Gebeurd hier al de hele dag, ja.quote:
Niet iedere Israëli is een Jood he? Nee he?quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 23:17 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Waren wij destijds zo gecharmeerd van de Joden?
Nee he.
Bizar slechte timing voor zo'n feestje.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 23:14 schreef UitStraling het volgende:
Wel bizar dat onnozele hippies daar op de grens van de bezette gebieden een vrolijk dansfeestje aan het houden waren.
Capri was altijd een beetje extreemquote:
Druzenquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 23:19 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Niet iedere Israëli is een Jood he? Nee he?
Verdrijven is ook gewoon een etnische zuivering.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 23:17 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Ik pleit niet voor het vermoorden van mensen hè. Maar het geduld met dit tuig is ook wel een keer op lijkt me.
Nee. Absoluut niet.quote:
Wat noem je tuig? Het westen deinst er ook niet voor terug om mensen te vermoorden met drones.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 23:17 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Ik pleit niet voor het vermoorden van mensen hè. Maar het geduld met dit tuig is ook wel een keer op lijkt me.
Nee, dat ben je door uitspraken die je zelf doet.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 23:18 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Gebeurd hier al de hele dag, ja.
Maar oh wee, als je niet volledig pro-Israel bent.
Dan ben je tegen Europa.
Het staat je vrij te vertrekken uit het Westen hoor. Oh nee, de lonen in Turkije zijn een stuk lager en de werkomstandigheden kutter.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 23:17 schreef Slayage het volgende:
Western media since time immemorial be like:
[ twitter ]
Maar hoe moet het anders dan? Israël treedt ferm op, de situatie ontspant zich weer wat. En over X tijd gaat het riedeltje weer opnieuw bij de volgende aanleiding, Hoe gaat Israël dat doorbreken zonder internationale misdrijven te begaan?quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 23:16 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Ik denk dat je het onderschat. De schaal van terreur is veel groter dan ik ooit heb gezien, kan me niet zo'n grote aanval herinneren.
Het belang van Israel is nu eenmaal niet het belang van een recht geaarde Europeaan.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 23:22 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Nee, dat ben je door uitspraken die je zelf doet.
Man, man, man...
Oh help, een protocoller.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 23:22 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Het belang van Israel is nu eenmaal niet het belang van een recht geaarde Europeaan.
Integendeel zelfs..
Israël vecht om te overleven en dat lukt ze al 80 jaar, kan me voorstellen dat het wat frustrerend is.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 23:22 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Het belang van Israel is nu eenmaal niet het belang van een recht geaarde Europeaan.
Integendeel zelfs..
Morgen zullen er vast ook allerlei demonstraties in NL zijn, maar waarom eigenlijk? Waarom gaan ze niet daar naartoe dan als ze zo begaan zijn?quote:
Misschien via Hezbollah, maar die stappen zelf echt niet in. De machthebbers daar staan niet echt sterk, is maar de vraag of ze een volgende interne opstand overleven. In dit conflict stappen nu is veel te riskant voor het regime.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 23:05 schreef Discombobulate het volgende:
Het zou ook wel wat voor Iran zijn om gewoon volledig te joinen gezien de chaos in Oekraïne en hoe het Westen daarmee gemoeid is.
Ja, ik snap dat je de media nu graag zo pro-Israëlisch als mogelijk ziet doen, maar dit is spijkers op laag water zoeken.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 23:14 schreef Repentless het volgende:
[..]
Klopt. Maar als jij zo'n grootschalige terreuraanval onder de noemer "een klap uitdelen" wilt scharen, prima hoor.
En daar moet een Europeaan om staan te juichen omdat?quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 23:23 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Israël vecht om te overleven en dat lukt ze al 80 jaar, kan me voorstellen dat het wat frustrerend is.
Net als in 1973, binnen 24 uur gevechtsklaar en aanwezig aan het front, het IDF is het best gemotiveerde leger ter wereld.quote:
Taliban. Die gaan militair natuurlijk helemaal niks, uithalen. Met een zweep, een kalasjnikov en een Toyota hiluxquote:
Misschien kunnen de Amerikanen nog wat achterlaten.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 23:24 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Taliban. Die gaan militair natuurlijk helemaal niks, uithalen. Met een zweep, een kalasjnikov en een Toyota hilux
Die willen ook even relevant blijven natuurlijk.quote:
Volgens mij doet Oekraïne ook leuk mee in dat klassement.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 23:24 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Net als in 1973, binnen 24 uur gevechtsklaar en aanwezig aan het front, het IDF is het best gemotiveerde leger ter wereld.
Nee, ik deel het sentiment. Israel, kan, al dan niet bewust,quote:
Zeg dit maar niet hardop tegen het Amerikaanse leger.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 23:24 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Taliban. Die gaan militair natuurlijk helemaal niks, uithalen. Met een zweep, een kalasjnikov en een Toyota hilux
Als Azerbijan Armenie veroverd hoor je ze niet. Als er massamoorden in naam van Islam gepleegd worden hoor je ze niet. Als er moslim een duw krijgt bij een Heilige Tempel gaan ze de straten op. Gewoon een eng hypocriet volk.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 23:23 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Morgen zullen er vast ook allerlei demonstraties in NL zijn, maar waarom eigenlijk? Waarom gaan ze niet daar naartoe dan als ze zo begaan zijn?
?quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 23:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zeg dit maar niet hardop tegen het Amerikaanse leger.
Onderweg vast even ergens uitrusten, het zijn lange treinreizen. s/quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 22:45 schreef Breekfast het volgende:
Ik vraag mij wel af of Israël zo ver gaat om een einde te maken aan de Gazastrook en de bevolking onder dwang laat migreren naar een plek op de Westelijke Jordaanoever.
Je krijgt die indruk op basis van de woorden van Netanyahu, die de bevolking van Gaza oproept te vertrekken.
Dat zegt toch ook niemand. Er zijn ook mensen die gewoon hun afschuw kunnen uitspreken over wat er vandaag gebeurd is. Zonder daarbij een bepaald politiek standpunt over in te nemen.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 23:24 schreef Bezsen het volgende:
[..]
En daar moet een Europeaan om staan te juichen omdat?
Ik niet eerlijk gezegd. Het aantal doden boeit me gewoon niet. En de rest van de wereld ook niet.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 23:20 schreef UitStraling het volgende:
Ik vrees echt voor 10.000+ doden en er zullen er nog heel veel volgen.
Hopelijk gaan ze met zijn allen en laten ze afghanistan met rust.quote:
Europa zou zoveel beter zijn als ze er nooit waren gekomen.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 23:26 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Als Azerbijan Armenie veroverd hoor je ze niet. Als er massamoorden in naam van Islam gepleegd worden hoor je ze niet. Als er moslim een duw krijgt bij een Heilige Tempel gaan ze de straten op. Gewoon een eng hypocriet volk.
Dat is inderdaad verschrikkelijk. Ik hoop dat dit vooral de ver van mijn bed show blijft, lafaard die ik ben.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 22:46 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
De tijdlijn op de geenstijl liveblogs van vandaag zijn een goede samenvatting en vaak met beeld erbij. Al zijn er genoeg die niet gezond om te kijken zijn. Dode uitgeklede vrouwen feestend door de straten slepen bijvoorbeeld.
Nee, dat kan niet. Want je moet wel juichen voor de 'goede' partij.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 23:27 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Dat zegt toch ook niemand. Er zijn ook mensen die gewoon hun afschuw kunnen uitspreken over wat er vandaag gebeurd is. Zonder daarbij een bepaald politiek standpunt over in te nemen.
Dat kan niemand met een brein ontkennen.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 23:28 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Europa zou zoveel beter zijn als ze er nooit waren gekomen.
Tja, dat gebeurt momenteel ook in Nagorno Karabach. Hoor je niemand over.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 23:19 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Verdrijven is ook gewoon een etnische zuivering.
Oh, is dat wat men allemaal doet met het hopen op een totale platwalsing/vernietiging van Gaza.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 23:27 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Dat zegt toch ook niemand. Er zijn ook mensen die gewoon hun afschuw kunnen uitspreken over wat er vandaag gebeurd is. Zonder daarbij een bepaald politiek standpunt over in te nemen.
De Amerikanen hebben daar voldoende achtergelaten hoor, ze hebben beschikking tot vrijwel alles daarzo. Denk niet dat ze in hun eentje succesvol zullen zijnquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 23:24 schreef trein2000 het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |