SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met livelink.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Juin uit Eigen Tuin!
Gelukkig is dat niet.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 22:48 schreef livelink het volgende:
Als die user TT actief zou zijn, zou hij helemaal gek worden van alle mentions.
Klopt.... een mooi kopie.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 22:50 schreef Doedezemaar het volgende:
Je hoort Somewhere between er doorheen. Da’s zo’n mooi nummer
quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 22:56 schreef BasEnAad het volgende:
Dolly Parton en Kenny Rogers - Islands in the stream
Daarom zit ik vanavond ook weer aan het bier.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 22:58 schreef BasEnAad het volgende:
Die chemie en dat zoetsappige nummer, gewoon goed zijn in wat je doet![]()
![]()
Je hoort gewoon heel goed wie het geschreven hebbenquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 22:58 schreef BasEnAad het volgende:
Die chemie en dat zoetsappige nummer, gewoon goed zijn in wat je doet![]()
![]()
Ik wist dat niet eens, maar je begint er nu over en het is echt overduidelijk jaquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 22:59 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Je hoort gewoon heel goed wie het geschreven hebben
Oorspronkelijk geschreven voor Marvin Gaye & Diana Ross zag ik.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 22:59 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Je hoort gewoon heel goed wie het geschreven hebben
Helemaal mee eens, ik ook, proost!quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 22:59 schreef Melting het volgende:
[..]
Daarom zit ik vanavond ook weer aan het bier.
Gelukkig stak zijn vader daar een stokje voorquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 23:00 schreef Melting het volgende:
[..]
Oorspronkelijk geschreven voor Marvin Gaye & Diana Ross zag ik.
Dank je.quote:
quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 23:04 schreef Melting het volgende:
[..]
Dank je.
Ik was even een nieuw biertje pakken.
Ben wel nieuwsgierig naar hoe zo'n soulversie geklonken zou hebben.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 23:00 schreef Melting het volgende:
[..]
Oorspronkelijk geschreven voor Marvin Gaye & Diana Ross zag ik.
Meteen maar een nummer dat je wel kent.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 23:06 schreef DJ11 het volgende:
Ik hoor weer de nodige nummers die ik niet ken. Wel leuk hoor.
Van welk programma dan?quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 23:06 schreef Doedezemaar het volgende:
Overduidelijk een tune van een tvserie dat vorige nummer
Zojuist gedaanquote:
quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 23:07 schreef BasEnAad het volgende:
7 secondes nene cherie, yousoun d'our
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |