Hij had genoeg kwaliteit om nu wereldkampioen te worden, daar lag het niet aan. In dit geval ging het meer om de details.quote:Op dinsdag 16 december 2025 11:21 schreef rival het volgende:
@ TT, Ik denk dat ie daar te braaf voor is.
Hij zal dan 10 jaar lang de beste auto moeten hebben om mee te beginnen.
En dan nog kunnen winnen van zijn teamgenoot. Dus lukte nu met Norris al niet....
Lando heeft zelfs nog motorpech gehad. Dus nee, hij had absoluut niet voldoende kwaliteit om wereldkampioen te worden.quote:Op dinsdag 16 december 2025 11:29 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Hij had genoeg kwaliteit om nu wereldkampioen te worden, daar lag het niet aan. In dit geval ging het meer om de details.
Denk aan gas geven op het gras in Australië nadat die de baan af vloog. Of op de rem gaan op Silverstone. Met als gevolg 10s straf.
Op Baku had die zijn enige DNF, al is het moeilijk om na te gaan welke impact dat had op de punten.
Zonder Oscars fouten was Oscar wereldkampioen. Als de rest van de punten gelijk zouden blijven. Dus wat betreft basis kwaliteit heeft die genoeg daarvan in huis.quote:Op dinsdag 16 december 2025 11:30 schreef rival het volgende:
[..]
Lando heeft zelfs nog motorpech gehad. Dus nee, hij had absoluut niet voldoende kwaliteit om wereldkampioen te worden.
als hij de kwaliteit had waren die fouten niet gemaakt en was hij wereldkampioen.quote:Op dinsdag 16 december 2025 11:32 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Zonder Oscars fouten was Oscar wereldkampioen.
Dus wat betreft basis kwaliteit heeft die genoeg daarvan in huis.
Als jij zo wil redeneren dan mag dat. Ik redeneer zelf op een andere manier.quote:Op dinsdag 16 december 2025 11:33 schreef rival het volgende:
[..]
als hij de kwaliteit had waren die fouten niet gemaakt en was hij wereldkampioen.
Dus hij had dit jaar niet voldoende kwaliteiten.
Die TT was een knipoog naar het topic van mijn grote vriend @klaasweetalles die ons helaas ontvallen is.quote:Op dinsdag 16 december 2025 11:21 schreef rival het volgende:
@ TT, Ik denk dat ie daar te braaf voor is.
Hij zal dan 10 jaar lang de beste auto moeten hebben om mee te beginnen.
En dan nog kunnen winnen van zijn teamgenoot. Dus lukte nu met Norris al niet....
Deze leus kan je heel kinderachtig dan ook op Max gaan plakken met zijn Barcelona-act. Zonder dat was ook hij kampioen.quote:Op dinsdag 16 december 2025 11:33 schreef rival het volgende:
[..]
als hij de kwaliteit had waren die fouten niet gemaakt en was hij wereldkampioen.
Dus hij had dit jaar niet voldoende kwaliteiten.
Max miste dit jaar inderdaad wat belangrijke mentale kwaliteiten.quote:Op dinsdag 16 december 2025 13:12 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Deze leus kan je heel kinderachtig dan ook op Max gaan plakken met zijn Barcelona-act. Zonder dat was ook hij kampioen.
Terwijl wij allemaal weten dat Max veruit de beste coureur was die meer dan het maximale eruit geperst heeft.
Is dan ook gewoon waar. Zonder die beuk aan (uitgerekendquote:Op dinsdag 16 december 2025 13:12 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Deze leus kan je heel kinderachtig dan ook op Max gaan plakken met zijn Barcelona-act. Zonder dat was ook hij kampioen.
Succesvoller dan het Grote Lando Norris topic.quote:Op dinsdag 16 december 2025 13:10 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Neemt niet weg dat dit topic een groot succes is, kan niet wachten op het volgende coureurstopic.
Ik wil maar zeggen.quote:Op dinsdag 16 december 2025 13:52 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Succesvoller dan het Grote Lando Norris topic.
Waar?quote:Op dinsdag 16 december 2025 13:52 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Succesvoller dan het Grote Lando Norris topic.
Frustratie over de [RBR-]auto van 2025?quote:Op dinsdag 16 december 2025 13:14 schreef rival het volgende:
[..]
Max miste dit jaar inderdaad wat belangrijke mentale kwaliteiten.
quote:Op dinsdag 16 december 2025 17:52 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
33.570 weergaven.
Danny zou mij een Tikkie moeten sturen.
quote:Op zondag 7 december 2025 19:54 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
In mijn herinnering deed die het (in het laatste seizoensdeel) slechter, dat is wat ik probeer te zeggen. Zo'n totaalbeeld is wel leuk om even op terug te kijken vind ik zelf.
Zonder de glijpartij van Piastri in Melbourne had Abu Dhabi er anders uit gezien.quote:Op dinsdag 16 december 2025 13:20 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Is dan ook gewoon waar. Zonder die beuk aan (uitgerekend) George had Max het kampioenschap gewonnen.
Lando ook niet.quote:Op woensdag 17 december 2025 13:34 schreef DjVero het volgende:
[..]
[..]
Zonder de glijpartij van Piastri in Melbourne had Abu Dhabi er anders uit gezien.
Zonder de uitvalbeurt van Norris in Zandvoort had Abu Dhabi er anders uit gezien.
Zonder de diskwalificatie van zowel Norris als Piastri in Las Vegas had Abu Dhabi er anders uit gezien.
Zonder de papaya rules in Monza had Abu Dhabi er anders uit gezien.
Zonder de briljante inhaalmove van Verstappen op Piastri in Imola had Abu Dhabi er anders uit gezien.
Zonder Horner had het hele kampioenschap er anders uit gezien.
Met een goede secondant voor Verstappen had het kampioenschap er anders uit gezien.
Zo kun je nog eindeloos door redeneren. Feit blijft dat Piastri overall niet ijzersterk is geweest.
Ik heb het over specifieke persoonlijke fouten. Want in dit topic staat de coureur Piastri centraal. En elke persoonlijke fout heeft directe impact op het eindresultaat.quote:Op woensdag 17 december 2025 13:34 schreef DjVero het volgende:
[..]
[..]
Zonder de glijpartij van Piastri in Melbourne had Abu Dhabi er anders uit gezien.
Zonder de uitvalbeurt van Norris in Zandvoort had Abu Dhabi er anders uit gezien.
Zonder de diskwalificatie van zowel Norris als Piastri in Las Vegas had Abu Dhabi er anders uit gezien.
Zonder de papaya rules in Monza had Abu Dhabi er anders uit gezien.
Zonder de briljante inhaalmove van Verstappen op Piastri in Imola had Abu Dhabi er anders uit gezien.
Zonder Horner had het hele kampioenschap er anders uit gezien.
Met een goede secondant voor Verstappen had het kampioenschap er anders uit gezien.
Zo kun je nog eindeloos door redeneren. Feit blijft dat Piastri overall niet ijzersterk is geweest.
Maar t.o.v. Piastri weer wel.quote:Op woensdag 17 december 2025 13:38 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Lando ook niet.
Zelfs Max niet.
Whut, wat bazel jij? Zeker de tweede seizoenshelft wel. Norris ownde Piastri; een uitvalbeurt door mechanische pech weggepoetst. Verstappen 104 punten achterstand weggepoetst.quote:
Ja, en in het 1e halfjaar was Piastri Lando en Max de baas.quote:Op woensdag 17 december 2025 13:48 schreef DjVero het volgende:
[..]
Whut, wat bazel jij? Zeker de tweede seizoenshelft wel. Norris ownde Piastri; een uitvalbeurt door mechanische pech weggepoetst. Verstappen 104 punten achterstand weggepoetst.
https://en.wikipedia.org/(...)nship#Scoring_systemquote:Op woensdag 17 december 2025 13:59 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ja, en in het 1e halfjaar was Piastri Lando en Max de baas.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |