand weggetrokken met een excuus en degene die weggetrokken word moet zo een filmpje maken in de WC of whatnot, en toen kwam de ober langs met een praatje en ik bestelde een "chardonnay" maar niks voor haar en toen ze terug kwam kreeg ik gelijk de opmerking dat ik niks voor haar had besteld, het liep al niet lekker en dit was denk ik wel de nagel in de koffer.quote:Op maandag 9 oktober 2023 20:12 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Nee, haha, sorry, ik bedoel op welk moment gebeurde dat waar je het in het vorige bericht over schreef. Ik snapte niet precies waar het over ging.
Die zwangere + vriend ook welquote:
Oké hier gaat iets mis.quote:
Ah, duidelijk. Weggetrokkenquote:Op maandag 9 oktober 2023 20:15 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
er word (dat zie je niet op Tv) iemand weggetrokken met een excuus en degene die weggetrokken word moet zo een filmpje maken in de WC of whatnot, en toen kwam de ober langs met een praatje en ik bestelde een "chardonnay" maar niks voor haar en toen ze terug kwam kreeg ik gelijk de opmerking dat ik niks voor haar had besteld, het liep al niet lekker en dit was denk ik wel de nagel in de koffer.
Ik dacht er ook niet aan, ik dacht bestel een drankje voor mijzelf want ik heb geen idee wat zij wouquote:
wellicht zien we ze een keer terug in de herhallingquote:Op maandag 9 oktober 2023 20:18 schreef Pisces29 het volgende:
Volgende keer sushi eten. Is dat een relatie?
Voelt erg leuk. Is dat een relatie?
We blijven achter met vragen.
Dus je dacht eraan maar wist haar voorkeur nietquote:Op maandag 9 oktober 2023 20:18 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
Ik dacht er ook niet aan, ik dacht bestel een drankje voor mijzelf want ik heb geen idee wat zij wou
Die opmerking kwam van haar? Opzich ook een betje gek toch, ik zou ook niet willekeurig voor iemand alcohol gaan bestellen. Straks heeft ze helemaal geen zin in nog een drankje en voelt ze zich onder druk gezet.quote:Op maandag 9 oktober 2023 20:15 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
er word (dat zie je niet op Tv) iemand weggetrokken met een excuus en degene die weggetrokken word moet zo een filmpje maken in de WC of whatnot, en toen kwam de ober langs met een praatje en ik bestelde een "chardonnay" maar niks voor haar en toen ze terug kwam kreeg ik gelijk de opmerking dat ik niks voor haar had besteld, het liep al niet lekker en dit was denk ik wel de nagel in de koffer.
En ik zei dat ook niet aangezien ik al gelijk geen discussie wou aangezien ik dacht dat zij het echt erg vond dus "nam" ik hem maar.quote:Op maandag 9 oktober 2023 20:19 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dus je dacht eraan maar wist haar voorkeur niet
Dan wilde ze gewoon boos doen.quote:Op maandag 9 oktober 2023 20:18 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
Ik dacht er ook niet aan, ik dacht bestel een drankje voor mijzelf want ik heb geen idee wat zij wou
Als iemand attent aan je denkt en iets gokt of je drankje herhaalt, is toch prima.quote:Op maandag 9 oktober 2023 20:20 schreef 3rr0r het volgende:
Voor iemand anders bestellen die je niet kent is ook raar. Dat doe je hooguit bij een vriendin of je beste vriend die altijd hetzelfde drinkt.
Gewoon even wachten met bestellen. Je bent toch niet met een groep vrienden uit waarmee je sowieso al de hele avond bier van de tap drinkt en dus alvast maar een volgend rondje doet?quote:Op maandag 9 oktober 2023 20:22 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Als iemand attent aan je denkt en iets gokt of je drankje herhaalt, is toch prima.
Geen drankje, ook prima.
Oh, ging dit over voordat ze überhaupt het restaurant binnen was? Dan las ik het verkeerd.quote:Op maandag 9 oktober 2023 20:23 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Gewoon even wachten met bestellen. Je bent toch niet met een groep vrienden uit waarmee je sowieso al de hele avond bier van de tap drinkt en dus alvast maar een volgend rondje doet?
Nee, maar op een eerste date ga je terwijl iemand naar toilet is niet voor diegene bestellen vind ik.quote:Op maandag 9 oktober 2023 20:24 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh, ging dit over voordat ze überhaupt het restaurant binnen was? Dan las ik het verkeerd.
Als het om het allereerste drankje gaat niet, nee.quote:Op maandag 9 oktober 2023 20:25 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Nee, maar op een eerste date ga je terwijl iemand naar toilet is niet voor diegene bestellen vind ik.
dit was al in het restaurant, was zeker eenquote:Op maandag 9 oktober 2023 20:27 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Als het om het allereerste drankje gaat niet, nee.
Maar als iemand het voor mij gokt, wat is het probleem?
@:cherrycoke schreef dat het niet goed was oid.
Een date klapt omdat de klik er niet is. Niet omdat er geen drankje stond.
Ze vond je te stil.quote:Op maandag 9 oktober 2023 20:28 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
dit was al in het restaurant, was zeker eenvanuit haar kant gezien
en te zenuwachtigquote:Op maandag 9 oktober 2023 20:29 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ze vond je te stil.
En als het om het drankje ging, dan zeurt ze.
Ook bij andere dan eerste drankje zou ik het niet doen. Als je wel voor jezelf alvast bestelt kan het beetje vreemd overkomen ook al is de gedachte dat je niet weet wat de ander het liefst wil goed. Daarom eventjes wachten tot de ander terug is. Maar zij die even later dan jij bestelt is toch ook niet zo erg, als iemand daar al moeilijk over doet dan wordt het wel zeker een kutrelatie.quote:Op maandag 9 oktober 2023 20:27 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Als het om het allereerste drankje gaat niet, nee.
Maar als iemand het voor mij gokt, wat is het probleem?
@:cherrycoke schreef dat het niet goed was oid.
Een date klapt omdat de klik er niet is. Niet omdat er geen drankje stond.
Als ik echt moet kiezen:quote:Op maandag 9 oktober 2023 20:31 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Ook bij andere dan eerste drankje zou ik het niet doen. Als je wel voor jezelf alvast bestelt kan het beetje vreemd overkomen ook al is de gedachte dat je niet weet wat de ander het liefst wil goed. Daarom eventjes wachten tot de ander terug is. Maar zij die even later dan jij bestelt is toch ook niet zo erg, als iemand daar al moeilijk over doet dan wordt het wel zeker een kutrelatie.
Tsja, als je iets bestelt waar die andere geen zin in heeft en die moet het dan verplicht met tegenzin gaan zitten opdrinken is ook niet fijn.quote:Op maandag 9 oktober 2023 20:35 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Als ik echt moet kiezen:
Ik zou liever hebben dat iemand wel iets bestelt dan alleen iets voor zichzelf kiest.
Maar verder maakt het niet uit. Het loopt niet op dit soort dingen mis.
Al zou ik “oh jeetje ik wist niet wat je wilde en dus x y z” voor mij een zenuwachtige afknapper vinden.
Maar ik zou al niet meedoen want ze matchen mij toch exact met iets waar ik NIET om vraag.
Het was echt wel leuk om een keer mee te doen, ik ben geen casanova die veel op date gaat waarom? ook dat komt voor in de intro. veel geleerd ook.quote:Op maandag 9 oktober 2023 20:35 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Als ik echt moet kiezen:
Ik zou liever hebben dat iemand wel iets bestelt dan alleen iets voor zichzelf kiest.
Maar verder maakt het niet uit. Het loopt niet op dit soort dingen mis.
Al zou ik “oh jeetje ik wist niet wat je wilde en dus x y z” een zenuwachtige afknapper vinden.
Maar ik zou al niet meedoen want ze matchen mij toch exact met iets waar ik NIET om vraag.
Oké, ik ging even uit van een doorsnee drankje wat bijna iedereen drinkt. Dan heb je idd een punt.quote:Op maandag 9 oktober 2023 20:36 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Tsja, als je iets bestelt waar die andere geen zin in heeft en die moet het dan verplicht met tegenzin gaan zitten opdrinken is ook niet fijn.
Of ze willen laten zien dat er best wel eens succes is? Ze hebben wel een beetje een slechte naam qua succesrate.quote:
Sorry @MizzezAmyquote:Op maandag 9 oktober 2023 21:23 schreef MizzezAmy het volgende:
Oei, helemaal gemist dat het weer begonnen is
Ik vroeg me al af of ik niet meer welkom wasquote:Op maandag 9 oktober 2023 21:52 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Sorry @:mizzezamy
Het kwam zonder overdrijven echt uit het niets.
Ik ga kijken of ik het vandaag langer dan tien minuutjes uithoud.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 19:18 schreef Pisces29 het volgende:
@:Nine.@:rickocum @:sked @:Poefbank @:0ne_of_the_few @:KennyPowers @:XSbig @:MadMaster @:MizzezAmy @:RamboDirk @:Gibson88 @:Felagund @:Hankster @:qwarqtaartje @:centenbak @:tja77 @:coco
De mensen die er gister niet waren (denk ik) en wellicht een reminder willen.
Nieuw seizoen aflevering 2 komt zo.
Ik heb de afgelopen weken de UK versie bekeken.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 19:18 schreef Pisces29 het volgende:
@:Nine.@:rickocum @:sked @:Poefbank @:0ne_of_the_few @:KennyPowers @:XSbig @:MadMaster @:MizzezAmy @:RamboDirk @:Gibson88 @:Felagund @:Hankster @:qwarqtaartje @:centenbak @:tja77 @:coco
Paar keer gezien, ik vond het eigenlijk ook heel oké, misschien omdat er zelden stiltes zijn en mensen veel spontaner zijn.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 19:21 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb de afgelopen weken de UK versie bekeken.
Die vind ik toch leuker dan de NL versie.
Maar ik zal het een kans(je) geven…
Present!quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 19:18 schreef Pisces29 het volgende:
Ik vind de NL deelnemers saaie sufsokken vergeleken met de over de top Britten.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 19:22 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Paar keer gezien, ik vond het eigenlijk ook heel oké, misschien omdat er zelden stiltes zijn en mensen veel spontaner zijn.
Toch vermoed ik dat hij een andere definitie heeft dan de meesten hier.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 19:30 schreef XSbig het volgende:
Als iemand niet weet wat het universum is, zou ik sowieso en stante pede weglopen.
Zou ze haar naam zelf bedacht hebben?quote:
Zou je denken?quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 19:30 schreef Joop_W het volgende:
[..]
Toch vermoed ik dat hij een andere definitie heeft dan de meesten hier.
Dit dacht ik ook heel even.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 19:31 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Zou ze haar naam zelf bedacht hebben?
Vroeger heette ze Anita ofzo
Jaquote:
Met groentesoep je toekomst voorspellen?quote:
Groentesoep met Chakras om precies te zijn.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 19:33 schreef Felagund het volgende:
[..]
Met groentesoep je toekomst voorspellen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |