Omdat we niemand anders hebben.quote:
Waarom zit er sowieso iemand van ajax bij oranje?quote:
Eyeball Paul, ben jij het?quote:Op zondag 8 oktober 2023 15:48 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Kan je beter goedkope vodka kopen en een shot in je oog doen
Prima setting om iets te doen. @Calandquote:Op zondag 8 oktober 2023 16:06 schreef RipCity het volgende:
Bij bijna elke thuiswedstrijd begint Gerard na ongeveer een uur spelen met rekken en strekken. Ook maakt hij alvast de weg vrij van bekertjes en tassen. Hij weet wat hij doet, want hij rent al jaren. Speciale schoenen voor extra grip heeft hij ook. "Ik ben echt belangrijk voor de club. Als het niet goed gaat, ga ik rennen. Vaak doe ik dat rond de zestigste minuut. Dan hebben ze me extra nodig. Als ze dan scoren denk ik vaak: ja, deze goal kwam echt door mij. Dat is mooi."
Helpt niet echt.
[ afbeelding ]
Dan moet je kunnen winnen op de Krommedijk.quote:Op zondag 8 oktober 2023 16:06 schreef RamboDirk het volgende:
Ajax zou er goed aan doen volgend seizoen weer 100 miljoen uit te geven. Daarmee moet je het toch wel redden in de KKD.
Is weer eens wat anders dan bidden.quote:Op zondag 8 oktober 2023 16:06 schreef RipCity het volgende:
Bij bijna elke thuiswedstrijd begint Gerard na ongeveer een uur spelen met rekken en strekken. Ook maakt hij alvast de weg vrij van bekertjes en tassen. Hij weet wat hij doet, want hij rent al jaren. Speciale schoenen voor extra grip heeft hij ook. "Ik ben echt belangrijk voor de club. Als het niet goed gaat, ga ik rennen. Vaak doe ik dat rond de zestigste minuut. Dan hebben ze me extra nodig. Als ze dan scoren denk ik vaak: ja, deze goal kwam echt door mij. Dat is mooi."
Helpt niet echt.
[ afbeelding ]
Gerard Bedanktquote:Op zondag 8 oktober 2023 16:06 schreef RipCity het volgende:
Helpt niet echt.
[ afbeelding ]
Geld is geen garantie op succes.quote:Op zondag 8 oktober 2023 16:06 schreef RamboDirk het volgende:
Ajax zou er goed aan doen volgend seizoen weer 100 miljoen uit te geven. Daarmee moet je het toch wel redden in de KKD.
Pascal Jansen is een kuttrainer waar Slot op neerkijkt.quote:Op zondag 8 oktober 2023 16:08 schreef RipCity het volgende:
Snap nu waarom AZ zoveel voorsprong weggeeft. Doen zelf niets meer en laten ajax maar beetje komen.
Ja, volgende wedstrijd.quote:Op zondag 8 oktober 2023 16:08 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
[..]
Moet AZ nu punten laten liggen of niet
Het seizoen is nog lang.quote:Op zondag 8 oktober 2023 16:08 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
[..]
Moet AZ nu punten laten liggen of niet
Ik denk niet dat hij een baan heeft.quote:Op zondag 8 oktober 2023 16:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heb nog liever dat hij ontslagen wordt dan Steijn
Omdat het bestuur van Ajax bang is voor haar eigen supporters en de KNVB een walgelijk incompetente kutbond is.quote:
Stond niet op je lijstjequote:Op zondag 8 oktober 2023 16:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dit is meer een blotenbillengezicht dan billenknijpenquote:
Waarom een plaatje van Mario Been als Feyenoord niet speelt?quote:
Bang zijn voor hooligansquote:Op zondag 8 oktober 2023 16:10 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Omdat het bestuur van Ajax bang is voor haar eigen supporters en de KNVB een walgelijk incompetente kutbond is.
Waarom heb jij je UI niet meer die je een seizoen lang zou houden?quote:Op zondag 8 oktober 2023 16:12 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Jezus Pavlidis.What the fuck doe je?
Heb jij ergens een quote waar staat dat het 1 seizoen zou zijn?quote:Op zondag 8 oktober 2023 16:12 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Waarom heb jij je UI niet meer die je een seizoen lang zou houden?
Net als @AFCNiels met de noorderzon vertrokkenquote:Op zondag 8 oktober 2023 16:12 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Waarom heb jij je UI niet meer die je een seizoen lang zou houden?
Graag een topic.quote:Op zondag 8 oktober 2023 16:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
1 jaar zelfs. Maar dit zoekt onlogisch wel even uitquote:Op zondag 8 oktober 2023 16:12 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Heb jij ergens een quote waar staat dat het 1 seizoen zou zijn?
Mij lijkt het erg leuk als @AFCNiels weer terugkeert (en Pietje weer vertrekt)quote:Op zondag 8 oktober 2023 16:12 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Net als @:AFCNiels met de noorderzon vertrokken
Wellicht kan je er vijf plaatjes van vroeger in zettenquote:Op zondag 8 oktober 2023 16:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee dan valt Tong me weer aan
Ben daar heel gevoelig voor
quote:Op zondag 8 oktober 2023 16:12 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Heb jij ergens een quote waar staat dat het 1 seizoen zou zijn?
quote:
De man die al honderdmiljoen nutteloze topics aan heeft gemaakt valt je dan aan.quote:Op zondag 8 oktober 2023 16:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee dan valt Tong me weer aan
Ben daar heel gevoelig voor
Vertrek zelf.quote:Op zondag 8 oktober 2023 16:13 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Mij lijkt het erg leuk als @:afcniels weer terugkeert (en Pietje weer vertrekt)
Jaquote:
Leuk feitje: jaren geleden liep ik in een Feyenoord trainingspak door het centrum van Amsterdam. Toen ik dat op Snapchat postte kreeg ik van iedereen te horen dat ik op moest passen en met mijn leven speelde. Eentje daarvan zit in hetzelfde vak als de F-Side en zei dat ik beter wat nieuws kon kopen en aantrekken omdat hij ook bang was dat mij wat zou overkomen.quote:Op zondag 8 oktober 2023 16:11 schreef Zipportal het volgende:
Straks interland break. Kan de F-Side weer in hunnie nieuwe clubhuis duistere dealtjes bekokstoven.
Het vorige hok hebben ze zulf in de fik gestoken.
Eerst even @AFCNiels horen.quote:Op zondag 8 oktober 2023 16:15 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Onderschat nooit een forumbeest.
We zien graag je andere UI weer
TOP Oss.quote:Op zondag 8 oktober 2023 16:15 schreef xzaz het volgende:
Wie moet er in plaats van Ajax volgend jaar in de ED komen ballen?
Helmond Sportquote:Op zondag 8 oktober 2023 16:15 schreef xzaz het volgende:
Wie moet er in plaats van Ajax volgend jaar in de ED komen ballen?
Heel jammer.quote:Op zondag 8 oktober 2023 16:12 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Net als @:AFCNiels met de noorderzon vertrokken
Het WK Darts moet ons redden. Ik geloof er in.quote:Op zondag 8 oktober 2023 16:17 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Heel jammer.
Hopelijk zijn @:afcniels en @:littlerabbit snel terug van hun wereldreis.
9 goal attempts (dat betekent doelpogingen, ik kijk op een Engelse site)quote:Op zondag 8 oktober 2023 16:17 schreef klaasweetalles het volgende:
wat zijn de statistieken van het aantal kansen tegen van ajax
deze wedstrijd ook een stuk of 25 zekr
Loeiheet bad genotquote:Op zondag 8 oktober 2023 16:18 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Het WK Darts moet ons redden. Ik geloof er in.
Bij @Littlerabbit ben ik altijd een beetje bang als hij voor langere tijd vertrekt aangezien hij wel erg vaak post dat hij graag langs het spoor wandelt.quote:Op zondag 8 oktober 2023 16:17 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Heel jammer.
Hopelijk zijn @:afcniels en @:littlerabbit snel terug van hun wereldreis.
Dat is wel erg lang nog.quote:Op zondag 8 oktober 2023 16:18 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Het WK Darts moet ons redden. Ik geloof er in.
okquote:Op zondag 8 oktober 2023 16:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
9 goal attempts (dat betekent doelpogingen, ik kijk op een Engelse site)
Om in de woorden van Steijn te spreken: dit is een Nederlandse club.quote:Op zondag 8 oktober 2023 16:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
Bij hem kreeg ik ook nooit echt de indruk dat hij er ontzettend veel zin in had jaquote:Op zondag 8 oktober 2023 16:18 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Bij @:littlerabbit ben ik altijd een beetje bang als hij voor langere tijd vertrekt aangezien hij wel erg vaak post dat hij graag langs het spoor wandelt.
quote:Op zondag 8 oktober 2023 16:18 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hopelijk is @:Tagliano dit jaar wat volwassener en kan hij wel normaal doen tegen mij
@Tagliano doet geen vlieg kwaad. Zal wel aan jou liggen.quote:Op zondag 8 oktober 2023 16:18 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hopelijk is @:Tagliano dit jaar wat volwassener en kan hij wel normaal doen tegen mij
Daarom hoop ik dat ze ons gewoon samen beu zijn.quote:Op zondag 8 oktober 2023 16:18 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Bij @:littlerabbit ben ik altijd een beetje bang als hij voor langere tijd vertrekt aangezien hij wel erg vaak post dat hij graag langs het spoor wandelt.
Het zou heel raar zijn als ze dat tegelijktijdig met elkaar hebben afgesproken.quote:Op zondag 8 oktober 2023 16:20 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Daarom hoop ik dat ze ons gewoon samen beu zijn.
Eens en eens.quote:Op zondag 8 oktober 2023 16:19 schreef GGMM het volgende:
Hopelijk gaat alles goed met hem. Ik vond hem altijd een grappige user
Gerommeld met de geboorteakte.quote:Op zondag 8 oktober 2023 16:19 schreef Zipportal het volgende:
Brubbie kan het amper 90 minuten volhouden.
Nee dit verdient toch iets meer aandachtquote:Op zondag 8 oktober 2023 16:20 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Het zou heel raar zijn als ze dat tegelijktijdig met elkaar hebben afgesproken.
Ze posten meestal samen of niet.quote:Op zondag 8 oktober 2023 16:20 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Het zou heel raar zijn als ze dat tegelijktijdig met elkaar hebben afgesproken.
Wellicht moeten we @Tagliano vertellen dat je tegenwoordig geen onuitstaanbare user meer bent.quote:Op zondag 8 oktober 2023 16:18 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ook alleen al de opmerking: "ik kijk op een Engelse site", van wooooooow kijk jullie eens dom zijn dat je Engelse termen niet begrijpt en kijk mij eens speciaal zijn, zelfde type figuren die met hun Mac Book de hele dag in de koffiewinkel zitten op 1 koffie, en denken: kijk mij eens ZZP'er zijn, maar in feit ben je gewoon een loser die denkt iets voor te stellen, ik help je uit de droom: Je bent middelmaat!quote:Op zondag 8 oktober 2023 16:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
Vorig jaar voelde ik me al welkom, op @Tagliano na danquote:Op zondag 8 oktober 2023 16:22 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Wellicht moeten we @:tagliano vertellen dat je tegenwoordig geen onuitstaanbare user meer bent.
Dan ben je vast ook welkom in het loeihete bad.
Hebben ze samen ook 1 wenkbrauw?quote:Op zondag 8 oktober 2023 16:22 schreef GGMM het volgende:
@:afcniels en @:littlerabbit zijn onze Bert en Ernie
Daar trapt hij vast niet inquote:Op zondag 8 oktober 2023 16:22 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Wellicht moeten we @:tagliano vertellen dat je tegenwoordig geen onuitstaanbare user meer bent.
Misschien even op Twitter een berichtje doen.quote:Op zondag 8 oktober 2023 16:22 schreef onlogisch het volgende:
[..]
LR is minder frequent aanwezig dan Nelis.
Ajax blijft maar ontsnappen. Tegen AEK ook al.quote:Op zondag 8 oktober 2023 16:25 schreef fetX het volgende:
AZ had er de laatste 10 minuten vier moeten maken.
Je bent welkom als je @Pisces29 met je meekrijgt.quote:Op zondag 8 oktober 2023 16:22 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Vorig jaar voelde ik me al welkom, op @:Tagliano na dan
Liever een gifje dan dit.quote:
Mislintat heeft geweldig ingekochtquote:Op zondag 8 oktober 2023 16:27 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik krijg steeds meer de indruk dat het helemaal niet zo goed gaat met Ajax
Dit Ajax gaat nog zo veel punten verspelen.quote:Op zondag 8 oktober 2023 16:27 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
M'n club moet nu al bezig zijn met spelers voor het komende seizoen. Haal een bult stevige kerels die het duel niet schuwen, en als dat mogelijk is, een paar balkunstenaars. Balvaste spitsen, snelle buitenspelers, verdedigers die er de beuk in gooien (á la Douglas). De Eredivisie is vechtvoetbal, maar als je wat leuke pielers kunt halen is er een grote kans dat we ons gewoon kwalificeren. Moet je wel spelers hebben die het gras opvreten, desnoods de modder, en we kunnen komend seizoen meedoen. Doet afgrijselijk veel pijn om dit te moeten zeggen, maar het is nou eenmaal de realiteit.quote:Op zondag 8 oktober 2023 16:27 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik vind het een genot om de interviews met Mislintat te lezen, zien of horen. Wat een man.quote:
quote:Op zondag 8 oktober 2023 16:30 schreef GGMM het volgende:
Apkom (ook zijn naam ga ik niet opzoeken) verspeelt nog maar een bal
Belediging voor de gemiddelde surfer.quote:
Kan je beter halen dan Noa Lang, want dat is een vervelende jongenquote:Op zondag 8 oktober 2023 16:30 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Je zou maar veel betaald hebben voor Akpom
Dat kan ik mij echt niet voorstellen, dat Ajax een buitenspeler met een persoonlijkheidsstoornis haalt.quote:Op zondag 8 oktober 2023 16:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Kan je beter halen dan Noa Lang, want dat is een vervelende jongen
Aldus het Ajaxtopic
Waarom? Alleen kinderachtige tolletjes gaan in het topic van een andere club lopen stoken...quote:Op zondag 8 oktober 2023 16:32 schreef 3rr0r het volgende:
Alle Feyenoorders op naar het Ajax topic:
[ afbeelding ]
Wat een genotquote:Op zondag 8 oktober 2023 16:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Kan je beter halen dan Noa Lang, want dat is een vervelende jongen
Aldus het Ajaxtopic
Je geeft zelf het antwoordquote:Op zondag 8 oktober 2023 16:32 schreef ashardalan het volgende:
[..]
Waarom? Alleen kinderachtige tolletjes gaan in het topic van een andere club lopen stoken...
"je kan de tyfus krijgen, ik ga me niet bemoeien met een degradatiekandidaat op mijn leeftijd"quote:
5 minuten voordat studio voetbal begint. Standaard.quote:
Mijn stoma zit scheef.quote:
Voor de play-offs voor de Conference League? Het is maar de vraag of dat Ajax dit seizoen lukt.quote:Op zondag 8 oktober 2023 16:29 schreef Erasmus het volgende:
De Eredivisie is vechtvoetbal, maar als je wat leuke pielers kunt halen is er een grote kans dat we ons gewoon kwalificeren.
De grote leider heeft het decreet uitgesproken: Steijns hoofd moet rollen.quote:
Ook met een nieuwe trainer gaat dit Ajax nog genoeg punten verspelen.quote:Op zondag 8 oktober 2023 16:34 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Jammer.
En wij nog steeds vierde
Je reageert op een meme.quote:Op zondag 8 oktober 2023 16:35 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Voor de play-offs voor de Conference League? Het is maar de vraag of dat Ajax dit seizoen lukt.
quote:
Last van prostaat ?quote:
Voor ons maakt het ook niet meer echt uit, Ajax gaat nooit meer een serieuze concurrent zijn. Maar het is wel vermakelijk natuurlijk.quote:Op zondag 8 oktober 2023 16:38 schreef fetX het volgende:
[..]
Ook met een nieuwe trainer gaat dit Ajax nog genoeg punten verspelen.
Wat ordinair.quote:
Patat kip en appelmoes.quote:Op zondag 8 oktober 2023 17:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe pizza #viesdik
avgquote:Op zondag 8 oktober 2023 17:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik ben voor Ajax, dus ik het wordt een gifbekerquote:Op zondag 8 oktober 2023 17:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
ik het wordtquote:Op zondag 8 oktober 2023 17:02 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Ik ben voor Ajax, dus ik het wordt een gifbeker
Het is friet.quote:
Friet en dan..... een curryworst of smulrol. Moet ik nog even over nadenken.quote:Op zondag 8 oktober 2023 17:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Hassan! Trek een jas an!quote:Op zondag 8 oktober 2023 17:04 schreef GGMM het volgende:
Kutzooi, ik kreeg een pushmelding en hoopte dat Steijn was ontslagen.
Is het één of andere melding over ene Hassan die een marathon wint.
Pizzaquote:Op zondag 8 oktober 2023 17:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Kinderen Voor Kinderen genot.quote:
Jezus ik pak al satesausquote:Op zondag 8 oktober 2023 17:13 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Kinderen Voor Kinderen genot.
Hier ben ik het niet mee eensquote:Op zondag 8 oktober 2023 17:29 schreef Tomatenboer het volgende:
Doelpunt moet gewoon blijven staan imo.
Balvoordeel had voor Sparta moeten zijn.quote:Op zondag 8 oktober 2023 17:29 schreef Tomatenboer het volgende:
Doelpunt moet gewoon blijven staan imo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |