Volgende week een koers in Hong Kong!quote:Op zondag 15 oktober 2023 21:01 schreef Immerdebestebob het volgende:
Ik kijk al weer uit naar de Tour Down Under, of hebben we nog geinige koersjes tussendoor?
Erg weinig zin in Sporza die dit vuurtje ongetwijfeld op gaat stoken als Cian een keer moet knechten voor een in België niet zo een geliefde Sloveen.quote:Op zondag 15 oktober 2023 20:44 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
De altijd lieve Cian is behoorlijk ziedend, jeetje.
10/10, maar dit was wel heel makkelijk.quote:Op zondag 15 oktober 2023 19:35 schreef Sjoerd102 het volgende:
https://www.wielerflits.n(...)og-speel-nu-de-quiz/
8/10
Iets zwaarder had dit rondje wel mogen zijn.. Al werd er ook niet echt gekoerst op de beklimmingen waar dat had gekund, geloof ik..quote:Op maandag 16 oktober 2023 08:59 schreef franklop het volgende:
In China gaan we weer op weg naar een massasprint. Al moet in de laatste 20km nog wel een kopgroep worden bijgehaald.
Iemand van de krant meenemen naar het gesprek met de politiemensen die jou mee hebben gered, had ik niet gelijk gedaan.quote:
Dit is België he. Daar gaan ze ook de eigenaresse van het favoriete fritkot van een matige knecht interviewen.quote:Op maandag 16 oktober 2023 13:05 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Iemand van de krant meenemen naar het gesprek met de politiemensen die jou mee hebben gered, had ik niet gelijk gedaan.
Het zal in de praktijk vast vooral Visma worden dan, meestal worden die 2e namen amper gebruikt, zeker bij een lange naam (zoals Firmemich, Deceunick enzo)quote:
Nederlands bedrijf?quote:Op maandag 16 oktober 2023 11:34 schreef franklop het volgende:
Lease a Bike zou de 2e sponsor van Visma worden.
Toch net iets anders dan Amazon (al zit het wel in de portefeuille van PON)
https://www.wielerflits.n(...)aam-van-jumbo-visma/
Dat lijkt me niet heel aannemelijk eigenlijk. Die gok neem je als topploeg alleen als de fusie al in de afrondende fase zit, maar gezien de verhalen waren ze daar nog lang niet.quote:Op maandag 16 oktober 2023 17:19 schreef Idisrom het volgende:
Volgens Johan Bruyneel was Ineos ook de hoogte van de fusieplannen tussen Jumbo en Soudal, en hebben om die reden zo lang gewacht met het vastleggen van nieuwe renners voor het volgend seizoen.
Want op die manier kon Ineos nog heel wat beloftevolle renners oprapen.
Achteraf te lang gewacht door Ineos.
Nou, het lijkt er toch best op dat ze niet echt een plan B hebben.quote:Op maandag 16 oktober 2023 19:17 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Dat lijkt me niet heel aannemelijk eigenlijk. Die gok neem je als topploeg alleen als de fusie al in de afrondende fase zit, maar gezien de verhalen waren ze daar nog lang niet.
Dat ze nog ruimte over hielden voor Evenepoel (met of zonder fusie), klinkt wel logisch, maar dan heb je vast nog een plan B.. of een plan C als Roglic plan B was.
Ze waren Carlos ook nog bijna kwijt. Je zou denken dat het geld op is.quote:Op maandag 16 oktober 2023 19:28 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Met Fuss en Oscar Rodriguez aan boord wordt de tegenstand gesmoord.
Johan Bruyneel denkt dat Ineos al eerder op de hoogte was gebracht, dan dat WF met het nieuws kwam.quote:Op maandag 16 oktober 2023 19:17 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Dat lijkt me niet heel aannemelijk eigenlijk. Die gok neem je als topploeg alleen als de fusie al in de afrondende fase zit, maar gezien de verhalen waren ze daar nog lang niet.
Dat ze nog ruimte over hielden voor Evenepoel (met of zonder fusie), klinkt wel logisch, maar dan heb je vast nog een plan B.. of een plan C als Roglic plan B was.
Ze gaan Carlos liefst drie miljoen per jaar betalen, geld is het probleem niet.quote:Op maandag 16 oktober 2023 19:42 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ze waren Carlos ook nog bijna kwijt. Je zou denken dat het geld op is.
Hoeveel kreeg Foss ook al weer, dat was toch ook rond de 1,5 miljoen?quote:Op maandag 16 oktober 2023 20:06 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ze gaan Carlos liefst drie miljoen per jaar betalen, geld is het probleem niet.
Dat waren de eerste geruchten ja, misschien is het nog wat gezakt doordat ze hem een paar maanden hebben laten wachten.quote:Op maandag 16 oktober 2023 20:11 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Hoeveel kreeg Foss ook al weer, dat was toch ook rond de 1,5 miljoen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |