MMMS zal wel de voorkeur hebben, maar niet iedereen kan dat. Denk dat ze vooraan allemaal sowieso tot ronde 18 op hun eerste set doen.quote:Op zondag 8 oktober 2023 18:47 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
De vraag is hoe de mediums het houden met volle tank. Aan de andere kant als je toch 3 stops moet maken is ca 15 rondjes in de eerste stint ook nog wel ok. Alleen ga je dan de laatste stint op soft of toch hard als je nog 10 rondjes moet bijvoorbeeld
4 stops?!quote:
Die mediums gaan er net zo hard aanquote:Op zondag 8 oktober 2023 18:47 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
De vraag is hoe de mediums het houden met volle tank. Aan de andere kant als je toch 3 stops moet maken is ca 15 rondjes in de eerste stint ook nog wel ok. Alleen ga je dan de laatste stint op soft of toch hard als je nog 10 rondjes moet bijvoorbeeld
Ja. Dat is niet echt raar hoorquote:
Gruwelijk nat dan toch.quote:
Gruwelijk nat.quote:Op zondag 8 oktober 2023 18:38 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[ afbeelding ]
Laura heeft het warm in de zandbak.
Slechte kopiequote:
Nou, hoor het voor het eerst of mijn geheugen laat me in de steekquote:
Ja kwam van een interview met Maxquote:
Je kent de regelveranderingen voor deze race?quote:Op zondag 8 oktober 2023 18:51 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nou, hoor het voor het eerst of mijn geheugen laat me in de steek
Al besproken.quote:
Veel dollars maakt nog niet iets succesvolquote:
Ja, net even bij gelezen.quote:Op zondag 8 oktober 2023 18:51 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Je kent de regelverandwringen voor deze race?
Vooral WIll Buxtonquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |