Dat denk ik ook.quote:Op zondag 8 oktober 2023 21:06 schreef Pisces29 het volgende:
Ik denk dat Eugenie wel HEEL VEEL voor Piet is.
Ja, Bob.quote:Op zondag 8 oktober 2023 21:09 schreef S_E het volgende:
Ik vind Bob nog de leukste kerel bij Claudia, die andere 2 zijn van die dooie pieren.
Maar het wordt niets daar gok ik.
Blije mensen bestaan.quote:Op zondag 8 oktober 2023 21:10 schreef Groepfunder het volgende:
Ik vind Bob bij Claudia net iets te gemaakt optimistisch.
Confirmedquote:Op zondag 8 oktober 2023 21:06 schreef Pisces29 het volgende:
Ik denk dat Eugenie wel HEEL VEEL voor Piet is.
Ik was ook niet heel serieusquote:Op zondag 8 oktober 2023 21:07 schreef Felagund het volgende:
[..]
Dat wel, maar zitten ze niet in totaal verschillende levensfases? Al lijkt mij de thuislerares ook niet direct een match.
Nope, altijd 5 dagdates en dan 3 logees.quote:Op zondag 8 oktober 2023 21:14 schreef Pisces29 het volgende:
Ik dacht dat er 5 kwamen logeren. Hoe kom ik daar dan bij. Was dat ooit anders?
ik heb ook sterk het idee dat het er vroeger meer waren.quote:Op zondag 8 oktober 2023 21:14 schreef Pisces29 het volgende:
Dat is in het Midden-Oosten. Dan moeten ze uiteindelijk ook 3 vrouwen kiezen om mee verder te gaan.quote:Op zondag 8 oktober 2023 21:14 schreef Pisces29 het volgende:
Die is echt zaaddodend saai. Bernice heeft nog wel iets 'schattigs' door haar eigen verlegenheid.quote:Op zondag 8 oktober 2023 21:03 schreef Felagund het volgende:
Bernice doet mij een beetje denken aan Anne van der Breggen.
Ja, wel wat minder stug.quote:Op zondag 8 oktober 2023 21:17 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Die is echt zaaddodend saai. Bernice heeft nog wel iets 'schattigs' door haar eigen verlegenheid.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |