SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
[ Bericht 0% gewijzigd door datismijnmening op 09-10-2023 16:18:22 ]-XOXO-
Goed punt. Even de OP veranderenquote:Op maandag 9 oktober 2023 16:14 schreef Citizen.Erased het volgende:
Volgende week nachttemperaturen richting het vlaaipunt.
Vlaaiquote:Op maandag 9 oktober 2023 16:14 schreef Citizen.Erased het volgende:
Volgende week nachttemperaturen richting het vlaaipunt.
Is die bedorven?quote:Op maandag 9 oktober 2023 16:22 schreef CherryLips het volgende:
Goed nieuws: M'n printer doet het ineens weer? Het enige wat ik heb gedaan is dat ik hem heb ingesteld als standaard printer.
Slecht nieuws: Na bijna twee jaar niet te zijn gebruikt, is de inkt niet meer goed.
Die is leegquote:Op maandag 9 oktober 2023 16:30 schreef Haags het volgende:
[..]
Het gaat hier niet om de inhoud van je maag.
Wel matchendquote:
Ik heb het zomerdekbed er los bijgelegd mocht het koud worden onder het lakenquote:
Lekker toeterenquote:Op maandag 9 oktober 2023 16:37 schreef Pheno het volgende:
Ah, weer een bijna ongeluk omdat een brommer denkt dat ie voorrang heeft. Nu had ik ‘m niet eens gezien, met dank aan brainfog in de auto
Denk dat het een turk was, hij toeterde
Ik had er van het weekend bijna eentje onder de wielen die een kind achterop had (kind zonder helm), met een grote boodschappentas die achter op de fiets bungelde, en zelf nog aan de telefoon was en dus haar klauw niet uit kon steken en ook totaal niet om zich heen keek. Als ik zo'n gevaarte zie dan stop ik maar vast voor de zekerheid, en dat was de juiste tactiek.quote:Op maandag 9 oktober 2023 16:37 schreef Pheno het volgende:
Ah, weer een bijna ongeluk omdat een brommer denkt dat ie voorrang heeft. Nu had ik ‘m niet eens gezien, met dank aan brainfog in de auto
Toet toet!quote:
Snap ik, maar lange dag gehad en dan niet meer scherp. Weer een reden om te zeggen: maar niet meer doenquote:Op maandag 9 oktober 2023 16:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik had er van het weekend bijna eentje onder de wielen die een kind achterop had (kind zonder helm), met een grote boodschappentas die achter op de fiets bungelde, en zelf nog aan de telefoon was en dus haar klauw niet uit kon steken en ook totaal niet om zich heen keek. Als ik zo'n gevaarte zie dan stop ik maar vast voor de zekerheid, en dat was de juiste tactiek.
Je mag zo gewoon nog autorijden?quote:Op maandag 9 oktober 2023 16:37 schreef Pheno het volgende:
Bij het zien van de thumbnail moet ik ineens aan MtG denken. Gek is dat.quote:
Tja, ik pak liever de benenwagen, maar dat ging nu nietquote:Op maandag 9 oktober 2023 16:42 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Je mag zo gewoon nog autorijden?Ik zie je wel vaker opmerkingen maken over dat je verkeersdeelnemers (bijna) over het hoofd ziet
Lol. Moet ik het bestellen?quote:Op maandag 9 oktober 2023 16:42 schreef CherryLips het volgende:
Inkt is bij Amazon het goedkoopst maar dan moet ik wel Prime hebben.
Heb het vorige maand voor het eerst genomen, tot nu toe ben ik er meer tevreden mee dan netflix qua aanbod.quote:Op maandag 9 oktober 2023 16:47 schreef Haags het volgende:
Okay weer een abo genomen op disney+.
Het aanbod valt me niet tegen itt vorige keer.
Ik heb Prime en Sky eruit gegooid omdat het me wat te gortig werd qua totaalprijs per maand.quote:Op maandag 9 oktober 2023 16:50 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik heb vorige maand ook nog een abo op ITV genomen. YouTube premium ook weer in prijs omhoog. Tikt wel aan zo.
Nee, dan wel gewoon jouw adres in de bestelling zetten hé.quote:Op maandag 9 oktober 2023 16:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Denk dat de verzendkosten van jou naar mij duurder zijn dan een maand Prime.
Godverquote:Op maandag 9 oktober 2023 16:57 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Nee, dan wel gewoon jouw adres in de bestelling zetten hé.
Ik las krokettenquote:Op maandag 9 oktober 2023 17:12 schreef datismijnmening het volgende:
Boodschapjes gedaan. Nu even kokkerellen
quote:Op maandag 9 oktober 2023 16:57 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Nee, dan wel gewoon jouw adres in de bestelling zetten hé.
En we hebben straks genoeg grond om huizen te bouwen voor statushouders. What could go wrong?quote:Op maandag 9 oktober 2023 17:23 schreef UitStraling het volgende:
Er blijft weinig over van de Gazastrook, gelukkig kunnen extremistische moslims wereldwijd prima tegen hun verlies.
Hoe rood is je bumper?quote:Op maandag 9 oktober 2023 17:23 schreef Pheno het volgende:
Zo, weer thuis, dit keer zonder onoplettendheid. Denk ik, want anders had ik ze wel gezien. Maar geen getoeter gehoord, dus het zal wel goed zijn. Kan de auto weer een week Saharazand gaan happen als de wind goed staat.
Nog steeds wit. Helaas heb ik geen rode bumper meer zoals mijn vorige Audi. Scheelde ook veel wassenquote:
nou vind je?quote:Op maandag 9 oktober 2023 17:23 schreef UitStraling het volgende:
Er blijft weinig over van de Gazastrook, gelukkig kunnen extremistische moslims wereldwijd prima tegen hun verlies.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |