Nee, vaak duurt de logeerweek 6 a 7 afleveringen en gaan en rond aflevering 3e logeerafleveringen de nummers 4 naar huis. De laatste jaren niet straks in aflevering 3 meer maar ook een paar in logeeraflevering 4.quote:
De nummers 4 zijn toch nog nooit op logeerweek geweest?quote:Op zondag 15 oktober 2023 13:01 schreef Vivark het volgende:
[..]
Nee, vaak duurt de logeerweek 6 a 7 afleveringen en gaan en rond aflevering 3e logeerafleveringen de nummers 4 naar huis. De laatste jaren niet straks in aflevering 3 meer maar ook een paar in logeeraflevering 4.
quote:Op zondag 15 oktober 2023 13:01 schreef Vivark het volgende:
[..]
Nee, vaak duurt de logeerweek 6 a 7 afleveringen en gaan en rond aflevering 3e logeerafleveringen de nummers 3 naar huis. De laatste jaren niet straks in aflevering 3 meer maar ook een paar in logeeraflevering 4.
Ik dacht dat er jaren geleden ook meer dan 3 mensen kwamen logeren. Maar volgens mij klopt het niet en zijn er nu minder smaakmakers waardoor het voor mij daardoor rustiger oogt en ik dus twijfel aan het aantal mensen.quote:Op zondag 15 oktober 2023 13:01 schreef Vivark het volgende:
[..]
Nee, vaak duurt de logeerweek 6 a 7 afleveringen en gaan en rond aflevering 3e logeerafleveringen de nummers 4 naar huis. De laatste jaren niet straks in aflevering 3 meer maar ook een paar in logeeraflevering 4.
Ja, afgelopen juli/augustus gok ik.quote:Op zondag 15 oktober 2023 20:17 schreef Postbus100 het volgende:
Weet iemand wanneer IRL de keuzes plaatsvinden? Zijn ze al geweest? En hebben ze dat weekendje weg al gehad?
17 uur aan de piepers?quote:Op zondag 15 oktober 2023 20:38 schreef InstortendeSter het volgende:
10 uur op bed. Mijn soort mensen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |