Omdat we niemand anders hebben.quote:
Waarom zit er sowieso iemand van ajax bij oranje?quote:
Eyeball Paul, ben jij het?quote:Op zondag 8 oktober 2023 15:48 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Kan je beter goedkope vodka kopen en een shot in je oog doen
Prima setting om iets te doen. @Calandquote:Op zondag 8 oktober 2023 16:06 schreef RipCity het volgende:
Bij bijna elke thuiswedstrijd begint Gerard na ongeveer een uur spelen met rekken en strekken. Ook maakt hij alvast de weg vrij van bekertjes en tassen. Hij weet wat hij doet, want hij rent al jaren. Speciale schoenen voor extra grip heeft hij ook. "Ik ben echt belangrijk voor de club. Als het niet goed gaat, ga ik rennen. Vaak doe ik dat rond de zestigste minuut. Dan hebben ze me extra nodig. Als ze dan scoren denk ik vaak: ja, deze goal kwam echt door mij. Dat is mooi."
Helpt niet echt.
[ afbeelding ]
Dan moet je kunnen winnen op de Krommedijk.quote:Op zondag 8 oktober 2023 16:06 schreef RamboDirk het volgende:
Ajax zou er goed aan doen volgend seizoen weer 100 miljoen uit te geven. Daarmee moet je het toch wel redden in de KKD.
Is weer eens wat anders dan bidden.quote:Op zondag 8 oktober 2023 16:06 schreef RipCity het volgende:
Bij bijna elke thuiswedstrijd begint Gerard na ongeveer een uur spelen met rekken en strekken. Ook maakt hij alvast de weg vrij van bekertjes en tassen. Hij weet wat hij doet, want hij rent al jaren. Speciale schoenen voor extra grip heeft hij ook. "Ik ben echt belangrijk voor de club. Als het niet goed gaat, ga ik rennen. Vaak doe ik dat rond de zestigste minuut. Dan hebben ze me extra nodig. Als ze dan scoren denk ik vaak: ja, deze goal kwam echt door mij. Dat is mooi."
Helpt niet echt.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |