100k dik betaald.quote:Op maandag 16 oktober 2023 12:04 schreef Lienekien het volgende:
Dit huisje trok in de lokale pers de aandacht vanwege de prijs per vierkante meter. “Ook nog met fucking label G!’
25 m2 voor ¤219.500.
[ afbeelding ]
Daar gaat het niet voor weg, dat kan ik je wel garanderen.quote:
Maar voor dat geld heb je dan wel een karakteristiek halfvrijstaand grachtenpand aldus de makelaar.quote:Op maandag 16 oktober 2023 12:04 schreef Lienekien het volgende:
Dit huisje trok in de lokale pers de aandacht vanwege de prijs per vierkante meter. “Ook nog met fucking label G!’
25 m2 voor ¤219.500.
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 16 oktober 2023 16:10 schreef d.k. het volgende:
Eenzame palmbomen in Brabant
[ afbeelding ]
Prachtige oprijlaan voor het huis en let vooral ook op de riante keuken, bij die prijs verwacht ik iets groters. De inpandige garage is groter dan het leefgedeelte en dat terwijl er ook een zeer ruime loods bij is.
Bij het huis ligt trouwens veel grond, maar je mist net een punt en die moet je dan samen met een riante wei van 8000m2 huren van de gemeente. Het stuk 1737 ligt achter de tuinen van andere huizen, mag niet bebouwd worden en je kan er niet naar het water toe, dus je kan er weinig anders mee dan er dieren op zetten.
[ afbeelding ]
Wat een stom huisquote:Op maandag 16 oktober 2023 16:10 schreef d.k. het volgende:
[ afbeelding ]
Prachtige oprijlaan voor het huis en let vooral ook op de riante keuken, bij die prijs verwacht ik iets groters. De inpandige garage is groter dan het leefgedeelte en dat terwijl er ook een zeer ruime loods bij is.
Bij het huis ligt trouwens veel grond, maar je mist net een punt en die moet je dan samen met een riante wei van 8000m2 huren van de gemeente. Het stuk 1737 ligt achter de tuinen van andere huizen, mag niet bebouwd worden en je kan er niet naar het water toe, dus je kan er weinig anders mee dan er dieren op zetten.
[ afbeelding ]
Je kind op de opbergzolder laten slapen vind ik ook wel weer een beetje ..quote:Op maandag 16 oktober 2023 16:10 schreef d.k. het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat is er, landbouwgrond en aan de andere kant van het water een natuurgebied met oa bevers. Dus in het slechtste geval kijk je een deel van het jaar op mais.quote:Op maandag 16 oktober 2023 18:01 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Maar ik vraag me dan wel weer af of er een uitzicht is
Had wel wat beter afgewerkt kunnen worden, maar slapen op zolder isquote:Op maandag 16 oktober 2023 18:39 schreef Vonkenboer het volgende:
[..]
Je kind op de opbergzolder laten slapen vind ik ook wel weer een beetje ..
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Je kan er amper staan, zo laag...quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 03:54 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Had wel wat beter afgewerkt kunnen worden, maar slapen op zolder is![]()
De hoogte en afwerking vind ik niet zo'n probleem, geen daglicht en frisse lucht vind ik veel erger. Wat zal het er 's zomers verschrikkelijk benauwd worden.quote:
Zo’n tuin vind ik dus helemaal geweldigquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 10:49 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
Sorry voor het uitstapje, maar deze is wel heel bont.
Klein rijtjeshuis in Londen, goed onderhouden, voor de schappelijke prijs van £1000.000
https://www.rightmove.co.uk/properties/138887570#/?channel=RES_BUY
Waarom zou je opruimen?
[ afbeelding ]
Moderne keuken:
[ afbeelding ]
Nieuwe badkamer:
[ afbeelding ]
Of je tuin onderhouden?
[ afbeelding ]
Dat valt echt reuze mee. Een kind kan hier sowieso staan. De afwerking had beter gekund idd, maar hier kan prima een slaapkamer gerealiseerd worden.quote:
Ach, een beetje ruimte om je douche is wel prettig. Moet je wel dat gordijn weghalen.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 11:31 schreef arvensis het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
Sowieso hele gekke keuzes in de keuken en badkamer in dit landhuis uit 2001-2010..
De makelaar doet veel moeite om het er zeer landelijk uit te laten zien, maar de achterkant ligt gewoon aan een straat. https://www.google.com/ma(...)384!8i8192?entry=ttuquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 11:31 schreef arvensis het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
Sowieso hele gekke keuzes in de keuken en badkamer in dit landhuis uit 2001-2010..
Kan je ook goed zien bij de foto´s van één van die andere 23 badkamers ja, viel nogal op.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 15:41 schreef Fietsertje70 het volgende:
[..]
De makelaar doet veel moeite om het er zeer landelijk uit te laten zien, maar de achterkant ligt gewoon aan een straat. https://www.google.com/ma(...)384!8i8192?entry=ttu
Wonen als een miljonairquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 10:49 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
Klein rijtjeshuis in Londen, goed onderhouden, voor de schappelijke prijs van £1000.000
Waarom zou je opruimen?
[ afbeelding ]
Moderne keuken:
[ afbeelding ]
Nieuwe badkamer:
[ afbeelding ]
Of je tuin onderhouden?
[ afbeelding ]
En die droge gracht (of wat het ook voor mag stellen) in de tuinquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 11:31 schreef arvensis het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
Bijna alles in het wit binnen.. Als het bestond hadden deze mensen zelfs wit gras in hun tuin gezaaid.quote:Op maandag 16 oktober 2023 16:10 schreef d.k. het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Een a-watergang.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 22:59 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
En die droge gracht (of wat het ook voor mag stellen) in de tuin
Je vergeet dat prima plafondje, niks meer aan doen.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 10:49 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
Waarom zou je opruimen?
[ afbeelding ]
Moderne keuken:
[ afbeelding ]
Nieuwe badkamer:
[ afbeelding ]
Of je tuin onderhouden?
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |