rkcquote:Op maandag 9 oktober 2023 14:15 schreef klaasweetalles het volgende:
tegen wie moet volendam eigenlijk dat weekend...
zou mooi zijn als ajax verliest en volendam wint
sorry fan, heef het aangepastquote:Op maandag 9 oktober 2023 14:20 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
goser je heb gewoon de verkeerde stand in de OP gezet
nos ajax is zeker heel boos en werken de stand niet meer bij![]()
[ link | afbeelding ]
waarom denk je dit serieus, Utrecht heeft van volendam en almere verloren laatsete 2 wedstrijdenquote:Op maandag 9 oktober 2023 15:23 schreef De_Kraam het volgende:
Dit moet Utrecht toch wel kunnen winnen.
Ron Jans heeft nu 2 weken om te cooken, as the kids say.quote:Op maandag 9 oktober 2023 15:47 schreef Paul het volgende:
[..]
waarom denk je dit serieus, Utrecht heeft van volendam en almere verloren laatsete 2 wedstrijden
RonGod gaat een geniaal plan bedenken OHHH WAT GAAN WE FEESTENquote:Op maandag 9 oktober 2023 15:50 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Ron Jans heeft nu 2 weken om te cooken, as the kids say.
Bij Ajax is een groot deel naar interlands waarschijnlijk.
Blijft toch de wedstrijd van het jaar voor ze en iedereen kan van Ajax winnen momenteel.quote:Op maandag 9 oktober 2023 15:47 schreef Paul het volgende:
[..]
waarom denk je dit serieus, Utrecht heeft van volendam en almere verloren laatsete 2 wedstrijden
yesssssssssquote:Op maandag 9 oktober 2023 15:52 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Blijft toch de wedstrijd van het jaar voor ze en iedereen kan van Ajax winnen momenteel.
Rare bondscoaches dat ze nog Ajacieden oproepen in deze dramatische vorm.quote:Op maandag 9 oktober 2023 15:50 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Maakt Utrecht allemaal niet uit, als ze 1 keer van Ajax winnen in een seizoen vinden ze het allemaal wel bestquote:Op maandag 9 oktober 2023 15:47 schreef Paul het volgende:
[..]
Zouden ze nog opgeroepen worden?quote:Op maandag 9 oktober 2023 15:50 schreef Evangelion het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 03:14 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
Maakt Utrecht allemaal niet uit, als ze 1 keer van Ajax winnen in een seizoen vinden ze het allemaal wel best
Ben jij de grote Paul-show niet moe?quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 21:03 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Je komt een beetje gefrustreerd over stijntje
Ik kan me niet zo druk maken over mensen op een online forumquote:Op dinsdag 10 oktober 2023 21:04 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Ben jij de grote Paul-show niet moe?
De nar had een bijzondere sociale positie. Enerzijds wekte hij de indruk onderaan de sociale ladder te staan, anderzijds was hij in de positie leden en gasten van het hof te doorgronden en hen voor de gek te houden. Hij kon ingaan tegen de heersende opvattingen, zonder dat hij ervoor gestraft werd. In die zin had hij juist een hoge sociale status.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 21:04 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Ben jij de grote Paul-show niet moe?
quote:Op donderdag 19 oktober 2023 23:14 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
[..]
De nar had een bijzondere sociale positie. Enerzijds wekte hij de indruk onderaan de sociale ladder te staan, anderzijds was hij in de positie leden en gasten van het hof te doorgronden en hen voor de gek te houden. Hij kon ingaan tegen de heersende opvattingen, zonder dat hij ervoor gestraft werd. In die zin had hij juist een hoge sociale status.
Kut ploeg met kut supporters, maar vandaag juich ik hopelijk voor Utrecht.quote:
Gaan ze vast ook nog wel staken en kan hij meteen door naar zijn oma.quote:Op zondag 22 oktober 2023 11:03 schreef klaasweetalles het volgende:
berghuis op de bank
hij zal wel woedend zijn
Wat is dat voor rare houding op de foto?quote:Op zondag 22 oktober 2023 09:36 schreef Paul het volgende:
Ron Jans is al in het stadion aan het kijken hoe de versiering wordt neergelegd
[ afbeelding ]
Godverdomme man, weer die kut Gaaei.quote:Op zondag 22 oktober 2023 11:21 schreef TweedeKlum het volgende:
Weer die Gaaei? Heeft Steijn de opstelling op Ibiza gemaakt?
Ron is er snel achter dat Toornstra eigenlijk al een tijdje niet meer kanquote:Op zondag 22 oktober 2023 11:33 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Seuntjens op de bank.
Jammer.
Vanaf Ibiza…quote:Op zondag 22 oktober 2023 11:56 schreef Caland het volgende:
Steijn voelt het vertrouwen van alle mensen binnen Ajax
Erg mooi
Had ik maar het vertrouwen dat de mensen bij Ajax hem een schop de deur uit gaan gevenquote:Op zondag 22 oktober 2023 11:56 schreef Caland het volgende:
Erg mooi
“Als hoofdtrainer van Ajax zijnde…..”quote:Op zondag 22 oktober 2023 11:56 schreef Caland het volgende:
Erg mooi
Dat horen trainers vaak, een paar dagen voordat ze ontslagen worden.....quote:Op zondag 22 oktober 2023 11:56 schreef Caland het volgende:
Erg mooi
De ajax slagader ligt nog verder open?quote:Op zondag 22 oktober 2023 12:19 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Rood gras.
Het heeft wel wat.
Denk dat dit een eenvoudige zege wordt voor Ajax.quote:Op zondag 22 oktober 2023 12:22 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
De ajax slagader ligt nog verder open?
Dat wordt dan extra pijnlijk als het niet luktquote:Op zondag 22 oktober 2023 12:23 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Denk dat dit een eenvoudige zege wordt voor Ajax.
Dit Utrecht kan er écht helemaal niks van.
De angst is groot.quote:
enorm de focus leggen op geen foutjes maken. Lukt tot nu toe aardig. Maar sprankelend is het niet.quote:Op zondag 22 oktober 2023 12:25 schreef Caland het volgende:
Het is qua niveau ook een echte degradatiekraker
De tering
Het passlijntje tussen Hato en Sutalo gaat weer mokerdik wordenquote:Op zondag 22 oktober 2023 12:26 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
enorm de focus leggen op geen foutjes maken. Lukt tot nu toe aardig. Maar sprankelend is het niet.
je krijgt de woorden Ajax en Amsterdam niet uit je toetsenbord?quote:Op zondag 22 oktober 2023 12:26 schreef klaasweetalles het volgende:
we hebben weer een 020 commentator die het spel van 020 gaat zitten verdedigen
ajax moet rustig aan doen hahahahahah
kut clown
Wat bedoel jij? 020 speelt toch?quote:Op zondag 22 oktober 2023 12:27 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
je krijgt de woorden Ajax en Amsterdam niet uit je toetsenbord?
die hebben nu al 20x de bal naar elkaar gespeeld denk ik. Een echt goeie nr 6 zou daar al helpen.quote:Op zondag 22 oktober 2023 12:27 schreef Caland het volgende:
[..]
Het passlijntje tussen Hato en Sutalo gaat weer mokerdik worden
STEIJNED
Ik vind dat ventje van Roma niet eens zo matig eigenlijk.quote:Op zondag 22 oktober 2023 12:28 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
die hebben nu al 20x de bal naar elkaar gespeeld denk ik. Een echt goeie nr 6 zou daar al helpen.
Kijk naar de ranglijst. Daar is je verklaring.quote:Op zondag 22 oktober 2023 12:27 schreef TweedeKlum het volgende:
Dit is wel heel matig van beide kanten tot nu toe.
Die kan echt wel wat, maar laat het nog te weinig zien.quote:Op zondag 22 oktober 2023 12:28 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vind dat ventje van Roma niet eens zo matig eigenlijk.
Ja maar ze horen daar allebei niet toch? Dat is wat ik continu hoor.quote:Op zondag 22 oktober 2023 12:29 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Kijk naar de ranglijst. Daar is je verklaring.
Tactiek van Steijn, tegenstanders in slaap sussen en dan genadeloos toeslaanquote:Op zondag 22 oktober 2023 12:26 schreef Regilio_ het volgende:
Dit doet pijn aan de ogen. Mijn god zeg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |