Waarom dan?quote:Op zondag 8 oktober 2023 21:27 schreef S_E het volgende:
Bob![]()
En hier ook een doosje pammetjes in m'n nachtkastje
Krijg je dat zo makkelijk bij een huisarts?quote:Op zondag 8 oktober 2023 21:27 schreef S_E het volgende:
Bob![]()
En hier ook een doosje pammetjes in m'n nachtkastje
bij sommige mensen zijn de omstandigheden helaas zo dat het af en toe niet anders kan/kon.quote:
quote:Op zondag 8 oktober 2023 21:29 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Robin kan volgens mij beter opflikkeren. Veel te dominant. Andere 2 zijn leuker.
Dit heb ik helemaal gemist.quote:Op zondag 8 oktober 2023 21:30 schreef S_E het volgende:
Ik vind Robin helemaal niet zo leuk. Ze vindt zichzelf heel leuk, daar ben ik altijd wat allergisch voor.
Slaapproblemen. Maar het feit dat ik ze heb, lost mijn slaapprobleem op.quote:
Ik snap het. Ik heb ze niet nodig, maar ik snap de psychologie erachter volledig.quote:Op zondag 8 oktober 2023 21:31 schreef S_E het volgende:
[..]
Slaapproblemen. Maar het feit dat ik ze heb, lost mijn slaapprobleem op.
Er liggen al sinds oktober'22 5 pammetjes onaangeroerd in een strip. Zit tussen m'n oren dus.
Moet je niet doen. Was zeker niet veroordelend bedoeld.quote:Op zondag 8 oktober 2023 21:31 schreef JOHANK88 het volgende:
[..]
ik heb al spijt dat ik over de pammetjes ben begonnen.
Ja slaappillen. Zwaar verslavend en daarom alleen via de huisarts verkrijgbaar. Werken wel geweldig.quote:Op zondag 8 oktober 2023 21:34 schreef Zwansen het volgende:
Pammetjes zijn dus blijkbaar slaapmiddelen ?
Ik moest het ook googelen.quote:Op zondag 8 oktober 2023 21:34 schreef Zwansen het volgende:
Pammetjes zijn dus blijkbaar slaapmiddelen ?
zo bedoel ik het ook niet, ik snap dat het niet veroordelend bedoeld is maar ik vond het stom vanquote:Op zondag 8 oktober 2023 21:34 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Moet je niet doen. Was zeker niet veroordelend bedoeld.
Ik snap je wel. Slaapmedicatie houdt vaak verband met slaapproblemen en mentale problemen, die neem je niet voor je lol.quote:Op zondag 8 oktober 2023 21:37 schreef JOHANK88 het volgende:
[..]
zo bedoel ik het ook niet, ik snap dat het niet veroordelend bedoeld is maar ik vond het stom van
mezelf dat ik erover begin, waardoor andere mensen erover gaan praten en er vragen over gaan
krijgen etc. dus ik vond het gewoon stom van mezelf, niet van jullie.
Nee hoor, niet vervelend over voelenquote:Op zondag 8 oktober 2023 21:37 schreef JOHANK88 het volgende:
[..]
zo bedoel ik het ook niet, ik snap dat het niet veroordelend bedoeld is maar ik vond het stom van
mezelf dat ik erover begin, waardoor andere mensen erover gaan praten en er vragen over gaan
krijgen etc. dus ik vond het gewoon stom van mezelf, niet van jullie.
Het geeft inderdaad veel meer sfeer. Zelfs in Slowakije is het gewoon lekker zonnig en groen.quote:Op zondag 8 oktober 2023 21:37 schreef Pisces29 het volgende:
Leuk wel dat dit seizoen zo heerlijk in de zomer is opgenomen. Geeft net wat betere beelden.
Ik denk dat ik me hier wel in kan vinden.quote:Op zondag 8 oktober 2023 21:40 schreef Revanches het volgende:
Ik vind Bob veel te leuk voor Claudia, hij prikt door die rationele en zakelijke kant. Robin en Eugène erger ik me aan. Kan niet tegen die aandachtvragende types.
Nu vind ik vleesvervangers als zo zo, maar bij vegabrokken vergaat me de eetlust directquote:Op zondag 8 oktober 2023 21:42 schreef JOHANK88 het volgende:
[..]
Het geeft inderdaad veel meer sfeer. Zelfs in Slowakije is het gewoon lekker zonnig en groen.
Je zou zo willen aanschuiven voor een kipspies of wat vega brokken van de bbq
Lekkere stukjes tempeh.quote:Op zondag 8 oktober 2023 21:45 schreef S_E het volgende:
[..]
Nu vind ik vleesvervangers als zo zo, maar bij vegabrokken vergaat me de eetlust direct
Aan de andere kant, de mannen wisten waar ze ongeveer woonde, dus dat kan niet nieuw zijn voor ze. Maar ik heb zelf niets met Claudia, zij en Piet interesseren me op een of andere manier totaal niet.quote:Op zondag 8 oktober 2023 21:45 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik denk dat ik me hier wel in kan vinden.
Al snap ik haar wel wbt de afstand. Stel ze kiest iemand die nu al twijfelt, dan zijn de andere mannen al exit.
Maar aangezien haar dag met dates ook zo zakelijk was, komt het niet meer leuk over.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |