Ja ze zien er eigenlijk allemaal uit alsof ze elk moment kunnen omvallen door de hittequote:Op zondag 8 oktober 2023 21:24 schreef Nizno het volgende:
stroll heeft een zoutoplossing infuus na de race gekregen
ja dat zeiden ze beiden... stelletje vage types... in mijn tijd.... ja ja in jouw tijd scheef je poep nog met een lange oequote:Op zondag 8 oktober 2023 21:24 schreef greysbones het volgende:
vd Garde ziet liever iemand out gaan in de race
dan dat diegene stopt
Deed hij mee aan de racequote:Op zondag 8 oktober 2023 21:24 schreef Nizno het volgende:
stroll heeft een zoutoplossing infuus na de race gekregen
Giedo ziet liever Sergeant tegen de muur rijden dan stoppen omdat hij niet meer kanquote:Op zondag 8 oktober 2023 21:24 schreef Nizno het volgende:
en gezeik dat sargant er uit ging van viaplay.... gewoon door gaan tot je out gaat...
rot toch op
Vond dat Sargeant net zo lang door moest rijden tot ie om zou vallen. Dat ie daarmee zichzelf en anderen in gevaar zou brengen boeit hem klaarblijkelijk niet, 'want sportman'.quote:
Russel gaf ook aan dat hij het heel zwaar heeft gehadquote:Op zondag 8 oktober 2023 21:25 schreef Whiskers2009 het volgende:
Waren er meer die ziek waren of hijna instortten. Niet alleen Sargeant
ja die had wat tracklimitsquote:
Dat is die hardliner die zijn race moedwillig zou verkloten om in de US kampioen te worden hè?quote:Op zondag 8 oktober 2023 21:24 schreef greysbones het volgende:
dan dat diegene stopt
quote:Op zondag 8 oktober 2023 21:25 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Vond dat Sargeant net zo lang door moest rijden tot ie om zou vallen. Dat ie daarmee zichzelf en anderen in gevaar zou brengen boeit hem klaarblijkelijk niet, 'want sportman'.
ja en drinken is ook maar overbodig want destijds had je maar 10 rondes normaal water daarna was het warm... en toen redden ze het ookquote:Op zondag 8 oktober 2023 21:25 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Vond dat Sargeant net zo lang door moest rijden tot ie om zou vallen. Dat ie daarmee zichzelf en anderen in gevaar zou brengen boeit hem klaarblijkelijk niet, 'want sportman'.
walgelijkquote:Op zondag 8 oktober 2023 21:27 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja en drinken is ook maar overbodig want destijds had je maar 10 rondes normaal water daarna was het warm... en toen redden ze het ook
Wtfquote:Op zondag 8 oktober 2023 21:25 schreef -XOR- het volgende:
[..]
laten we het er op houden dat exrijders niet de beste beslissers zijnquote:
beetje borstklopperijquote:Op zondag 8 oktober 2023 21:29 schreef Nizno het volgende:
[..]
laten we het er op houden dat exrijders niet de beste beslissers zijn
exrokers zijn ook zo erg
Van de Garde is een idioot.quote:Op zondag 8 oktober 2023 21:25 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Goede keuze je ff te melden bij de medics. Naast je kar.quote:
extinction rebellion ook al zoietsquote:Op zondag 8 oktober 2023 21:29 schreef Nizno het volgende:
[..]
exrokers zijn ook zo erg
Gelukkig rook ik nog danquote:Op zondag 8 oktober 2023 21:29 schreef Nizno het volgende:
[..]
exrokers zijn ook zo erg
Hij probeert controversiële uitspraken te plaatsen. Net zoals vrijdag stelde dat hij dit weekend zou laten schieten om pas over twee weken kampioen te worden.quote:Op zondag 8 oktober 2023 21:24 schreef greysbones het volgende:
dan dat diegene stopt
Denk niet dat het iets met Viaplay te maken heeft.quote:Op zondag 8 oktober 2023 21:31 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Hij probeert controversiële uitspraken te plaatsen. Net zoals vrijdag stelde dat hij dit weekend zou laten schieten om pas over twee weken kampioen te worden.
Alles voor de kliks, om viaplay relevant te maken
Misschien met je die sigaret wegleggen als je gaat typenquote:Op zondag 8 oktober 2023 21:33 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Denk niet dat het iets met Visplay te maken heeft.
Afgezien dat ze zo stom zijn beide geren onder contract te hebben.
Deze paydriver was niet de enige die er bijna onderdoor ging..quote:Op zondag 8 oktober 2023 21:32 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Deze paydriver heeft er niks te zoeken.
Ja echt iedereen ziet er gesloopt uit, ook hoe Piastri en Max op de grond gingen zitten omdat ze gesloopt warenquote:Op zondag 8 oktober 2023 21:30 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Goede keuze je ff te melden bij de medics. Naast je kar.
Tijd terug dat ik mensen in de F1 zo erg stuk heb zien zitten. GP Malaysia was ook zo'n slopert altijd.
Dan nog.quote:Op zondag 8 oktober 2023 21:34 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Deze paydriver was niet de enige die er bijna onderdoor ging..
Mistypen kan ik ook heel goed zonder welke hulp van welke externe omstandigheden dan ookquote:Op zondag 8 oktober 2023 21:34 schreef Zorro het volgende:
[..]
Misschien met je die sigaret wegleggen als je gaat typen
ikzieutquote:Op zondag 8 oktober 2023 21:35 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Mistypen kan ik ook heel goed zonder welje hulp van welke externe omstandigheden dan ook
Zo dan.quote:
Och, eigenlijk ben ik wel de laatste die daar wat over mag zeggenquote:Op zondag 8 oktober 2023 21:35 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Mistypen kan ik ook heel goed zonder welje hulp van welke externe omstandigheden dan ook
Vergeet Sainz nietquote:Op zondag 8 oktober 2023 21:35 schreef bedachtzaam het volgende:
De enige coureur die nog fit was na de race is Lewis.
Ohh ja, maar die is niet gestart.quote:
Dan toch maar volgend jaar (of eind dit jaar) Lando Norris uitkopen?quote:Op zondag 8 oktober 2023 21:17 schreef PirE het volgende:
Horner voelt de bui al hangen. Als McLaren volgend jaar het hele jaar zo dichtbij staat winnen ze geen constructeurstitel met Perez in het 2e stoeltje. Normaal is die een stuk defensiever als het om Checo gaat in een interview
Daarom juistquote:Op zondag 8 oktober 2023 21:38 schreef bedachtzaam het volgende:
[..]
Ohh ja, maar die is niet gestart.
Nee. Gewoon mensen doorschuiven vanuit AT en mensen uit het juniorprogramna ook. Daar zou je ze ook voor moeten hebbenquote:Op zondag 8 oktober 2023 21:38 schreef Sally het volgende:
[..]
Dan toch maar volgend jaar (of eind dit jaar) Lando Norris uitkopen?![]()
Wie wil je dan naast Max zetten?quote:Op zondag 8 oktober 2023 21:39 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee. Gewoon mensen doorschuiven vanuit AT en mensen uit het juniorprogramna ook. Daar zou je ze ook voor moeten hebben
Wat zeg je dan wel precies? Hoe zou een minder slopend weekend dan bereikt kunnen worden volgens jou?quote:Op zondag 8 oktober 2023 21:40 schreef PS. het volgende:
Dit is natuurlijk ook niet normaal.
Kan Max wel zeggen dat hij weinig last had, maar die houdt zich ook gewoon groot. Je kon duidelijk zien dat hij zijn limiet ook wel had bereikt.
Ik zeg niet dat je hoeft te kappen met dit circuit, maar maak er dan vooral geen extra slopend weekend van.
Die zag er op het podium ook uit of hij elk moment kon gaat kotsen inderdaad.quote:Op zondag 8 oktober 2023 21:40 schreef PS. het volgende:
Kan Max wel zeggen dat hij weinig last had, maar die houdt zich ook gewoon groot. Je kon duidelijk zien dat hij zijn limiet ook wel had bereikt.
Ik zeg niet dat je hoeft te kappen met dit circuit, maar maak er dan vooral geen extra slopend weekend van.
Nog steeds niet bijster intelligent.quote:Op zondag 8 oktober 2023 21:38 schreef northernlight81 het volgende:
[ afbeelding ]
Hoe zou deze gast er inmiddels uit zien?
Wat denk je van gewoon 1 kwali en 1 racequote:Op zondag 8 oktober 2023 21:42 schreef ExtremeSatisfication het volgende:
[..]
Wat zeg je dan wel precies? Hoe zou een minder slopend weekend dan bereikt kunnen worden volgens jou?
Sowieso geen sprintrace weekend er van maken.quote:Op zondag 8 oktober 2023 21:42 schreef ExtremeSatisfication het volgende:
[..]
Wat zeg je dan wel precies? Hoe zou een minder slopend weekend dan bereikt kunnen worden volgens jou?
Hij zei niet weinig last, hij zei dat ie erger gehad heeft.quote:Op zondag 8 oktober 2023 21:40 schreef PS. het volgende:
nou ja daar hadden we het idd over tijdens de race.quote:Op zondag 8 oktober 2023 21:43 schreef opgebaarde het volgende:
Klopt het dat Perez drie keer 5 seconden straf gekregen voor zes tracklimit overschrijdingen.
Ocon kreeg in Oostenrijk ook nog twee keer 10 seconden. Is er iets veranderd? Ik dacht dat na een straf de coureur weer drie keer ongestraft een TL mocht oplopen
En Norris gaat het ook afleggen. Iedereen gaat het afleggen.quote:Op zondag 8 oktober 2023 21:41 schreef Sally het volgende:
[..]
Wie wil je dan naast Max zetten?
Tsunoda? Die kan nog geen deuk in een pakje boter rijden, want nu al bijna niet met de AT.
Ricciardo? Kan die weer een hoop afgang hebben...
Want Lawson lijkt niet te kunnen blijven.
Naast Max verbleekt op dit moment iedereen. Er IS gewoon niemand.quote:Op zondag 8 oktober 2023 21:41 schreef Sally het volgende:
[..]
Wie wil je dan naast Max zetten?
Tsunoda? Die kan nog geen deuk in een pakje boter rijden, want nu al bijna niet met de AT.
Ricciardo? Kan die weer een hoop afgang hebben...
Want Lawson lijkt niet te kunnen blijven.
Ik denk dat Daniël de enige is die niet zal breken als die naast hem wordt gezet. die is met zijn uitstap al gehardquote:Op zondag 8 oktober 2023 21:46 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Naast Max verbleekt op dit moment iedereen. Er IS gewoon niemand.
Ik denk JUIST dat hij keihard gaat knakken. Die heeft het echt niet meer en of zijn ego het nog een x trekt om het af te leggen tegen Max en nooit WK zal worden.quote:Op zondag 8 oktober 2023 21:47 schreef Nizno het volgende:
[..]
Ik denk dat Daniël de enige is die niet zal breken als die naast hem wordt gezet. die is met zijn uitstap al gehard
Of breekt nog harder. Ik betwijfel of hij weer echt kan scoren.quote:Op zondag 8 oktober 2023 21:47 schreef Nizno het volgende:
[..]
Ik denk dat Daniël de enige is die niet zal breken als die naast hem wordt gezet. die is met zijn uitstap al gehard
plus dat het voor Daniël ook geen carrière probleem zal zijn als hij ten onder zou gaan aan de drukquote:Op zondag 8 oktober 2023 21:47 schreef Nizno het volgende:
[..]
Daarom ook er iemand naast zetten voor de langere termijn.quote:Op zondag 8 oktober 2023 21:46 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Naast Max verbleekt op dit moment iedereen. Er IS gewoon niemand.
De tijd heeft niet stil gestaan sinds zijn vertrek. Verstappen is alleen maar beter geworden en Ricciardo lijkt niet meer zo scherp te zijn.quote:Op zondag 8 oktober 2023 21:47 schreef Nizno het volgende:
[..]
Dat kan ik me eerlijk gezegd best voorstellen, het zou me ook weinig verbazen als Alonso zo erg van de baan ging omdat die zich suf voelde vd hittequote:Op zondag 8 oktober 2023 21:44 schreef Nizno het volgende:
stroll klaagt nog even dat hij straf kreeg voor buiten de lijntjes gaan... want ja het was zo zwaar zo te rijden
Dan kom je bij een rookie uit en dan lijkt Lawson de beste keuze te zijn. Of Norris, maar dat is geen rookie meerquote:Op zondag 8 oktober 2023 21:47 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Daarom ook er iemand naast zetten voor de langere termijn.
hij hoeft ook niet standaard op het podium te komen, als hij maar minstens 5e wordtquote:Op zondag 8 oktober 2023 21:47 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Of breekt nog harder. Ik betwijfel of hij weer echt kan scoren.
kweenie ik denk dat hij heel goed weet hoe het er voor staat als hij wel naar RBR zetquote:Op zondag 8 oktober 2023 21:47 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik denk JUIST dat hij keihard gaat knakken.
dat sowiesoquote:Maar dat is niet mijn probleem. Ik wil het beste voor Lawson![]()
alonso zei zelf van nietquote:Op zondag 8 oktober 2023 21:48 schreef tripel7 het volgende:
[..]
Dat kan ik me eerlijk gezegd best voorstellen, het zou me ook weinig verbazen als Alonso zo erg van de baan ging omdat die zich suf voelde vd hitte
Op zich wel een interessante puzzel.quote:Op zondag 8 oktober 2023 21:48 schreef tripel7 het volgende:
[..]
Dat kan ik me eerlijk gezegd best voorstellen, het zou me ook weinig verbazen als Alonso zo erg van de baan ging omdat die zich suf voelde vd hitte
Piastri of Lawson.quote:Op zondag 8 oktober 2023 21:49 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dan kom je bij een rookie uit en dan lijkt Lawson de beste keuze te zijn. Of Norris, maar dat is geen rookie meer
Die heeft nog 2 seizoenen a 20 miljoen.quote:Op zondag 8 oktober 2023 21:49 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dan kom je bij een rookie uit en dan lijkt Lawson de beste keuze te zijn. Of Norris, maar dat is geen rookie meer
Geef die jongen een kans om te rijden en te rijpen ipv hem meteen voor de leeuwen te gooienquote:Op zondag 8 oktober 2023 21:49 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Niet mee eens, je ziet al bij Ferrari dat zodra er druk op de ketel komt, hij niet kan presteren, dat word met Verstappen een soort Albon/Gasly situatiequote:Op zondag 8 oktober 2023 21:50 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Die heeft nog 2 seizoenen a 20 miljoen.
LEC zou eigenlijk weg moeten bij Ferrari, daar zit geen schot meer in. Die zou naast VER passen.
Allebei niet. Die jongens verdienen het om te rijden en te rijpen ipv gesloopt en weggeflikjerd te worden door RBR/Maxquote:
Vol seizoen bij AT, dan een of twee seizoenen bij RBR als rookie. Derde seizoen gaat dan voor het echie.quote:Op zondag 8 oktober 2023 21:51 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Geef die jongen een kans om te rijden en te rijpen ipv hem meteen voor de leeuwen te gooien
Die knakt nog sneller dan RICquote:Op zondag 8 oktober 2023 21:50 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Die heeft nog 2 seizoenen a 20 miljoen.
LEC zou eigenlijk weg moeten bij Ferrari, daar zit geen schot meer in. Die zou naast VER passen.
Nee joh, hij gaat niet altijd al te best met druk om maar hij is wel drie klassen beter dan ALB of GAS.quote:Op zondag 8 oktober 2023 21:52 schreef tripel7 het volgende:
[..]
Niet mee eens, je ziet al bij Ferrari dat zodra er druk op de ketel komt, hij niet kan presteren, dat word met Verstappen een soort Albon/Gasly situatie
Vooral dat eerste, de rest zou ook fijn zijnquote:Op zondag 8 oktober 2023 21:52 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Vol seizoen bij AT, dan een of twee seizoenen bij RBR als rookie. Derde seizoen gaat dan voor het echie.
Dátquote:Op zondag 8 oktober 2023 21:52 schreef tripel7 het volgende:
[..]
Niet mee eens, je ziet al bij Ferrari dat zodra er druk op de ketel komt, hij niet kan presteren, dat word met Verstappen een soort Albon/Gasly situatie
Mee eens. Leclerc is wel wat niveau's beter dan Albon en Gasly, maar hij oogt evengoed mentaal duidelijk minder sterk dan Verstappen.quote:Op zondag 8 oktober 2023 21:52 schreef tripel7 het volgende:
[..]
Hij kan beter die 3 regels weg laten halen en alleen de wereldkampioenschappen tatoeëren, daar is net genoeg ruimte op zijn rug voor denk ik.quote:Op zondag 8 oktober 2023 21:38 schreef northernlight81 het volgende:
[ afbeelding ]
Hoe zou deze gast er inmiddels uit zien?
ja dan worden het 8 of 9 regels, dat is beter te doenquote:Op zondag 8 oktober 2023 21:56 schreef ReplaR het volgende:
[..]
Hij kan beter die 3 regels weg laten halen en alleen de wereldkampioenschappen tatoeëren, daar is net genoeg ruimte op zijn rug voor denk ik.
Oh no!quote:Op zondag 8 oktober 2023 21:53 schreef Nizno het volgende:
ow wat leuk een cadeautje voor amber van de jongetjes
Piastri is een beetje Kimi 2.0quote:Op zondag 8 oktober 2023 21:58 schreef beantherio het volgende:
De enige die ik zie overleven naast Verstappen is Piastri. In zijn rookie-jaar heeft ie Norris eigenlijk al te pakken en hij heeft al een paar mooie milestones bereikt met podiumplaatsen, een pole en een overwinning in de sprint. En zijn houding klopt ook: heel nuchter en recht door zee. Hij doet erg denken aan Verstappen.
voor zijn carrière beter om nog even lekker zijn teamgenoot te verslaan.quote:Op zondag 8 oktober 2023 21:58 schreef beantherio het volgende:
De enige die ik zie overleven naast Verstappen is Piastri. In zijn rookie-jaar heeft ie Norris eigenlijk al te pakken en hij heeft al een paar mooie milestones bereikt met podiumplaatsen, een pole en een overwinning in de sprint. En zijn houding klopt ook: heel nuchter en recht door zee. Hij doet erg denken aan Verstappen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |