Is dat ook vuurwerk?quote:Op zondag 8 oktober 2023 19:24 schreef Qarrad het volgende:
[ twitter ]
Gaza momenteel.
En dit is alleen nog maar de eerste, standaard reactie.
Want?quote:Op zondag 8 oktober 2023 19:29 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Met die vlag kan je ook terugzwaaien naar die Pallievlag zwaaiers.
Want?quote:Op zondag 8 oktober 2023 19:26 schreef Werkperd het volgende:
[..]
Nee, want internationaal recht is niet van toepassing hier. Israël kan doen en laten wat die wil.
Dus het FO gedeelte van FAFO is gearriveerd.quote:Op zondag 8 oktober 2023 19:24 schreef Qarrad het volgende:
[ twitter ]
Gaza momenteel.
En dit is alleen nog maar de eerste, standaard reactie.
quote:Op zondag 8 oktober 2023 19:25 schreef HowardRoark het volgende:
Ik ga dit niet eens kijken, maar bij het lezen van de tweet weet je al dat dit hele schokkende beelden zijn.Legitiem verzet volgens werkperd en consorten, volgende keer bij een verkeersboete zal hij misschien ook zo bezwaar gaan maken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw
Vanillevla van de Zwitserse Vlag.quote:
Ja, als je een wet zoals die Iraanse een op een koppelt aan een 'niet door rood rijden'-wet in pak 'm beet Noorwegen, snap ik dat je denkt dat je een punt maakt.quote:Op zondag 8 oktober 2023 19:31 schreef Werkperd het volgende:
[..]
Je krijgt geen gelijk door dezelfde riedel honderd keer te herhalen. Je verwees naar vrouwen in Iran en ik zei dat je je aan de wetten van een land moet houden. Je kan daar niet op ingaan omdat volgens die redenatie ook hier in beschaafd Europa onderdrukking is. Je valt dus in tegenstrijd en sterker nog, je ontmaskert daarmee je eigen hypocrisie.
quote:Op zondag 8 oktober 2023 19:25 schreef HowardRoark het volgende:
Ik ga dit niet eens kijken, maar bij het lezen van de tweet weet je al dat dit hele schokkende beelden zijn.Dit zie je echt alleen maar bij MoslimsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Van de drie seconden die ik heb gezien wordt er volgens mij iemand afgeslacht met een schep en een mes.quote:
De Israelische vlag is ook geen mooie vlag.quote:Op zondag 8 oktober 2023 19:32 schreef Richestorags het volgende:
[..]
De Zwitserse vlagIs niet de Israëlische. Daar kunnen die lui niet zo goed tegen.
Jij bent er helemaal klaar mee.quote:Op zondag 8 oktober 2023 19:33 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
[..]
Van de drie seconden die ik heb gezien wordt er volgens mij iemand afgeslacht met een schep en een mes.
En dit is dan het onderdrukte volk dat we moeten 'begrijpen'. Nee, helemaal klaar mee, geen genade meer voor deze beesten. Heel de Gazastrook mag zonder pardon worden uitgerookt.
Dat is genocide.quote:Op zondag 8 oktober 2023 19:33 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
[..]
Van de drie seconden die ik heb gezien wordt er volgens mij iemand afgeslacht met een schep en een mes.
En dit is dan het onderdrukte volk dat we moeten 'begrijpen'. Nee, helemaal klaar mee, geen genade meer voor deze beesten. Heel de Gazastrook mag zonder pardon worden uitgerookt.
Nou nee want die wetten zijn er niet.quote:Op zondag 8 oktober 2023 19:31 schreef Werkperd het volgende:
[..]
Je krijgt geen gelijk door dezelfde riedel honderd keer te herhalen. Je verwees naar vrouwen in Iran en ik zei dat je je aan de wetten van een land moet houden. Je kan daar niet op ingaan omdat volgens die redenatie ook hier in beschaafd Europa onderdrukking is. Je valt dus in tegenstrijd en sterker nog, je ontmaskert daarmee je eigen hypocrisie.
Kan je lang wachtenquote:Op zondag 8 oktober 2023 19:30 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:
Het wachten is op de eerste toeterjoden
Nee hoor, terrorisme bestrijden heet dat. Met als doel de veiligheid van het Israëlische volk bewerkstelligen.quote:
Dat is natuurlijk weer onzin. Russen, Amerikanen, Hindu's etc. Tig voorbeelden te vinden in de afgelopen 10 jaar.quote:Op zondag 8 oktober 2023 19:33 schreef Ciclon het volgende:
[..]
Dit zie je echt alleen maar bij Moslims
Dan moet je terroristen aanpakken. Nu vermoord je ook burgers.quote:Op zondag 8 oktober 2023 19:35 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Nee hoor, terrorisme bestrijden heet dat. Met als doel de veiligheid van het Israëlische volk bewerkstelligen.
Hoe weinig ik ook op heb met de Islam dat klopt.quote:Op zondag 8 oktober 2023 19:36 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk weer onzin. Russen, Amerikanen, Hindu's etc. Tig voorbeelden te vinden in de afgelopen 10 jaar.
Pallies moeten Hamas aanpakken.quote:Op zondag 8 oktober 2023 19:36 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Dan moet je terroristen aanpakken. Nu vermoord je ook burgers.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |