Heb het vorige maand voor het eerst genomen, tot nu toe ben ik er meer tevreden mee dan netflix qua aanbod.quote:Op maandag 9 oktober 2023 16:47 schreef Haags het volgende:
Okay weer een abo genomen op disney+.
Het aanbod valt me niet tegen itt vorige keer.
Ik heb Prime en Sky eruit gegooid omdat het me wat te gortig werd qua totaalprijs per maand.quote:Op maandag 9 oktober 2023 16:50 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik heb vorige maand ook nog een abo op ITV genomen. YouTube premium ook weer in prijs omhoog. Tikt wel aan zo.
Nee, dan wel gewoon jouw adres in de bestelling zetten hé.quote:Op maandag 9 oktober 2023 16:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Denk dat de verzendkosten van jou naar mij duurder zijn dan een maand Prime.
Godverquote:Op maandag 9 oktober 2023 16:57 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Nee, dan wel gewoon jouw adres in de bestelling zetten hé.
Ik las krokettenquote:Op maandag 9 oktober 2023 17:12 schreef datismijnmening het volgende:
Boodschapjes gedaan. Nu even kokkerellen
quote:Op maandag 9 oktober 2023 16:57 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Nee, dan wel gewoon jouw adres in de bestelling zetten hé.
En we hebben straks genoeg grond om huizen te bouwen voor statushouders. What could go wrong?quote:Op maandag 9 oktober 2023 17:23 schreef UitStraling het volgende:
Er blijft weinig over van de Gazastrook, gelukkig kunnen extremistische moslims wereldwijd prima tegen hun verlies.
Hoe rood is je bumper?quote:Op maandag 9 oktober 2023 17:23 schreef Pheno het volgende:
Zo, weer thuis, dit keer zonder onoplettendheid. Denk ik, want anders had ik ze wel gezien. Maar geen getoeter gehoord, dus het zal wel goed zijn. Kan de auto weer een week Saharazand gaan happen als de wind goed staat.
Nog steeds wit. Helaas heb ik geen rode bumper meer zoals mijn vorige Audi. Scheelde ook veel wassenquote:
nou vind je?quote:Op maandag 9 oktober 2023 17:23 schreef UitStraling het volgende:
Er blijft weinig over van de Gazastrook, gelukkig kunnen extremistische moslims wereldwijd prima tegen hun verlies.
wel leuk gehad?quote:Op maandag 9 oktober 2023 18:07 schreef Ama het volgende:
Ik ben niet de enige schijnbaar die de rijen bij de merch gisteren wel echt lang vond beneden. Lees van sommige mensen dat ze nog nooit zo erg hadden gezien bij een concert.
Ik ben ook echt pas de zaal binnen gekomen toen blink echt net begon.
Glenmorangie Nectar d'Or. Een Highland single malt van eiken Bourbon vaten met een Sauternes finish. 46 % alcohol. Erg lekker.quote:Op maandag 9 oktober 2023 17:57 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ga maar eens een whisky inschenken. Had ik anders ook gedaan nu.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |