wel leuk gehad?quote:Op maandag 9 oktober 2023 18:07 schreef Ama het volgende:
Ik ben niet de enige schijnbaar die de rijen bij de merch gisteren wel echt lang vond beneden. Lees van sommige mensen dat ze nog nooit zo erg hadden gezien bij een concert.
Ik ben ook echt pas de zaal binnen gekomen toen blink echt net begon.
Glenmorangie Nectar d'Or. Een Highland single malt van eiken Bourbon vaten met een Sauternes finish. 46 % alcohol. Erg lekker.quote:Op maandag 9 oktober 2023 17:57 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ga maar eens een whisky inschenken. Had ik anders ook gedaan nu.
ja girl go for it, bij de commando's doen ze dat ookquote:Op maandag 9 oktober 2023 18:27 schreef IJsdraakje het volgende:
Sporten op amper slaap gaat vast fantastisch gaan.
Uurtje in de microwavee en aan Zwabber gevenquote:Op maandag 9 oktober 2023 18:35 schreef kwiwi het volgende:
Bohh ik heb kip gemaakt en die is zo mals dat ie van het bot valt
Schotse single malt?quote:Op maandag 9 oktober 2023 17:57 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ga maar eens een whisky inschenken. Had ik anders ook gedaan nu.
Merch koop je toch pas na het concert?quote:Op maandag 9 oktober 2023 18:07 schreef Ama het volgende:
Ik ben niet de enige schijnbaar die de rijen bij de merch gisteren wel echt lang vond beneden. Lees van sommige mensen dat ze nog nooit zo erg hadden gezien bij een concert.
Ik ben ook echt pas de zaal binnen gekomen toen blink echt net begon.
Red bull erin en gaanquote:Op maandag 9 oktober 2023 18:27 schreef IJsdraakje het volgende:
Sporten op amper slaap gaat vast fantastisch gaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |