Teksten? Wat dacht je van tienduizenden aanslagen wereldwijd? Waarom zouden we wat leugens in tekstvorm moeten geloven als de daden van moslims al decennia de echte aard laten zien?quote:Op maandag 9 oktober 2023 13:50 schreef GewoonUitNL het volgende:
[..]
Kan je dit met islamitische bronteksten onderbouwen?
Nee, wacht maar: dat kan je niet want je praat uit je nek. In de islam hebben zowel moslims als niet moslims rechten, dus misschien maar niet praten over iets waar je geen verstand van hebt en wat je alleen maar hebt gehoord.
Klopt, maar wat betreft het opleidingsniveau:quote:Op maandag 9 oktober 2023 13:40 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Over het algemeen, en dat zal nu ook wel het geval zijn, is het zo dat in de niet zo rijke plekken op aarde de bevolking veel nageslacht heeft. Wil je dat veranderen, dan moet je zorgen dat het welvaarts- en opleidingsniveau wordt opgekrikt.
https://cupblog.org/2023/(...)-refugeesanne-irfan/quote:n September 2018, a report from the Palestinian Central Bureau of Statistics found that Palestinians have one of the highest literacy rates in the world. The finding chimed with the Palestinians’ long-running reputation as the world’s “best-educated refugees” – a claim often made by international organizations as well as regional actors. Particularly but not exclusively in the Middle East, Palestinians have long had a reputation as high-performing graduates, often proficient in at least two languages, and frequently going on to pursue successful careers in engineering, business, or medicine.
Ja, als niet moslim mag je meer belasting betalen, en mag je geen overheidsbanen.quote:Op maandag 9 oktober 2023 13:50 schreef GewoonUitNL het volgende:
In de islam hebben zowel moslims als niet moslims rechten,
Ze hebben rechten. Hebben ze ook dezelfde rechten?quote:Op maandag 9 oktober 2023 13:50 schreef GewoonUitNL het volgende:
[..]
Kan je dit met islamitische bronteksten onderbouwen?
Nee, wacht maar: dat kan je niet want je praat uit je nek. In de islam hebben zowel moslims als niet moslims rechten, dus misschien maar niet praten over iets waar je geen verstand van hebt en wat je alleen maar hebt gehoord.
Raar, zie deze reactie van jou niet bij die tientallen aanvallen richting "rechts" hier van users die zelf staan te juichen om de massaslachtingen, ik reageer zelfs op iemand die rechts aanvalt, de ironie.quote:Op maandag 9 oktober 2023 13:48 schreef Momo het volgende:
[..]
Hou eens op met dat infantiele links rechts gejank. Jeetje zeg.
Mag je ook tegen die Mcmxv of hoe die heet zeggen, die begon ermee.quote:Op maandag 9 oktober 2023 13:48 schreef Momo het volgende:
[..]
Hou eens op met dat infantiele links rechts gejank. Jeetje zeg.
Moeten we nu ook een cyberaanval vrezenquote:
quote:My two (or more) cents about Iran's involvement in recent developments in Southern Israel. In my opinion, two crucial distinctions are required. First, it is necessary to distinguish between Iranian support to Hamas, as well as the ongoing coordination between IRGC, Hezbollah, Hamas, and the Palestinian Islamic Jihad (the "Resistance Front") and between the initiative, organization, and execution of the Hamas operation. While there is no doubt about the military cooperation between Iran and Hamas and Iran's increasing involvement in the Palestinian arena, including the West Bank, in recent years, I highly doubt whether Iran was significantly involved in Hamas's latest action. This is a Palestinian story. Did Hamas use Iranian aid? Definitely yes. Did Iran have an interest in this action? Yes.
Does Hamas need Iranian permission to operate? No. Was there early coordination between Hamas, Iran, and Hezbollah? It's possible. But, in the end, it is an action by Hamas based on it own interests arising from the Palestinian reality. My assessment is also supported by the recent statement of the IDF spokesman who said, "Iran is a significant player, but we cannot say that it planned the operation or trained for it."
A second important distinction that is between the involvement of Iran (and Hezbollah) until the Hamas operation and what will happen from now on. In recent years, I shared the assessment that Iran has no interest in expanding the conflict between Israel and Hamas to other arenas through active participation (by itself and mainly through Hezbollah) during the occasional rounds of warfare between Israel and the Palestinians. I still believe that the concept according to which Iran has no interest in involving Hezbollah (which is considered by Tehran as a strategic tool to respond to a potential Israeli attack against Iran's nuclear facilities) is still relevant. However, we have recently witnessed at least three developments that may challenge the validity of this assessment:
A. The Hamas operation is a reality-changing event in the Middle East that may oblige Iran to move from the phase of ongoing support and coordination to a more direct involvement, especially if the Israeli response poses a significant challenge to Hamas.
B. In recent years, it has become increasingly clear to Iran that, with all due respect to the nuclear issue, a significant part of Israeli activity has been aimed at undermining the regional order and not only Iran's nuclear program. Therefore, Iran has been more committed to increase its involvement around Israeli borders (and even inside Israel) and perhaps is also prepared to pay a higher price for a possible confrontation with Israel, not only in the nuclear context.
C. Iran has practically positioned itself on the nuclear threshold and, at this stage, is not concerned with the possibility of Israeli military action except in the scenario (which does not seem likely at this stage) of a decision to break out to nuclear weapon. Therefore, Tehran may assess that using Hezbollah is no longer considered a "waste of capabilities" but a justified way to advance its strategic vision at the most convenient time. And so, in the bottom line, even assuming (as I do) that Iranian involvement in the implementation of the Hamas operation was not significant, I believe that the danger of escalating into an event involving Iran and Hezbollah has increased significantly.
quote:Op maandag 9 oktober 2023 13:54 schreef Tekaschi het volgende:
[..]
Raar, zie deze reactie van jou niet bij die tientallen aanvallen richting "rechts" hier van users die zelf staan te juichen om de massaslachtingen.
En nee ik houd er niet mee op, ik mag er niet mee ophouden gezien onze geschiedenis. Het is verdomme Groenlinks die staat te krijsen omdat mensen het opnemen voor Israel, het is Bij1 die Nederlanders de schuld geeft, het is links denkend FOK! (muv. enkele users) die hier deze gruweldaad goedpraat, en het zijn de geitenwollen sokken types die met de Palestina vlaggen naast moslims op straten deze slachting te vieren, ik blijf er vooral op hameren dat het vooral en alleen de linkse users zijn die zich hier schuldig aan maken totdat bij iedereen de oogkleppen zijn afgevallen, ik weiger mij nog lang stil te houden voor de alsmaar groeiende ellende wat ik zie in onze samenleving.
Dus ban me maar of negeer mijn reacties maar, stoppen zal ik niet, vanaf dag één dat ik hier op FOK! zit wordt alles wat rechts is maar afgevallen, zodra de bal wordt teruggekaatst is het opeens een issue, stil zitten terwijl jullie geschoren worden is mijn advies.
quote:Op maandag 9 oktober 2023 13:46 schreef Tekaschi het volgende:
[..]
Wie bedoel je hier toch met extreemrechts? De mensen die dit soort aanslagen goedpraten, toejuichen en vieren vallen nog altijd onder de categorie links en moslim, het zogenaamde extreemrechtste deel van de users (extreem rechts in de ogen van wat linksextremisten hier) heb ik hier toch massaal deze aanslagen af zien keuren terwijl links overloopt van antisemitisme om over een week weer van diezelfde linkse users te horen dat Joden haat toch vooral komt door "extreemrechtse" FOK! users.
Laat het kwartje nu toch eens vallen, links heeft kleur bekend jullie kunnen blijven roeptoeteren, blijven krijsen en blijven vingerwijzen we weten nu wie er een nat broekje krijgt van oorlogsmisdaden op nazi niveau, en dat is zoals velen al langer wisten niet het zogenaamde "extreemrechtse" kamp. Het is mij nu duidelijk wie in 1940 de Joden had verraden en alle media propaganda had geloofd. want we zien het nu gewoon alweer gebeuren. Alles waar links tegen zegt te acteren hebben moslims ons wereldwijd laten zien de laatste dagen, brute slachtingen, verkrachtingen, kindermoorden en daarna feestend de straten op in Europa, en ipv. hier tegen te acteren, tegen dit nazisme te strijden staan ze hand in hand omdat de inhoud ze nooit heeft geboeid, het gaat niet om het nazisme, het gaat niet om het type gedrag wat ze stoort, het gaat om de mensen waar ze na jarenlange propaganda via de media kanalen en hun politici een zware afkeer tegen hebben gekregen.
Ach, dat heeft hij wel vaker. Ik hoop dat het nog even emotie is en hij over een paar dagen bijdraait.quote:Op maandag 9 oktober 2023 13:52 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Zeer goede genuanceerde post. Totaal niet generaliserend ook.
[..]
Raar, zie deze reactie van jou niet bij die tientallen aanvallen richting "rechts" hier van users die zelf staan te juichen om de massaslachtingen, ik reageer zelfs op iemand die rechts aanvalt, de ironie.
En nee ik houd er niet mee op, ik mag er niet mee ophouden gezien onze geschiedenis. Het is verdomme Groenlinks die staat te krijsen omdat mensen het opnemen voor Israel, het is Bij1 die Nederlanders de schuld geeft, het is links denkend FOK! (muv. enkele users) die hier deze gruweldaad goedpraat, en het zijn de geitenwollen sokken types die met de Palestina vlaggen naast moslims op straten deze slachting te vieren, ik blijf er vooral op hameren dat het vooral en alleen de linkse users zijn die zich hier schuldig aan maken totdat bij iedereen de oogkleppen zijn afgevallen, ik weiger mij nog lang stil te houden voor de alsmaar groeiende ellende wat ik zie in onze samenleving.
Dus ban me maar of negeer mijn reacties maar, stoppen zal ik niet, vanaf dag één dat ik hier op FOK! zit wordt alles wat rechts is maar afgevallen, zodra de bal wordt teruggekaatst is het opeens een issue, stil zitten terwijl jullie geschoren worden is mijn advies.
Het zou me verbazen als jij wel iets snapt.quote:Op maandag 9 oktober 2023 13:36 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Jij snapt niet dat deze actie niets met de Palestijnen te maken heeft, maar alles met Iran die de Hamas gebruikt om het vredesproces tussen Israël en Saudi te verstoren, de vijand van Iran in de golf, en met Putin vriend Iran om elders in de wereld de boel in de fik te zetten om af te leiden van Oekraïne?
[..]
Raar, zie deze reactie van jou niet bij die tientallen aanvallen richting "rechts" hier van users die zelf staan te juichen om de massaslachtingen, ik reageer zelfs op iemand die rechts aanvalt, de ironie.
Voor alle onschuldige burgers, Palestijn, Israëlisch, Jood, Moslim, Christen, Atheïst is het erg.quote:Op maandag 9 oktober 2023 13:55 schreef dimmak het volgende:
Ben ik naïef als ik zeg dat ik het net zo erg vind voor Palestijnse burgers en dit vooral een oorlog is tussen Israël en Hamas? Of is er een grotere rol van Palestina?
Leden GroenLinks niet blij met Israël-steun van Timmermans en Klaver: 'Gure rotopmerking'quote:Op maandag 9 oktober 2023 13:55 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]Groenlinks (Femke iig) gaat israelische vlaggen ophangen in Amsterdam,
Jezus ik heb juist net nog kritisch lopen zijn op iemand die aanval half goed probeerde te praten. Ik ben zo moe van dat zwart-witte gedoe, je kan alleen voor of tegen iets zijn. Je moet een kant kiezen. Alle stomme rechtse mensen dit, alle stomme linkse mensen dit.quote:Op maandag 9 oktober 2023 13:54 schreef Tekaschi het volgende:
[..]
[..]
FOK wordt gerund door een paar schimmige internetfiguren die geen enkele publieke verantwoordelijkheid hebben.quote:Op maandag 9 oktober 2023 13:54 schreef Tekaschi het volgende:
[..]
https://www.at5.nl/artike(...)oor-het-brute-geweldquote:Op maandag 9 oktober 2023 13:58 schreef Tekaschi het volgende:
[..]
Voor alle onschuldige burgers, Palestijn, Israëlisch, Jood, Moslim, Christen, Atheïst is het erg.
[..]
Leden GroenLinks niet blij met Israël-steun van Timmermans en Klaver: 'Gure rotopmerking'
Mijn godquote:Op maandag 9 oktober 2023 13:46 schreef Tekaschi het volgende:
[..]
Wie bedoel je hier toch met extreemrechts? De mensen die dit soort aanslagen goedpraten, toejuichen en vieren vallen nog altijd onder de categorie links en moslim, het zogenaamde extreemrechtste deel van de users (extreem rechts in de ogen van wat linksextremisten hier) heb ik hier toch massaal deze aanslagen af zien keuren terwijl links overloopt van antisemitisme om over een week weer van diezelfde linkse users te horen dat Joden haat toch vooral komt door "extreemrechtse" FOK! users.
Laat het kwartje nu toch eens vallen, links heeft kleur bekend jullie kunnen blijven roeptoeteren, blijven krijsen en blijven vingerwijzen we weten nu wie er een nat broekje krijgt van oorlogsmisdaden op nazi niveau, en dat is zoals velen al langer wisten niet het zogenaamde "extreemrechtse" kamp. Het is mij nu duidelijk wie in 1940 de Joden had verraden en alle media propaganda had geloofd. want we zien het nu gewoon alweer gebeuren. Alles waar links tegen zegt te acteren hebben moslims ons wereldwijd laten zien de laatste dagen, brute slachtingen, verkrachtingen, kindermoorden en daarna feestend de straten op in Europa, en ipv. hier tegen te acteren, tegen dit nazisme te strijden staan ze hand in hand omdat de inhoud ze nooit heeft geboeid, het gaat niet om het nazisme, het gaat niet om het type gedrag wat ze stoort, het gaat om de mensen waar ze na jarenlange propaganda via de media kanalen en hun politici een zware afkeer tegen hebben gekregen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |