Hoe was de structuur?quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 19:25 schreef Starhopper het volgende:
Ik heb ze gisteren gekocht nadat ik er over las op twitter. Ze zijn heerlijk!
Goed.quote:
Culinair nieuwsquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 19:29 schreef Za het volgende:
[..]
Dit soort noviteiten zijn toch wel nieuws imo.
Ik wil ze gaan proberen.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 19:25 schreef Starhopper het volgende:
Jummie!!!!quote:
Deze hebben in ieder geval minder kcals dan echte garnalen.. die voedingswaarde B hebbenquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 19:32 schreef Kickinalfa het volgende:
Voedingswaarde C, zit je daar olie met verdikkingsmiddel te eten?
Toevallig van de week een ander groen/terra product van AH, zelfde hoeveelheid kcals als mayonaise.
Zoals vlees?quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 19:38 schreef christmastsunami het volgende:
[..]
Je krijgt al genoeg ultra bewerkt voedsel uit de fabriek binnen. Whiskas is wss nog gezonder.
Geloof er geen snars van.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 19:25 schreef Starhopper het volgende:
Ik ga straks poepen. Zal wel een foto voor je maken als je stukjes garnaal ziet zitten.quote:
Volgepompt met water en antibiotica, heerlijk hoor.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 19:48 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ik had vanavond biefstuk, is weinig aan bewerkt.
Het heet dan ook plantaardige garnaalquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 19:52 schreef descon het volgende:
Vraag me altijd af waarom ze dit "garnaal" mogen noemen als er totaal geen garnaal in zit.
En ook geen burgers, helaas.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 19:54 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Het heet dan ook plantaardige garnaal![]()
Hamburgers zijn pas echt misleiding. Daar zit namelijk geen ham in.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |