abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 9 oktober 2023 @ 12:49:06 #251
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_210891595
quote:
0s.gif Op maandag 9 oktober 2023 12:29 schreef Ali_boo het volgende:
De wereld is compleet gek aan het worden 8)7

[ twitter ]
Deze politiemannen proberen de veiligheid van die man te borgen. Het klopt van geen kanten dat dat nodig is (en dat is waar de wereld gek aan het worden is) maar ze zouden anders straks een lynchpartij hebben daar.
  maandag 9 oktober 2023 @ 12:49:13 #252
56633 JimmyJames
Unspeakable powers
pi_210891597
quote:
2s.gif Op maandag 9 oktober 2023 12:43 schreef Ali_boo het volgende:
[ twitter ]
Dat soort tuig heeft zijn weg dus ook gevonden naar Australie.. Spijtig.
Please Move The Deer Crossing Sign
pi_210891610
quote:
0s.gif Op maandag 9 oktober 2023 12:49 schreef Breekfast het volgende:

[..]
Isral wil Hamas uitschakelen, niet de bevolking. Dat Hamas de bevolking inzet als menselijk schild is op hun conto.

Neemt niet weg dat de gevolgen voor de gehele Gaza bevolking hard zullen zijn.
Als je geen eten meer hebt ga je wel dood. Zeker aangezien er van Israel geen goederen mogen over de grens van Egypte - Gaza.
pi_210891612
quote:
0s.gif Op maandag 9 oktober 2023 12:43 schreef Nielsch het volgende:

[..]
Na vele duizenden burgerdoden in Gaza. Maarja als je kinderen kapot maakt met vliegtuigbommen is het blijkbaar niet erg.
Oh dat had ik nog niet door. Dan mag je wel gastarbeiders met een schep onthoofden en kinderen ontvoeren. Logisch.

Je bent hier ISIS gedrag aan het goedpraten.
pi_210891620
quote:
0s.gif Op maandag 9 oktober 2023 12:37 schreef schommelstoel het volgende:
Het enige wat ik zie is onderlinge verdeeldheid en onrust in de maatschappij.
Online en in discussies op straat.

"We" worden steeds verder uit elkaar gedreven.
Juist in een tijd waar we samen sterken moeten gaan staan worden we om de haverklap uit elkaar gedreven en boos op elkaar.
Samen sterker? Ik zie hier al jaren een groep, en ook in de samenleving, fantaseren over een zogenaamd rechts groepje die hier als een paar extremisten door de straten struint, elke vorm van kritiek wordt weggezet als extreem extremisme vergelijkbaar aan de nazi's. Ondertussen zoeken ze onder elke steen naar een vermeende vorm van racisme, die dan dagenlang breed uitgemeten wordt in de media alsof er weer bruinhemden door de straten lopen waarna achteraf blijkt dat het verhaal helemaal niet klopt. En nu zien we al decennia lang in welk islamitisch land dan ook moslims de grootste mensonterende oorlogsmisdaden plegen, vergelijkbaar aan de nazi's en die groep neemt het ze ook nog voor ze op. Bruinhemden die jagen op allochtonen lopen niet op straat, wel bruingezichten die jagen op blanke autochtonen. Verkrachtingen, kinderen vermoorden, met lijken rondrijden als een geschoten trofee, bewust onschuldige burgers aanvallen. Er zijn niet twee kampen, er is maar n kamp, en dat is het kamp wat tegen dit radicaal gedrag acteert, en dan een hele kliek zwaar gestoorde mensen of ze nu moslim zijn of zichzelf links noemen, ik zie ze niet meer als mensen of een kamp maar een geestesziekte in de westerse samenleving.

De mensen die na zo'n misdaad het nog proberen te downplayen of goed te praten zijn voor mij voor eeuwig af in welke discussie dan ook. De groep die het hardste schreeuwt tegen anderen en beschuldigt van extremisme staat nu vooraan te juichen en te feesten voor die nazi gedrag.
3 maanden ban vanwege vvmu en gewoon n op n teksten overnemen van linkse users waar de PVV in DENK/Links wordt veranderd mag blijkbaar niet. Doei.
pi_210891627
quote:
1s.gif Op maandag 9 oktober 2023 12:42 schreef capricia het volgende:

[..]
Er is gewoon een grens met Egypte, en daar gaat Israel niet over. En komt voedsel etc binnen, al meedere keren gepost vandaag. Al hoop ik dat er flink gecontroleerd wordt aan die grens.

Daar gaat Isral - via verdragen - wel over. Over die grens mag geen eten.

The Rafah Border Crossing is the only crossing point between Egypt and the Gaza Strip. It is located on the international border that was confirmed in the 1979 Egypt–Israel peace treaty. Only passage of persons takes place through the Rafah Border Crossing; as such, the Egypt-Gaza border is only open to the passage of people, not of goods. All cargo traffic must go through Israel, usually through the Israeli-controlled Kerem Shalom border crossing on the Gaza–Israel barrier.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 09-10-2023 12:52:42 ]
pi_210891638
quote:
0s.gif Op maandag 9 oktober 2023 12:49 schreef marsan het volgende:

[..]
Al die oekrainera die honderden dansende jongeren afmaken ook steeds weer.
Stuur hamas ook miljarden en dan zullen ze op een humane wijze burgerdoden creren met drones zoals het westen voorschrijft
pi_210891639
quote:
1s.gif Op maandag 9 oktober 2023 12:42 schreef capricia het volgende:

[..]
Er is gewoon een grens met Egypte, en daar gaat Israel niet over. En komt voedsel etc binnen, al meedere keren gepost vandaag. Al hoop ik dat er flink gecontroleerd wordt aan die grens.

Het zou ook wel een beetje dom van Gaza zijn, om zich zo afhankelijk van Israel te maken. Hoezo hebben ze zelf geen mogelijkheden om stroom op te wekken? Zonnepanelen, eigen energiecentrale?
Misschien hebben ze hun geld aan andere zaken uitgegeven.. :7
Omdat Israel de invoer van brandstoffen al een paar jaar gelimiteerd heeft. Vanwege Hamas
pi_210891648
quote:
0s.gif Op maandag 9 oktober 2023 12:50 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
Oh dat had ik nog niet door. Dan mag je wel gastarbeiders met een schep onthoofden en kinderen ontvoeren. Logisch.

Je bent hier ISIS gedrag aan het goedpraten.
Is dat gebeurd met die Nepalese gastarbeiders die men ontvoerd had? :{
pi_210891654
Zoals verwacht is Isral opnieuw begonnen aan zijn decennia lange traditie van oorlogsmisdaden. Gaza, de openluchtgevangenis wordt van alle kanten onder vuur genomen. Kinderen, vrouwen die geen kant op kunnen zijn het doelwit van Isralische precisie bommen.

Beelden zijn 18+

twitter

twitter
  maandag 9 oktober 2023 @ 12:53:26 #261
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_210891655
quote:
0s.gif Op maandag 9 oktober 2023 12:43 schreef Nielsch het volgende:

[..]
Na vele duizenden burgerdoden in Gaza. Maarja als je kinderen kapot maakt met vliegtuigbommen is het blijkbaar niet erg.
Het verschil is wel de gerichtheid. Hamas en de PIJ vallen opzettelijk burgerdoelen aan n gaan tussen de burgers zitten.
pi_210891658
quote:
0s.gif Op maandag 9 oktober 2023 12:52 schreef moby_jones het volgende:

[..]
Stuur hamas ook miljarden en dan zullen ze op een humane wijze burgerdoden creren met drones zoals het westen voorschrijft
Je geeft dus toe dat dat plaatje onzin is
"You know, boys, a nuclear reactor is a lot like a woman. You just have to read the manual and press the right buttons."
pi_210891660
quote:
0s.gif Op maandag 9 oktober 2023 12:52 schreef 3rr0r het volgende:

[..]
Nee met Thaise mensen. Filmpje is gepost op geenstijl en ook eerder in deze reeks. Ik zou hem niet kijken.
pi_210891661
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_210891663
quote:
0s.gif Op maandag 9 oktober 2023 12:53 schreef marsan het volgende:

[..]
Je geeft dus toe dat dat plaatje onzin is
Ik ben niet zo van Oekrane nee
  Moderator maandag 9 oktober 2023 @ 12:54:25 #266
236264 crew  capricia
pi_210891666
quote:
1s.gif Op maandag 9 oktober 2023 12:51 schreef Nielsch het volgende:

[..]
Daar gaat Isral - via verdragen - wel over. Over die grens mag geen eten.

The Rafah Border Crossing is the only crossing point between Egypt and the Gaza Strip. It is located on the international border that was confirmed in the 1979 Egypt–Israel peace treaty. Only passage of persons takes place through the Rafah Border Crossing; as such, the Egypt-Gaza border is only open to the passage of people, not of goods. All cargo traffic must go through Israel, usually through the Israeli-controlled Kerem Shalom border crossing on the Gaza–Israel barrier.
Nou, dan zal de NOS wel aan het liegen zijn.

quote:
Hoewel Isral de toegang tot het gebied heeft afgesloten, kan er via Egypte nog voedsel de Gazastrook binnenkomen. Gisteren kwamen zo'n 100 vrachtwagens met voedsel het gebied binnen en konden ook bouwmaterialen en brandstof via de Egyptische grens het gebied inkomen.
https://forum-fok.digidip(...)1%2F999%23p210889308
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_210891671
quote:
0s.gif Op maandag 9 oktober 2023 12:48 schreef Momo het volgende:

[..]
In de 2021 verkiezingen heeft 27% van de bevolking op Hamas gestemd in de eerste stemronde.
quote:
The escalating tensions between Israel and Hamas have yet again underscored the significance of grasping the extent of Palestinian backing for Hamas. As of now, a recent survey indicates that 58% of the population in the Gaza Strip stands with Hamas. Simultaneously, there’s a notable percentage of Palestinians who don’t. The support fluctuates based on various factors
https://coopwb.in/info/how-many-palestinians-support-hamas/
pi_210891678
quote:
0s.gif Op maandag 9 oktober 2023 12:49 schreef Qarrad het volgende:

[..]
Deze politiemannen proberen de veiligheid van die man te borgen. Het klopt van geen kanten dat dat nodig is (en dat is waar de wereld gek aan het worden is) maar ze zouden anders straks een lynchpartij hebben daar.
Zegt veel over het klimaat waarin we leven -O-
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_210891682
quote:
0s.gif Op maandag 9 oktober 2023 12:52 schreef moby_jones het volgende:

[..]
De situaties in Oekrane en Isral met elkaar vergelijken is als het vergelijken van appels en peren.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_210891689
quote:
0s.gif Op maandag 9 oktober 2023 12:45 schreef Slayage het volgende:
[ twitter ]
Dit moet toch wel het meest domme zijn wat ik hier gezien heb sinds de tragische gebeurtenissen van zaterdagochtend.
En dat zegt toch wel wat, gezien de vele drek die er gepost is hier.

Kan alleen maar zeggen dat het ontzettend tragisch is voor alle burger(slachtoffer)s. In Palestina, in Isral.
Er lijkt bijna geen uitweg mogelijk uit deze shit. Ik word er letterlijk gewoon niet goed van.

Maar wat een extremistische zooi overal joh; linksom of rechtsom. Bah.
Beide partijen (Hamas en de Isralische regering) zijn schuldig in dit ellenlange conflict en moeten water bij de wijn doen. Een andere oplossing is er niet. Praat met elkaar en geef perspectief (op een betere toekomst).

Moet wel zeggen dat al die beelden van vermoorde, verkrachte en ontvoerde burgers weerzinwekkend zijn. Misselijkmakend.

Peace. :{
"The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.
pi_210891690
quote:
0s.gif Op maandag 9 oktober 2023 12:53 schreef Qarrad het volgende:

[..]
Het verschil is wel de gerichtheid. Hamas en de PIJ vallen opzettelijk burgerdoelen aan n gaan tussen de burgers zitten.
Israel gaat nu bewust 2 miljoen burgers laten verhongeren. Dat is genocide en een oorlogsmisdaad.

Hamas vernietigen? Prima! Regime change? Prima.

2 miljoen mensen laten verhongeren. Wat een pisland is het toch ook.
  maandag 9 oktober 2023 @ 12:56:39 #272
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_210891693
quote:
0s.gif Op maandag 9 oktober 2023 12:41 schreef Mr.Silencer het volgende:

[..]
Voor zijn veiligheid en om een escalerende situatie te voorkomen kan ik het enigszins begrijpen.
Ik vraag me wel af als hij een T-shirt met de Isralische vlag erop droeg of hij dan ook zou zijn gearresteerd.
Als zijn veiligheid in het geding zou komen dan rust de plicht op de politie om hem te beschermen en zijn aanvallers te stoppen, arresteren en vervolgen. Die mensen hebben ook niet voor niets vuurwapens beschikbaar om zichzelf en anderen te verdedigen of wel?
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw
pi_210891696
quote:
0s.gif Op maandag 9 oktober 2023 12:50 schreef Nielsch het volgende:

[..]
Als je geen eten meer hebt ga je wel dood. Zeker aangezien er van Israel geen goederen mogen over de grens van Egypte - Gaza.
True, voedsel blokkeren is onacceptabel.
pi_210891697
quote:
0s.gif Op maandag 9 oktober 2023 12:52 schreef 3rr0r het volgende:

[..]
Nepalese studenten (ook). Zijn er ook een aantal vermoord.
"The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.
pi_210891700
quote:
0s.gif Op maandag 9 oktober 2023 12:53 schreef Werkperd het volgende:
Zoals verwacht is Isral opnieuw begonnen aan zijn decennia lange traditie van oorlogsmisdaden. Gaza, de openluchtgevangenis wordt van alle kanten onder vuur genomen. Kinderen, vrouwen die geen kant op kunnen zijn het doelwit van Isralische precisie bommen.

Beelden zijn 18+

[ twitter ]

[ twitter ]
Goh, hoe zou dat nou toch komen he
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')