Af en toe wat ooraids, maar geen huiduitslagquote:Op zondag 8 oktober 2023 18:26 schreef ExtremeSatisfication het volgende:
[..]
Ik las ergens dat je daar huiduitslag van krijgt.
Altijd beter dan het Viapleequote:
Bij mij staat ie daar standaard op, verschrikkelijk irritantquote:Op zondag 8 oktober 2023 18:20 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Zo af en toe staat f1tv per ongeluk op het commentaar van die twee kleuters. De volgende dag moet ik dan naar de dokter voor huiduitslag. Vreselijk.
No further actionquote:Op zondag 8 oktober 2023 18:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Dus Perez zijn race is verneukt nog voordat ie start. En een van de Ferrari's kan ook niet meedoen.
vind het prima om te kijken.quote:Op zondag 8 oktober 2023 18:26 schreef ExtremeSatisfication het volgende:
[..]
Ik las ergens dat je daar huiduitslag van krijgt.
Misschien even vragen of viaplee rees kontrol dat kan oplossen?quote:Op zondag 8 oktober 2023 18:28 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Bij mij staat ie daar standaard op, verschrikkelijk irritant
Terwijl mijn werklaptop wel standaard de F1TV uitzending pakt.
Gewoon op vrijdag vrij zijnquote:Op zondag 8 oktober 2023 18:28 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Bij mij staat ie daar standaard op, verschrikkelijk irritant
Terwijl mijn werklaptop wel standaard de F1TV uitzending pakt.
Met Allaaaaard.quote:Op zondag 8 oktober 2023 18:29 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Misschien even vragen of viaplee rees kontrol dat kan oplossen?
Allard is het enige goeie aan Viapleequote:
Yups. Kan stukken slechterquote:Op zondag 8 oktober 2023 18:32 schreef greysbones het volgende:
Max staat er dus best redelijk voor met zijn banden
Die Engelsen? Godvergeten irritant commentaar is dat inderdaad, de ene keer dat ik er genoodzaakt naar moest luisteren was gelijk genoeg voor de komende vijf jaar.quote:Op zondag 8 oktober 2023 18:20 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Zo af en toe staat f1tv per ongeluk op het commentaar van die twee kleuters. De volgende dag moet ik dan naar de dokter voor huiduitslag. Vreselijk.
Glass skinquote:Op zondag 8 oktober 2023 18:38 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[ afbeelding ]
Laura heeft het warm in de zandbak.
dat is ook bijna een slamdunk voorspellingquote:Op zondag 8 oktober 2023 18:40 schreef Sally het volgende:
Sam Collins voorspelt dat de softs - in de race - maar 10 rondjes meegaan
(full fuel load)
Gisteren smolten ze al snel weg. En dat zelfs met SC.quote:Op zondag 8 oktober 2023 18:40 schreef Sally het volgende:
(full fuel load)
op de softs ook nietquote:Op zondag 8 oktober 2023 18:41 schreef Nattekat het volgende:
F1TV maakt een goed punt; je wil niet op de harde band rijden. In dat geval is Hamilton gewoon klaar, en na hem zijn er nog een aantal die er niet helemaal lekker voor staan.
Iedereen die gisteren heeft gekeken wist dat al.quote:Op zondag 8 oktober 2023 18:40 schreef Sally het volgende:
(full fuel load)
Ff quoten. 21 ronden zijn nodig trouwens.quote:Op zondag 8 oktober 2023 17:12 schreef Nattekat het volgende:
Hoe veel ronden coureurs op hun 2 gebruikte mediums kunnen rijden bovenop de 36 die ze allemaal sowieso al hebben:
Hamilton: 23
Sainz: 25
Leclerc: 25
Russell: 26
Norris: 27
Piastri: 27
Hulkenberg: 27
Perez: 28
Ocon: 28
Gasly: 28
Alonso: 30
Lawson: 32
Verstappen: 34
4x vers:
Magnussen: 36
Tsunoda: 36
Sargeant: 36
Albon: 36
Waarom niet op hard?quote:Op zondag 8 oktober 2023 18:41 schreef Nattekat het volgende:
F1TV maakt een goed punt; je wil niet op de harde band rijden. In dat geval is Hamilton gewoon klaar, en na hem zijn er nog een aantal die er niet helemaal lekker voor staan.
Ehm, ging nu om het aantal rondjes.quote:Op zondag 8 oktober 2023 18:41 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Iedereen die gisteren heeft gekeken wist dat al.
meest langzaam en je mag er toch maar 18 , volle raceronden op rijdenquote:
Eind van de race dus wat beter waarschijnlijkquote:Op zondag 8 oktober 2023 18:40 schreef Sally het volgende:
(full fuel load)
Ja, dat liet hij ook zien aan een soort voorspel-Max'-strategiequote:Op zondag 8 oktober 2023 18:45 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Eind van de race dus wat beter waarschijnlijk
Ff voor de snelste ronde gaanquote:Op zondag 8 oktober 2023 18:45 schreef Sally het volgende:
[..]
Ja, dat liet hij ook zien aan een soort voorspel-Max'-strategie3x M, eindigen op Soft.
De vraag is hoe de mediums het houden met volle tank. Aan de andere kant als je toch 3 stops moet maken is ca 15 rondjes in de eerste stint ook nog wel ok. Alleen ga je dan de laatste stint op soft of toch hard als je nog 10 rondjes moet bijvoorbeeldquote:Op zondag 8 oktober 2023 18:44 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Korte stint, dus hard heeft geen enkel voordeel.
Dit en de waarschijnlijke safety cars hier gaan een leuke loting opleveren.quote:Op zondag 8 oktober 2023 18:47 schreef wdn het volgende:
RB gaat 4x stoppen volgens Jack; gehoord tijdens een interview met Max
MMMS zal wel de voorkeur hebben, maar niet iedereen kan dat. Denk dat ze vooraan allemaal sowieso tot ronde 18 op hun eerste set doen.quote:Op zondag 8 oktober 2023 18:47 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
De vraag is hoe de mediums het houden met volle tank. Aan de andere kant als je toch 3 stops moet maken is ca 15 rondjes in de eerste stint ook nog wel ok. Alleen ga je dan de laatste stint op soft of toch hard als je nog 10 rondjes moet bijvoorbeeld
4 stops?!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |