Nee, dat is precies de bedoeling.quote:Op maandag 9 oktober 2023 11:06 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Beetje apart dat die neus dan zo groot moet.
Tja, wat denk je zelf?quote:Op maandag 9 oktober 2023 11:07 schreef capricia het volgende:
Zijn er eigenlijk al Palestijnse organisaties die zich uitgesproken hebben tegen deze pogrom? En die oproepen om de terroristen op te pakken en te vervolgen?
Gezien van een zeer partijdige kant kan dat zo gezien worden ja.quote:Op maandag 9 oktober 2023 11:08 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Het wist vooral te leiden tot talloze consessies van Israëlische kant, die uiteindelijk nooit genoeg bleken te zijn. Dat krijg je als het doel geen tweestatenoplossing is, maar 'Free Palestine From the River to the Sea'.
Ja ze hadden toevallig nog wat valse leger- en politieuniformen in hun achterzak zitten toen ze in die hanggliders de grens overstaken en die hebben ze toen spontaan onderweg aangetrokken toen ze die muziek hoorden en toen zijn ze er met tientallen tegelijk ook nog toevallig neergestreken.quote:Op maandag 9 oktober 2023 11:03 schreef Hathor het volgende:
[..]
Ik blijf van mening dat dat festival helemaal niet op de planning stond, maar omdat er bij zo'n rave keiharde muziek uit de speakers knalt die je kilometers wijd in de omtrek kan horen, heeft het de aandacht van Hamas getrokken.
Ja ze staan feest te vieren. Dat vond ik nog het aparte je weet dat Israël genadeloos gaat toe slaan en je je leven de komende maand niet zeker bent. Maar Hamas is net als Hezbollah ze terroriseren de eigen bevolking nog harder.quote:Op maandag 9 oktober 2023 10:55 schreef capricia het volgende:
[..]
Desnoods worden die kopstukken uitgeleverd aan een tussenland. En in Den Haag berecht.
Maar ik zie die wil ook helemaal niet bij de bevolking.
Ik zie geen protesten bij de inwoners van Gaza om wat hun landgenoten aangericht hebben.
Geen medelijden mee. Wel met de burgers waar ze tussen zitten en die ze willens en wetens als menselijk schild gaan gebruiken en uitgebreid exploiteren. Cue beelden van dode baby's (en mensen die gaan roepen dat dit minstens zo erg is als vrouwen en kinderen doelgericht neerknallen en ontvoeren).quote:
Klinkt redelijk.quote:Op maandag 9 oktober 2023 11:15 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Ja ze hadden toevallig nog wat valse leger- en politieuniformen in hun achterzak zitten toen ze in die hanggliders de grens overstaken en die hebben ze toen spontaan onderweg aangetrokken toen ze die muziek hoorden en toen zijn ze er met tientallen tegelijk ook nog toevallig neergestreken.
Joden, en vreemd genoeg Amerikanen, laten zich ook besnijden.quote:Op maandag 9 oktober 2023 11:03 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Hahaha heerlijke meme.
Alleen: jij heet Ali. Ben je besneden?
Ja. Verdrietig iddquote:Op maandag 9 oktober 2023 11:03 schreef Netsplitter het volgende:
Ik mis Rabin, Arafat en Peres. Wat een vooruitgang werd er toen gemaakt.
Vrede komt er ook niet, Koos. Te veel landen die Israël van de kaart willen vegen. En dan kun je je wel politiek correct gaan uitspreken tegen degenen die zeggen dat Gaza gebombardeerd moet worden, maar terroristen moet je aanpakken, inclusief zij die dit actief steunen. En dan zit al een flink deel van de Palestijnse bevolking.quote:Op maandag 9 oktober 2023 10:37 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik zie ook de 'milde variant' voorbijkomen, waarbij er wordt gepleit voor het deporteren van Palestijnen. Die zouden dan opgenomen moeten worden door een van de islamitische Golfstaten.
Dat lijkt misschien een pragmatische, vreedzame oplossing, maar waar dat toe leidt is dat de haat richting Israël in de regio alleen nog maar verder toeneemt. Dan weet je helemaal zeker dat er de komende honderd jaar geen vrede komt.
De kans lijkt mij nihil dat Israel Iran gaat aanvallen.quote:Op maandag 9 oktober 2023 11:18 schreef Ali_boo het volgende:
Dit zal verder flink escaleren![]()
[ twitter ]
Ja dat is inderdaad raar, maar ik kijk nergens van op bij mensen die denken dat het leven niet het leven is en dat die pas begint als je sterft.quote:Op maandag 9 oktober 2023 11:16 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Ja ze staan feest te vieren. Dat vond ik nog het aparte je weet dat Israël genadeloos gaat toe slaan en je je leven de komende maand niet zeker bent. Maar Hamas is net als Hezbollah ze terroriseren de eigen bevolking nog harder.
Gaza is iets van 2,2 miljoen inwoners? En nergens een bericht of een idee van 'Dit moeten we niet doen, dit is niet wat wij willen.'.quote:Op maandag 9 oktober 2023 11:16 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Ja ze staan feest te vieren. Dat vond ik nog het aparte je weet dat Israël genadeloos gaat toe slaan en je je leven de komende maand niet zeker bent. Maar Hamas is net als Hezbollah ze terroriseren de eigen bevolking nog harder.
Waarom zouden de Palestijnen hun eigen land moeten verlaten?quote:Op maandag 9 oktober 2023 11:06 schreef Hathor het volgende:
[..]
Zou lovenswaardig zijn als ze een corridor open laten voor alle Palestijnen die het gebied willen verlaten, diegenen die willen blijven geven daarmee aan te willen vechten.
Die kans is 100% - al zal dat niet voor de buhne zijn.quote:Op maandag 9 oktober 2023 11:19 schreef theunderdog het volgende:
[..]
De kans lijkt mij nihil dat Israel Iran gaat aanvallen.
Dat vind ik nogal een aannamequote:Op maandag 9 oktober 2023 11:19 schreef capricia het volgende:
[..]
Gaza is iets van 2,2 miljoen inwoners? En nergens een bericht of een idee van 'Dit moeten we niet doen, dit is niet wat wij willen.'.
Ik krijg gewoon het idee dat ze er achter staan.
Ja blabla. Maar dat is niet wat Iran hier bedoeld. Ze zullen terugaanvallen als Israel echt Iraans grondgebied gaat bombarderen.quote:Op maandag 9 oktober 2023 11:20 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Die kans is 100% - al zal dat niet voor de buhne zijn.
Dat zijn doelwitten in Libanon, Syrie, elders of op zee of in Iran zelf met sabotageacties.
Exact.quote:Op maandag 9 oktober 2023 11:19 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Waarom zouden de Palestijnen hun eigen land moeten verlaten?
Durft Israël niet. Zal met sisser aflopen denk ik. Hamas hebben ze zo opgeruimd. Enige probleem zijn al die gijzelaars.quote:Op maandag 9 oktober 2023 11:18 schreef Ali_boo het volgende:
Dit zal verder flink escaleren![]()
[ twitter ]
Mensen uitroeien, waar hebben we dat eigenlijk eerder gehoord? Iets met een plaatje van een Swastika. Ik denk dat Palestijnen ook een gebied verdienen, want mens. Nee niet Hamas.quote:Op maandag 9 oktober 2023 11:18 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Vrede komt er ook niet, Koos. Te veel landen die Israël van de kaart willen vegen. En dan kun je je wel politiek correct gaan uitspreken tegen degenen die zeggen dat Gaza gebombardeerd moet worden, maar terroristen moet je aanpakken, inclusief zij die dit actief steunen. En dan zit al een flink deel van de Palestijnse bevolking.
Je kunt immers wel alleen heel gericht Hassan en Amir oppakken omdat zij een dorp in Zuid-Israël hebben afgeslacht, maar Hussein, Jamal en Abdullah staan alweer klaar om in hun voetsporen treden. Het is dus dweilen met de kraan open.
Daarnaast is het ook bespottelijk om altijd maar netheid, gerichtheid en manieren te verwachten van Israël, terwijl de Palestijnen dit altijd nalaten. Zij teren op bruut geweld en terrorisme, slachten hele dorpen af, maar Israël moet vooral voorzichtig zijn met de Gazastrook. Waar komt deze lelijke dubbele standaard vandaan?
De realiteit is dat de burgers van Israël een veilig bestaan verdienen in een Joodse staat en helaas gaat niet dat als er een barbaars en onderontwikkeld volk naast leeft dat terreurzuchtig is. Dat moet je dus genadeloos aanpakken. Geen medelijden meer voor terroristen en mensen die in de straten hun daden staan te vieren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |