Er zijn toch best wel wat Palestijnse organisaties. Heb jij ze gehoord?quote:
Dan zal er eerst glashard bewijs op tafel moeten komen maar volgens mij zag ik al berichten van het IDF dat dat bewijs er (nog) niet is.quote:Op maandag 9 oktober 2023 11:21 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Ja blabla. Maar dat is niet wat Iran hier bedoeld. Ze zullen terugaanvallen als Israel echt Iraans grondgebied gaat bombarderen.
En ik denk niet dat ze dat gaan doen.
Lijkt mij vooral speculatie vanuit deze bronquote:Op maandag 9 oktober 2023 11:18 schreef Ali_boo het volgende:
Dit zal verder flink escaleren![]()
[ twitter ]
Sarcasme?quote:Op maandag 9 oktober 2023 11:21 schreef Cheeseburgert het volgende:
[..]
Exact.
Hun land, hun democratisch gekozen terroristen regering, hun gevolgen
Hadden de evangelische mensen niet voor ogen dat er oorlog in die regio moet zijn zodat Jezus terug kan komen en ze worden meegenomen naar de hemel?quote:Op maandag 9 oktober 2023 11:00 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
I will bless them who bless you and curse them who curse you ofzo![]()
Het is verder een rare secte, die Israël meer lief hebben dan hun eigen Messiah. En dan krijg je dit soort tafarelen. Niet om het goed te praten verder maar om de mensen hier van een stukje context te voorzien
Meest ironische van dit alles? De joden haten hun intens! In elke onderzoek staat de evangelische gemeenschap op nr 1. Ze haten nog meer dan de moslims
Serieus?quote:Op maandag 9 oktober 2023 11:07 schreef capricia het volgende:
Zijn er eigenlijk al Palestijnse organisaties die zich uitgesproken hebben tegen deze pogrom? En die oproepen om de terroristen op te pakken en te vervolgen?
Heb jij israelische organisaties gehoord dat isreal moet stoppen met die kolonisten acties?quote:Op maandag 9 oktober 2023 11:22 schreef capricia het volgende:
[..]
Er zijn toch best wel wat Palestijnse organisaties. Heb jij ze gehoord?
Dat ze bijv oproepen om de terroristen op te pakken en te berechten?
Israel gaat het nooit doen. Al roept Iran keihard: hahaha, wij zitten hier achter.quote:Op maandag 9 oktober 2023 11:23 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Dan zal er eerst glashard bewijs op tafel moeten komen maar volgens mij zag ik al berichten van het IDF dat dat bewijs er (nog) niet is.
Iran geeft dus toe in al die landen een vinger in de pap te hebben.quote:Op maandag 9 oktober 2023 11:18 schreef Ali_boo het volgende:
Dit zal verder flink escaleren![]()
[ twitter ]
Ze hebben letter voor Hamas gekozen tijdens de verkiezingen in 2006. Daarna is het rap bergafwaarts gegaan.quote:Op maandag 9 oktober 2023 11:19 schreef capricia het volgende:
[..]
Gaza is iets van 2,2 miljoen inwoners? En nergens een bericht of een idee van 'Dit moeten we niet doen, dit is niet wat wij willen.'.
Ik krijg gewoon het idee dat ze er achter staan.
Dat ze Israelische uniforms bij zich hadden kan ook gewoon onderdeel van hun strategie zijn geweest natuurlijk. Als je er vanop een afstand uitziet als Israelische militair of politieagent kun je in ieder geval een stuk dichterbij je slachtoffers komen zonder meteen paniek te veroorzaken.quote:Op maandag 9 oktober 2023 11:15 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Ja ze hadden toevallig nog wat valse leger- en politieuniformen in hun achterzak zitten toen ze in die hanggliders de grens overstaken en die hebben ze toen spontaan onderweg aangetrokken toen ze die muziek hoorden en toen zijn ze er met tientallen tegelijk ook nog toevallig neergestreken.
Niet de eerste bron die er over berichtquote:Op maandag 9 oktober 2023 11:24 schreef Momo het volgende:
[..]
Lijkt mij vooral speculatie vanuit deze bron
Ja die zijn er verschillende.quote:Op maandag 9 oktober 2023 11:25 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Heb jij israelische organisaties gehoord dat isreal moet stoppen met die kolonisten acties?
En dit is dus waarom het lastig is om pal achter Israël te gaan staan. Dit is namelijk geen zelfverdediging, maar een strafexpeditie.quote:
Wordt ook gewoon in de Knesset over gediscussieerd.quote:Op maandag 9 oktober 2023 11:30 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Ja die zijn er verschillende.
Toch hoop ik dat men ook denkt aan een lange termijn oplossing.quote:
Maar jij hebt/gebruikt vaak bronnen waarvan ik denk: hoe dan en waarom volg je dat.quote:Op maandag 9 oktober 2023 11:29 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Niet de eerste bron die er over bericht
Hoop oprecht, wellicht tegen beter weten in, dat het met een sisser afloopt
"The beatings will continue until morale improves"quote:Op maandag 9 oktober 2023 11:30 schreef trein2000 het volgende:
[..]
En dit is dus waarom het lastig is om pal achter Israël te gaan staan. Dit is namelijk geen zelfverdediging, maar een strafexpeditie.
Als je je tussen die heethoofden staande wilt houden zal een dergelijke aanpak nodig zijn.quote:Op maandag 9 oktober 2023 11:30 schreef trein2000 het volgende:
[..]
En dit is dus waarom het lastig is om pal achter Israël te gaan staan. Dit is namelijk geen zelfverdediging, maar een strafexpeditie.
Lijkt er wel opquote:Op maandag 9 oktober 2023 11:27 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Iran geeft dus toe in al die landen een vinger in de pap te hebben.
Ligt eraan hoe lang het duurtquote:Op maandag 9 oktober 2023 11:30 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Dit was te verwachten, maar lijkt me toch echt in strijd met het internationaal recht.quote:
Nouja voor de toekomst vrees ik soms wel een beetje voor hoger oplopende conflicten. Westerse wereld tegen Iran, Syrie (Assad) en Rusland. Ik denk dat veel landen zich ook daarmee niet direct willen bemoeien (China, India, oliestaten etc.).quote:Op maandag 9 oktober 2023 11:29 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Niet de eerste bron die er over bericht
Hoop oprecht, wellicht tegen beter weten in, dat het met een sisser afloopt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |