de zielquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 19:54 schreef SiGNe het volgende:
Perez kan nu geen WK meer worden.. daar gaat z'n hoop...
Ik zei het net in de app ookquote:
Max doet geen normale kampioenschappenquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 19:54 schreef ESF1Gamer het volgende:
Kampioen worden voordat de finishvlag valt
Van die lekker met vaardigheid en kunde verdiende punten bedoel je?quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 19:55 schreef Sked het volgende:
Hopelijk haalt Hamilton nog een paar punten om in te lopen op Perez.
Ja. Maar toch is Perez een klaphark.quote:
quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 19:55 schreef Sked het volgende:
De Iannone manier, de Mick manier, teveel schade, hup dat contract in de papiervernietigerquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 19:55 schreef fietsie het volgende:
Dit maakt het wel makkelijker voor het team om Perez te pensioeneren.
Kampioen worden op zaterdag is niet normaalquote:
Dat tikje zag ik niet. Ocon ging zelf imho teveel naar binnenquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 19:55 schreef Nizno het volgende:
Ocon kreeg een klein tikje en nam de andere twee mee
neuj hij heeft ook gewoon gelijkquote:
ik zeg ook niet wie er schuld had.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 19:56 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Dat tikje zag ik niet. Ocon ging zelf imho teveel naar binnen
Nee, die heeft gelijk.quote:
gun ik bestquote:
Tüüteren!quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 19:57 schreef Za het volgende:
Ik volgde een X'er die 2 seconden voorliep op Viaplay hier.
[ twitter ]
Is al wel vaker gebeurdquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 19:56 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Kampioen worden op zaterdag is niet normaal
OKquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 19:57 schreef Za het volgende:
Ik volgde een X'er die 2 seconden voorliep op Viaplay hier.
[ twitter ]
Piquet, no?quote:
Ik denk niet dat Verstappen dat zomaar doet.quote:
en nog 4 anderenquote:
Maar 6 keer eerderquote:
Met die instelling was hij nooit wereldkampioen gewordenquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 19:58 schreef Nizno het volgende:
Max wil winnen... begrijpelijk... Maar knul je kan gewoon tweede worden. Alsjeblieft..
Als hij uitvalt is hij alsnog kampioenquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 19:58 schreef Nizno het volgende:
Max wil winnen... begrijpelijk... Maar knul je kan gewoon tweede worden. Alsjeblieft..
De lengte van de DRS zone is ernaar dat ook hij kan inhalen.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 19:55 schreef Sked het volgende:
Moet die zijn ego maar een keer opzij zettenquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 19:58 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Verstappen dat zomaar doet.
Onder andere. Er zijn er meer.quote:
als hij gaat drukken heeft hij kans dat hij zijn banden kwijt isquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 19:58 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Met die instelling was hij nooit wereldkampioen geworden
Piquet 2x en 1x op vrijdag.quote:
Het is Ocon zijn schuldquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 19:59 schreef beantherio het volgende:
Je kunt Perez veel verwijten maar dit was dan weer net niet zijn schuld.
Ja, je zou toch een meer geoliede machine verwachten daar.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 19:59 schreef trein2000 het volgende:
Kunnen die Qatarezen ook opschieten?
Juan Manuel Fangio (1955), Jack Brabham (1959), Graham Hill (1962) en Keke Rosberg (1982).quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 19:59 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Onder andere. Er zijn er meer.
keke rosbergquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 19:59 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Piquet 2x en 1x op vrijdag.
Graham Hill, Jack Brabham en Fangio ook een keer meen ik.
Voor WIKI volgens ToToquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 19:59 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Een seizoen voor de recordboeken
Welke herstart?quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 20:00 schreef wdn het volgende:
Russel is een sitting duck. Die pakt Max zo bij de herstart
Wel Done Qatarquote:
Nee vreemd, hij wist het elke keer allang wanneer Max iemand ingehaald had terwijl hij er hier nog achter reed, ook zijn overwinning wist hij eerder, overigens ruim meer dan 2 seconden, zie zijn X.quote:
Mediums en al die rondjes achter de SC, nee, denk het niet.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 19:59 schreef Nizno het volgende:
[..]
als hij gaat drukken heeft hij kans dat hij zijn banden kwijt is
morgen verplicht 4 stopsquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 20:01 schreef PirE het volgende:
Het wordt leuk morgen als de medium na 14 rondjes waarvan het merendeel achter de SC ook al kapot is.
quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 20:00 schreef Nizno het volgende:
het is de vraag of we nog gaan racen zegt viaplay.. en met staat er in beeld SC ending
quote:
omdat wij kijken via een internetstream dat niet zo snel is als een kabelverbinding bijvquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 20:01 schreef Za het volgende:
[..]
Nee vreemd, hij wist het elke keer allang wanneer Max iemand ingehaald had terwijl hij er hier nog achter reed, ook zijn overwinning wist hij eerder, overigens ruim meer dan 2 seconden, zie zijn X.
Hebben ze zijn stuurtje ondertussen weer gevonden bij AM ? Dat vloog een mooi stuk...quote:
jynxt itquote:
Ga het niet jinxenquote:
das wel te hopen jaquote:
quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 20:04 schreef shiz het volgende:
Norris nog ff de roden voorbij, dan oranje top 3!
dat zou wel een ultiem podium zijnquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 20:04 schreef shiz het volgende:
Norris nog ff de roden voorbij, dan oranje top 3!
wij willen Max zienquote:
tuulk oranje podium is altijd vermakelijkquote:
ze hebben dit keer een groene stoelquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 20:09 schreef Jane het volgende:
En weer nauwelijks aandacht voor het kampioenschap, dit keer?
Ja dat kan.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 20:08 schreef fietsie het volgende:
Zijn er eigenlijk regels voor de situatie van Max? Kan ie nu zijn auto aan Ricciardo afstaan de rest van het seizoen?
Als de Marshalls nu ook nog wat sneller werken…quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 20:10 schreef Tijn het volgende:
Ik vind het qua racen eigenlijk best een leuk circuit
Ja is ook niks mis mee.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 20:10 schreef Tijn het volgende:
Ik vind het qua racen eigenlijk best een leuk circuit
3x toch?quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 20:10 schreef SiGNe het volgende:
WK met als slechtste resultaat een P5 (en 2 keer P2)![]()
quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 20:10 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Als de Marshalls nu ook nog wat sneller werken…
ja ze mogen het wereldkampioenschap niet winnen natuurlijk!! foei RBRquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 20:10 schreef heywoodu het volgende:
Verstappen en zijn team ook weer totaal door het dolle heen.
Kan nog veranderenquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 20:10 schreef SiGNe het volgende:
WK met als slechtste resultaat een P5 (en 2 keer P2)![]()
Ze hebben extra Marshalls uit Europa ingevlogen. Zelfs commentaar was blij verrast dat het snel ging met opruimen ondanks veel rommelquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 20:10 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Als de Marshalls nu ook nog wat sneller werken…
quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 20:10 schreef heywoodu het volgende:
Verstappen en zijn team ook weer totaal door het dolle heen. "Ja, leuk. Bedankt."
Huh?quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 20:11 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja ze mogen het wereldkampioenschap niet winnen natuurlijk!! foei RBR
Oranje feestjequote:
Hadden ook wel echt hele rare dingen moeten gebeuren om geen wereldkampioen meer te worden natuurlijkquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 20:10 schreef heywoodu het volgende:
Verstappen en zijn team ook weer totaal door het dolle heen. "Ja, leuk. Bedankt."
hmm nee.... hij is al kampioenquote:
je PIquote:
Kimi 2.0quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 20:11 schreef PirE het volgende:
Piastri is wel de nieuwe iceman qua emotieloos praten
3 keer geen P1 geworden, dat wel.quote:
Na de eerste keer went het nou eenmaalquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 20:10 schreef heywoodu het volgende:
Ach, van emotie was toch al geen sprake eigenlijk, beetje geestdodend allemaal, de 'strijd' om deze titelquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 20:11 schreef Parafernalia het volgende:
Word je op zo'n sfeerloos circuit op zaterdag al wereldkampioen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |