Maar je claim.dat t niet werkte is dus onzin?quote:Op zondag 8 oktober 2023 23:46 schreef Werkperd het volgende:
[..]
Ja die beelden zijn ook niet oneindig. Maw als je 100 raketten moet afvoeren op 1000 raketten, dan snap je ook wel dat het slechts voor 10% effectief is geweest. Als dit dagelijks gebeurd dan raakt de voorraad op en het aanvullen van die voorraad is niet iets wat binnen 1 dag gebeurd. Dat is het probleem.
Daar gaat een hoop buskruit de lucht in.quote:
Ja, er zijn meerdere 5e colonnes hier. En met een beetje pech leidt dat tot een grote pvv. Want dat gaat ook niks oplossen.quote:
We hadden het over Nederland. Ik zie de meeste Hollanders niet klaarstaan om dood te gaan voor hun eigen land.quote:Op zondag 8 oktober 2023 23:44 schreef marsan het volgende:
[..]
Maar zou je naar turkije gaan om dat la d te verdedigen?
Herhaling van Renze (wat een kneus) zeiden ze 't net ook 2x.quote:
Ja dat was eerder vanavond, wat ongeregeldheden binnen Israel zelf op verschillende plekken. De spanning is daar natuurlijk des te meer om te snijden tussen bevolkingsgroepen.quote:Op zondag 8 oktober 2023 23:34 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Heftige gevechten ten noorde van Jeruzalem aldus deze beelden. Gaat er hard aan toe maar kan niet bevestigen of dit idd nu is
https://www.reddit.com/r/(...)ces_and_palestinian/
https://www.reddit.com/r/(...)the_palestinian_and/
Ja, en je matties hebben er natuurlijk oneindig veel. Die hebben geen last van dat dingen op gaan. Die hebben "denkbeeldige magazijnen vol", en er rijden permanent "100en denkbeeldige vrachtwagens rond" om overal de voorraden op pijl te houden.quote:Op zondag 8 oktober 2023 23:46 schreef Werkperd het volgende:
[..]
Ja die beelden zijn ook niet oneindig. Maw als je 100 raketten moet afvoeren op 1000 raketten, dan snap je ook wel dat het slechts voor 10% effectief is geweest. Als dit dagelijks gebeurd dan raakt de voorraad op en het aanvullen van die voorraad is niet iets wat binnen 1 dag gebeurd. Dat is het probleem.
Nee. Maar je gaf geen antwoord oo de vraag of jij nl zou verdedigen.quote:Op zondag 8 oktober 2023 23:48 schreef Werkperd het volgende:
[..]
We hadden het over Nederland. Ik zie de meeste Hollanders niet klaarstaan om dood te gaan voor hun eigen land.
Nederland is niet in oorlog, al 80 jaar niet en ik zie het in mijn leven ook niet meer gebeurenquote:Op zondag 8 oktober 2023 23:48 schreef Werkperd het volgende:
[..]
We hadden het over Nederland. Ik zie de meeste Hollanders niet klaarstaan om dood te gaan voor hun eigen land.
Voorraad is een andere issue maar het systeem blokkeert zodra deze overweldigd raakt.quote:Op zondag 8 oktober 2023 23:47 schreef marsan het volgende:
[..]
Maar je claim.dat t niet werkte is dus onzin?
Van 'Hollanders' zoals jij hoeven we niet veel te verwachten nee. Die sterven liever voor koning Mohammed de zoveelste denk ik.quote:Op zondag 8 oktober 2023 23:48 schreef Werkperd het volgende:
[..]
Ik denk dat mensen ook onderschatten hoe inventief mensen worden in deze situatie die al decennia doorgaat.quote:Op zondag 8 oktober 2023 23:47 schreef trein2000 het volgende:
Als dit daadwerkelijk allemaal bedacht is in Iran dan kan dat overigens wel deels verklaren waarom Israël zo verrast is. De informatiepositie van Israël in Gaza is extreem. In Iran minder, als je dan het hele planningsproces daar doet onttrek je je daar wellicht deels aan.
dat is niet hoe luchtverdediging werktquote:Op zondag 8 oktober 2023 23:50 schreef Werkperd het volgende:
[..]
Voorraad is een andere issue maar het systeem blokkeert zodra deze overweldigd raakt.
quote:Op zondag 8 oktober 2023 23:49 schreef marsan het volgende:
[..]
Nee. Maar je gaf geen antwoord oo de vraag of jij nl zou verdedigen.
Daarna stelde ik die 2e vraag.
Het gesprek ging tussen mij en Vis. Jij hebt sowieso niets te willen.quote:Op zondag 8 oktober 2023 23:49 schreef marsan het volgende:
[..]
Nee. Maar je gaf geen antwoord oo de vraag of jij nl zou verdedigen.
Daarna stelde ik die 2e vraag.
T werkt dus gewoon nog.quote:Op zondag 8 oktober 2023 23:50 schreef Werkperd het volgende:
[..]
Voorraad is een andere issue maar het systeem blokkeert zodra deze overweldigd raakt.
Ik neem aan dat je snugger genoeg bent om te begrijpen dat de Iron Dome indirect Palestijnse levens red.quote:Op zondag 8 oktober 2023 23:46 schreef Werkperd het volgende:
[..]
Ik wist ook wel dat je hem begreep en ik bedoel niet eens suggestief. Ik vind dat er best een debat over kan plaatsvinden, maar ik ben bang dat zoiets té emotioneel ligt op grote schaal. En dan wordt zo'n belangrijk debat gekaapt door idioten aan 'allerlei kanten'. Maar het is wel belangrijk, aangezien onbegrip een grote rol kan spelen in een nerveuze situatie. Maar je snapt ook dat er mensen zijn die bang zijn dat je buurman ineens je vijand is, en dat is ook niet helemaal ongegrond, wat de reden ook is. Zo'n debat voeren zonder al te veel agressie is best een uitdaging op landelijk niveau, en ondanks dat het misschien nog niet de juiste tijd is, is de waarschijnlijke uitkomst in het heetst van de strijd een punt waarop de boel enorm kan escaleren.quote:Op zondag 8 oktober 2023 23:42 schreef Werkperd het volgende:
[..]
Maar Vis, ik vond jouw vraag wel interessant. Zou daar graag over hebben maar misschien een andere keer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |