SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
KUNNEN WE JOUW NIET INRUILEN VOOR EEN SLIMME OLIFANT??????????quote:Op zondag 8 oktober 2023 12:20 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Kunnen we corners niet gewoon inruilen voor een doeltrap?
Nee, niemand wil mij kwijt klaas.quote:Op zondag 8 oktober 2023 12:21 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
KUNNEN WE JOUW NIET INRUILEN VOOR EEN SLIMME OLIFANT??????????
Woensdag niet gekeken?quote:Op zondag 8 oktober 2023 12:27 schreef Zipportal het volgende:
Corner en vrije trappen al jaren AIDS.
Ik doelde op de geweldige vrije trap van StengsGodquote:Op zondag 8 oktober 2023 12:28 schreef fetX het volgende:
[..]
Ja toen waren de corners ook waardeloos.
die bal moet er eerst wel inquote:
Passenquote:Op zondag 8 oktober 2023 12:34 schreef klaasweetalles het volgende:
minthe had die bal naar pax moeten schieten
Dat heb je goed gezien.quote:Op zondag 8 oktober 2023 12:34 schreef klaasweetalles het volgende:
minthe had die bal naar pax moeten schieten
quote:Op zondag 8 oktober 2023 12:36 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik ben er vrienden, de 0-1 kan gemaakt worden
Ik ben heel benieuwd naar het antwoord.quote:Op zondag 8 oktober 2023 12:40 schreef ashardalan het volgende:
Blijkbaar vliegt er een vliegtuig met een huwelijksaanzoek boven het stadion... Of Marinda wil trouwen.
Einde het achterklap bericht.
Wieffer ook.quote:
Santi gaat gewoon weer een hattrickje maken vandaag.quote:Op zondag 8 oktober 2023 12:41 schreef Haringkop het volgende:
Gimenez heeft z’n doelpunt tijd voor Ueda
We kunnen Dennis & Dennis van Rijnmond vragen of ze ons willen informeren, maar ik twijfel.quote:Op zondag 8 oktober 2023 12:41 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik ben heel benieuwd naar het antwoord.
Hopelijk geen Argentijnse piloot.quote:Op zondag 8 oktober 2023 12:40 schreef ashardalan het volgende:
Blijkbaar vliegt er een vliegtuig met een huwelijksaanzoek boven het stadion... Of Marinda wil trouwen.
OnE sEaSoN wOnDeRquote:
Ik vind hem dit seizoen wisselend. Soms heel goed, soms wat matig zoals vandaag.quote:Op zondag 8 oktober 2023 12:45 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
OnE sEaSoN wOnDeR
Heeft het al eventjes niet nee. De hete adem van Zerrouki. Maar ook zodra Trauner ontbreekt moet hij zich meer met de opbouw bemoeien en dat is soms lastig voor de Wieff.
Hij verovert vandaag wel weer veel ballen. Maar aan de bal gaat er erg veel fout.quote:Op zondag 8 oktober 2023 12:45 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
OnE sEaSoN wOnDeR
Heeft het al eventjes niet nee. De hete adem van Zerrouki. Maar ook zodra Trauner ontbreekt moet hij zich meer met de opbouw bemoeien en dat is soms lastig voor de Wieff.
Dat is het hele eieren eten wel ja.quote:Op zondag 8 oktober 2023 12:46 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Hij verovert vandaag wel weer veel ballen. Maar aan de bal gaat er erg veel fout.
Van welke tegenstander niet?quote:Op zondag 8 oktober 2023 12:47 schreef fetX het volgende:
Elke hoekschop van Zwolle is gevaarlijker dan de onze.
Heel goed heb ik hem dit seizoen nog niet gezien. Wel een 7tje, maar vaker een 4 of 5.quote:Op zondag 8 oktober 2023 12:46 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik vind hem dit seizoen wisselend. Soms heel goed, soms wat matig zoals vandaag.
Zoals ik al zei, onderschat de rol van GERNOT niet die veel van de opbouwende taken van Wieffer overneemt.quote:Op zondag 8 oktober 2023 12:46 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik vind hem dit seizoen wisselend. Soms heel goed, soms wat matig zoals vandaag.
Goed he.quote:Op zondag 8 oktober 2023 12:52 schreef TweedeKlum het volgende:
Houdt zijn voet gebogen ipv gestrekt.
Doe even normaal Klaas.quote:Op zondag 8 oktober 2023 12:52 schreef klaasweetalles het volgende:
keeper wil dat wedstrijd gestaakt wordt
hij is in coma
Mintthee ook.quote:
Rare smaak heb je.quote:Op zondag 8 oktober 2023 12:58 schreef klaasweetalles het volgende:
lijkt net een vrouw die huilend op de grond ligt mijn hemel
Het is gewoon een ongeleid projectiel, dat je er nu al zoveel lol aan hebt had ik totaal niet verwacht, dat is al mooi meegenomen. Ik zie dit toch liever dan joker Ali of lever hem maar in Dilrosun.quote:Op zondag 8 oktober 2023 12:58 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Ben wel blij als Luka terug is. Mintthee is bij vlagen erg leuk maar niet hele wedstrijden lang.
quote:Op zondag 8 oktober 2023 13:01 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Minteh gaat nu sws gewisseld worden.
Hij is nog jong.. Waarschijnlijk mocht ie gisteren opblijven en heeft lekker Pieter Post zitten kijken.quote:
Die heeft ook wellicht meer plezier aan een ander type rechtsbuiten dan Mintthee.quote:
En dan Wieffer laten staan zeker.quote:Op zondag 8 oktober 2023 13:01 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Minteh gaat nu sws gewisseld worden.
Tja, de schuld van Minteh. Arne zal dit gaan beredeneren dat dit gewoon 0-3 had moeten zijn en dit dus niet aan Wieffer ligt. (want ondertussen nog altijd niks weggegeven)quote:
Jij bent af.quote:Op zondag 8 oktober 2023 13:05 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Minteh wisselen voor Sauer of doe maar de comeback van de Dilro. Ali op rechts gaat de boel enkel vertragen.
Niks weggegevenquote:Op zondag 8 oktober 2023 13:05 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Tja, de schuld van Minteh. Arne zal dit gaan beredeneren dat dit gewoon 0-3 had moeten zijn en dit dus niet aan Wieffer ligt. (want ondertussen nog altijd niks weggegeven)
Aligod. (Maar zie liever Sauer)quote:Op zondag 8 oktober 2023 13:08 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Wat gek dat niemand Ali steunt.
Wellenreuther heeft geen pepernoot hoeven doen.quote:Op zondag 8 oktober 2023 13:08 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Niks weggegeven![]()
Er zijn echt legio gevaarlijke momenten geweest die PEC slecht uitspeelt
Ja dat is niet hetzelfde als niks weggevenquote:Op zondag 8 oktober 2023 13:09 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Wellenreuther heeft geen pepernoot hoeven doen.
Hancko lost het allemaal op
Wel blij dat Bijlow weer keept de volgende wedstrijdquote:Op zondag 8 oktober 2023 13:09 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Wellenreuther heeft geen pepernoot hoeven doen.
Hancko lost het allemaal op
Enige acceptabele zet is Wieffer en Minteh eruit en Zerrouki en Sauer erin. En dan direct in de rust en niet pas in minuut 60quote:Op zondag 8 oktober 2023 13:08 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Gaat hem gewoon worden hoor.
Wel in Arne zijn wereld.quote:Op zondag 8 oktober 2023 13:10 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ja dat is niet hetzelfde als niks weggeven
Wieffer mag wel meer foutjes hebben als andere spelers.quote:Op zondag 8 oktober 2023 13:05 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Tja, de schuld van Minteh. Arne zal dit gaan beredeneren dat dit gewoon 0-3 had moeten zijn en dit dus niet aan Wieffer ligt. (want ondertussen nog altijd niks weggegeven)
Nou nou nou.quote:Op zondag 8 oktober 2023 13:10 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Enige acceptabele zet is Wieffer en Minteh eruit en Zerrouki en Sauer erin. En dan direct in de rust en niet pas in minuut 60
Elke andere wissel is totaal achterlijk.
Wachten op zijn eerste misstap.quote:Op zondag 8 oktober 2023 13:17 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Klaas wordt drukker en drukker en de GGZ doet helemaal NIETS
quote:Op zondag 8 oktober 2023 13:18 schreef ashardalan het volgende:
Voor zij die dit wilden weten; Marinda heeft "Ja" gezegd.
Einde dit achterklap bericht
Sauer kan ook gewoon op rechts heh, als Slot per se de linkerkant intact wil houden. Heeft ie vaak zat gespeeld in de jeugd.quote:Op zondag 8 oktober 2023 13:14 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Nou nou nou.
Ik zie ook liever Sauer erin komen maar wellicht wil Slot de linkerkant intact houden. Voor Ali is dit gewoon niet het potje, die zie ik niet lekker met de ruimte omgaan die op rechts komt.
Iedereen wilde Mintthee wisselen maar Arend Martijn had als enige de perfecte oplossing bedacht: gewoon tegen hem zeggen dat hij niet meer zo ego moet doenquote:
Slechte trainer hequote:Op zondag 8 oktober 2023 13:21 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Het wisselbeleid van Arne blijft al vanaf dag 1 absurd slecht en onbegrijpelijk.
Stukje People Management.quote:Op zondag 8 oktober 2023 13:21 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Het wisselbeleid van Arne blijft al vanaf dag 1 absurd slecht en onbegrijpelijk.
quote:Op zondag 8 oktober 2023 13:20 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Zou Arend Martijn Minthe vermanend hebben toegesproken denk je?
Hup AZ.quote:Op zondag 8 oktober 2023 13:22 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Matig potje, 3 punten binnenhalen en snel weer verder.
Heeft alleen geen effect gehadquote:Op zondag 8 oktober 2023 13:20 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
[..]
Iedereen wilde Mintthee wisselen maar Arend Martijn had als enige de perfecte oplossing bedacht: gewoon tegen hem zeggen dat hij niet meer zo ego moet doen
Ik vind Mintthee maar een zeldzaam verwarrende speler.quote:Op zondag 8 oktober 2023 13:20 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
[..]
Iedereen wilde Mintthee wisselen maar Arend Martijn had als enige de perfecte oplossing bedacht: gewoon tegen hem zeggen dat hij niet meer zo ego moet doen
Yankubalverliesquote:Op zondag 8 oktober 2023 13:24 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik vind Mintthee maar een zeldzaam verwarrende speler.
Die moet je er ook gewoon bij hebben natuurlijk.quote:Op zondag 8 oktober 2023 13:24 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Een 19-jarig Gambiaantje die ruim een jaar geleden nog in Gambia speelde blijkt nog een ruwe diamant en heel wisselvallig. Je verwacht het niet.quote:Op zondag 8 oktober 2023 13:24 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Zin in zijn cl debuut.quote:Op zondag 8 oktober 2023 13:27 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Als die jongen erbij was tegen Celtic en Atleti.
Mijn hemel.
Vertrouwen is een geweldige drugquote:Op zondag 8 oktober 2023 13:28 schreef Haringkop het volgende:
Ook geen enkele twijfel bij dat schot, wat een heerlijke spits
WELKE USERS ZIJN DATquote:Op zondag 8 oktober 2023 13:29 schreef Erasmus het volgende:
Kan er met mijn hoofd niet bij dat sommige users Santi geen goede spits vinden. Puur omdat hij bij ons zit.
PSVKKD.quote:Op zondag 8 oktober 2023 13:29 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
WELKE USERS ZIJN DAT
020 USERS![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wie dan?quote:Op zondag 8 oktober 2023 13:29 schreef Erasmus het volgende:
Kan er met mijn hoofd niet bij dat sommige users Santi geen goede spits vinden. Puur omdat hij bij ons zit.
Lijkt me buitenspel.quote:
Ik ga geen namen noemen (hint: één van die users is net al getagd).quote:
Ja.quote:Op zondag 8 oktober 2023 13:29 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
WELKE USERS ZIJN DAT
020 USERS![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
We gaan ongetwijfeld de lijntjes te zien krijgen, hoop ikquote:Op zondag 8 oktober 2023 13:32 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Lijkt mij geen buitenspel want Gimenez deed niet mee aan het spel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |